en ons dakraam waaide weg! lag 4 huizen verder!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan me die gigantische storm op een donderdag in januari 1990 nog herinneren. Toen waaide ook dat mooie gebouwtje van tv-programma Het Capitool kapot.
je had alleen je naam goed?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja jongens ik had een 3.7 voor mijn eerste tentamen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt, ik kan mij de herfst van 1962 nog goed herinneren. Windstoten zo hard dat het beetje wind wat nu staat aanvoelt als een zacht zomerbriesje.
IK OOK!!! HET WAAIDE ZELFS IN DE BUIK VAN MIJN MOEDER!!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan me die gigantische storm op een donderdag in januari 1990 nog herinneren. Toen waaide ook dat mooie gebouwtje van tv-programma Het Capitool kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmnee. Eigenlijk is het gewoon balen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja eigenlijk vind ik het helemaal niet grappig.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
IK OOK!!! HET WAAIDE ZELFS IN DE BUIK VAN MIJN MOEDER!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
die is vandaag 15 jaar samen met zijn vrouw geloof ik....en hij eet een snoepje terwijl de kinderen door de straat waaien....quote:
sexforum.nlquote:Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en welke forum is het eigenlijk
Ah, oke, tof.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is vandaag 15 jaar samen met zijn vrouw geloof ik....en hij eet een snoepje terwijl de kinderen door de straat waaien....
michielveenstra Michiel Veenstraquote:
Ah, die gaan weer romantisch een Disney-film kijken.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
michielveenstra Michiel Veenstra
De elfde van de elfde! Niks St. Maarten, niks carnaval: al 15 jaar samen met Jessica!
en in de pauze draaien ze de cd van wantwantquote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, die gaan weer romantisch een Disney-film kijken.
Ik zou volgend jaar doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja carnaval, dat moet ik ook gaan vieren dit jaar.
Met een voor hun aangepaste GEWELLLLLLLLDIG GRAPPIGE tekst!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en in de pauze draaien ze de cd van wantwant
toch geen hanneke fapper hoop ikquote:
Roelquote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, die gaan weer romantisch een Disney-film kijken.
In elk geval een goed stel tieten.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik snap werkelijk waar NIET wat mensen zo geil vinden aan Katy Perry. Behalve in haar nieuwe clip maar daar lijkt ze nieto p hoe ze normaal er uitziet.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toch geen hanneke fapper hoop ik
That's it. Verder is ze niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In elk geval een goed stel tieten.
en vergeet niet dat hij zijn mouwen regelmatig opstrooptquote:Op donderdag 11 november 2010 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik kijk webcam (ja, ik weet dat dat eigenlijk voor rukkers is, maar goed) en t valt mij op dat Domien zijn hoofd enorme veel van de microfoon wegdraait. hij zegt iets, draait weg, zegt iets, draait weg.
best apart
Ja maar haar HOOFDquote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In elk geval een goed stel tieten.
Tot aan haar nek (van onder af) is het goed te doen. Om met Sersjees woorden te spreken: daar zou ik wel wat kunstjes op kunnen doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
That's it. Verder is ze niet zo bijzonder.
en hier is ze opgemaaktquote:
de plaat van Ramon natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Wat was de winnaar van PraatjeaPlaatje?
vind haar zonder makeup mooierquote:Op donderdag 11 november 2010 19:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en hier is ze opgemaakt
[ afbeelding ]
Altijd dát plaatje hequote:Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef alors het volgende:
een beetje tegenwicht..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kom maar eens aan mijn eettafel zitten, voelen zul je.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef alors het volgende:
een beetje tegenwicht..
[ afbeelding ]
Nee dat ding staat naast mijn hele grote raam dat van enkel glas is. 4,5 meter ofzo is dat ding breed.quote:
Op die andere ook hoor, alleen dat zien mannen nietquote:Op donderdag 11 november 2010 19:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en hier is ze opgemaakt
[ afbeelding ]
vooral die twee melkfabriekenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind haar zonder makeup mooier
Eensch.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tot aan haar nek (van onder af) is het goed te doen. Om met Sersjees woorden te spreken: daar zou ik wel wat kunstjes op kunnen doen.
Brrrrr dat is wel koud. Sterkte!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dat ding staat naast mijn hele grote raam dat van enkel glas is. 4,5 meter ofzo is dat ding breed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |