abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:24:43 #126
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88639301
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Van dat ene glaasje val ik heerlijk rozig in slaap O+ Ik ben vaak ook heel erg moe in die periode ;)
Ik ook ja, vreselijk moe :@ Maar daar helpt een wijntje niet bij :D
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:25:32 #127
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88639335
Ik heb gelukkig nooit veel last gehad van menstruatieklachten, maar mocht dat nu na de bevalling wel gebeuren ga ik het wandelen wel proberen. Een warme kruik helpt overigens ook. Gelukkig heb ik nooit grote cravings voor chocolade....

@marijke, idd ja. Als je dan een keertje zondigt kun je er beter goed van genieten ipv jezelf schuldig voelen, anders was het helemaal voor niets :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_88639382
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik ook ja, vreselijk moe :@ Maar daar helpt een wijntje niet bij :D
Nee? Ik kan me dan zo goed ontspannen en binnen no time lig ik dan lekker te snurken.

Maar goed ga nu een sinaasappel oppeuzelen en dan the secret to weightloss vol 2 doen :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:27:11 #129
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88639387
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gelukkig nooit veel last gehad van menstruatieklachten, maar mocht dat nu na de bevalling wel gebeuren ga ik het wandelen wel proberen. Een warme kruik helpt overigens ook. Gelukkig heb ik nooit grote cravings voor chocolade....

@marijke, idd ja. Als je dan een keertje zondigt kun je er beter goed van genieten ipv jezelf schuldig voelen, anders was het helemaal voor niets :P
Ben je net bevallen trouwens? O+ En gefeliciteerd *O*
Dat scheelt wel :D Hoef je je ook niet te beheersen :D

Ja, dat vind ik wel. En af en toe kan en mag dat ook best :Y O+
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:27:43 #130
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88639405
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nee? Ik kan me dan zo goed ontspannen en binnen no time lig ik dan lekker te snurken.

Maar goed ga nu een sinaasappel oppeuzelen en dan the secret to weightloss vol 2 doen :)
Nee, hoeveel ik ook slaap, ik blijf moe...

Wat is dat secret to weightloss precies?
pi_88639418
Ik heb altijd enorme vrouwen-krampen.. het liefst wil ik dan in bad, maar dat ziet er een beetje gek uit :p
een warme douche en thee werkt idd ook goed..
Overigens heb ik ALLEEN tijdens die periode in snoep/chips..
de rest van de maand nergens last van..

net 1 handje chips genomen.. das wel weer genoeg..

:D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_88639463
Overigens heb ik vandaag de keuken eriot gesloopt.. en flink wat balken in stukken gezaagt.. met de lichamelijke beweging zit het voor vandaag dus wel goed...

Of is het zo compenseren ook geen goed idee??

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:30:22 #133
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88639502
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ben je net bevallen trouwens? O+ En gefeliciteerd *O*
Dat scheelt wel :D Hoef je je ook niet te beheersen :D

Ja, dat vind ik wel. En af en toe kan en mag dat ook best :Y O+
Zo'n drie maanden geleden heb ik een marathon gelopen inderdaad ;) De prijs heet Willem en hij is geweldig!

Al moet je jezelf tijdens de zwangerschap ook wel beheersen hoor, ik ben veel bewuster gaan eten zelfs. En nu moeten de kilo's er af die er al aanzaten voor de zwagnerschap en die er nu bijgekomen zijn :P

Af en toe een keertje zondigen is bij mij een voorwaarde om het vol te kunnen houden....
pi_88639521
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
Overigens heb ik vandaag de keuken eriot gesloopt.. en flink wat balken in stukken gezaagt.. met de lichamelijke beweging zit het voor vandaag dus wel goed...

Of is het zo compenseren ook geen goed idee??
Bewegen én snoepen is altijd beter dan alleen snoepen :)
Alleen valt het vaak tegen hoeveel je moet bewegen als je het echt helemaal wil compenseren
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:34:03 #135
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88639646
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:28 schreef Barretje80 het volgende:
Ik heb altijd enorme vrouwen-krampen.. het liefst wil ik dan in bad, maar dat ziet er een beetje gek uit :p
een warme douche en thee werkt idd ook goed..
Overigens heb ik ALLEEN tijdens die periode in snoep/chips..
de rest van de maand nergens last van..

net 1 handje chips genomen.. das wel weer genoeg..

:D
Goed beheerst dan :D

Ik heb trouwens dit boek aangeraden gekregen van mijn dietist:

En moet zeggen, het is inderdaad een hele mooie basis om te leren "slank te denken".
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zo'n drie maanden geleden heb ik een marathon gelopen inderdaad ;) De prijs heet Willem en hij is geweldig!

Al moet je jezelf tijdens de zwangerschap ook wel beheersen hoor, ik ben veel bewuster gaan eten zelfs. En nu moeten de kilo's er af die er al aanzaten voor de zwagnerschap en die er nu bijgekomen zijn :P

Af en toe een keertje zondigen is bij mij een voorwaarde om het vol te kunnen houden....
Willem O+ Lekkere Hollandse naam O+ En gefeliciteerd *O*
Kan me voorstellen dat er dan inderdaad wat kilo's bijkomen, een vriendin van me is net een dikke maand geleden bevallen, die was geloof ik 30 kg aangekomen ;( Mag ik vragen hoeveel er bij jou bijgekomen is? :@
pi_88639690
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En moet zeggen, het is inderdaad een hele mooie basis om te leren "slank te denken".

Mag ik vast wel even inneuzelen de 27e ;)
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:38:08 #137
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88639804
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:35 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mag ik vast wel even inneuzelen de 27e ;)
Uiteraard :Y Is met allemaal opdrachtjes van dag tot dag en het leert echt anders denken.. Sommige dingen zijn vrij standaard of doe je zelfs al, maar andere dingen zijn echt heel verhelderend en prettig :Y
pi_88640067
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Weet je wat heel goed helpt tegen vrouwenbuikpijn?
Een orgasme! :Y)
Don't you love her madly?
pi_88640137
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:43 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Een orgasme! :Y)
:o

pi_88640234
Grmbl....

Vanochtend eerst boodschappen gedaan voor m'n gezonde groentesoep. Inmiddels besloten die morgen te eten en vandaag maar voor de shoarma te gaan.

Shoarmaproducten gehaald. Ga ik net m'n knoflooksaus maken. mayonaise op. Grrmbl.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_88640533
Ik zal me ook maar eens melden in dit Topic.
Heb niet echt zichtbaar overgewicht, maar de weegschaal liegt niet.
Mensen waren altijd erg verbaasd als ik vertelde dat ik bijna 110 kilo woog.
Misschieb ook wel een voordeel dat ik lang en breed ben, waardoor de dikkigheid niet zo opvalt.
Feit is dat ik overgewicht heb en dat ik er vanaf wil. Heb in juni een tijdje zo'n eiwitten dieet gevolgd, maar dit was niet echt een succes. Dat wil zeggen: Ik viel als een gek af, maar verloor enorm veel energie en levenslust. Niet zozeer door het minder eten, maar door het eentonige eten met een gore chemische bijsmaak. Heb daarom maar besloten om na afgelopen zomer te gaan investeren in een duurzame en blijvende techniek:Sporten! En het leuke is, ik heb er nog plezier in ook. Niet alleen mijn gewicht is nu in een dikke (hihi dikke) twee maanden al aardig gezakt, ook voel ik me veel fitter en is mijn conditie weer op het peil van toen ik 13 was. Sinds vorige week ben ik ook bezig gegaan om mijn eetpatroon aan te passen. Gewoon netjes 3x per dag een maaltijd in normale porties. Als tussendoortjes geen chocola of broodje frikandel meer, maar gewoon een granenkoekje oid. En als ik 's avonds na het sporten nog honger heb eet ik een stuk fruit. Nooit gedacht dat het zo makkelijk kon gaan. Als je maar die mentale knop in je kop omzet, ben je al halverwege je streefgewicht. 't zit zooo tussen je oren blijkbaar
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 november 2010 @ 17:02:26 #142
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88640754
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Willem O+ Lekkere Hollandse naam O+ En gefeliciteerd *O*
Kan me voorstellen dat er dan inderdaad wat kilo's bijkomen, een vriendin van me is net een dikke maand geleden bevallen, die was geloof ik 30 kg aangekomen ;( Mag ik vragen hoeveel er bij jou bijgekomen is? :@
30 kilo... damn :o

Ik ga dat boek eens opzoeken in de bieb denk ik :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:12:36 #143
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_88641057
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:56 schreef opinionr het volgende:
Ik zal me ook maar eens melden in dit Topic.
Heb niet echt zichtbaar overgewicht, maar de weegschaal liegt niet.
Mensen waren altijd erg verbaasd als ik vertelde dat ik bijna 110 kilo woog.
Misschieb ook wel een voordeel dat ik lang en breed ben, waardoor de dikkigheid niet zo opvalt.
Feit is dat ik overgewicht heb en dat ik er vanaf wil. Heb in juni een tijdje zo'n eiwitten dieet gevolgd, maar dit was niet echt een succes. Dat wil zeggen: Ik viel als een gek af, maar verloor enorm veel energie en levenslust. Niet zozeer door het minder eten, maar door het eentonige eten met een gore chemische bijsmaak. Heb daarom maar besloten om na afgelopen zomer te gaan investeren in een duurzame en blijvende techniek:Sporten! En het leuke is, ik heb er nog plezier in ook. Niet alleen mijn gewicht is nu in een dikke (hihi dikke) twee maanden al aardig gezakt, ook voel ik me veel fitter en is mijn conditie weer op het peil van toen ik 13 was. Sinds vorige week ben ik ook bezig gegaan om mijn eetpatroon aan te passen. Gewoon netjes 3x per dag een maaltijd in normale porties. Als tussendoortjes geen chocola of broodje frikandel meer, maar gewoon een granenkoekje oid. En als ik 's avonds na het sporten nog honger heb eet ik een stuk fruit. Nooit gedacht dat het zo makkelijk kon gaan. Als je maar die mentale knop in je kop omzet, ben je al halverwege je streefgewicht. 't zit zooo tussen je oren blijkbaar
Goed bezig. ;)
Maar waarom 3x per dag? Ik eet iets van 6 keer per dag. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_88641905
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 16:45 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

:o
Inderdaad! Zulks een onkuise suggestie naar een ongetrouwde jonge schone :L
pi_88641952
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:51 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Inderdaad! Zulks een onkuise suggestie naar een ongetrouwde jonge schone :L
heheh van die getrouwde LC kan ik het wel hebben hoor ;)

pi_88642030
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:19 schreef Soempie het volgende:
Barretje, wanneer ga je trouwen? ^) Gefeliciteerd in elk geval met het voorgenomen huwelijk! Lijkt me echt heel leuk om jurken te kijken en te passen. Mijn stok achter de deur is ook dat m'n vriend en ik gaan trouwen. In de zomer van 2011, dus dat duurt nog even. Maar ik snap er niks van, je bent langer dan ik en lichter, maar maat 48?? Ikzelf heb maat 44 en soms zelfs 42. Durf voorlopig in elk geval niet een bruidsmode zaak in als ik het zo hoor. :D

DE, dat is niet het restaurant waar we gegeten hebben. Wat een afkorting ook. :D Als ik er langs kom dan kijk ik wel welk restaurant het nu precies was. Breda is inderdaad een heel leuke stad! Woon er met veel plezier. Waar komen jullie allemaal vandaan?
Soempie.. kom ook eens HIER kijken ;)

en tsja.. die bruidsjurken hebben een ander systeem van maten geloof ik.. beetje gek iig!

pi_88644653
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:53 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

heheh van die getrouwde LC kan ik het wel hebben hoor ;)
Precies! Ik wist ook precies tegen wie ik het zei ;)

Overigens Bar, er zijn zorgverzekeraars die WW vergoeden. Misschien even handig om bij de jouwe te checken?
pi_88644719
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:56 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Soempie.. kom ook eens HIER kijken ;)

Ha, Barretje trouwt op de trouwdag van mijn ouders! Grappig.
pi_88645338
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nee, hoeveel ik ook slaap, ik blijf moe...

Wat is dat secret to weightloss precies?
Ik fok vanaf mijn mobiel maar tik het maar in op Amazon. Het is zeg maar walking pilates :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:08:14 #150
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88646387
quote:

[..]
Mag ik vragen hoeveel er bij jou bijgekomen is? :@
30 kilo over de afgelopen 2 jaar. (gestopt met roken, 4 miskramen en een zwangerschap)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')