Trusten!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef Againzender het volgende:
we wachten af.... als ik vannacht online kom is het echt foute boel
weltrusten
jah.. ben hyperrrrrquote:Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef kahaarin het volgende:
Ah thnx, ik dacht al.
Je was net voor me aan.
Groningen net binnen een half uur van een 3 bft naar een 5 bft and still counting.
Nouhou....quote:Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef marcel-o het volgende:
[..]
jah.. ben hyperrrrr![]()
![]()
door t aankomende weerrrr denk k
Idd, zag het op buienradar, gaat hard ineens.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier pikt de wind weer lekker op. 7bft met pieken van 64km/h
Welterusten!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:41 schreef marcel-o het volgende:
kgaat ook maffe aqls mn biertie op is.
kzal er wel doorheen maffe
quote:12-11-10 00:49:35 Brandweer Haaglanden Prio 1 persoon in branding GZ Nieuwlandsedijk KNRM
1500010 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC
1500996 KNRM Ter Heijde Bemanning Reddingsboot George Dijkstra
1500997 KNRM Ter Heijde Wipperploeg Ter Heijde
1500999 KNRM Regionaal Monitorcode KNRM
Dat blijft het ook. Er staat niet eens windkracht 10 op het programma. En de windstoten zijn ook naar beneden bijgesteld.quote:
Zee platform nu 103 km/h. http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Amai dat gaat lekker.
Hier hoor ik de bomen alweer te keer gaan, nog even en de mast gaat we lekker fluiten.
Zeeland en Vlieland zijn stoten van 90km/h gemeld.
Hier is het inderdaad weer begonnen.. Dakkapel maakt behoorlijk wat geluid.. Zolang die maar heel blijftquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Amai dat gaat lekker.
Hier hoor ik de bomen alweer te keer gaan, nog even en de mast gaat we lekker fluiten.
Zeeland en Vlieland zijn stoten van 90km/h gemeld.
Noh, dus niet het systeem maar de site?! Wat sneu....quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
NIET TE GELOVEN![]()
Effe mijn site checken hoe hard het nu waait![]()
Website onbereikbaar
Deze website is tijdelijk onbereikbaar voor het algemene publiek. Bent u de eigenaar of webmaster van deze website? Neem dan contact op met support@antagonist.nl
Krijg toch de (*@$&*@$ nu net de wind begint aan te trekken gooien ze mij effe lekker offline. Reden is onbekend...maar als ze me rond deze tijd offline gooien kunnen ze rond deze tijd ook wel weer online gooien.
Helaas voor jullie dus even geen actuele prachtige gegevens leverenhopelijk lossen ze dit snel op, maar krijg al een vermoede dat het om de upload verkeer gaat.
WeatherLink: 5min
Weather Display: 3sec
Cumulus: 2sec.
Ik mag voor hun hopen dat dit een foutje is, want als dat boven staande wel zo blijkt te zijn dan vraag ik me af waarom ze hier nu pas mee aan komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |