om jou te behoeden voor enge dingenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waarom zeggen alle meisjes dit altijd tegen mij?
haha jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij wilt ook half dode meisjes op je stoep?
Ja, gek petje op, maskertje voor en dan 4 dagen helemaal jezelf zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha jaaaaaaaaaa
nee zo'n heerlijke ongedwongen vrolijke en grappige sfeer, zomaar op straat
carnaval in Breda/Eindhoven is ook al zo heerlijk
helemaal looooossss! ik hoef niet eens verkleed te gaan. zeg gewoon dat ik verkleed ben als Aziaat als ze ernaar vragenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, gek petje op, maskertje voor en dan 4 dagen helemaal jezelf zijn
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, gek petje op, maskertje voor en dan 4 dagen helemaal jezelf zijn
Echt iets voor TAVquote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik zie je al helemaal gaan
Carnaval is geweldigquote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helemaal looooossss! ik hoef niet eens verkleed te gaan. zeg gewoon dat ik verkleed ben als Aziaat als ze ernaar vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Seven years in Tibet?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef Aure het volgende:
Ik kijk een eckte eckte vrouwenfilmmet een mooie hoofdrolspeler
Tsja, ik heb nu eenmaal angst voor nauwe ruimtes, kan ik ook niets aan doenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
om jou te behoeden voor enge dingen
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uhu, vooral dat 'jezelf zijn' komt in zijn geval dan zo lekker uit de verf
Expeditie Robinson hierquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef Aure het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef Aure het volgende:
vrouwenfilms... ah ik krijg jeukquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef Aure het volgende:
ik failure to launch op net 5. ook een echte vrouwenfilm met Matthey McConaugheyquote:
Ik ben pas mezelf als ik in boerenkiel mag hossenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uhu, vooral dat 'jezelf zijn' komt in zijn geval dan zo lekker uit de verf
toch heb je ook ooit de uitgang gevonden van zo'n nauwe ruimtequote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tsja, ik heb nu eenmaal angst voor nauwe ruimtes, kan ik ook niets aan doen
Ze stopt al een jaartje of 2 pilletjes in je ochtendkoffie zodat je dit blijft volhouden hequote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lein is schoon van zichzelf
En ik ga er nooit meer terug.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toch heb je ook ooit de uitgang gevonden van zo'n nauwe ruimte
dat mocht je niet zeggen van Leinquote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze stopt al een jaartje of 2 pilletjes in je ochtendkoffie zodat je dit blijft volhouden he
rijst, je bent wel een schattige maagdquote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En ik ga er nooit meer terug.
koetsjiekoetsjiekoetsjiequote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
rijst, je bent wel een schattige maagd
dacht eerst dat die 8 een typo wasquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
*burp. Ik heb mezelf in coma gekooktNu uitbuiken met restantje rochefort 8 voordat het toetje klaar is
Erg leuk weer.quote:
Als ik 's ochtends koffie zet ligt Lein nog te snorrenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ze stopt al een jaartje of 2 pilletjes in je ochtendkoffie zodat je dit blijft volhouden he
Be suspicious, be very suspiciousquote:Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends koffie zet ligt Lein nog te snorren
Ja? Zou je rijst aan FF aanraden?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef Aure het volgende:
[..]
misschien moeten FF en rijst es gaan daten
ER staat hier op schijf, lekker kijken en doorspoelen zonder die iri-reclames.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef borisz het volgende:
DH zal wel blij zijn. WK hockey 2014 is in DH..
KvW staat op de schijf. Straks even kijken.
Ja hoor, laat mij maar weer droog staan.quote:
rijst is in ieder geval niet zo'n eikel als Jquote:Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Zou je rijst aan FF aanraden?
Twee eeuwige vrijgezellen, dat kan alleen maar fout gaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef Aure het volgende:
[..]
misschien moeten FF en rijst es gaan daten
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:01 schreef z80 het volgende:
ook weer terug.
net na het sporten even boodschappen gedaan.
bleef er spontaan een fles whisky aan me vingers hangen (The Glenlive 12)
en het ergste is dat ik deze pas volgende week kan proeven, deze week storingsdienst.
Wat vervelend toch dat soort dingen he Zquote:Op donderdag 11 november 2010 21:01 schreef z80 het volgende:
ook weer terug.
net na het sporten even boodschappen gedaan.
bleef er spontaan een fles whisky aan me vingers hangen (The Glenlive 12)
en het ergste is dat ik deze pas volgende week kan proeven, deze week storingsdienst.
Van Gaalquote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef TAV74 het volgende:
van Gaal in College tour, ik ben benieuwd hoe ongemakkelijk dit weer gaat worden
Ja, ik ben zo blij voor hem! Als je hem een CV met soll. brief laat schrijven krijg je een hele andere indruk van hem dan als je hem voor je hebt. Zó blij en trots dat hij gewoon naar binnen is gestapt.quote:
Ja super toch! Die komt er welquote:Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo blij voor hem! Als je hem een CV met soll. brief laat schrijven krijg je een hele andere indruk van hem dan als je hem voor je hebt. Zó blij en trots dat hij gewoon naar binnen is gestapt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo blij voor hem! Als je hem een CV met soll. brief laat schrijven krijg je een hele andere indruk van hem dan als je hem voor je hebt. Zó blij en trots dat hij gewoon naar binnen is gestapt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heuquote:Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
*burp. Ik heb mezelf in coma gekookt![]()
Da's goed nieuws, Bluezz! En voor jou ook een zorg minderquote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef Bluezz het volgende:
Zoonlief heeft een nieuwe 'echte' baan mét 2 opleidingen er aan vast![]()
Bij Scapino willen ze hem graag opleiden voor ass. fil. manager én hij gaat in jan. de BBL doen.
Tot dusver had ie alleen steeds iets via Tempo Team, dus dit is een sprong vooruit voor hem
Dat is een hele stap vooruitquote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef Bluezz het volgende:
Bij Scapino willen ze hem graag opleiden voor ass. fil. manager én hij gaat in jan. de BBL doen.
Tot dusver had ie alleen steeds iets via Tempo Team, dus dit is een sprong vooruit voor hem
Alles met lekker veel boter ook, enzo. Echt, ik heb het in me om een winters speklaagje te kweken: bij dit weer hoort gewoon stevig etenquote:
Dat is zeker zoquote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alles met lekker veel boter ook, enzo. Echt, ik heb het in me om een winters speklaagje te kweken: bij dit weer hoort gewoon stevig eten
Bluezz, wat ontzettend tof!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef Bluezz het volgende:
Luvquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef rijsttafel het volgende:
hersenpoep
-----
love me tender
love me long
zes woorden
die Elvis zong
love me tender
love me sweet
klinkt simpel
maar 'k vat 't niet
love me tender
love me true
ik wil wel
maar weet niet hoe
love me tender
love me dear
ja misschien
de volgende keer
klopt!!! En t klonk heerlijk allemaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alles met lekker veel boter ook, enzo. Echt, ik heb het in me om een winters speklaagje te kweken: bij dit weer hoort gewoon stevig eten
Oehhhh, hoe maak je die vulling? Doe je er ook gedroogde paddestoelen in? Dat maakt het veel aromatischer, vaak.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt!!! En t klonk heerlijk allemaal.
En voor dezelfde reden (oa) doe ik dat morgen ook
Ik ga morgen kip roosteren met paddestoelenvulling en wat seizoensgroenten erbij ofzo
Je verhaal is erg warrig, dus ik volg het niet, maar fijn dat het goed isquote:Op donderdag 11 november 2010 21:57 schreef LieLie het volgende:
Steerke!
Ik zag je reactie nog over mij telefoon.
De mevrouw zei dat ik wel een nieuw abonnement kon, weer bij hun, maar dat kon niet direct achter elkaar als ik mijn nummer wil behouden (want dan is het blijkbaar verlengen en niet nieuw). Dan moest ik twee maanden prepaid bellen, en dan weer een abonnement afsluiten.
Maarr.. zoals ik ook al schreef ben ik later nog even gaan rekenen. En met studentenkorting en online korting en het bijbetalen omrekenen naar de prijs per maand kwam ik op exact hetzelfde maandbedrag uit als wat ik had uitgekozen. maar dan dus meer nu in één keer, en straks minder per maand. Heb toch één abonnementje hoger gekozen, want zit nog wel eens op of over de rand en voor 60 euro extra over twee jaar zit ik liever helemaal safe. Waarschijnlijk ga ik straks met stage en afstuderen ook wel wat meer mobiel bellen.
Dus ik heb nu weer gewoon een bundel 170min/340sms met onbeperkt internet voor 2,50 p/m. voor 22,45 p/m.
Dik in orde dus
morgen even kijken, t stond in de delicious van vorige maand. Tis een jamie iets, ben ik geen fan van maar dit leek mij wel lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oehhhh, hoe maak je die vulling? Doe je er ook gedroogde paddestoelen in? Dat maakt het veel aromatischer, vaak.
Die pruimencakejes die ik weleens eerder heb gemaakt, heb ik nu in een wilde variant gemaakt: ipv maple syrup en pruimen, honing en sinaasappel. 't Ruikt supergoed, eens zien of het nog in m'n maag past
Ja? Hm.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je verhaal is erg warrig, dus ik volg het niet, maar fijn dat het goed is
Same hier in zuid.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef Aure het volgende:
Oke film is afgelopen, wat nu. Nog een film of ehhh geen idee wat anders![]()
Ik verveel me
The Back-Up Planquote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Same hier in zuid.
Iemand filmtips?
Nieteens als backup planquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ga maar weer eens slapen geloof ik.. lekker zweten (en het vervolgens heel koud krijgen)
Remember me was wel aardig. Wel beetje emotioneel (heb ik als man natuurlijk geen last vanquote:Op donderdag 11 november 2010 22:08 schreef Aure het volgende:
Oke, Solitary Man of Remember Me? Ik kan niet kiezen
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef rijsttafel het volgende:
Heb uit verveling de lyrics van dit nummer op m'n muur gekrijt![]()
Lekker slapen danquote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga slapen, morgenvroeg eruit voor de excel cursus van 9u tot 16u. zie er zo tegenop![]()
trusten en hoop dat je lekker slaapt Sun.
quote:
Probeer het zo eens:quote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? Hm.
- Ik wilde mijn abonnement verlengen
- Ik wilde mijn nummer behouden
- Ik wilde de Samsung
- Het bleek dat ik veel meer voor de telefoon moest bijbetalen bij het verlengen, dan in de aanbieding stond voor nieuwe abonnee's
- Je kunt dan beter je huidige abonnement opzeggen, en een nieuwe nemen.
- Dan kun je of naar een andere provider (minder gunstige abo's voor mij) of bij dezelfde blijven.
- Bij dezelfde provider kun je wel meteen over (zei ze) maar dan krijg je een ander nummer.
- Je kunt je nummer ook behouden, maar dan moet je er twee maanden 'uit' en in de tussen tijd prepaid bellen.
Thuis ben ik weer gaan rekenen, en heb ik gekeken naar de online studentenkorting (maakt van Hi25 19,95 p/m en daar komt dan 2,50 voor internet overheen) Dat was een goedkoper maandbedrag dan ik in eerste instantie had uitgerekend (toen alleen de studentenkorting). Daardoor was alles omgerekend per maand weer hetzelfde (goedkoper abo per maand, duurder toestel in één keer).
Excel.. daar heb ik collega's voorquote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga slapen, morgenvroeg eruit voor de excel cursus van 9u tot 16u. zie er zo tegenop![]()
trusten en hoop dat je lekker slaapt Sun.
Euh, feb 2009 tot feb 2011quote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Probeer het zo eens:
Oude abonnement liep van... tot ...
?
Als je abonnement tot en met februari loopt dan kun je opzeggen vanaf november. Hoezo na februari twee maanden prepaid dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euh, feb 2009 tot feb 2011
4 maanden opzegtermijn.
Dan zou ik moeten opzeggen.
Na februari twee maanden prepaid.
Dan een nieuw abonnement aanvragen.
Dat moest dan, als ik weer bij Hi een abonnement wilde (maar dan weer een nieuwe, met die aanbieding) en mijn nummer wilde behouden.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je abonnement tot en met februari loopt dan kun je opzeggen vanaf november. Hoezo na februari twee maanden prepaid dan?
Wat raar geïnformeerd dan.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat moest dan, als ik weer bij Hi een abonnement wilde (maar dan weer een nieuwe, met die aanbieding) en mijn nummer wilde behouden.
Verlengen mocht ook wel, maar dat leek dus veel minder voordelig. Dat viel achteraf dus mee.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat raar geïnformeerd dan.
Normaal mag je namelijk *in* je opzegtermijn al verlengen.
Of zeg je je huidige abonnement in de opzegtermijn op, krijg je dus prepaid na je opzegtermijn, maar kun je meteen back-to-back een nieuw abonnement afsluiten. Dat recht heb je gewoon, omdat je nergens meer aan gebonden bent.
Ik weet dus niet waarom de winkelmedewerker je dingen weigerde.
Da's onzin, want nummerportering kan altijd en overal mits je naar een abonnementsvorm gaat.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Verlengen mocht ook wel, maar dat leek dus veel minder voordelig. Dat viel achteraf dus mee.
En ze zij dat ik wel meteen een nieuwe abonnement bij ze kon nemen, als ik deze zou opzeggen, maar dan niet met hetzelfde nummer.
Maar anyway. Het is geregeld. En mijn nieuwe abonnement is dus ook al ingegaan?
Nouja, dat is alleen maar goed, want die kost minder per maand, en heeft meer minutenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's onzin, want nummerportering kan altijd en overal mits je naar een abonnementsvorm gaat.
En als je nieuwe abonnement al is ingegaan en je oude gestopt, dan heb je dus officieel een verlenging gekregen. Verlengingen mogen namelijk in je opzegtermijn al ingaan, ten koste van je oude abonnement.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Nee, jij hebt nu een verlenging gekregen in de vorm van een nieuw abonnement. Ze noemen het alleen anders tegen je. Daarom is het ook nu al ingegaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nouja, dat is alleen maar goed, want die kost minder per maand, en heeft meer minutenConfidence through competence![]()
Waarom is dat dan niet goed? Ik betaal minder, en krijg meer.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nu een verlenging gekregen in de vorm van een nieuw abonnement. Ze noemen het alleen anders tegen je. Daarom is het ook nu al ingegaan.![]()
Vervelend, he.. als je ineens al je schoolopdrachten af hebt?quote:
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Mijn buikspieren zijn weer helemaal knock-out trouwens, na de pilates les. Mèn wat doen ze ze daar wat aan zeg.. auwauw!![]()
Waar zeg ik dat het niet goed is?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waarom is dat dan niet goed? Ik betaal minder, en krijg meer.Confidence through competence![]()
Wie zegt dat ik al mn schoolopdrachten af hebquote:Op donderdag 11 november 2010 22:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vervelend, he.. als je ineens al je schoolopdrachten af hebt?Ik moet er nog eentje, maar ik heb geen photoshop hier dus ik kan er even niet aan werken
![]()
![]()
Ik zei 'dat is alleen maar goed', jij zei 'Nee,'quote:Op donderdag 11 november 2010 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het niet goed is?![]()
![]()
Nee, als in: nee, je hebt geen nieuwe abbo an sich, je hebt een verlenging in een nieuwe abbo gekregen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zei 'dat is alleen maar goed', jij zei 'Nee,'
Vandaar je verbazing dat het nu al is ingegaan.Confidence through competence![]()
Oké.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, als in: nee, je hebt geen nieuwe abbo an sich, je hebt een verlenging in een nieuwe abbo gekregen.
Vandaar je verbazing dat het nu al is ingegaan.
Maar ik dacht altijd dat verlengen betekende dat je iets dat ophoudt toch door laat gaan.
En hier doen ze dat dus een beetje anders, vandaar. Maar gunstig anders dus, wat mij betreft
Zijn we er uit? Dan ga ik slapen![]()
![]()
![]()
net terug van werk, blij dat ik een auto heb. Droog en fijn aangekomen.
Morgen om 10.00 gesprek bij de gemeente bij de Financiele winkel! Ben benieuwd. Ik ga mee met m'n clienten van het vrijwilligerswerk op aanvraag van degene die daar dingen regelt. Ik vond hem maar streng klinken... maar goed... daarna lekker werkenen daarna hopelijk sporten!
Jullie zijn weer veeeeeeel te snel hierzo weer een hele SC volkladden *zucht*
Vandaag entrecote gegeten met spinazie ala creme enne rosti. M'n zus kwam onverwachts langs en kon mee-eten. Belt m'n zwager, zegt ze: "Ja, nee, ik heb al gegeten bij Rianne, jij eet maar boterhammen als je over een uur d'r bent". Ik vond het zooooo evil.![]()
![]()
Weltrusten allemaal!
Kusjekroel endezo![]()
![]()
En heel boos kijken als ik me hier morgenvroeg niet voor half negen meld.
Ik moet leren, veel. Heel veel![]()
Dat vriendenweekend is altijd tijdens de tentamens![]()
![]()
Zal alvast oefenen met boos kijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef LieLie het volgende:
Weltrusten allemaal!
Kusjekroel endezo![]()
![]()
En heel boos kijken als ik me hier morgenvroeg niet voor half negen meld.
Ik moet leren, veel. Heel veel![]()
Dat vriendenweekend is altijd tijdens de tentamens
Truste![]()
![]()
Las ik nou ergens dat Aure jarig is (geweest?)
Helemaal niet bij stilgestaan om ff een vette knuffel te geven dan![]()
![]()
En ja ik ben trots op F., wie weet is het een laatbloeier net als zijn moedertje![]()
![]()
Nee, straks!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Bluezz het volgende:
![]()
En ja ik ben trots op F., wie weet is het een laatbloeier net als zijn moedertje![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Bluezz het volgende:
![]()
En ja ik ben trots op F., wie weet is het een laatbloeier net als zijn moedertjeDie FF, die maakt hier iedereen in de war
Ik ben pas over anderhalf uur jarig![]()
Envoor F! Ik snap dat je trots bent
![]()
![]()
Super tof voor F.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Bluezz het volgende:
![]()
En ja ik ben trots op F., wie weet is het een laatbloeier net als zijn moedertjeen voor jou natuurlijk ook
![]()
Een nieuwe baan met 2 opleidingen! Petje af hoor!![]()
Ach bloeien doe je toch niet in een carrière?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Bluezz het volgende:
![]()
En ja ik ben trots op F., wie weet is het een laatbloeier net als zijn moedertjeFok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Ehm hoebedoelu?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef rijsttafel het volgende:
Ach bloeien doe je toch niet in een carrière?
En dat gediggie van je ergens hierboven, hoe kom je daar nou weer aan![]()
![]()
Zien er goed uit, ik heb het gemist maar wat ga je doen? Gewoon een weekendje wegquote:Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef LieLie het volgende:
Hier verblijven wij dit weekend trouwens.
Dus niet echt afzien wat dat betreft
Zie die slaapkamers![]()
![]()
![]()
22 toch alweer, prinses Aurelia?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Die FF, die maakt hier iedereen in de war
Ik ben pas over anderhalf uur jarig![]()
Envoor F! Ik snap dat je trots bent
Confidence through competence![]()
Jup, oud hequote:Op donderdag 11 november 2010 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
22 toch alweer, prinses Aurelia?![]()
![]()
Netjes!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef LieLie het volgende:
Hier verblijven wij dit weekend trouwens.
Dus niet echt afzien wat dat betreft
Zie die slaapkamers![]()
![]()
![]()
Als ik ooit kinderen krijg (perongeluk) zou het me geen ene moer schelen of ze stratenmaker worden of hersenchirurg.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm hoebedoelu?
En dat gediggie van je ergens hierboven, hoe kom je daar nou weer aan
Gedicht was een hersenpoep, zoals erbij staat
ik ben naar bed.
niet dat ik moe ben, maar anders ga ik de snoep, dan wel ijskast plunderen.
heb al de hele tijd zin om te eten.
en een warme maaltijd, ruim een halve kilo druiven en een grote zak treets vind ik het eigenlijk wel genoeg.
maar mijn maag denkt er anders over
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Ben je zwanger, Z?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:49 schreef z80 het volgende:
ik ben naar bed.
niet dat ik moe ben, maar anders ga ik de snoep, dan wel ijskast plunderen.
heb al de hele tijd zin om te eten.
en een warme maaltijd, ruim een halve kilo druiven en een grote zak treets vind ik het eigenlijk wel genoeg.
maar mijn maag denkt er anders over
niet dat ik weet.quote:![]()
dan zou het onbevlekt ontvangen zijn.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Vriendenweekendquote:Op donderdag 11 november 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zien er goed uit, ik heb het gemist maar wat ga je doen? Gewoon een weekendje weg
20 man/vrouw van gem 28-30 jr oud.
Ik ben overal de baby van de groep![]()
![]()
Ik heb er de kracht niet meer voor, ik feliciteer Aure morgen wel![]()
trusten
Nee, ik bedoelde het meer in de trant van alleen maar losse baantjes en maar niet echt iets vinden waar hij wat meer mee kan en wat meer vastigheid (als dat al kan in deze tijd) opleiding/cursusje wat ook weer wat meer uitdaging geeft.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:45 schreef rijsttafel het volgende:
Als ik ooit kinderen krijg (perongeluk) zou het me geen ene moer schelen of ze stratenmaker worden of hersenchirurg.
Als je me kent zou je wel weten dat het me geen moer uitmaakt wat ie doet, het gaat me om zijn happinezz![]()
![]()
Babybedje zie ik nergensquote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef LieLie het volgende:
Vriendenweekend
20 man/vrouw van gem 28-30 jr oud.
Ik ben overal de baby van de groep
Leuk, veel plezier alvast![]()
![]()
Ik snap dit niet helemaal, het is niet voor jezelf?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:30 schreef kahlie het volgende:
Morgen om 10.00 gesprek bij de gemeente bij de Financiele winkel! Ben benieuwd. Ik ga mee met m'n clienten van het vrijwilligerswerk op aanvraag van degene die daar dingen regelt. Ik vond hem maar streng klinken... maar goed... daarna lekker werkenen daarna hopelijk sporten!
![]()
Ah zoquote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het meer in de trant van alleen maar losse baantjes en maar niet echt iets vinden waar hij wat meer mee kan en wat meer vastigheid (als dat al kan in deze tijd) opleiding/cursusje wat ook weer wat meer uitdaging geeft.
Als je me kent zou je wel weten dat het me geen moer uitmaakt wat ie doet, het gaat me om zijn happinezzJa dat is zeker wel prettig voor 'm
Balenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:59 schreef Den_Haag het volgende:
Is FF nog maagd?
Leuke oefenwedstrijd. Na 15 minuten uitvallen met een spierblessure.![]()
![]()
A-ha!!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Als je me kent zou je wel weten dat het me geen moer uitmaakt wat ie doet, het gaat me om zijn happinezz
garpje
Oeh, Dexter op Ned 3
Ik denk dat ik ook gewoon zo mn bed induikquote:Op donderdag 11 november 2010 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb er de kracht niet meer voor, ik feliciteer Aure morgen wel![]()
trusten
Of niet. Ik ben er nog niet over uit
Slaap lekker![]()
![]()
Ik snap je hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Nee, ik bedoelde het meer in de trant van alleen maar losse baantjes en maar niet echt iets vinden waar hij wat meer mee kan en wat meer vastigheid (als dat al kan in deze tijd) opleiding/cursusje wat ook weer wat meer uitdaging geeft.
Als je me kent zou je wel weten dat het me geen moer uitmaakt wat ie doet, het gaat me om zijn happinezzStabiliteit is wel zo fijn nu ze een kleintje hebben. En een echte opleiding is allicht leuker voor hem dan steeds verschillend werk ja
![]()
![]()
Ik denk dat ik Days of Heaven ga kijken.
hmmm
Ja.
Dat ga ik doen.
Welterusten lieve mensjes die gaan slapen (waarschijnlijk allemaal uiteindelijk)
*zwaaismiley* (kan 'm ff niet vinden)Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Het leuke is dat hij nu zo de kriebels heeft om ook BBL te gaan doen in navolging van schdochter L. terwijl hij na het VMBO gezworen heeft geen letter meer te gaan lerenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik snap je hoorStabiliteit is wel zo fijn nu ze een kleintje hebben. En een echte opleiding is allicht leuker voor hem dan steeds verschillend werk ja
![]()
ik hoor het hem nog roepen op zijn 17e![]()
![]()
Nee. Ik doe vrijwilligerswerk: het helpen van mensen met budgetproblemen via Humanitas. Mijn huidige (en eerste) clienten zijn doorverwezen via de Financiele winkel v.d. gemeente omdat ze de schuldhulpsanering ingaan. Voordat het zover is moet er wel nog een hele hoop nagekeken worden in de administratie. Dat doe ik dus met de mensen zelf, zodat ze meer inzicht krijgen, want dat doet de gemeente dus niet (wat ik zwaar onterecht vind).quote:Op donderdag 11 november 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap dit niet helemaal, het is niet voor jezelf?
We krijgen ook mensen die in de bijstand zijn gevallen of jongeren die niet weten hoe ze hun administratie moeten opzetten etc. etc. Dus niet alleen schuldhulpsanering gevallen.![]()
Kleine jongetjes worden groot.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het leuke is dat hij nu zo de kriebels heeft om ook BBL te gaan doen in navolging van schdochter L. terwijl hij na het VMBO gezworen heeft geen letter meer te gaan leren![]()
ik hoor het hem nog roepen op zijn 17e
Nog niksquote:Op donderdag 11 november 2010 23:11 schreef Den_Haag het volgende:
Aure feliciteren? wat heb ik gemist?![]()
![]()
Ze is over 49 minuten jaaarig!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:11 schreef Den_Haag het volgende:
Aure feliciteren? wat heb ik gemist?![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het leuke is dat hij nu zo de kriebels heeft om ook BBL te gaan doen in navolging van schdochter L. terwijl hij na het VMBO gezworen heeft geen letter meer te gaan leren![]()
ik hoor het hem nog roepen op zijn 17eMijn broer zei dat destijds ook en die doet nu ook weer een opleiding naast zn werk
![]()
![]()
Mjah, moet nog wat huishoudelijke dingen doen eigenlijkquote:Eerst maar es ff een was in de wasmachine doen.
![]()
Budgetcoach dus, zinvol vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 11 november 2010 23:09 schreef kahlie het volgende:
Nee. Ik doe vrijwilligerswerk: het helpen van mensen met budgetproblemen via Humanitas. Zij zijn doorverwezen via de Financiele winkel v.d. gemeente omdat ze de schuldhulpsanering ingaan. Voordat het zover is moet er wel nog een hele hoop nagekeken worden in de administratie. Dat doe ik dus met de mensen zelf, zodat ze meer inzicht krijgen, want dat doet de gemeente dus niet (wat ik zwaar onterecht vind).
We krijgen ook mensen die in de bijstand zijn gevallen of jongeren die niet weten hoe ze hun administratie moeten opzetten etc. etc. Dus niet alleen schuldhulpsanering gevallen.![]()
![]()
Ik vind het super tof en fijn om te doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Budgetcoach dus, zinvol vrijwilligerswerk
Nu ga ik d'r in
Alvast gefeliciteerd Aure!![]()
Pfoe...wat een gedoe om een beetje leuke en betrouwbare occasion te vinden voor weinig geld.
Ik stop er maar even mee.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ja, echt gedoe is het. Waar zoek je nu zoal?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
Pfoe...wat een gedoe om een beetje leuke en betrouwbare occasion te vinden voor weinig geld.
Ik stop er maar even mee.
DE, slaap lekker & drive safely vannacht!![]()
Compact, weinig km., airco tot 4000 euro.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, echt gedoe is het. Waar zoek je nu zoal?
Kom steeds bij die lelijke Ford Ka's uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Wat zou je willen, dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
Compact, weinig km., airco tot 4000 euro.
Kom steeds bij die lelijke Ford Ka's uit.
Aure, gefeliciteerd![]()
![]()
Aure gefeliciteerd en ikzelf ook met de verjaardag met m'n zoontje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Toyota of een andere betrouwbare Japanner ofzo.quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik vind ze niet zo lilluk eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
Compact, weinig km., airco tot 4000 euro.
Kom steeds bij die lelijke Ford Ka's uit.![]()
![]()
![]()
Mooie bekerloting. Telstar - NAC.
En natuurlijk Boris & golfer vs Steer. Ofwel Ajax - AZ
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Er is er een jarig hoera hoera en dat is AureLieve schat, veel creatieve leerzaamheid en liefde toegewenst in je komende levensjaar
![]()
![]()
Ja hoor, heerlijk gewerkt. Avonddienst nummer zoveelquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Dag moppieLekker gewerkt?
Trouwens, hoef jij nooit nachtdiensten eik. ?Ik begin de dagdiensten bijna te missen, ik heb er zó weinig!
Op mijn nieuwe afdeling zijn doorgaans genoeg gediplomeerde vaste nachtdiensten, maar toevallig ga ik deze maand 3 nachten draaienJaja, je leest het goed, wel 3 hele nachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
superlief, dankjewel!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera en dat is AureLieve schat, veel creatieve leerzaamheid en liefde toegewenst in je komende levensjaar
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hoor, heerlijk gewerkt. Avonddienst nummer zoveelIk begin de dagdiensten bijna te missen, ik heb er zó weinig!
Op mijn nieuwe afdeling zijn doorgaans genoeg gediplomeerde vaste nachtdiensten, maar toevallig ga ik deze maand 3 nachten draaienJaja, je leest het goed, wel 3 hele nachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is het niet vervelend om bijna altijd maar avonddiensten te hebben? Mag dat eigenlijk wel? Ik heb geen flauw idee hoe dat werkt met wisseldiensten in de zorg
![]()
![]()
Een hele goede avond en van harte gefeliciteerd, AurePAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY
Dit was een tof concertjeEn Rotown is een toffe plek zeg
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Het is natuurlijk wel fijn voor je ORT, Lein, die avonddiensten.
Schdochter L. moppert ook al over zoveel avonddiensten sinds ze begonnen is... vreemd verschijnsel.
En een paar nachtdiensten is wel te doen![]()
![]()
Ik vind het inderdaad vervelend om bijna alleen maar avonddiensten te hebben. Maar in de zorg mag je ingedeeld worden naar goeddunken van je teamhoofd. De enige regels die er zijn is dat je niet meer dan 10 diensten achter elkaar mag werken, je niet zonder overleg meer dan 7 nachten achter elkaar mag draaien, je niet meer dan 26 weekenden per jaar mag werken en dat je niet laat-vroeg ingeplanned mag worden zonder later te beginnen in de ochtend.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:19 schreef Aure het volgende:
is het niet vervelend om bijna altijd maar avonddiensten te hebben? Mag dat eigenlijk wel? Ik heb geen flauw idee hoe dat werkt met wisseldiensten in de zorg
![]()
rotown is mn tweede huis.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
Een hele goede avond en van harte gefeliciteerd, AurePAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY
Dit was een tof concertjeEn Rotown is een toffe plek zeg
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het inderdaad vervelend om bijna alleen maar avonddiensten te hebben. Maar in de zorg mag je ingedeeld worden naar goeddunken van je teamhoofd. De enige regels die er zijn is dat je niet meer dan 10 diensten achter elkaar mag werken, je niet zonder overleg meer dan 7 nachten achter elkaar mag draaien, je niet meer dan 26 weekenden per jaar mag werken en dat je niet laat-vroeg ingeplanned mag worden zonder later te beginnen in de ochtend.Ik heb in mijn verpleeghuisverleden alle regels meerdere malen overtreden
![]()
![]()
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Maar vanavond was je er niet
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Tsja, er zijn te weinig gediplomeerde collega's, en de zorgcoördinators werken haast alleen dagdiensten omdat er dan meer tijd is voor hun extra taken. De andere gediplomeerden hebben net zo veel avonden als ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Het is natuurlijk wel fijn voor je ORT, Lein, die avonddiensten.
Schdochter L. moppert ook al over zoveel avonddiensten sinds ze begonnen is... vreemd verschijnsel.
En een paar nachtdiensten is wel te doen
Die avonden zijn wel lekker voor je ORT, maar ik vind het niet zo heel tof voor mn relatie. Ik zie kaas niet vaak in de avond. Ja, op mijn vrije dagen![]()
![]()
Ai...da's echt irritant zegquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad vervelend om bijna alleen maar avonddiensten te hebben. Maar in de zorg mag je ingedeeld worden naar goeddunken van je teamhoofd. De enige regels die er zijn is dat je niet meer dan 10 diensten achter elkaar mag werken, je niet zonder overleg meer dan 7 nachten achter elkaar mag draaien, je niet meer dan 26 weekenden per jaar mag werken en dat je niet laat-vroeg ingeplanned mag worden zonder later te beginnen in de ochtend.
Yupquote:![]()
En nu maar eens Monsterboard gaan uitpluizen
Dit zijn de afspraken zoals ze in de CAO staan. In overleg worden al die regels natuurlijk overtreden. Als ik vandaag laat heb, en morgen ook, maar morgen ruil met een collega zodat ik vroeg heb en zij laat, moet ik alsnog vroeg beginnen. Alleen als je door het teamhoofd laat-vroeg ingeplanned wordt, mag je later komen. En dat doet ze nooit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb in mijn verpleeghuisverleden alle regels meerdere malen overtreden
![]()
Ik ken het vroeger van Pa ja. Die was receptionist in een verpleeghuis. Geen nachtdiensten maar wel een zeer wisselvallig rooster.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad vervelend om bijna alleen maar avonddiensten te hebben. Maar in de zorg mag je ingedeeld worden naar goeddunken van je teamhoofd. De enige regels die er zijn is dat je niet meer dan 10 diensten achter elkaar mag werken, je niet zonder overleg meer dan 7 nachten achter elkaar mag draaien, je niet meer dan 26 weekenden per jaar mag werken en dat je niet laat-vroeg ingeplanned mag worden zonder later te beginnen in de ochtend.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
hmmz klinkt niet echt tof eigenlijk. 10 diensten/7nachten achter elkaar lijkt me nog best wel zwaar..quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad vervelend om bijna alleen maar avonddiensten te hebben. Maar in de zorg mag je ingedeeld worden naar goeddunken van je teamhoofd. De enige regels die er zijn is dat je niet meer dan 10 diensten achter elkaar mag werken, je niet zonder overleg meer dan 7 nachten achter elkaar mag draaien, je niet meer dan 26 weekenden per jaar mag werken en dat je niet laat-vroeg ingeplanned mag worden zonder later te beginnen in de ochtend.![]()
geen geldquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellenMaar vanavond was je er niet
![]()
![]()
Nee, zo werkt het ook idd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Dit zijn de afspraken zoals ze in de CAO staan. In overleg worden al die regels natuurlijk overtreden. Als ik vandaag laat heb, en morgen ook, maar morgen ruil met een collega zodat ik vroeg heb en zij laat, moet ik alsnog vroeg beginnen. Alleen als je door het teamhoofd laat-vroeg ingeplanned wordt, mag je later komen. En dat doet ze nooit.
En voor je relatie is het niet leuk.... kriebelt het om iets anders te gaan doen eigenlijk?![]()
Ja, ontzettend. Vooral sinds ik de fysiotherapeut gesproken heb. Die heeft net als ik een 4-jarige HBO opleiding gedaan. Zij is ingeschaald in schaal 55. Ik in schaal 40. Terwijl onze opleiding ongeveer evenveel waard is. Zelfs de avond/nachthoofden zitten niet in schaal 55. Super oneerlijk eigenlijk. Maar een HBO verpleegkunde diploma heeft in de praktijk weinig meerwaarde boven een MBO verpleegkunde opleiding. Het salaris en de verantwoordelijkheden zijn hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Nee, zo werkt het ook idd.
En voor je relatie is het niet leuk.... kriebelt het om iets anders te gaan doen eigenlijk?
Ik wil eigenlijk wel een andere baan zoeken, maar ik ben ten eerste bang dat ik niet in een ziekenhuis pas, en ten tweede, ik heb nu een werkgeversverklaring van mn werk zodat ik een hypotheek kan krijgen...![]()
Lastig verhaal johquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, ontzettend. Vooral sinds ik de fysiotherapeut gesproken heb. Die heeft net als ik een 4-jarige HBO opleiding gedaan. Zij is ingeschaald in schaal 55. Ik in schaal 40. Terwijl onze opleiding ongeveer evenveel waard is. Zelfs de avond/nachthoofden zitten niet in schaal 55. Super oneerlijk eigenlijk. Maar een HBO verpleegkunde diploma heeft in de praktijk weinig meerwaarde boven een MBO verpleegkunde opleiding. Het salaris en de verantwoordelijkheden zijn hetzelfde.
Ik wil eigenlijk wel een andere baan zoeken, maar ik ben ten eerste bang dat ik niet in een ziekenhuis pas, en ten tweede, ik heb nu een werkgeversverklaring van mn werk zodat ik een hypotheek kan krijgen...En vreemd ook dat HBO en MBO bijna gelijk zijn aan elkaar. Zit je daar dan zolang voor op school
Ach. Kern van het verhaal: had ik maar een écht vak moeten lerenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
Lastig verhaal johEn vreemd ook dat HBO en MBO bijna gelijk zijn aan elkaar. Zit je daar dan zolang voor op school
De nieuwe regering is trouwens van plan om de ORT (onregelmatigheidstoeslag) af te schaffen en alle mensen die in de zorg werken, een vaste extra betaling te bieden. Mijn collega de fysiotherapeut werkt alleen doordeweeks overdag, niet in het weekend, niet op feestdagen, niet in de avond, niet in de nacht. En dan krijgt zij ook die vaste betaling die ik ook krijg als ik op alle onchristelijke tijden en dagen werk. Ja mensen, laten we de zorg aantrekkelijker maken
Valt het erg op dat ik bitter en gefrustreerd ben vandaag?Sorry voor de overvloed aan ontevredenheid over het levenspad dat ik voor mezelf bedacht had
![]()
![]()
Het klopt ook voor geen meter, Lein. Spui maar lekker verder
Aure, ga je morgen nog wat leuks doen, als je 'echt' jarig bent?![]()
Ik voel me net Windigo, zodra je de kans krijgt, gelijk beginnen met klagen over allesquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik begrijp de wereld gewoon niet, denk ik *zucht*
Positief nieuws is wel dat mijn oudjes binnenkort 2 stukken fruit per dag krijgen, in plaats van 1 stuk fruit als ze geen vla/yoghurt als toetje nemen![]()
![]()
Wat CF zegt Leinquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
Aure, ga je morgen nog wat leuks doen, als je 'echt' jarig bent?
Er komen wat vrienden langs en savonds gaan we nog even de stad in![]()
![]()
Iedereen heeft wel eens zo'n bui. Moet kunnen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik voel me net Windigo, zodra je de kans krijgt, gelijk beginnen met klagen over alles
En dat van dat fruit is positief
* golfer stopt een banaan in z'n oor.
PICSquote:![]()
Ik ga trouwens nog ff Love Actually afkijken en dan lekker slapen. Het is een mooie, drukke en hier en daar wat teleurstellende week geweest
ja, ik baal met je mee over die solli.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:49 schreef PdeHoog het volgende:
Het is een mooie, drukke en hier en daar wat teleurstellende week geweest
Ik had helemaal gemist dat P een solli. hadquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:50 schreef golfer het volgende:
ja, ik baal met je mee over die solli.Maar het was hem niet geworden?
Ik ga nog even proberen mijn kuthumeur te verzuipen in een glaasje red label. Morgen vroeg opOm 9 uur een of andere stomme afspraak
![]()
![]()
Nou ja, ik wind me echt al jaren op over de discrepantie tussen wat je verdient en wat je krijgt in de zorg. Echt, serieus. Zo hard werken en zo weinig financiele waarderingquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Positief nieuws is wel dat mijn oudjes binnenkort 2 stukken fruit per dag krijgen, in plaats van 1 stuk fruit als ze geen vla/yoghurt als toetje nemen
Maar hee, yay voor het fruit
Aure, leuke besteding van je verjaardagVeel plezier! Ga je voor ze koken?
Peetje, leuke film is datbijna weekend, joh
![]()
![]()
Love Actuallyquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:49 schreef PdeHoog het volgende:
PICS![]()
Ik ga trouwens nog ff Love Actually afkijken en dan lekker slapen. Het is een mooie, drukke en hier en daar wat teleurstellende week geweest![]()
![]()
dankje! Aangezien ik niet zoveel geld heb en er aardig wat blijven eten heb ik besloten gewoon wraps te makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Aure, leuke besteding van je verjaardagVeel plezier! Ga je voor ze koken?
lekker makkelijk en niet zo duur
![]()
![]()
Wrapsquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:06 schreef Aure het volgende:
dankje! Aangezien ik niet zoveel geld heb en er aardig wat blijven eten heb ik besloten gewoon wraps te makenlekker makkelijk en niet zo duur
Met mais (euroshopper), gehakt (ook niet duur), creme fraiche en groente van de markt
![]()
![]()
Nope. Vandaag afwijzingsmailtjequote:Op vrijdag 12 november 2010 00:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik had helemaal gemist dat P een solli. hadMaar het was hem niet geworden?
Ah well...shit happens
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:58 schreef ColdFeet het volgende:
Peetje, leuke film is datbijna weekend, joh
Ik blijf het een superfilm vinden en ontzettend leuk bedacht, zo met al die verhaallijnen door elkaar en in elkaar.quote:
en ik vind Keira gewoon een lekker ding daarTrouwens...de rest van de dames ook
Nouja, their loss. Er zijn meer banen dan kerken enzoquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:07 schreef PdeHoog het volgende:
Nope. Vandaag afwijzingsmailtjeAh well...shit happens
![]()
![]()
Boh. Ik heb de hik en ik heb trek
Weet iemand of Isa nog nachtdienst heeft? Edit: net Isa's werk gebeld, ze is vrij![]()
![]()
Ja. Dat viel me tegen op Monsterboardquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja, their loss. Er zijn meer banen dan kerken enzoEn deze was op kruipafstand bij het Reinier de Graaf Gasthuis op hemelsbreed 1 km en met de juiste salarisschaal EN 36 uur
![]()
En het leek me gewoon leuk om de zorg te kunnen ondersteunen ipv een zooi dodelijk saaie cijfertjesneukers die alleen geld aan het verdienen zijn voor de big bosses van een firma die "people first" in hun slogans hebben en sinds de crisis dat als eerste hebben laten vallen!
Ik sprak met een aantal mensen van een afdeling die wordt wegbezuinigd naar een ander land dat, na de presentatie waar dit allemaal werd medegedeeld, de PC van degene die de presentatie gaf op een gegeven moment op een screensaver sprong waar vervolgens eerst "Quality In Everything We Do" kwam en vervolgens "People First". Lekker zorgvuldig en tactisch ook
quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Boh. Ik heb de hik en ik heb trek
Weet iemand of Isa nog nachtdienst heeft? Edit: net Isa's werk gebeld, ze is vrij
Ga naar bed, muts!
Ik ga nu echt slapen
en door de creme fraiche een beetje honing en knoflookquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
WrapsMet mais (euroshopper), gehakt (ook niet duur), creme fraiche en groente van de markt
![]()
![]()
Mja. Kweenie, kaas slaapt en ei'k wil ik even een potje janken maar daar ga ik hem niet voor wekkenquote:![]()
![]()
Je kunt overwegen om de wraps ook zelf te maken, supersimpel en kost geen drol!quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:06 schreef Aure het volgende:
[..]
dankje! Aangezien ik niet zoveel geld heb en er aardig wat blijven eten heb ik besloten gewoon wraps te makenlekker makkelijk en niet zo duur
Pee, ik vind Keira Knightly echt naar, met die geklemde kaakjesIk vond dat portugese meisje zo leuk met Colin Firth
![]()
![]()
Aure! Wil je met me trauwe?quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:13 schreef Aure het volgende:
en door de creme fraiche een beetje honing en knoflook![]()
Voor Lein: het was ook 55 !quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:12 schreef PdeHoog het volgende:
En deze was op kruipafstand bij het Reinier de Graaf Gasthuis op hemelsbreed 1 km en met de juiste salarisschaal EN 36 uur![]()
Misschien wel, maar ik vind de rest van het koppie zo leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:14 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, ik vind Keira Knightly echt naar, met die geklemde kaakjesIk vond dat portugese meisje zo leuk met Colin Firth
En die portugese meid is ook leuk ja
*zucht* onbereikbaar *zucht*
quote:
Jammer dat t niks geworden is, je had ws. over een poosje nog extra betaald gekregen omdat je in de zorg werkt!![]()
Wil je bellen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja. Kweenie, kaas slaapt en ei'k wil ik even een potje janken maar daar ga ik hem niet voor wekken![]()
![]()
Nou Lein, dan weet je wat je te doen staat: herscholing naar nerdquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja. Kweenie, kaas slaapt en ei'k wil ik even een potje janken maar daar ga ik hem niet voor wekken
Hou ff vol tot je in jullie huissie woont cq de hypo rond krijgt zou ik zeggen en dan kijken naar wat anders, en in Rdam/zorg kan dat echt niet zo moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja. Kweenie, kaas slaapt en ei'k wil ik even een potje janken maar daar ga ik hem niet voor wekken
Echt niet. Even een lange adem![]()
![]()
Ja. Of fysiotherapeut, dan zie je ook nog eens ménsen in plaats van computers!quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:15 schreef PdeHoog het volgende:
Nou Lein, dan weet je wat je te doen staat: herscholing naar nerd
CF, ik wil niet bellenHet is gewoon even een opstapeling van moe, drank en teleurstelling op werk. Morgen is vast alles beter
En als het morgen niet beter is, dan overmorgen wel. Of anders maandag, want dan komt Isa
![]()
![]()
B. moet over een paar uur weer aan het werk, maar het lijkt nu een op onze bonte avond.
Even afreageren van mijn gedoe en voorbereiden op de uitvaart van zaterdag.
Carpe Diem (wat is de Latijnse vertaling van nacht?)There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
kaas is lief en kan lekker kokenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:17 schreef Aure het volgende:
jamaar dan krijg ik kaas er gratis bij zeker? Ik weet niet of ik dat aandurf
Goh. Ik zou eigenlijk precies over een jaar gaan trouwen![]()
![]()
Carpe noctemquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:18 schreef golfer het volgende:
B. moet over een paar uur weer aan het werk, maar het lijkt nu een op onze bonte avond.
Even afreageren van mijn gedoe en voorbereiden op de uitvaart van zaterdag.
Carpe Diem (wat is de Latijnse vertaling van nacht?)![]()
![]()
Misschien durft Kaas jou niet aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:17 schreef Aure het volgende:
[..]
jamaar dan krijg ik kaas er gratis bij zeker? Ik weet niet of ik dat aandurf
oh dan is t goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
kaas is lief en kan lekker koken
Goh. Ik zou eigenlijk precies over een jaar gaan trouwen![]()
Mooie datum om te trouwen hoor![]()
![]()
Ja. Helaas is degene waarmee ik zou gaan trouwen, bezet. Ik inmiddels ook, dus het is geen ramp.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
11-11-2011 of 12-12-2012?
Oh..verjklaring van Lein gelezen
[ Bericht 46% gewijzigd door golfer op 12-11-2010 01:22:33 (tja) ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
quote:in de auto realiseerde ik me dat Zus
en Zwager
getrouwd zijn op vijftien-vijf-tien
Mooi gekozen heh
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Helaas is degene waarmee ik zou gaan trouwen, bezet. Ik inmiddels ook, dus het is geen ramp.awwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe kennen jullie elkaar eigenlijk?
![]()
Via de CUL SC! Zowel Isa en ik, als kaas en ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:24 schreef Aure het volgende:
awww![]()
hoe kennen jullie elkaar eigenlijk?
![]()
![]()
haha leuk jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
in de auto realiseerde ik me dat Zus
en Zwager
getrouwd zijn op vijftien-vijf-tien
Mooi gekozen heh
ook niet zo'n voor de hand liggende 'mooie' datum zegmaar. (Zoals 11-11-11
![]()
)
![]()
Als ik op 2-2-2222 nog vrijgezel ben, bied ik me aan aan met een ieder die wil op die dag nog in het huwelijksbootje te stappen.
[ Bericht 0% gewijzigd door rijsttafel op 12-11-2010 01:29:07 (biedT ;() ]Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
prima tochquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Via de CUL SC! Zowel Isa en ik, als kaas en ikhet was vast meant to be
![]()
![]()
2222 is wel erg ver weg, P. Ik zou gaan voor 22-02-2022quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:28 schreef rijsttafel het volgende:
Als ik op 2-2-2222 nog vrijgezel ben, bied ik me aan aan met een ieder die wil op die dag nog in het huwelijksbootje te stappen.![]()
![]()
Vanwaar de "quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Via de CUL SC! Zowel Isa en ik, als kaas en ik" smiley?
Niet iedereen komt hun partner tegen tijdens zonsondergang op het strand, waar ze elkaar diep in de ogen kijken en op dat moment weten dat...
flaaaaaaaauw!quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:28 schreef rijsttafel het volgende:
Als ik op 2-2-2222 nog vrijgezel ben, bied ik me aan aan met een ieder die wil op die dag nog in het huwelijksbootje te stappen.![]()
JAAA, jij dacht bijna 2022 natuurlijk!quote:
jij ook zoet dromen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:30 schreef Leintjeuh het volgende:
En ik ga naar bed, om half 2
Slaap lekker, en Aure, mooie dagmorgen is t weer een nieuwe mooie leuke dag
![]()
![]()
Ow de film was trouwens wel leuk. Days of Heaven: http://www.imdb.com/title/tt0077405/
Wel een beetje rare korte dialogen, maar verder wel tof.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
neuh, dan ben ik allang getrouwd johquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
JAAA, jij dacht bijna 2022 natuurlijk!![]()
![]()
Pee, wie wat waarquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
2222 is wel erg ver weg, P. Ik zou gaan voor 22-02-2022
edit: OWW jij bent in de war met de plaatjes!!![]()
ja maar ik ben P niet
Je kan altijd weer scheidenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:33 schreef Aure het volgende:
[..]
neuh, dan ben ik allang getrouwd joh
nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Pee, wie wat waar
ja maar ik ben P niet![]()
![]()
![]()
Is hip, johquote:![]()
Vind je je partner even niet meer leuk, kan je tegenwoordig zo weer een nieuwe nemen! Handig, hoor.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Nee maar al die smurfen lijken op elkaar. Nu echt exit, doei!quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:33 schreef rijsttafel het volgende:
Pee, wie wat waar
ja maar ik ben P niet![]()
![]()
wltrstnquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee maar al die smurfen lijken op elkaar. Nu echt exit, doei!Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Goed plan!
Slaap lekker allemaal.
En niet zo raar dromen als ik vorige nachtZelden zo para gedroomd
Niet eng, wel raar.
Opa en Oma gaan ook pitten.
Ik ga ook m'n bed in.
Speciaal voor opa en oma nog een welterusten-gedicht in elkaar geflanst.![]()
zoals het klokje thuis
tikt het nergens
maar wel overal even snel
secondes vergaan
minuten ontstaan
weer een uur geleden
dat was me 't dagje wel
GOOD NIGHTTT
Goeiemorgen!! Als ik zo roep lijkt het misschien niet zo vroeg?
Tijd om een douche te nemen.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
douchen knapt een mens altijd van op, en tis niet eens zo koud! Das ook fijn.
T stormt wel flink..♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
en veilig thuis, amai wat een wind!!!
Nu ga ik zo eens lekker volkoren pannekoekjes bakken voor onsen dan zo weer een tukje doen. De mr heeft echt een enorm rotvlucht gehad . omgeven door moeders met kinderen dus die was blij dat hij dat vliegtuig uit mocht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:36 schreef DarkElf het volgende:
Nu ga ik zo eens lekker volkoren pannekoekjes bakken voor onsen dan zo weer een tukje doen. De mr heeft echt een enorm rotvlucht gehad . omgeven door moeders met kinderen dus die was blij dat hij dat vliegtuig uit mocht
ik ken zijn frustraties
![]()
Goedemorgen!!
Fijn DE, dat ie weer thuis is.... heerlijk!
En ik ga vandaag van mijn principe vrijdag-poetsdag afstappen, want ik moet werken. Blegh.Alleen met zelfspot kun je overleven...![]()
Te laat, niet meer gelezenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:49 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ga ook m'n bed in.
Speciaal voor opa en oma nog een welterusten-gedicht in elkaar geflanst.![]()
zoals het klokje thuis
tikt het nergens
maar wel overal even snel
secondes vergaan
minuten ontstaan
weer een uur geleden
dat was me 't dagje wel
GOOD NIGHTTT
Maar wel als een blok geslapen (dat was lang geleden trouwens dat ik 5 uur aan 1 stuk of zo heb geslapen) en met het verstand op nul om kwart voor 7 er weer uit
Vervolgens naar de trein gestormd
En weer op tiet upt werkie.
Welkom home mr Elf![]()
![]()
Jep, het is zo enorm druk dat ik het mijn directeur niet aan kon doen om thuis te blijven. En ik heb afgelopen dinsdag vrij gehad op de verjaardag van Bente dus op zich kan ik dan nu mooi compenseren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:01 schreef Bluezz het volgende:
Ja, doet ie goed
Dus jij moet extra werken of zo Tezz?
Ik heb alweer de eerste klant weggewerkt hier
Vanmiddag komt er iemand naar onze pc kijken (die hele rare dingen doet de laatste tijd) en dan ga ik eind van de middag bij een vriendinnetje eten en bankhangen..... Gezellig!Alleen met zelfspot kun je overleven...![]()
Oh ja, Aure is jarig!
Van harte! Drie dikke kussen en een fijne dag............![]()
![]()
![]()
En nu snel naar het werk!
Alleen met zelfspot kun je overleven...![]()
Aure, feli![]()
![]()
Zo, dit keer niet mijn bed uit gedreven vannacht.. gaat de betere kant op dus hoop ik.
Voel me verder overigens net zo slap, maar goed.. zo even een potje thee en een appeltje naast mijn bed zetten.
Wel ongezellig: Thijs heeft Sam net naar zijn ouders gebracht. Voor Sam wel gezellig, maar ik mis mijn gezelschap wel een beetje![]()
![]()
Oh en Golfer en Bluezz, ik ken alleen maar mensen die Ford Ka's hebben gehad waarbij er regelmatig dure reparaties nodig waren.![]()
Oeiquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:29 schreef LieLie het volgende:
Oh en Golfer en Bluezz, ik ken alleen maar mensen die Ford Ka's hebben gehad waarbij er regelmatig dure reparaties nodig waren.
We hebben ook een Renault Twingo op het oog, alleen zagen we dat vannacht pas en dan kan je niet meer bellen![]()
![]()
oordoppen in en proberen te slapen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:36 schreef DarkElf het volgende:
afgelopen vakantie ook gedaan, beviel goed.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:29 schreef LieLie het volgende:
Oh en Golfer en Bluezz, ik ken alleen maar mensen die Ford Ka's hebben gehad waarbij er regelmatig dure reparaties nodig waren.staan bekend als roestbakken.. ik zou er ver van weg blijven..
![]()
Jahquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:33 schreef LieLie het volgende:
Maar wij zijn er wel Sun! /schraletroosttussen de dutjes door heel fijn hoor
![]()
![]()
gefeliciteerd Aure
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Goedemorgen: Ik ben uit bed komen rollen met een graftakkenhumeurFrustratie van gisteravond is nog he-le-maal niet weg
DE, fijn dat RT veilig en wel aangekomen is hoor.![]()
![]()
Op de VU inmiddels. Thuis ligt ziggo eruit.
[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 12-11-2010 08:44:13 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
@ Bluezz en Golfer: gevonden
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=viyv4nvtk4fk
Veel plezier ermee![]()
Aure gefeliciteerd![]()
Nu werken
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Aure congrats!!!!! jarig jobintjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: