om jou te behoeden voor enge dingenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waarom zeggen alle meisjes dit altijd tegen mij?
haha jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij wilt ook half dode meisjes op je stoep?
Ja, gek petje op, maskertje voor en dan 4 dagen helemaal jezelf zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha jaaaaaaaaaa
nee zo'n heerlijke ongedwongen vrolijke en grappige sfeer, zomaar op straat
carnaval in Breda/Eindhoven is ook al zo heerlijk
helemaal looooossss! ik hoef niet eens verkleed te gaan. zeg gewoon dat ik verkleed ben als Aziaat als ze ernaar vragenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, gek petje op, maskertje voor en dan 4 dagen helemaal jezelf zijn
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, gek petje op, maskertje voor en dan 4 dagen helemaal jezelf zijn
Echt iets voor TAVquote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik zie je al helemaal gaan
Carnaval is geweldigquote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helemaal looooossss! ik hoef niet eens verkleed te gaan. zeg gewoon dat ik verkleed ben als Aziaat als ze ernaar vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Seven years in Tibet?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef Aure het volgende:
Ik kijk een eckte eckte vrouwenfilmmet een mooie hoofdrolspeler
Tsja, ik heb nu eenmaal angst voor nauwe ruimtes, kan ik ook niets aan doenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
om jou te behoeden voor enge dingen
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uhu, vooral dat 'jezelf zijn' komt in zijn geval dan zo lekker uit de verf
Expeditie Robinson hierquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef Aure het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef Aure het volgende:
vrouwenfilms... ah ik krijg jeukquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef Aure het volgende:
ik failure to launch op net 5. ook een echte vrouwenfilm met Matthey McConaugheyquote:
Ik ben pas mezelf als ik in boerenkiel mag hossenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uhu, vooral dat 'jezelf zijn' komt in zijn geval dan zo lekker uit de verf
toch heb je ook ooit de uitgang gevonden van zo'n nauwe ruimtequote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tsja, ik heb nu eenmaal angst voor nauwe ruimtes, kan ik ook niets aan doen
Ze stopt al een jaartje of 2 pilletjes in je ochtendkoffie zodat je dit blijft volhouden hequote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lein is schoon van zichzelf
En ik ga er nooit meer terug.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toch heb je ook ooit de uitgang gevonden van zo'n nauwe ruimte
dat mocht je niet zeggen van Leinquote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze stopt al een jaartje of 2 pilletjes in je ochtendkoffie zodat je dit blijft volhouden he
rijst, je bent wel een schattige maagdquote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En ik ga er nooit meer terug.
koetsjiekoetsjiekoetsjiequote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
rijst, je bent wel een schattige maagd
dacht eerst dat die 8 een typo wasquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
*burp. Ik heb mezelf in coma gekooktNu uitbuiken met restantje rochefort 8 voordat het toetje klaar is
Erg leuk weer.quote:
Als ik 's ochtends koffie zet ligt Lein nog te snorrenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ze stopt al een jaartje of 2 pilletjes in je ochtendkoffie zodat je dit blijft volhouden he
Be suspicious, be very suspiciousquote:Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends koffie zet ligt Lein nog te snorren
Ja? Zou je rijst aan FF aanraden?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef Aure het volgende:
[..]
misschien moeten FF en rijst es gaan daten
ER staat hier op schijf, lekker kijken en doorspoelen zonder die iri-reclames.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef borisz het volgende:
DH zal wel blij zijn. WK hockey 2014 is in DH..
KvW staat op de schijf. Straks even kijken.
Ja hoor, laat mij maar weer droog staan.quote:
rijst is in ieder geval niet zo'n eikel als Jquote:Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Zou je rijst aan FF aanraden?
Twee eeuwige vrijgezellen, dat kan alleen maar fout gaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef Aure het volgende:
[..]
misschien moeten FF en rijst es gaan daten
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:01 schreef z80 het volgende:
ook weer terug.
net na het sporten even boodschappen gedaan.
bleef er spontaan een fles whisky aan me vingers hangen (The Glenlive 12)
en het ergste is dat ik deze pas volgende week kan proeven, deze week storingsdienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |