Ik vind het ook vreemd, Peace ook...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, ieder zijn meug, maar ik vind het wel vreemd hoor!
Laten we maar zeggen dat ze heel erg in elkaar en hun kindje op gaan?
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hey BE, jij schreef een keer dat jouw zoon ook pas laat voelde dat hij benen aan zijn lijf had zitten toch? Wanneer had hij het door, dat ze er waren bedoel ik. Of vergis ik me nu helemaal en was jij het niet en/ of ging het niet over j9ouw zoon?
Nee hoor, geen zorgen. Maar de mijne doet momenteel aan bilschuiven, met beide beentjes voor zich en heeft nogsteeds nauwelijks een stareflex. Ik was gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij had niet die standaard 'sta-reflex' die veel kindjes hebben. Als je Oscar (en Sasha ook trouwens) op tilde dan stak hij zijn beentjes recht vooruit ipv naar beneden om te gaan staan.
Wanneer hij daar mee opgehouden is weet ik eig. niet meer.
Hij ging voor het eerst zelf staan op 13 juni, dus met 10 maanden.
Hoezo? Maak je je zorgen?
Ik vind hem geweldigquote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef Memmel het volgende:
Het volgende gedicht heb ik geschreven nadat iemand die ik goed kende, zo dacht ik, een ander gezicht bleek te hebben. Je kunt het, denk ik, op verschillende manieren lezen. De verschillende lagen geven het diepgang. Het is een experiment, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Het heet: Joop
Komt 'ie
De een heette Joop
De ander gelijk
Liepen samen te koop
Stonden samen te kijk
Voor altijd verbonden
Aan die ene troel
De een op de grond
De ander in zijn smoel
Ja? Echt? Dat zeg je toch niet zomaar hè?'quote:
Nee echt. Ik ben zó blij dat ik je ken!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:12 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja? Echt? Dat zeg je toch niet zomaar hè?'
Gelukkig zijn het klapdeurenquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:47 schreef leonieke het volgende:
Dus heel de nacht de deur maar open laten staan?
Dat vonden wij ook ja, maar ja, we weten ook wel dat ze in bepaalde dingen anders zijn. Kwestie van accepteren en gewoon op bezoek gaan zondag. Ik had wel even moeite om enthousiast te zijn toen Peace aan mij vroeg of ik haar nog even aan de tel. wilde, toch maar gedaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:28 schreef Vlindur het volgende:
Diaan, wat raar dat ze zelf niet even bellenDan zou voor mij de lol om snel langs te komen al verdwenen zijn
![]()
En ja.. Dit is hier de op een na grootste plek van Friesland, maar het is een dorp![]()
2 kinderen zijn geweest, daarna zijn we weggegaan, maar als ik bedenk wat er de vorige jaren is langs geweest gok ik dat we er 2 hebben gemistEn J. maar veel snaaierij halen...
Ik heb wel eerst mijn ouders en zus gebeld. Daarna Asyniur smst en daarna getwitterd. J. belde toen ondertussen zijn familie allemaal afquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:29 schreef Estrys het volgende:
Snap dat je wat moeite had met enthousiast doen Diaan.
Aan de andere kant moet ik niks zeggen. Jullie op Fok wisten het eerder dan mijn oudersAlleen waren er niet zo heel veel mensen online om half 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |