quote:Op zondag 14 november 2010 11:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Walk Away The Poundsvan Leslie Sansone, ik heb the ultimate collection met 4 workouts. Het is walk at home ''fitness'' google maar ff, ik vanaf mijn mobiel het is lastig linken. Beloof me dat je niet al te hard zult lachen
Ik heb van alles al geprobeerdquote:Op maandag 15 november 2010 09:19 schreef flugeltje het volgende:
Hey C_A welkom!
Ga je werkelijk crashen met het 500kcal dieet? Ben benieuwd hoe je dat gaat bevallen, ik blijf het idee houden dat je dan continu honger hebt...
Waarom in vredesnaam weer gaan crashen als je net een compleet mislukte poging achter de rug hebt?quote:Op maandag 15 november 2010 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb van alles al geprobeerdIk word gek.... 16 kilo afgevallen met Sonja Bakker... 14 kilo weer aangekomen.
Ik ben het nu zatIk heb zoveel positieve verhalen gehoord, van collega's en vrienden. En die zien er nu allemaal zo mooi en slank uit. Dat ik het gewoon ga proberen
Vanochtend eerst shake opWas zeker wel te doen! En nog lekker ook
Normaal nu al honger, maar nog nergens last van op dit moment
Het punt is vooral dat ik tegenwoordig weer min of meer uit kan slapen, dus ontbijt en tussendoor en lunch worden dan op één hoop gegooid. En zaterdag door omstandigheden zelf helemaal vergeten te eten, alleen maar koffie gehad. Dat zijn natuurlijk niet de meest slimme actiesquote:Op maandag 15 november 2010 09:43 schreef flugeltje het volgende:
Blijft inderdaad lastig om in de weekenden netjes te blijven.... Zeker met feestjes of andere bijzondere gelegenheden.
M'n dieet vond het frietje van gisteren goedIn 2 weken nu 3 kilo afgevallen
@C_A Succes dan maar, is toch ook een soort van eiwitdieet?
Dat ja.. verjaardagje, of gewoon zin hebben in een toastje of een schaaltje chipsquote:Op maandag 15 november 2010 09:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam weer gaan crashen als je net een compleet mislukte poging achter de rug hebt?
Maar goed, in elk geval welkom!
Mijn weekschema ziet er door de week heel consequent en prima uit, in het weekend is het drama
Omdat je hier begeleiding krijg. Met afbouw nadat je je streef hebt gehaald... en opbouw naar de 1800 - 2000 calorien per dag.quote:Op maandag 15 november 2010 09:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam weer gaan crashen als je net een compleet mislukte poging achter de rug hebt?
Maar goed, in elk geval welkom!
Mijn weekschema ziet er door de week heel consequent en prima uit, in het weekend is het drama
Eerste 2/3 wekenquote:Op maandag 15 november 2010 09:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen, na ontbijt koffie ga ik de 3 mile WATP doen. Welkom Charmed! Hoe lang was je van plan om op 500 kcal te gaan leven eigenlijk?
Je kunt ook begeleiding krijgen zonder op 500 cal te gaan leven. Je pleegt roofbouw op je lichaam zo...quote:Op maandag 15 november 2010 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat je hier begeleiding krijg. Met afbouw nadat je je streef hebt gehaald... en opbouw naar de 1800 - 2000 calorien per dag.
Drie etentjes! Bofkont, ik ben jaloersquote:Op maandag 15 november 2010 09:54 schreef eleusis het volgende:
Dit weekend drie keer etentjes gehad, dus dat was weer kut.
Ze heeft wel gelijk, dit is heel slecht voor je vitale organen. Als een vrouw dag in dag uit in bed zou liggen zou ze 1500 kcal verbruiken. Ik neem aan dat jij gewoon werkt of naar school gaat op die 500 kcal.quote:Op maandag 15 november 2010 09:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je kunt ook begeleiding krijgen zonder op 500 cal te gaan leven. Je pleegt roofbouw op je lichaam zo...
Uitslapen gaat hier best wel redelijk, althans... Tot een uurtje of 10 weten we het wel eens te rekken als we Willem om een uurtje of 6/7 een flesje geven. Ik neem dan meestal alleen nog ontbijt en lunch en geen tussendoortje, wat ook niet altijd even goed is inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2010 09:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het punt is vooral dat ik tegenwoordig weer min of meer uit kan slapen, dus ontbijt en tussendoor en lunch worden dan op één hoop gegooid. En zaterdag door omstandigheden zelf helemaal vergeten te eten, alleen maar koffie gehad. Dat zijn natuurlijk niet de meest slimme actiesFruit is er ook zo een die erbij inschiet in het weekend...
Maar goed, twee weken bezig en twee kilo kwijt, mij hoor je niet klagen
Het was wel gezellig.quote:Op maandag 15 november 2010 10:00 schreef MalaCocinera het volgende:
Drie etentjes! Bofkont, ik ben jaloers!
Mijn vrienden zijn nog niet dood ofzoquote:Op maandag 15 november 2010 10:10 schreef MalaCocinera het volgende:
Je hoeft niet weg te gaan.... We zijn een beetje overbezorgde kipjes hier. En vragen ons enkel af of je bekend bent met de risico's (en die kunnen best groot zijn geloof me) als jij dit wilt moet je het vooral doen.
Wat doe jij dan?quote:Op maandag 15 november 2010 10:10 schreef eleusis het volgende:
@charmed_angel: Als je eens wat minder eet dan de consensus, dan krijg je de wind van voren in dit topic ja. Daar kwam ik vorige week ook al achter.Ik had er een week de schijt aan en dus niet gepost maar we kijken het nog even aan. Er komen wel veel nuttige tips langs ook al is de sfeer vaak matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |