abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88715041
Ik meld me ook maar weer en keertje. :)

Ik denk dat mijn weegschaal kapot is. :o Als ik er 2x achter elkaar op ga staan geeft hij niet altijd hetzelfde aan...maar goed dat ding is toch al echt heel oud. _O-

Het gewichtverlies wil niet echt vlotten overigens, maar ik kom in elk geval niet aan, volgens de weegschaal. Ik zie mijn lichaam wel veranderen, vooral mijn buik...en laat dat nou net mijn probleemgebied zijn. :D

Ik fiets elke dag en ik sport 4x per week en voor de rest let ik goed op mijn eten (zit rond de 2000 kcal per dag) en het bevalt me. Ik ga dus lekker zo door. ;)
  zondag 14 november 2010 @ 23:52:37 #202
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_88723147
Gewicht is maar een indicatie en BMI is pure bullshit. Het gaat erom dat je je lekker voelt en de veranderingen meetbaar ziet in de vorm van een meetlint en omvang. :)

Geweldig dat het zo goed gaat Blossom! :) Het klinkt alsof je goed bezig bent. :)

Ter indicatie... ik was eerst 15 kg afgevallen en nu nog maar 10kg.. terwijl de omvang het zelfde is gebleven. :) (krachttraining heeft zijn vruchten afgeworpen en spieren groeien leuk, maar zijn zwaarder dan het vroegere vet ;))
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 15 november 2010 @ 06:44:57 #203
30252 Soempie
Procreating
pi_88727403
quote:
11s.gif Op zondag 14 november 2010 11:57 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Walk Away The Pounds :') van Leslie Sansone, ik heb the ultimate collection met 4 workouts. Het is walk at home ''fitness'' google maar ff, ik vanaf mijn mobiel het is lastig linken. Beloof me dat je niet al te hard zult lachen :')
:D

Ik zit er nu over te denken zelf ook mee te doen. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 15 november 2010 @ 07:14:44 #204
30252 Soempie
Procreating
pi_88727490
Hmz, ik ben een halve kg aangekomen sinds ik hier post. M'n valkuil is echt de avond met het avondeten. Vanmiddag/ vanavond maar het een en ander aan noodeten voor mij in huis halen, voor het geval dat m'n vriend of vrienden iets vets en slechts willen eten. Dan heb ik met mijn eten iets gezonds in huis.

:@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_88727967
Goedemorgen :W

Mag ik met jullie meedoen? Ik ben vandaag begonnen met het Cambridge dieet :) Ik wil 20 kilo's afvallen... misschien wel 23. Maar dat bespreken we als ik de 20 hebben gehaald.

Ik heb er in ieder geval zin :) Ik ga me even aanmelden op de site :)
  maandag 15 november 2010 @ 09:19:09 #206
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88728643
Hey C_A welkom! :)

Ga je werkelijk crashen met het 500kcal dieet? Ben benieuwd hoe je dat gaat bevallen, ik blijf het idee houden dat je dan continu honger hebt...

@soempie lastig he? Daarom vind ik het koolhydraatarm zo goed te doen, dan kun je af en toe best meedoen met stout als je de koolhydraten maar weglaat.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_88728735
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:19 schreef flugeltje het volgende:
Hey C_A welkom! :)

Ga je werkelijk crashen met het 500kcal dieet? Ben benieuwd hoe je dat gaat bevallen, ik blijf het idee houden dat je dan continu honger hebt...
Ik heb van alles al geprobeerd _O- Ik word gek.... 16 kilo afgevallen met Sonja Bakker... 14 kilo weer aangekomen.

Ik ben het nu zat :Y Ik heb zoveel positieve verhalen gehoord, van collega's en vrienden. En die zien er nu allemaal zo mooi en slank uit. Dat ik het gewoon ga proberen :)

Vanochtend eerst shake op :Y Was zeker wel te doen! En nog lekker ook _O- Normaal nu al honger, maar nog nergens last van op dit moment :)
  Licht Ontvlambaar maandag 15 november 2010 @ 09:39:41 #208
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88729112
quote:
17s.gif Op maandag 15 november 2010 09:23 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb van alles al geprobeerd _O- Ik word gek.... 16 kilo afgevallen met Sonja Bakker... 14 kilo weer aangekomen.

Ik ben het nu zat :Y Ik heb zoveel positieve verhalen gehoord, van collega's en vrienden. En die zien er nu allemaal zo mooi en slank uit. Dat ik het gewoon ga proberen :)

Vanochtend eerst shake op :Y Was zeker wel te doen! En nog lekker ook _O- Normaal nu al honger, maar nog nergens last van op dit moment :)
Waarom in vredesnaam weer gaan crashen als je net een compleet mislukte poging achter de rug hebt?

Maar goed, in elk geval welkom!

Mijn weekschema ziet er door de week heel consequent en prima uit, in het weekend is het drama :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 15 november 2010 @ 09:43:01 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88729194
Blijft inderdaad lastig om in de weekenden netjes te blijven.... Zeker met feestjes of andere bijzondere gelegenheden.

M'n dieet vond het frietje van gisteren goed :+ In 2 weken nu 3 kilo afgevallen *O*

@C_A Succes dan maar, is toch ook een soort van eiwitdieet?
  Licht Ontvlambaar maandag 15 november 2010 @ 09:47:24 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88729300
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 09:43 schreef flugeltje het volgende:
Blijft inderdaad lastig om in de weekenden netjes te blijven.... Zeker met feestjes of andere bijzondere gelegenheden.

M'n dieet vond het frietje van gisteren goed :+ In 2 weken nu 3 kilo afgevallen *O*

@C_A Succes dan maar, is toch ook een soort van eiwitdieet?
Het punt is vooral dat ik tegenwoordig weer min of meer uit kan slapen, dus ontbijt en tussendoor en lunch worden dan op één hoop gegooid. En zaterdag door omstandigheden zelf helemaal vergeten te eten, alleen maar koffie gehad. Dat zijn natuurlijk niet de meest slimme acties :P Fruit is er ook zo een die erbij inschiet in het weekend...

Maar goed, twee weken bezig en twee kilo kwijt, mij hoor je niet klagen :P
pi_88729325
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Waarom in vredesnaam weer gaan crashen als je net een compleet mislukte poging achter de rug hebt?

Mijn weekschema ziet er door de week heel consequent en prima uit, in het weekend is het drama :')
Dat ja.. verjaardagje, of gewoon zin hebben in een toastje of een schaaltje chips
Dan maar doordeweeks streng en regelmaat voor mezelf
pi_88729425
Goedemorgen, na ontbijt koffie ga ik de 3 mile WATP doen. Welkom Charmed! Hoe lang was je van plan om op 500 kcal te gaan leven eigenlijk?
pi_88729465
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Omdat je hier begeleiding krijg. Met afbouw nadat je je streef hebt gehaald... en opbouw naar de 1800 - 2000 calorien per dag.
  maandag 15 november 2010 @ 09:54:01 #214
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88729487
Dit weekend drie keer etentjes gehad, dus dat was weer kut.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88729508
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 09:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen, na ontbijt koffie ga ik de 3 mile WATP doen. Welkom Charmed! Hoe lang was je van plan om op 500 kcal te gaan leven eigenlijk?
Eerste 2/3 weken ;) Daarna ga je naar 800 calorien :) Tot aan het streefgewicht, en dan weer opbouwen naar 1800-2000 calorien per dag :)

Ik mag de eerste week niet sporten. Ik ga wel uur wandelen met de hond. Maar volgende week ga ik weer 3 keer in de week naar de sportschool :Y
  Licht Ontvlambaar maandag 15 november 2010 @ 09:58:35 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88729598
quote:
17s.gif Op maandag 15 november 2010 09:53 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Omdat je hier begeleiding krijg. Met afbouw nadat je je streef hebt gehaald... en opbouw naar de 1800 - 2000 calorien per dag.
Je kunt ook begeleiding krijgen zonder op 500 cal te gaan leven. Je pleegt roofbouw op je lichaam zo...
pi_88729638
quote:
Op maandag 15 november 2010 09:54 schreef eleusis het volgende:
Dit weekend drie keer etentjes gehad, dus dat was weer kut.
Drie etentjes! Bofkont, ik ben jaloers :D!
pi_88729701
quote:
Op maandag 15 november 2010 09:58 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Je kunt ook begeleiding krijgen zonder op 500 cal te gaan leven. Je pleegt roofbouw op je lichaam zo...
Ze heeft wel gelijk, dit is heel slecht voor je vitale organen. Als een vrouw dag in dag uit in bed zou liggen zou ze 1500 kcal verbruiken. Ik neem aan dat jij gewoon werkt of naar school gaat op die 500 kcal.
  maandag 15 november 2010 @ 10:05:38 #219
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88729768
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:47 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het punt is vooral dat ik tegenwoordig weer min of meer uit kan slapen, dus ontbijt en tussendoor en lunch worden dan op één hoop gegooid. En zaterdag door omstandigheden zelf helemaal vergeten te eten, alleen maar koffie gehad. Dat zijn natuurlijk niet de meest slimme acties :P Fruit is er ook zo een die erbij inschiet in het weekend...

Maar goed, twee weken bezig en twee kilo kwijt, mij hoor je niet klagen :P
Uitslapen gaat hier best wel redelijk, althans... Tot een uurtje of 10 weten we het wel eens te rekken als we Willem om een uurtje of 6/7 een flesje geven. Ik neem dan meestal alleen nog ontbijt en lunch en geen tussendoortje, wat ook niet altijd even goed is inderdaad.

Goed zeg, 2 kilo eraf *O*

Overigens had ik mijn koolhydratenfeestje ook gebruikt om weer eens wat fruit te eten, dus helemaal verkeerd bezig was ik ook weer niet :P

@C_A je gaat afvallen als een malle op dat dieet, vraag is alleen of het inderdaad genoeg is... Wat de rest zegt dus. Ik eet eigenlijk al te weinig volgens de gangbare mening hier en ik kom gemiddeld rond de 1500 uit. Nu ben ik dan wel lekker verzadigd. Moet er echter niet aan denken maar 1/3 van wat ik nu eet te mogen...
pi_88729803
ok.

Ik sta achter dit dieet. En ik geloof niet dat ik op me plek ben hierzo ;)

Niks negatief naar jullie hoor ;) Maar ik moet mensen om me heen hebben die ook achter mijn staan :) En geloof niet dat ik dat hier kan vinden :) Jammer.... fok is mijn favoriete forum :)

Ik wens jullie allen succes met jullie dieten :* Dat 'jullie met z'n allen jullie streef halen :)
Dan doe ik het in me eentje en mijn consulent.

Dit is niet boos bedoelt hoor :*
  Licht Ontvlambaar maandag 15 november 2010 @ 10:08:59 #221
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88729849
Als ik de bericht zo lees, dan zul je weldegelijk flink gaan afslanken. alleen niet op de plaats waar je het zelf zou willen/verwacht. Maar goed, succes...
  maandag 15 november 2010 @ 10:10:47 #222
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88729896
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 10:00 schreef MalaCocinera het volgende:
Drie etentjes! Bofkont, ik ben jaloers :D!
Het was wel gezellig. :) Alledrie de jarige jobs hadden koken als hobby, dus het waren met liefde gemaakte viergangendiners waar je niet zo snel nee tegen zegt :') Anyway, keihard boeien, je vreet om te leven en niet andersom.

@charmed_angel: Als je eens wat minder eet dan de consensus, dan krijg je de wind van voren in dit topic ja. Daar kwam ik vorige week ook al achter. :') Ik had er een week de schijt aan en dus niet gepost maar we kijken het nog even aan. Er komen wel veel nuttige tips langs ook al is de sfeer vaak matig.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88729897
Je hoeft niet weg te gaan.... We zijn een beetje overbezorgde kipjes hier. En vragen ons enkel af of je bekend bent met de risico's (en die kunnen best groot zijn geloof me) als jij dit wilt moet je het vooral doen.
pi_88729973
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 10:10 schreef MalaCocinera het volgende:
Je hoeft niet weg te gaan.... We zijn een beetje overbezorgde kipjes hier. En vragen ons enkel af of je bekend bent met de risico's (en die kunnen best groot zijn geloof me) als jij dit wilt moet je het vooral doen.
Mijn vrienden zijn nog niet dood ofzo _O- En het gaat harstikke goed met ze! Ze zien er allemaal goed en gezond uit ;)

Eentje heeft zich laatste helemaal laten checken. uitslag: GEZOND! hihihi. Dus ik zie niet in, waarom ik het niet zou doen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2010 10:13:49 ]
pi_88729982
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 10:10 schreef eleusis het volgende:
@charmed_angel: Als je eens wat minder eet dan de consensus, dan krijg je de wind van voren in dit topic ja. Daar kwam ik vorige week ook al achter. :') Ik had er een week de schijt aan en dus niet gepost maar we kijken het nog even aan. Er komen wel veel nuttige tips langs ook al is de sfeer vaak matig.
Wat doe jij dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')