Jaquote:Op maandag 15 november 2010 19:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Moest daar tijden gelee nog draaien in Club Famous volgens mij. Wat een toko
Ik heb hier nog Commuciate/Raven op vinyl waar ik niks mee doe. Wat geef je ervoor?quote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wil graag mijn Pavo & Zany collectie compleet hebben qua vinyls, iemand die mij daarbij kan en wil helpen?
oh oepsquote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef 16meter het volgende:
Ik denk dat hij de samenwerkingen bedoelt?
quote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef T-Force het volgende:
Holy fuck, The Pitcher album is ook lekkerLeuke melodietjes
![]()
Dit soort muziek doet me denken aan waarom ik verliefd werd op Hardstyle (2006-2008)
vanacht heel de nacht @ headset, morge heel de dag uit de speakers, nog geen tijd voor gehadquote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef Koepert het volgende:
Goddomme dat Alphaverb album is lekkah! ... De stijl van "F*ck Nice Guys"_O_ maar eigenlijk is bijna elk nummer wel
Hier hetzelfde. Vind die van The Pitcher ook erg lekker klinken!quote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef Koepert het volgende:
K heb t Pitcher-album en Alphaverb-album in n queue-loop staan
Ik heb dit jaar een rondreis door Europa gemaakt met de trein, mag je raden met welk nummer we medepassagiers keer op keer lastig vielenquote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef eQuaL het volgende:
WIE WIE WUUUUH WIE WIE WIE WIE WIEEE WUUUH
[ afbeelding ]
Haha vet!quote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar een rondreis door Europa gemaakt met de trein, mag je raden met welk nummer we medepassagiers keer op keer lastig vielen
Dat heb ik vaker hier gehoord, ik vind dat best wel meevallen eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Absoluut dieptepunt is Kingdom remix, op de voet gevolgd door de start rocking remix...
Duitsland > Polen > Slowakije > Hongarije > Kroatië > Slovenië > Oostenrijk > Tsjechië > Duitsland > Nederlandquote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Haha vet!![]()
Welke landen heb je allemaal bezocht? Mijn huisgenoot en ik zijn naar Nice gefietst, met een mp3-speler + speakertjes voor in de tent![]()
precies zoals ik er ook over denk. Atten die handel en verder raggen! Ik kom natuurlijk om me uit te leven, niet om de hele avond stil(ler dan normaal) te staan omdat ik drank in m'n hand heb! Dat is zonde!!!!quote:Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef Koepert het volgende:
Die biertjes klap ik achterover, want voor de smaak hoef je t niet te doen, maar evengoed fris gooi k achterover, want anders heb k er alleen maar last van met losgaan..
Hehequote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Duitsland > Polen > Slowakije > Hongarije > Kroatië > Slovenië > Oostenrijk > Tsjechië > Duitsland > Nederland
Fietsen naar Nice, BEN JE GEK?
Eens met de Bartmansquote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
pitcher album 2x geluisterd en mwah, laat me vrij koud op een paar platen na... Little Bitch, Noctus Noa, la nuit noire en Cherish..
Absoluut dieptepunt is Kingdom remix, op de voet gevolgd door de start rocking remix...
En wederom eens.quote:Ow ja: De B-front & High Voltage collab is al klaar als ik ik sommige tweets goed interpreteer, hopelijk neemt hij hem mee naar loudness
Is al tijdje uit hoorquote:
Flesje, dop er op en gaan met die banaan!quote:Op maandag 15 november 2010 22:33 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
precies zoals ik er ook over denk. Atten die handel en verder raggen! Ik kom natuurlijk om me uit te leven, niet om de hele avond stil(ler dan normaal) te staan omdat ik drank in m'n hand heb! Dat is zonde!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |