Ik ging net ook rennen van de auto naar de voordeur.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou met dit weer graag een man willen zijn, dan boeit de wind en regen niks.
Haha ook fraaiquote:Op donderdag 11 november 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nu coupe Pamela, uit de Baywatch tijd, net uit zee
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ook fraai![]()
Dat verkocht Andrélon eerst. Een soort vloeistofje voor 'zeehaar'
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nu coupe Pamela, uit de Baywatch tijd, net uit zee
Daar kan tegenwoordig ook voor gezorgd worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Zet mij in de wind en ik ben der, mis alleen die voorgevel en het rode badpak
Nah, ik blijf wel mezelf, ze doen het er maar meequote:Op donderdag 11 november 2010 16:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kan tegenwoordig ook voor gezorgd worden.
Goeie instelling.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah, ik blijf wel mezelf, ze doen het er maar mee
Aan de andere kant van het water gaan lopen.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet straks langs het water lopen, waar de grote boten door komen, mag toch hopen dat ik het water niet in lazer
Gewichtjes aan je benen hangenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet straks langs het water lopen, waar de grote boten door komen, mag toch hopen dat ik het water niet in lazer
Oudste is dol op jou UIquote:Op donderdag 11 november 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
Awwwwquote:
Een mijter op een eendje zei hijquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Een mijter op een eendje zei hij
Ik wil naar bed, of naar een bounty eilandquote:
Wat een feestje.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:19 schreef Kally het volgende:
Zaterdag 0% kans op zon, 90% kans op regen
quote:
Regen pak ik me wel voor in, die storm is wat andersquote:Op donderdag 11 november 2010 16:19 schreef Kally het volgende:
Zaterdag 0% kans op zon, 90% kans op regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |