quote:Op maandag 15 november 2010 14:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je kan op zijn Italiaans beginnen.![]()
Thanks, ik neem er de tijd voorquote:Op maandag 15 november 2010 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik noem het meestal de Bijlmer Bierhal (of Bierbak)![]()
[..]
hardstyle is heel breed, van melodieus tot hard ragwerk, dus het is wat lastig om een 'beginpunt' aan te wijzendenk dat je het beste wat setjes van Qlimax / Defqon.1 / Decibel kunt downloaden, dan merk je vanzelf wel wat je bevalt en wat niet
Technoboy & Headhunterz zijn goede instappers (vooral 2007/2008/2009). Ik hoop wel dat je uiteindelijk ook verder kan kijken dan alleen de grote namen. Blijf dit topic volgen en je zal er een hoop voorbij zien komenquote:
Nee man, hardstyle is mannen muziek. Het moet losgaan, je dient veel bier te drinken en (eventueel) vreemde chicks in hotpants te neukenquote:Op maandag 15 november 2010 13:08 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Gaan jullie wel eens met je vriendin naar een feest toe ? Dat lijkt me echt super, was vrijdag 2 uurtjes naar een klein hardstyle feestje geweest met mijn vriendin maar ze vond het niks. Iedereen danst als een pinguïn:) zei ze, haha
ik ben ook wel bierfan, met als favoriet Grolsch (maar dat komt natuurlijk omdat ik uit het Oosten kom)quote:Op maandag 15 november 2010 14:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Eerst beginnen over Heineken als lekker, en je dan verbeteren naar Bavaria of Amstel? Als "bierfan" moet je nog heeel veel leren...
Grolschquote:Op maandag 15 november 2010 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben ook wel bierfan, met als favoriet Grolsch (maar dat komt natuurlijk omdat ik uit het Oosten kom)![]()
en als dat er niet is, moet ik het maar doen met wat er dan wel te krijgen is
Eens, op festivals is Grolsch vaak een stuk minderquote:Op maandag 15 november 2010 14:43 schreef mstx het volgende:
Ik heb één keer Grolsch gedronken op In Qontrol maar dat was niet te zuipen.(Sowieso festivalbier
)
quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef haakon het volgende:
[..]
Eens, op festivals is Grolsch vaak een stuk minder
Zou de volgende sets downloaden @ http://lsdb.nl/quote:Op maandag 15 november 2010 14:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil graag aan Hardstyle beginnen, probleem is dat ik zelf niet echt weet waar ik moet beginnen.
Iemand een goed nummer dat me kan introduceren aan het genre?
Op z'n tijd kan ik Techno ook waarderen.
Ja goede tip. Qlimax en Defqon zijn goed te vinden bij de nieuwsgroepenquote:Op maandag 15 november 2010 15:07 schreef sveno1990 het volgende:
doe mij maar Grolsch, Dommelsch of Hertog jan.
als je wilt instappen is kijken van de dvd's van qlimax,defqon,decibel etc ook wel een goeie zo ben ik namelijk in het wereldje gekomen
Op een festival vind ik dat wel het beste wegdrinken. Kan lastig iets echt lekkers zijn toch?quote:Op maandag 15 november 2010 14:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Eerst beginnen over Heineken als lekker, en je dan verbeteren naar Bavaria of Amstel? Als "bierfan" moet je nog heeel veel leren...
Heb jij je effe vermaakt zeg omdat een ander gepakt is.quote:Op maandag 15 november 2010 11:39 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja als je pillen nodig hebt om los te kunnen gaan, ga vooral je gang...
Vorig jaar zat ik in de trein terug tegenover iemand die de hele nacht onder het stadion in een zeer klein kamertje heeft gezeten omdat hij betrapt was met drugs
Leedvermaak
VJ-teams zorgen voor lichteffecten en dergelijke.quote:Op maandag 15 november 2010 16:40 schreef stoeltafel het volgende:
Hardbass
MC DV8, wel Oké maar weinig lichaamstaal met handen enzo, jammer
VJ Vision Impossible, goed ?
helemaal met je eens Sethje, Jupiler kickt kontquote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef Sethje het volgende:
Jupiler is echt onovertroffen op festivals. Heerlijk fris biertje met een fatsoenlijke schuimkraag, dat alleen al is een reden om Emporium te bezoeken. Ik vind het onvoorstelbaar dat de grote organisaties met Heineken aan blijven modderen met dat dode kutbier van ze!
QFFT!!quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Heineken is nog altijd 10x beter dan Amstel.
Amstel_!
Zak is een aardig eindje rijden en het wordt dan altijd wel een uur of 5/6 voordat je thuis bent, dat is me iets teveel van het goedequote:Op maandag 15 november 2010 16:31 schreef haakon het volgende:
Zaterdag @ Zak
Freddy F
Pavo
Rico
Zany
Maar ik ga vrijdag al naar:
22:00 - 23:00: Double Dutch
23:00 - 00:00: ArmenianBoy
23:00 - 00:00: Vecino
00:00 - 01:30: Josh & Wesz
00:00 - 01:30: Low-E
01:30 - 02:30: The Pitcher
02:30 - 04:00: Zatox
04:00 - 05:00: Tha Playah
00:00 - 00:00: Villain
Vision Impossible isquote:Op maandag 15 november 2010 16:40 schreef stoeltafel het volgende:
Hardbass
MC DV8, wel Oké maar weinig lichaamstaal met handen enzo, jammer
VJ Vision Impossible, goed ?
die betere MC's had ik dus bedacht jahquote:Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef haakon het volgende:
Da Syndrome is mijn favo MC, daarna Villian
Koepertquote:Op maandag 15 november 2010 16:57 schreef haakon het volgende:
Op hyves:
Jeroen Kuper invites you to become friends..
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |