Dat ben ik volledig met je eens, ik ben niet voor niets maar 6 kilo afgevallen sinds juliquote:Op maandag 15 november 2010 10:10 schreef eleusis het volgende:
[..]
Anyway, keihard boeien, je vreet om te leven en niet andersom.
Ik kreeg hetzelfde welkomquote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
ok.
Ik sta achter dit dieet. En ik geloof niet dat ik op me plek ben hierzo
Niks negatief naar jullie hoorMaar ik moet mensen om me heen hebben die ook achter mijn staan
En geloof niet dat ik dat hier kan vinden
Jammer.... fok is mijn favoriete forum
Ik wens jullie allen succes met jullie dietenDat 'jullie met z'n allen jullie streef halen
Dan doe ik het in me eentje en mijn consulent.
Dit is niet boos bedoelt hoor
Het is ook maar de eerste paar wekenquote:Op maandag 15 november 2010 10:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kreeg hetzelfde welkom
Ik denk dat het puur is omdat ze erachter willen komen of je het goed doordacht hebt allemaal
Als dat zo is en je de risico's ook begrijpt is het nog wel niet de slimste methode, maar dan sta je wel achter je keuzes. Ik denk dat ik wel een vermoeden heb waarom je er snel zoveel kilo's af wilt hebben en ik kan dat eigenlijk wel begrijpen.
Ik shake trouwens in de ochtenden en doe ook een eiwitdieet, zij het een stuk gematigder dan dat van jou...
Qua afvallen doet ik Weightwatchers online. Punten tellen dus. En een beetje bewegen, maar niet te gek, want ik heb een hekel aan bewegen en het moet wel een BEETJE leuk blijven! Sportschool is helaas niks voor mij, maar misschien als ik wat minder een bierbuik heb dat ik wel ga hardlopen.quote:
Hou er wel rekening mee dat je echt alleen die eerste weken maar voor 500 gaat en daarna zo vlug mogelijk via 800 op je BMR terecht komt. Zodra je plannetje lukt moet je namelijk direct 'normaal' en goed gaan eten, dan kun je geen lange overgangsfase nemen. Dikke (quote:Op maandag 15 november 2010 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is ook maar de eerste paar wekenDaarna stap ik over naar Cambridge 800
Welk dieet doe jij dan?
Maar jij snapt me inderdaad
Ik weet wel dat mijn sportinstructeur zei: 1 uur in de sportschool is genoeg, liefst niet langer dan 1 uurquote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef flugeltje het volgende:
Even over bewegen... Ik heb periodes gehad dat ik 3 keer per week 3 uur ging sporten en nóg vond ik er geen drol aan. Hoe zorg ik er toch voor dat ik het echt leuk ga vinden? Het is zo'n verplichting steeds en dat maakt het ook lastiger vol te houden...
Hoe doen jullie dat?
Moeilijk... Je zult iets moeten vinden dat je leuk vind om te doen. Ik heb tijden in een sportschool rondgelopen en vond er werkelijks niets aan. Daar geef ik mijn geld dus niet meer aan uit. Ik volleybal, dus eens per week 1,5 uur training en eens per week ongeveer 1,5 uur wedstrijd. Daarnaast probeer ik nu minimaal 2 avonden in de week te gaan hardlopen. Met Evi in mijn oren hoef ik zelf niet na te denkenquote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef flugeltje het volgende:
Even over bewegen... Ik heb periodes gehad dat ik 3 keer per week 3 uur ging sporten en nóg vond ik er geen drol aan. Hoe zorg ik er toch voor dat ik het echt leuk ga vinden? Het is zo'n verplichting steeds en dat maakt het ook lastiger vol te houden...
Hoe doen jullie dat?
Ok, ik wilde dat eerst ook gaan doen... Dr. Frank. Maar iklust dat allemaal nietquote:Op maandag 15 november 2010 10:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat je echt alleen die eerste weken maar voor 500 gaat en daarna zo vlug mogelijk via 800 op je BMR terecht komt. Zodra je plannetje lukt moet je namelijk direct 'normaal' en goed gaan eten, dan kun je geen lange overgangsfase nemen. Dikke () kans dat je dan dubbel zo veel gaat aankomen in de periode erna... Even goed met je consulente bespreken ook. Verder kun je door snel veel afvallen problemen krijgen in je cyclus...
Ik doe een eiwitdieet wat losjes gebaseerd is op Dr Frank, met een vleugje 'Grip op Koolhydraten' en een sausje van mezelfIn principe komt het erop neer dat ik probeer tussen de 30 en 40 gram koolhydraten per dag te blijven, bij eventueel zondigen dit binnen 1 uurtje te doen en de meeste menu's gewoon zelf te verzinnen rekening houdend met m'n BMR (na advies vanuit dit topic) Ik ben inmiddels 3 kilo kwijt in 2 weken, minder dan wanneer ik heel streng in de leer van Dr Frank of bijvoorbeeld Cambridge zou gaan zitten, maar ik ben een keer uit eten geweest en heb gisteren een klein frietje op. Het maakt het net effe wat makkelijker vol te houden allemaal.
Ik heb ook een hekel aan sporten, daarom doe ik WATP het is simpel en ik kan het doen wanneer ik wil. Geen rekening te houden met nog meer tijden, dat iedereen die me kent mij uitlacht dat neem ik maar voor liefquote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef flugeltje het volgende:
Hoe doen jullie dat?
Mag ik uit belangstelling vragen wat je eet op een dag als je aan de 500 kcal zit?quote:Op maandag 15 november 2010 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en flugeltje mijn man en ik gaan het ook veilig doen het komende half jaarWe hebben een pauze ingelast
Voorlopig kan ik nog niet veel met m'n knieëen, dus 'springsporten' vallen nog even af. Ik wil in elk geval Aqua-jogging gaan doen, dat vond ik vroeger ook al tof. Bovendien kan ik daar al vrij vlot mee starten. Zodra we een beetje ritme in de dag hebben met het werken weer en Willem starten we. Nu is het vaak nog zo achter de feiten aanhollen dat nog een extra activiteit even niet te doen is...quote:Op maandag 15 november 2010 10:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Moeilijk... Je zult iets moeten vinden dat je leuk vind om te doen. Ik heb tijden in een sportschool rondgelopen en vond er werkelijks niets aan. Daar geef ik mijn geld dus niet meer aan uit. Ik volleybal, dus eens per week 1,5 uur training en eens per week ongeveer 1,5 uur wedstrijd. Daarnaast probeer ik nu minimaal 2 avonden in de week te gaan hardlopen. Met Evi in mijn oren hoef ik zelf niet na te denken
En als over twee jaar het nieuwe zwembad hier open is, dan wil ik graag gaan zwemmen
http://cambridgedieet.nl/(...)/cambridgeweightplanquote:Op maandag 15 november 2010 10:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mag ik uit belangstelling vragen wat je eet op een dag als je aan de 500 kcal zit?
Wij verwelkomen iedereenquote:Op maandag 15 november 2010 10:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voorlopig kan ik nog niet veel met m'n knieëen, dus 'springsporten' vallen nog even af. Ik wil in elk geval Aqua-jogging gaan doen, dat vond ik vroeger ook al tof. Bovendien kan ik daar al vrij vlot mee starten. Zodra we een beetje ritme in de dag hebben met het werken weer en Willem starten we. Nu is het vaak nog zo achter de feiten aanhollen dat nog een extra activiteit even niet te doen is...
Teamsporten is inderdaad een idee, maar vaak wat lastig om er tussen te komen op mijn leeftijd. De meeste teams spelen dan al jaren samen...
Ik word altijd wel stikjaloers van dat soort succesverhalen en vooral dat het vaak zo snel is gegaan, in een half jaar tijd 50 kilo kwijtquote:Elke dag at ik standaard hetzelfde: om elf uur een shake en over de hele dag verdeeld de reep. Ik kauwde uren op één hap. s Avonds nam ik weer een shake. Dagelijks kreeg ik niet meer dan 500 calorieën binnen. Het klinkt pittig maar ik had er totaal geen moeite mee. Ook niet tijdens het boodschappen doen en koken voor mijn gezin.
Fluugs, hou er rekening mee dat 50 kilo op een half jaar extreem veel is. Je huid houdt dat niet bij... Ik ben 27 kilo afgevallen op tijd van een jaar, mijn huid heeft dat gelukkig heel goed kunnen opvangen.quote:Op maandag 15 november 2010 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Pfoe C_A ik was eens de succesverhalen aan het doorlezen van dat Cambridge-dieet, maar dit klinkt echt wel behoorlijk karig hoor...
[..]
Ik word altijd wel stikjaloers van dat soort succesverhalen en vooral dat het vaak zo snel is gegaan, in een half jaar tijd 50 kilo kwijt![]()
Overigens vraag ik mezelf bij de gezondheidsbezwaren wel nog altijd af wat slechter is, crashen of zo veel te zwaar zijn....
Ik hoef ook niet zoveel kwijt, en misschien heb ik bij 70 kilo wel zoiets van... nu is het goedquote:Op maandag 15 november 2010 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Pfoe C_A ik was eens de succesverhalen aan het doorlezen van dat Cambridge-dieet, maar dit klinkt echt wel behoorlijk karig hoor...
[..]
Ik word altijd wel stikjaloers van dat soort succesverhalen en vooral dat het vaak zo snel is gegaan, in een half jaar tijd 50 kilo kwijt![]()
Overigens vraag ik mezelf bij de gezondheidsbezwaren wel nog altijd af wat slechter is, crashen of zo veel te zwaar zijn....
Ik hoop dat mijn huid het hier ook goed op gaat vangen allemaal, ik heb toch al wel wat over nog van de zwangerschap. Hoop dat 't bijtrekt...quote:Op maandag 15 november 2010 11:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fluugs, hou er rekening mee dat 50 kilo op een half jaar extreem veel is. Je huid houdt dat niet bij... Ik ben 27 kilo afgevallen op tijd van een jaar, mijn huid heeft dat gelukkig heel goed kunnen opvangen.
Daarom heb je ook stopwekenquote:Op maandag 15 november 2010 11:25 schreef MalaCocinera het volgende:
Het schijnt bij crashen zo te zijn dat je ''onverwachts'' vol op de rem staat terwijl je lichaam veels te hard (want overgewicht) aan het werk is.
Je kan ook kiezen voor 's ochtends pap en 's avonds soep.... morgenavond eet ik lekker tomatensoepiequote:Op maandag 15 november 2010 11:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn huid het hier ook goed op gaat vangen allemaal, ik heb toch al wel wat over nog van de zwangerschap. Hoop dat 't bijtrekt...
Ik zou het zelf niet zo lang willen doen met 3 shakes per dag, maar de verhalen blijven jaloersmakend.
Ik vind het knap als je het kan, ik kan dat dus echt niet... Sowieso niet, omdat ik ook nog een dochter van 6 heb en een vriend, die wel gewoon moeten eten. En daarnaast wil ik mijn dochter een gezonde relatie met voedsel meegeven, dat lukt niet als mama op shakes en soep probeert te overlevenquote:Op maandag 15 november 2010 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan ook kiezen voor 's ochtends pap en 's avonds soep.... morgenavond eet ik lekker tomatensoepie
Ik moet vanavond ook gewoon koken voor mijn manquote:Op maandag 15 november 2010 11:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het knap als je het kan, ik kan dat dus echt niet... Sowieso niet, omdat ik ook nog een dochter van 6 heb en een vriend, die wel gewoon moeten eten. En daarnaast wil ik mijn dochter een gezonde relatie met voedsel meegeven, dat lukt niet als mama op shakes en soep probeert te overleven
Ieder zo zijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |