Ja maar moppie, als je ook al eens zegt nooit (echt) verliefd te zijn geweest...quote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope sorry maar daar geloof ik niet meer in
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief staan
quote:
Hij moet van goede huize komen danquote:Op donderdag 11 november 2010 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar moppie, als je ook al eens zegt nooit (echt) verliefd te zijn geweest...
Komt nog wel, ooit, misschien, gewoon omdat het moet
Hij moet sowieso bijzonder zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 15:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij moet van goede huize komen dan
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is net een voedingskussen
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij moet sowieso bijzonder zijn
Die wind icm regenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:58 schreef Kally het volgende:
[..]
5 minuten op het schoolplein en ik was verkleumd
Ja en het lijkt wel of het op het schoolplein altijd net wat harder waait en regentquote:
Maar wel stoer. Waren er veel met jou, of waren er veel in de auto aan het wachten?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:58 schreef Kally het volgende:
[..]
5 minuten op het schoolplein en ik was verkleumd
Die was stuk?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach, de verwarming is weer gemaakt hier
Bij de kleuters en lage groepen veel, verder de auto uiteraardquote:Op donderdag 11 november 2010 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
D
[..]
Maar wel stoer. Waren er veel met jou, of waren er veel in de auto aan het wachten?
Open pleintje zeker?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en het lijkt wel of het op het schoolplein altijd net wat harder waait en regent
Jaquote:
Jij zit nog in de verliefdheidszinnenquote:
Dat doet leuke dingen met je haarquote:
Oh duh, ik heb net 3 weken Vegas voor ons geboekt, wat denk jij danquote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij zit nog in de verliefdheidszinnen
Haha, knettersexy natuurlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat doet leuke dingen met je haar![]()
Bij mij ziet het er nu uit als een nest met jonge kraaien
Ik heb nu coupe Pamela, uit de Baywatch tijd, net uit zeequote:Op donderdag 11 november 2010 16:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou met dit weer graag een man willen zijn, dan boeit de wind en regen niks.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh duh, ik heb net 3 weken Vegas voor ons geboekt, wat denk jij dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |