Waarom niet? .... als het wordt berekend door de modellen is het gewoon mogelijk.quote:
Nog meer sneeuw?quote:Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Barre winter in vorm van sneeuw. Zelfs ik verwacht meer sneeuw dan de vorige winter
Ooh ja hoor het kan nog veel meerquote:Op maandag 15 november 2010 20:51 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nog meer sneeuw?
En ik vond het al veel!
Met die toenemende wind en lagere temperaturen gaat dat ijzig koud aanvoelenquote:
In het begin lijkt mij de sneeuw nog helemaal niet zo erg. De meren zijn dan toch nog te warm om dicht te vriezen door de sneeuwquote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Laat aub de sneeuw weg blijven. Ik wil mij niet weer een hele maand verbijten omdat het onmogelijk is om fatsoenlijk op natuurijs te schaatsen door de sneeuw.
Ik heb het na vorig jaar wel even gehad met sneeuw. Geen risico nemen, gewoon 2 maanden lang strakblauw.quote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef Mpdrichel het volgende:
In het begin lijkt mij de sneeuw nog helemaal niet zo erg. De meren zijn dan toch nog te warm om dicht te vriezen door de sneeuw
Dat!quote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb het na vorig jaar wel even gehad met sneeuw. Geen risico nemen, gewoon 2 maanden lang strakblauw.
Of dat hoop je gewoonquote:Op maandag 15 november 2010 22:12 schreef Fredo55 het volgende:
Ik denk dat Bolkesteijn zijn zin gaat krijgen, veel neerslag word er niet verwacht deze winter.
Nee, dat vertik ik.quote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Of dat hoop je gewoon![]()
Lijst nou maar gewoon mijn reactie in
Let maar op mijn woordenquote:Op maandag 15 november 2010 22:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, dat vertik ik.![]()
De meeste sneeuw voor het noorden, ja daag.
Dat zou gaan vervelen als je continu -15 hebtquote:
Zal niet lang duren denk ik.quote:Op maandag 15 november 2010 23:03 schreef Mpdrichel het volgende:
Het vriest in het midden van Gelderland![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt een hele saaie verjaardag qua weerquote:Op maandag 15 november 2010 23:16 schreef horned_reaper het volgende:
Blegh.... nog maar 43 minuten en dan ben ik geen tiener meer![]()
Wat gaat de tijd toch snel.......
Eeuwig student blijven klinkt niet slecht, maar ik wil niet eeuwig blijven wachten op mijn midterm cijfersquote:Op maandag 15 november 2010 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat wordt een hele saaie verjaardag qua weer
De tijd gaat euh veel te snelwe moesten het maar eens stop zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |