owjah, JD kan er ook echt wat aan doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:23 schreef Dibble het volgende:
Petitie om de Community manager te ontslaan
http://www.ipetitions.com/petition/blackopsjd2020/signatures

jaaaaaaa zo loop ik ook de hele tijd te scheldenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:24 schreef Andyy het volgende:
Ohja, en je kan het laden van servers niet stoppen, dan zie je een game die je wel zou willen joinen (gaat natuurlijk niet) die wil je dan aanklikken maar dan moet je 'm achterna zitten omdat er continu andere servers bijkomen

Open je server browser eens.quote:

Zie mijn oplossing (tenminste, wat bij mij werkt) op de vorige pagina.quote:- Servers die geladen zijn kun je niet direct aanklikken om te joinen, je moet wachten tot deze de lijst bijna geheel geladen heeft.
Dit is bij veel meer spellen zo, niet alleen bij Black Ops.quote:- Zie je een server die je wilt joinen, klik je erop, schuift deze naar beneden en kun je hem gaan volgen zoals eerder al gepost hier
kquote:- enz.

jouw manier werkte trouwens bij mijquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:47 schreef seto het volgende:
[..]
Zie mijn oplossing (tenminste, wat bij mij werkt) op de vorige pagina.

Wanneer gaan ze de HQ fixen? En dat je in een party met je vrienden komt? Daar erger ik me ook aan..quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:11 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nee srsly, ik las net op steam forums
en..
Hey PC gamers:
We are listening to you and weve been busy working on updates based on feedback from the community. We have already deployed a number of updates, and there will be many more to come. Stay tuned right here for all the latest info.
LIVE FIXES
11/10
* - GameServers.com has bumped sv_maxrate to 25000 across all servers to reduce lag.
* - GameServers.com continues to improve official server distribution in various worldwide regions.
11/11
* - Friends fix for join in progress and Friends tab in server browser.
* - Performance improvement for dual and quad core.
* - Improved connectivity with Black Ops Rcon tool.
IN PROGRESS
* - GPU hitching on certain graphics cards.
* - Incomplete server browser results.
* - Improvements to Quickmatch joins (results with better ping and reduced lag).
* - Zombies "The game session is no longer available" error.
Regards,
-JD

Ik zie geen oplossing.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:47 schreef seto het volgende:
[..]
Zie mijn oplossing (tenminste, wat bij mij werkt) op de vorige pagina.

je had als aardigheidje screencaps hier kunnen neerzetten zodat we een idee hadden wat jij meemaakte,zo weten we nog nik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:38 schreef drumstickNL het volgende:
Zo, net SP uitgespeeld en die laaste missie is echt lol man. (Dat laatste stukje met die schepen vlaggen.)

Ik ook niet. Kutspelquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:41 schreef Bootje84 het volgende:
Godverdomme zeg. Kan niet eens een fucking server vinden in die pauperlist

same here, eerste 2 dagen totaal geen last gehad van lag / unable to find servers en sinds gister is het echt dramaquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:41 schreef Bootje84 het volgende:
Godverdomme zeg. Kan niet eens een fucking server vinden in die pauperlist

Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:39 schreef Hamilcar het volgende:
Ik kom op geen enkele server. Graf spel

Oh ja, er is ook nog een single player of niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:38 schreef drumstickNL het volgende:
Zo, net SP uitgespeeld en die laaste missie is echt lol man. (Dat laatste stukje met die schepen vlaggen.)

Ik ook niet meer, tijd om bad company 2 te bestellen dusquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:39 schreef Hamilcar het volgende:
Ik kom op geen enkele server. Graf spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |