Zaterdag?quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik wil ook, maar zit momenteel op school
Yup.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zaterdag?
Mijn vader kwam net binnen toen ik aan het spelen was, kreeg ik net een napalmattack over me heenHij vraagt dus of ik hier niet aggresief van word?
Ik vloek neit als ik in mijn 1tje benquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup.
whehe, vragen mijn ouders ook wel eens als ik zo lekker loop te vloeken
De game loopt goed, maar als je mw2 al hebt hoef je deze eigenlijk niet te halen. MW2 vond ik zeker beter, maar de actie hier is wel erg vet. Maar misschien komt dat door de setting van MW2quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:04 schreef Champy het volgende:
Ik ga vanmiddag naar de stad, maar ben nog steeds aan het twijfelen of ik Black Ops wel of niet ga halen. Nog steeds zijn de meningen die ik op verschillende fora's lees verdeeld.
Na de patch loopt de game wel beter hoor ik, maar toch, nog steeds twijfels.
Vloeken tijdens het spelen doe ik al sinds MoH:AA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het 3x opnieuw gedaan, maar het loopt telkens op dat punt weer vast.
Trouwens, de FOK spelers toegevoegd aan mijn lijst. Dan weten jullie dat ik het ben
Update:
Hij doet het weer nadat ik nieuwe videodrivers geïnstalleerd had.
[ Bericht 10% gewijzigd door SeNTiNeL0 op 14-11-2010 14:22:00 ]
ik ook niet echt, maar als je soms op onze teamspeak hoortquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik vloek neit als ik in mijn 1tje ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |