Kijk dat zijn de betere tipsquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef Lonaa het volgende:
Grmbl....
Vanochtend eerst boodschappen gedaan voor m'n gezonde groentesoep. Inmiddels besloten die morgen te eten en vandaag maar voor de shoarma te gaan.
Shoarmaproducten gehaald. Ga ik net m'n knoflooksaus maken. mayonaise op. Grrmbl.
Dat laatste is zeker zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:56 schreef opinionr het volgende:
Ik zal me ook maar eens melden in dit Topic.
Heb niet echt zichtbaar overgewicht, maar de weegschaal liegt niet.
Mensen waren altijd erg verbaasd als ik vertelde dat ik bijna 110 kilo woog.
Misschieb ook wel een voordeel dat ik lang en breed ben, waardoor de dikkigheid niet zo opvalt.
Feit is dat ik overgewicht heb en dat ik er vanaf wil. Heb in juni een tijdje zo'n eiwitten dieet gevolgd, maar dit was niet echt een succes. Dat wil zeggen: Ik viel als een gek af, maar verloor enorm veel energie en levenslust. Niet zozeer door het minder eten, maar door het eentonige eten met een gore chemische bijsmaak. Heb daarom maar besloten om na afgelopen zomer te gaan investeren in een duurzame en blijvende techniek:Sporten! En het leuke is, ik heb er nog plezier in ook. Niet alleen mijn gewicht is nu in een dikke (hihi dikke) twee maanden al aardig gezakt, ook voel ik me veel fitter en is mijn conditie weer op het peil van toen ik 13 was. Sinds vorige week ben ik ook bezig gegaan om mijn eetpatroon aan te passen. Gewoon netjes 3x per dag een maaltijd in normale porties. Als tussendoortjes geen chocola of broodje frikandel meer, maar gewoon een granenkoekje oid. En als ik 's avonds na het sporten nog honger heb eet ik een stuk fruit. Nooit gedacht dat het zo makkelijk kon gaan. Als je maar die mentale knop in je kop omzet, ben je al halverwege je streefgewicht. 't zit zooo tussen je oren blijkbaar
Ja, ze is net als mij een jojo-er en ik denk dat ze tijdens de zwangerschap ook iets te gemakkelijk iets extra pakte (zo bakte ze ook heel vaak pannenkoeken enzoquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
30 kilo... damn
Ik ga dat boek eens opzoeken in de bieb denk ik
Eens kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:44 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik fok vanaf mijn mobiel maar tik het maar in op Amazon. Het is zeg maar walking pilates
Jeetjequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
30 kilo over de afgelopen 2 jaar. (gestopt met roken, 4 miskramen en een zwangerschap)
Dat valt nog wel mee volgens mij, 12 kg... maar de een komt veel meer aan dan de ander heb ik al gemerktquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben tijdens mijn zwangerschap 12 kilo aangekomen, maar goed, ik had wel al een heftig startgewicht.
Vandaag frietjes gegeten, met yogonaise en ketchupGeen toetje, want geen zin in. En nu lekker aan de thee...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef flugeltje het volgende:
@marijke, ik ben nu 2 kilo kwijt in anderhalve week. Pas net begonnen
@Sjeen, ik heb ook heel lang op 12 kilo gestaan en toen begon ik ineens aan te zetten nog net de laatste paar weken
Ach ja, het is nu eenmaal zo. hard werken om het er weer af te krijgen dus...
Voor mij was het in elk geval even een eye opener: dus, laat de adviezen maar komen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:18 schreef Tinkepink het volgende:
Sorry Lovely, maar waarom zou je iets gaan eten als je menstruatiepijn hebt? Je hebt toch pijn en geen trek? DAt zijn 2 totaal verschillende zaken. Je moet voedsel en pijn/verdriet etc. nooit aan elkaar gaan koppelen, want zo maak je van jezelf een emotie eter.
Maar ik ben weer weg. Ik denk dat jullie geen behoefte hebben aan goedbedoelde adviezen van een "buitenstaander"
Preciesquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:21 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo de weegschaal staat op 76,6 daat 0,4 eraf. Nou ja alle kleine beetjes helpenNa het ontbijt de 2 mile WATP doen
Het advies van de eeuw was al gegeven:quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor mij was het in elk geval even een eye opener: dus, laat de adviezen maar komen.
quote:
Zo fanatiek is WATP niet, het is eerder een gillerquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesBeter 4 ons eraf dan erbij
En fanatiek hoor
Mijn beweging bestaat vandaag uit het verven van een muurEn vanavond ga ik heerlijk sushi eten met vriendinnen
![]()
Ik wilde al quoten en zeggen: dit is het beste advies van de dag.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het advies van de eeuw was al gegeven:
[..]
Gezellig! M'n vriend en ik gaan vandaag bij een vriend meubels verschuiven. Eigenlijk zouden we ook gaan schilderen, maar er moest nog iets anders gebeuren. En dan vanavond ook samen eten bij hem. Ben bang dat het niet echt gezond wordt. En heb nog niet uitgevogeld wat ik met zulke dagen moet doen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesBeter 4 ons eraf dan erbij
En fanatiek hoor
Mijn beweging bestaat vandaag uit het verven van een muurEn vanavond ga ik heerlijk sushi eten met vriendinnen
![]()
Deze kleurquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:59 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zo fanatiek is WATP niet, het is eerder een gillerDaarom doe ik het ook zo vaak het is een eitje.
Anyway welke keur?
Ook gezelligquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gezellig! M'n vriend en ik gaan vandaag bij een vriend meubels verschuiven. Eigenlijk zouden we ook gaan schilderen, maar er moest nog iets anders gebeuren. En dan vanavond ook samen eten bij hem. Ben bang dat het niet echt gezond wordt. En heb nog niet uitgevogeld wat ik met zulke dagen moet doen.
Want daar zitten natuurlijk moddermonsters in!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:09 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga niet hardlopen vandaag... ben bang voor modderstromen
Dat zou ik ook zijn met de enorme houtkap in ons landquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:09 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga niet hardlopen vandaag... ben bang voor modderstromen
Ja, een hele gave bordeaux rodequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef MalaCocinera het volgende:
Een chaise lounge, toe maar
Na het eten ga ik the secret to weightloss vol 1 doen
Ja tuurlijk maak me maar nog meer jaloersquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een hele gave bordeaux rode![]()
Ik wilde em ook nog maat 10 jaar hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maak me maar nog meer jaloers
Neem je een stukje fruit ofzoquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo heb me opeens een partij honger
Oeh, dat klinkt super lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb zelfgemaakte tomatensoep met gehaktballetjes uit de vriezer getrokken en daar een tomaten-brood salade bij gemaakt. Zo ontzettend lekker
Ik zit een kruidkoek reep (mijn tweede al) dikbelegd met cheddar te kanenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem je een stukje fruit ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |