abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 november 2010 @ 23:25:56 #176
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_88722193
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]



Ach man, dan heb je later een bikkel-verhaal om aan je kinderen te vertellen. :7

En bovendien kun je dan in de auto lekker lang nagenieten van het concert MET leuke real life visuals erbij. ;)
25 november 2005, 1 van de meest belachelijke weerdagen die ik ooit heb meegemaakt. 's morgens zowat van mn fiets geblazen op weg naar mn werk hier in Amsterdam, enorme windstoten met nate sneeuw en onweer er bij.

http://www.knmi.nl/cms/co(...)t_donkerste_dag_ooit
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_88722541
Uitleg over de verwachting van het winterseizoen 2010 - 2011
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_88725910
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:34 schreef -CRASH- het volgende:
Uitleg over de verwachting van het winterseizoen 2010 - 2011
_O- Is die tekst door een vertaalmachine gegaan?
  maandag 15 november 2010 @ 06:45:26 #179
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_88727407
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 01:27 schreef Integreerbeer het volgende:

[..]

_O- Is die tekst door een vertaalmachine gegaan?
WeerOnline. Zegt genoeg.
  maandag 15 november 2010 @ 07:05:35 #180
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_88727466
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:09 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik houd ook zeker een slag om de arm, SpeedyGJ.

Maar het is wel leuk om te zien dat bijvoorbeeld de oper nu al IETSJES meer steun krijgt op het eind dan in de vorige run.
Tja meer steun is nog niet altijd zekerheid ;)
Dat sommige dan een drama over maken dat alles weer pleite is op zo'n termijn...tja wat zal ik daar over zeggen :')

quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:34 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Natuurlijk! Dat had ik wel verwacht, thnx to you. ;) :P
Tijd om de kettingzaag erdoorheen te halen :Y ;)

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 06:45 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]



WeerOnline. Zegt genoeg.
Spreek me de woorden niet uit mijn bek :X
pi_88727868
Koude pluim op lange termijn. Ook GFS ziet er op lange termijn koud uit.

pi_88728057
Laat de winter maar beginnen :)

  maandag 15 november 2010 @ 10:03:10 #183
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_88729702
Brrrrrrr dit wordt een koude winter :D
Heb trouwens weerstationholwerdpier.nl aangevraagd :7
pi_88746667
De maximum temperaturen voor de middag van 29 november :D



(inclusief een fors sneeuwdek)
pi_88747026
Dat gaat dus nooit uitkomen he. :P
pi_88747122
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:27 schreef Schuifpui het volgende:
Dat gaat dus nooit uitkomen he. :P
Waarom niet? .... als het wordt berekend door de modellen is het gewoon mogelijk.

Ik heb een aantal kaarten gezien die net binnenstromen, en die laten een behoorlijke vorstinval zien aan het einde van deze maand, met redelijk wat sneeuw.
pi_88747374
Kan natuurlijk wel, maar het lijkt me niet erg waarschijnlijk. Lange termijn, dus het gaat vast nog veranderen en aangezien dit zo'n beetje het koudst mogelijk is in november, zal het waarschijnlijk toch wel warmer uitvallen.

Van mij mag het overigens hoor. :P
pi_88747493
Gaap nog 14 dagen wachten.
pi_88748652
Meteoconsult geeft een barre winter 70% kans.
  maandag 15 november 2010 @ 19:06:05 #190
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_88748701
Barre winter in vorm van sneeuw. Zelfs ik verwacht meer sneeuw dan de vorige winter :Y
  maandag 15 november 2010 @ 19:21:35 #191
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_88749440
Maargoed, vorst overdag eind november geef ik weinig kans, mischien een incident op 1 of 2 dagen. De winter komt wel maar er is nu veel te weinig voorraad kou om dat stand te laten houden denk ik.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_88752074
Laat maar komen *O*
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_88754215
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Barre winter in vorm van sneeuw. Zelfs ik verwacht meer sneeuw dan de vorige winter :Y
Nog meer sneeuw?
En ik vond het al veel! :D
Life is Music
pi_88756930
  maandag 15 november 2010 @ 21:39:57 #195
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_88757013
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:51 schreef Fredo55 het volgende:

[..]


Nog meer sneeuw?
En ik vond het al veel! :D
Ooh ja hoor het kan nog veel meer :Y het zal me niks verbazen als we een dag/nachtje krijgen dat er 20 a 30cm @ 12 uur gaat vallen :)
Ook situatie's van Januari met de harde wind zullen we weer tegen gaan komen. Ik hoop echter dan wat meer tijd te hebben om wat op meerdere plaatsen te gaan filmen. Naar de pier zou een mooie optie kunnen zijn mits te genoeg sneeuw ligt natuurlijk.
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Met die toenemende wind en lagere temperaturen gaat dat ijzig koud aanvoelen :o
Dan ook nog eens neerslag kansen, al zal dit waarschijnlijk gewoon regen of klets natte sneeuw zijn.
pi_88757204
Laat aub de sneeuw weg blijven. Ik wil mij niet weer een hele maand verbijten omdat het onmogelijk is om fatsoenlijk op natuurijs te schaatsen door de sneeuw.
pi_88758485
quote:
9s.gif Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Laat aub de sneeuw weg blijven. Ik wil mij niet weer een hele maand verbijten omdat het onmogelijk is om fatsoenlijk op natuurijs te schaatsen door de sneeuw.
In het begin lijkt mij de sneeuw nog helemaal niet zo erg. De meren zijn dan toch nog te warm om dicht te vriezen door de sneeuw :)
  maandag 15 november 2010 @ 22:02:05 #198
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_88758527
En toch denk ik dat vooral het noorden weer de klos is qua ijs en sneeuw.
pi_88758634
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef Mpdrichel het volgende:
In het begin lijkt mij de sneeuw nog helemaal niet zo erg. De meren zijn dan toch nog te warm om dicht te vriezen door de sneeuw :)
Ik heb het na vorig jaar wel even gehad met sneeuw. Geen risico nemen, gewoon 2 maanden lang strakblauw.
  maandag 15 november 2010 @ 22:08:30 #200
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_88758969
quote:
12s.gif Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik heb het na vorig jaar wel even gehad met sneeuw. Geen risico nemen, gewoon 2 maanden lang strakblauw.
Dat! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')