SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler=" Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. "[/spoiler]
[spoiler=" Wat is illegaal in Nederland?"] Wapens en alles wat op wa![]()
Zencart is wat de meeste minder bekende volgens mijn informatie gebruiken. Zowel Focalprice, Dealextreme, Lightake, en BuyInCoins gebruiken in ieder geval een eigen systeem (in-house ontwikkeld). Ook Priceangels gebruikt voor zover ik weet Zencart, maar met een DealExtreme-achtige skin.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Google, wel op een chinese site. ik zocht welk systeem die webshops gebruikten, en toen zocht ik op webshop dealextreme (vertaald) en daar stond het op meerdere sites
Verder, 500 miljoen dollar omzet? Serieus?ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K![]()
Een aantal chinezen gebruiken wel Zen Cart idd. Je kunt het vrij makkelijk herkennen als je er eenmaal mee gewerkt hebt. Door de templates kan je het uiterlijk behoorlijk veranderen, maar de opbouw van de winkels blijft hetzelfde....No one gets remembered
For the things they didn't do![]()
Ik gevraagd of ze mijn topic dicht willen gooien. deze dus: Chinese Webshop topic #102 - Omdat de volige vol was.
On topic:
Ik heb ook wat besteld bij BuyInCoins![]()
![]()
Als je zo'n uitklapknopje hebt met "All Categories" weet je eigenlijk al genoegquote:Op donderdag 11 november 2010 14:58 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Een aantal chinezen gebruiken wel Zen Cart idd. Je kunt het vrij makkelijk herkennen als je er eenmaal mee gewerkt hebt. Door de templates kan je het uiterlijk behoorlijk veranderen, maar de opbouw van de winkels blijft hetzelfde....
En inderdaad, de OP is ook niet een beetje verneukt ook... gebruiken mensen die "Maak nieuw topic"-knop nou eigenlijk wel? Dan werkt het prima namelijk
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
De OP in topic #101 was ook verneukt, vandaar dat deze ook verneukt is WS?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:03 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Als je zo'n uitklapknopje hebt met "All Categories" weet je eigenlijk al genoeg
En inderdaad, de OP is ook niet een beetje verneukt ook... gebruiken mensen die "Maak nieuw topic"-knop nou eigenlijk wel? Dan werkt het prima namelijk![]()
Omzet is niet zo boeiend, het gaat om de winstquote:Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Wow, DX heeft een omzet van 500 miljoen dollar![]()
Ik had als DX baas allang de benen genomen met een maandomzet door niks te leveren![]()
Maar wel een handig feitje als je weer eens moet klagen bij DX omdat iets niet werkt. Hey Chinaman, you make 500 million so you give me money back![]()
![]()
Gelukkig ben jij dan ook niet de baas van DX.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Omzet is niet zo boeiend, het gaat om de winst![]()
Ik had als DX baas allang de benen genomen met een maandomzet door niks te leveren![]()
Maar wel een handig feitje als je weer eens moet klagen bij DX omdat iets niet werkt. Hey Chinaman, you make 500 million so you give me money backChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ik begrijp uit de krant dat we een nieuw ruilmiddel hebben? Ik zou het eens een keer aan zo'n Chinees voorstellen. Ik producten, jij melk![]()
tvp
maakt iemand nog gebruik van Zarmark? of ervaringen mee. dacht dat Jack & Tiff goedkoper waren?Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Status van mijn BIC order van 5 november:
"departure from outward office of exchange"
Dan is ie China nog niet uit denk ik?![]()
Zarmark = Jackquote:Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef mcwops het volgende:
tvp
maakt iemand nog gebruik van Zarmark? of ervaringen mee. dacht dat Jack & Tiff goedkoper waren?Nouja 't bedrijf van Jack dan, tegenwoordig heb je kans een aantal verschillende personen te krijgen als je mailt. Oa Kyle. Zeker goede service en toch ook scherp gerpijsd hoor!
Daarnaast is er inderdaad Tiffany, prijzen zijn hetzelfde als van jack.. maar betere en personelijkere service
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
lol haal gewoon van die echte lampjes + beugeltjes voor 3 euro bij de Praxis of nog goedkoper (waarschijnlijk) bij de action.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:19 schreef wimbo het volgende:
Na vaak wat besteld te hebben bij Ebay Chinezen, vandaag een bestelling gedaan bij BuyInCoins
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-2176.html
en
http://www.buyincoins.com(...)pcs-product-243.html
Kost ook allemaal niks hé, die rommel in China.![]()
Ik heb sinds 22 oktober een bestelling staan bij Dealextreme,
maar bij alle producten staat: x01 Pending,
maar de Status is: Packaging - Split
Iemand een idee of dit nog lang gaat duren?![]()
Als ik het goed heb hebben ze je order opgesplitst omdat er nog maar een deel van de producten binnen is (de productstatus klopt vaak niet, de orderstatus wel). Dat betekent dat ze het eerste deel binnen 2 dagen waarschijnlijk wel opgestuurd hebben (inclusief leuke boekenleggerquote:Op donderdag 11 november 2010 18:03 schreef Frenkel het volgende:
Ik heb sinds 22 oktober een bestelling staan bij Dealextreme,
maar bij alle producten staat: x01 Pending,
maar de Status is: Packaging - Split
Iemand een idee of dit nog lang gaat duren?) en dat je de rest nagezonden krijgt.
Ben benieuwd naar het schilderij van onze latex gemaskerde vrind.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef neo2000 het volgende:
Ben benieuwd naar het schilderij van onze latex gemaskerde vrind.![]()
sorry, ik bedoelde www.taobaonow.comquote:Op donderdag 11 november 2010 16:54 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zarmark = JackNouja 't bedrijf van Jack dan, tegenwoordig heb je kans een aantal verschillende personen te krijgen als je mailt. Oa Kyle. Zeker goede service en toch ook scherp gerpijsd hoor!
Daarnaast is er inderdaad Tiffany, prijzen zijn hetzelfde als van jack.. maar betere en personelijkere serviceNiets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Chinezen zijn raar, maar een vagina opsturen gaat te ver!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:11 schreef monkeybrain het volgende:
Gaan jullie ook 5 euro doneren als het helemaal kut blijkt te zijn?Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]![]()
Iemand een indicatie hoelang 't duurt eer de trackingcode werkt als je iets bij BIC hebt besteld?
Levertijden etc boeit me niet, als 't maar binnenkomt/ of ik weet waar 't is.![]()
als je een rb trackingcode hebt en je het nog niet ziet bij Hongkongpost, dan ff paar dagen wachten. overigens kun je dan zien wanneer ie het land heeft verlaten. maar verder kom je niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Gutz het volgende:
Iemand een indicatie hoelang 't duurt eer de trackingcode werkt als je iets bij BIC hebt besteld?
Levertijden etc boeit me niet, als 't maar binnenkomt/ of ik weet waar 't is.
heb nog wel eens gebeld met tnt adhv het rb trackingnummer maar dat levert niets op.Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
31 oktober wat bij BIC besteld, vandaag kwam het binnen.
Had toch gedacht dat het deze week nog niet zou komen.![]()
Ik heb een keukenkraan gekocht bij lightinthebox. Er stond een stempel op met "vrij van belasting" ik blij natuurlijk. Maar het kan wel kloppen want over kranen betaal je geen invoerings/inklaringskosten. Zelf nog niet aangesloten, maar het ziet er gewoon goed uit.
Weet iemand waar ik gewichten kan kopen voor enkels en polsen? Ik weet dat je die ook in NL kan kopen, maar was benieuwd. Daar betaal je dan ook geen inklaringskosten voor.![]()
Ziet er mooi uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:43 schreef portabel het volgende:
Ik heb een keukenkraan gekocht bij lightinthebox. Er stond een stempel op met "vrij van belasting" ik blij natuurlijk. Maar het kan wel kloppen want over kranen betaal je geen invoerings/inklaringskosten. Zelf nog niet aangesloten, maar het ziet er gewoon goed uit.
Weet iemand waar ik gewichten kan kopen voor enkels en polsen? Ik weet dat je die ook in NL kan kopen, maar was benieuwd. Daar betaal je dan ook geen inklaringskosten voor.![]()
![]()
Ik wil een tof mes bestellen en een super zakmap... moet wel handzaam zijn en met een mooie prijs. Monkeybrain is vast de expert op dit gebied. Dus raad maar aan.
Oh en weet iemand een goedkope camera voor in de auto waar je in goede kwaliteit mee kan filmen en eenvoudig kan deleten.
[ Bericht 29% gewijzigd door Skiet op 11-11-2010 23:20:14 ]![]()
super uitleg! dankje ; ben benieuw naar je ervaringen met de antenne!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:33 schreef mickeyD het volgende:
Op woensdag 10 november 2010 20:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
een goeie antenne ontvangt dus ook zwakkere zenders makkelijker, en met meer vermogen bereik je hun ook makkelijker. dus is je range wijder.
[..]
45Db is zo'n beetje het sterkst wat er te krijgen is, dat lijkt op een vierkante plaat in een wit kastje
[..]
ik denk ongeveer tussen de 3 en 5Db
[..]
op ebay verkopen ze ook T-shirts van nike, maar das ook geen nike
bij wifi geldt: overkill is goed, echter bedenk wel dat je voor $3,50 nooit iets kunt hebben dat beter werkt dan standaard.
tip: haal een antenne verleng kabeltje en een ijzeren vergiet, en je hebt een beste richtantenne..
zie foto
[ afbeelding ]
laat je het me even weten?
trouwens er is weer een $0.01 dollar cent deal @ http://www.everbuying.com/product37465.html
Mijn laaste 3. 1 cent deals staan al maanden lang op paid... nooit verzonden....
1 keer 1 cent deal ontvangen
maargoed we zullen wel zien
Tevens heb ik ook nog een draadloze muis bij lightake gekocht voor 6 eurotjes, lijkt me nog wel redelijke kwaliteit te zijn..:
http://lightake.com/detai(...)ical_Mouse_108-30884![]()
ik heb de MD80 nepper eens gebruikt toen iedereen die had besteld toen, op de dag is het goed te doen (30 frames per seconde), snachts wordt het flink minder en heeft het apparaat duidelijk meer licht nodig.(nog maar 8 frames per seconde, en dat ziet er uit als vertraagde opnamen en "veeg" (dus niet vaag) beeld)quote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef Skiet het volgende:
Oh en weet iemand een goedkope camera voor in de auto waar je in goede kwaliteit mee kan filmen en eenvoudig kan deleten.
ik raad je aan een iets duurder apparaat te kopen van een bekend merk die maar 0 tot 1 lux nodig heeft (dan kom je al gauw op sony handycam's en consorten uit)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
de antenne is binnen, nu de dongle nog (die ligt dus al vanaf 25 oktober op t postkantoor in HK GRRRRRRRRRR!!!!!!)quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
super uitleg! dankje ; ben benieuw naar je ervaringen met de antenne!
laat je het me even weten?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Hoe is het trouwens met je eierenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:11 schreef monkeybrain het volgende:
Gaan jullie ook 5 euro doneren als het helemaal kut blijkt te zijn?![]()
Mijn laatste bestellingen gaan allemaal nog aardig vlot, 15,11,17,16 dagen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:42 schreef DobbelSteen200 het volgende:
ik mis de tijd van < 2 weken bezorgtijd
Ik heb eigenlijk nooit langer dan 3 weken moeten wachten, wat ik van veel mensen hier wel lees. Misschien heb ik geluk
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Taobaonow, werkt wel.. maar voor de rest raad ik het af. Met name omdat het gewoon extreem veel duurder uitkomt dan Zarmark/Tiffany!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef mcwops het volgende:
[..]
sorry, ik bedoelde www.taobaonow.com
Tiffany werkt volgends het zelfde princiepe als Taobaonow, bestellen en alleen product+fee betalen. Dan als het bij hun is aangekomen berekenen ze de exacte verzendkosten en die moet je dan betalen. Bij jack betaal je een prijs voor product+verzendkosten.
Welke manier goedkoper is,,, dat valt niet te zeggen. Soms het ene soms het andere.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik weet dat je op het puntje van je stoel zit maar je moet nog even geduld hebben.quote:
Ze zijn onderweg en jij zal als eerste van mij horen![]()
![]()
GVD Buyincoins![]()
Heb daar een order geplaatst, en ze hebben het via china airmail verzonden. Kijk ik eens op internet, vind ik het volgende erover:quote:Due to the Christmas Rush, China Post Airmail Parcels in this season are generally delayed by 1 to 3 weeks compared with regular season.![]()
moet nog 2 orders van Jack binnenkomen. Bel ik naar tnt track&trace (0900nr) en geef het RB..HK nummer door. Zegt die vrouw " zijn het soms Oegs uit China" want daar is de douane sinds oktober extra controles op aan het doen..." WTF
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
ik kom aanrijden met de auto staat een auto van de pakketdienst bij het uitrit.
denk die stopt wel nu die ziet dat er iemand aan komt.
rijdt die gozer gelijk weg![]()
![]()
Hoe lang duurt het om iets te versturen vanuit the UK? de verkoper zei dat het 1th class was verzonden op de 9e van november.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:50 schreef Sanchos het volgende:
Hoe lang duurt het om iets te versturen vanuit the UK? de verkoper zei dat het 1th class was verzonden op de 9e van november.maandag of dinsdag binnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:50 schreef Sanchos het volgende:
Hoe lang duurt het om iets te versturen vanuit the UK? de verkoper zei dat het 1th class was verzonden op de 9e van november.![]()
![]()
Ik zou naar zoiets kijken, puur voor het gebruiksgemak van een groot scherm en knoppen. Ik zag zoiets van een bekend B-merk bij de Karwei liggen voor 35 euro in de opruiming. Misschien dat een filiaal in de buurt hem ook heeft.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef Skiet het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)ra-product-1336.html![]()
Wat is er trouwens zo bijzonder aan die Laserpointers, behalve dat ze sterker zijn?
Nuttige toepassingen lijken mij nogal beperkt.
Omdat ze nogal veel voorbijkomen in deze reeks.
Of gewoon gevalletje "Omdat het kan!" ?![]()
![]()
Net als alle andere troep: hebbedingetje. Ik heb al een 5mW groene laser, die heeft jammer genoeg geen straal die continu is, de 50mW waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:32 schreef wimbo het volgende:
Wat is er trouwens zo bijzonder aan die Laserpointers, behalve dat ze sterker zijn?
Nuttige toepassingen lijken mij nogal beperkt.
Omdat ze nogal veel voorbijkomen in deze reeks.
Of gewoon gevalletje "Omdat het kan!" ?![]()
Hong Kong Post heeft precies dezelfde vertragingen, dus dat maakt echt geen drol uit...quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:42 schreef Michael-H het volgende:
GVD Buyincoins![]()
Heb daar een order geplaatst, en ze hebben het via china airmail verzonden. Kijk ik eens op internet, vind ik het volgende erover:
[..]ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
klopt, alleen had ik wel graag gehad dat DX mn pakket de 25e had verstuurd met china post, want t is nog steeds niet vertrokken uit HK..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Zo! kuddo´¨s voor J-list: vorige week iets besteld, nu al binnen!MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
alles wat ik bestel heeft nog wel enigzins een functie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:37 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Net als alle andere troep: hebbedingetje. Ik heb al een 5mW groene laser, die heeft jammer genoeg geen straal die continu is, de 50mW waarschijnlijk wel.
maar wat moet je met die krachtige laserpointers?
ik hoop echt dat de douane daarop streng controleert en het gaat aanmerken als verboden wapenbezit.![]()
Mwa, een wapen zou ik het niet echt noemen... de kans dat er per ongeluk iets fout gaat is bijna groter dan de kans dat je slaagt als je EXPRES iemand probeert te verblindenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:25 schreef NFI het volgende:
[..]
alles wat ik bestel heeft nog wel enigzins een functie.
ik hoop echt dat de douane daarop streng controleert en het gaat aanmerken als verboden wapenbezit.
nu al zitten ze op vliegtuigen en helikopters te schijnen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:26 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mwa, een wapen zou ik het niet echt noemen... de kans dat er per ongeluk iets fout gaat is bijna groter dan de kans dat je slaagt als je EXPRES iemand probeert te verblinden
moet er niet aan denken dat je een 500 mw straal in je ogen krijgt.
het is ook compleet nutteloos die troep en gewoon gevaarlijk.![]()
En hoe groot acht je de kans dat 1. de straal uberhaupt uitkomt op een persoon met zo'n afstand 2. de straal nog sterk genoeg is daadwerkelijk problemen op te leveren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:28 schreef NFI het volgende:
[..]
nu al zitten ze op vliegtuigen en helikopters te schijnen.
het is ook compleet nutteloos die troep en gewoon gevaarlijk.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Het is geen goedpraten o.i.d. maar het ligt aan de persoon die het gebruikt.
Heb je iemand die verantwoordelijkheid kent dan zal diegene het met verstand gebruiken en is er niets aan de hand.
Heb je mensen die dat niet kennen, dan kun je problemen krijgen.![]()
gezien het feit dat die lasers nu al op vliegverkeer worden gericht, die troep nauwelijks nog wat kost, kun je nagaan dat er in de toekomst ongelukjes mee komen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:35 schreef Iemand91 het volgende:
Het is geen goedpraten o.i.d. maar het ligt aan de persoon die het gebruikt.
Heb je iemand die verantwoordelijkheid kent dan zal diegene het met verstand gebruiken en is er niets aan de hand.
Heb je mensen die dat niet kennen, dan kun je problemen krijgen.![]()
Goed om te weten... Godver, wat ben jij een zeikerd zeg. Ik ga er verstandig mee om, net als alle andere illegale dingen die ik ergens rond heb liggen. Als ik iemand wil verblinden pak ik een willekeurig mes hieronder uit de la en begin daar mee rond te zwaaien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:25 schreef NFI het volgende:
[..]
alles wat ik bestel heeft nog wel enigzins een functie.
ik hoop echt dat de douane daarop streng controleert en het gaat aanmerken als verboden wapenbezit.
![]()
![]()
Ik gok dat de Douane er weinig mee doet:quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:28 schreef NFI het volgende:
[..]
nu al zitten ze op vliegtuigen en helikopters te schijnen.
het is ook compleet nutteloos die troep en gewoon gevaarlijk.
(Anders kun je ook sommig CD/DVD/BluRay spelers gaan verbieden.)Aldus Wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/Laser_(licht)quote:Alle lasers t/m Class 3B zijn toegestaan in Nederland. Het is echter verboden om te handelen in lasers van Class 3A of hogere vermogens. Lasers van Class 3B zijn uitsluitend voor personen van 18 jaar en ouder. Verder is het niet toegestaan om lasers van Class 3B in het openbaar te gebruiken.![]()
![]()
volgens mij heb je dat laatste al eens gedaan, aan je UI te zien hahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:38 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Goed om te weten... Godver, wat ben jij een zeikerd zeg. Ik ga er verstandig mee om, net als alle andere illegale dingen die ik ergens rond heb liggen. Als ik iemand wil verblinden pak ik een willekeurig mes hieronder uit de la en begin daar mee rond te zwaaien.
Trouwens hele mooie deal van Priceangels die laser ( 30 & 50 mw beide in aanbieding)
Ik heb zelf hier een 20 mw liggen, 50mw lijkt me wel erg mooi maargoed gebruik die 20mw voor geen meter dus beter bestel ik hem niet haha![]()
![]()
tja, veel mensen zullen er verstandig mee omgaan maar het is gewoon "speelgoed" wat snel misbruikt gaat worden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:38 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Goed om te weten... Godver, wat ben jij een zeikerd zeg. Ik ga er verstandig mee om, net als alle andere illegale dingen die ik ergens rond heb liggen. Als ik iemand wil verblinden pak ik een willekeurig mes hieronder uit de la en begin daar mee rond te zwaaien.
ff een idioot die per ongeluk of met opzet over je oog heen gaat....quote:Veiligheid
Omdat laserlicht, in tegenstelling tot licht van lampen en de zon, de vorm heeft van een nauwe, zich weinig verspreidende bundel, kan het gevaarlijk zijn. Ten eerste kan ook op grote afstand vrijwel het hele vermogen van de laser door de pupil het netvlies bereiken, terwijl de intensiteit van het licht van andere bronnen snel afneemt met de afstand. Bovendien concentreert de ooglens het laserlicht op een zeer klein gebiedje van het netvlies. Deze twee effecten maken dat laserlicht bij relatief kleine vermogens (enkele milliwatts) tot oogbeschadigingen kunnen leiden, door plaatselijke verhitting of door chemische reacties vergelijkbaar met zonnebrand. Dit geldt ook voor infraroodlasers die niet zichtbaar zijn, maar wel schade kunnen veroorzaken.
Lasers die worden verkocht moeten voorzien zijn van een classificatie-aanduiding die aangeeft hoe gevaarlijk de laser is, in een getal van 1 (ongevaarlijk) tot 4 (zeer gevaarlijk), die gedefinieerd zijn in officiële richtlijnen.[2] De klasses zijn
Class 1 - de laser is ongevaarlijk, hetzij door een laag vermogen, dan wel door een afscherming die ervoor zorgt dat het licht de ogen niet kan bereiken. De lasers in cd-branders hebben een vrij hoog vermogen, maar zijn klasse 1 om laatstgenoemde reden. Lasers in streepjescodelezers vallen ook onder deze klasse omdat de laserbundel zo snel beweegt dat er nooit een gevaarlijke hoeveelheid licht in het oog kan komen.
Class 2 - de laser is ongevaarlijk bij normaal gebruik, omdat de reflex om het oog te sluiten voorkomt dat er een oogschade optreedt. Dit zijn zichtbaar-licht-lasers met vermogens tot 1 mW, zoals de meeste laserpointers. Enkele seconden in een dergelijke laser staren kan wel tot (kleine) oogbeschadigingen leiden.
Class 2M - vergelijkbaar met Class 2, onder de voorwaarde dat er geen instrumenten als lenzen gebruikt worden die het licht zouden kunnen concentreren.
Class 3M (ook wel Class IIIa) - de laser kan in principe tot oogschade leiden, zelfs als de ogen direct worden gesloten, maar het risico op ernstige oogschade is klein. Dit zijn lasers die zichtbaar licht uitstralen tot 5 mW. Sommige laserpointers hebben deze klasse, al zijn ze in Nederland wettelijk verboden.
Class 3B- de laser kan bij blootstelling direct ernstige oogschade veroorzaken. Vermogens van 5 tot 500 mW en lasers met onzichtbare golflengtes bij lagere vermogens. De interne lasers in cd- en dvd-branders vallen onder deze categorie wanneer de behuizing van de brander wordt geopend. Diffuus licht van dit type laser is niet schadelijk.
Class 4 - Behalve de ogen kan de laser ook de huid beschadigen. Alle hogere vermogens. Ook diffuus licht afkomstig van de laser kan de ogen beschadigen.![]()
Tja, maar dat zijn dan ook de losers die geen verantwoordelijkheidsbesef kennen/hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:37 schreef NFI het volgende:
[..]
gezien het feit dat die lasers nu al op vliegverkeer worden gericht, die troep nauwelijks nog wat kost, kun je nagaan dat er in de toekomst ongelukjes mee komen.![]()
Met een balpen kun je ook iemand vermoorden (balpenmoord anyone?), nu alle balpennen maar verbieden?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef NFI het volgende:
[..]
tja, veel mensen zullen er verstandig mee omgaan maar het is gewoon "speelgoed" wat snel misbruikt gaat worden.
[..]
ff een idioot die per ongeluk of met opzet over je oog heen gaat....ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
trouwens ik vroeg me nog iets af.
dit heb ik besteld:
1,30 euro
dan word het gratis naar nederland verscheept.
wat mij al duidelijk was is dat HongKongpost zwaar gesubsidieerd is en dus ws nagenoeg gratis voor de chinezen.
maar nu komt dat pakketje van 1,30 euro in nederland aan.
dit past niet door de brievenbus en dus word het door een pakketdienst bezorgd.
hoe is dit mogelijk aangezien als ik een pakketje verstuur me dat al 6,75 euro kost.![]()
de kans dat een snotaap van 13 op je afloopt en jou een balpen in je oog ramt lijkt me een stuk kleiner dan een snotaap die in de bosjes ligt en op willekeurige passanten gaat schijnen (al dan niet wetend hoe gevaarlijk het is)quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:50 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Met een balpen kun je ook iemand vermoorden (balpenmoord anyone?), nu alle balpennen maar verbieden?![]()
Ik heb een 5mw laserpen, na 5 minuten was ik er al op uitgekeken.. nutteloos eigenlijk. kijk, als je er metaal mee kon snijden![]()
![]()
Onderlinge afspraken tussen de postbedrijven dat ze elkaars post gratis bezorgen, voorzover ik weet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:52 schreef NFI het volgende:
trouwens ik vroeg me nog iets af.
dit heb ik besteld:
[ afbeelding ]
1,30 euro
dan word het gratis naar nederland verscheept.
wat mij al duidelijk was is dat HongKongpost zwaar gesubsidieerd is en dus ws nagenoeg gratis voor de chinezen.
maar nu komt dat pakketje van 1,30 euro in nederland aan.
dit past niet door de brievenbus en dus word het door een pakketdienst bezorgd.
hoe is dit mogelijk aangezien als ik een pakketje verstuur me dat al 6,75 euro kost.Dan moeten ze het niet verbieden, maar er voorlichting over geven.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:53 schreef NFI het volgende:
[..]
de kans dat een snotaap van 13 op je afloopt en jou een balpen in je oog ramt lijkt me een stuk kleiner dan een snotaap die in de bosjes ligt en op willekeurige passanten gaat schijnen (al dan niet wetend hoe gevaarlijk het is)ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
NFI denkt dat zaken verboden makenTegen gekken kun je geen wetten maken want die trekken zich niks aan van de wet of verantwoordelijkheid. Met deze redenatie kun je werkelijk alles verboden maken en tegelijk niks oplossen. Dit is altijd zo fantastisch voor 99% van de burgers die zich volkomen verantwoordelijk gedragen en niks meer mogen doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:37 schreef NFI het volgende:
[..]
gezien het feit dat die lasers nu al op vliegverkeer worden gericht, die troep nauwelijks nog wat kost, kun je nagaan dat er in de toekomst ongelukjes mee komen.
Een vuurwapen is het mooiste voorbeeld. Streng verboden maar criminelen lopen er nog steeds mee rond want dat is een eigenschap van een crimineel om zich niet aan de wet te houden![]()
Nu moeten we alleen nog even een hobby van NFI vinden dat we op dezelfde manier verboden kunnen maken want het is potentieel een gevaar![]()
![]()
ik neem aan dat die afspraken dateren uit het tijdperk van voor de chinese webshopsquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:56 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Onderlinge afspraken tussen de postbedrijven dat ze elkaars post gratis bezorgen, voorzover ik weet.
[..]
Dan moeten ze het niet verbieden, maar er voorlichting over geven.
Lijkt me heel sterk dat europese postbedrijven dit blijven pikken?
ze draaien gewoon dik verlies door die chinezen en mensen zoals ons;)
mwah voorlichting geven...dan worden die dingen nog populairder.
hoe verstandig mensen hier er mee om gaan, moet toch te begrijpen zijn dat dit misbruikt gaat worden...
laserpointer heeft ook geen echt doel op zeer zwakke versies na die je gebruikt tijdens presentaties![]()
de kans dat jij neergeschoten word door een crimineel is niet zo hoog als dat iemand je met een laserpointer gaat beschijnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:59 schreef monkeybrain het volgende:
NFI denkt dat zaken verboden maken
[..]
Tegen gekken kun je geen wetten maken want die trekken zich niks aan van de wet of verantwoordelijkheid. Met deze redenatie kun je werkelijk alles verboden maken en tegelijk niks oplossen. Dit is altijd zo fantastisch voor 99% van de burgers die zich volkomen verantwoordelijk gedragen en niks meer mogen doen.
Een vuurwapen is het mooiste voorbeeld. Streng verboden maar criminelen lopen er nog steeds mee rond want dat is een eigenschap van een crimineel om zich niet aan de wet te houden![]()
Nu moeten we alleen nog even een hobby van NFI vinden dat we op dezelfde manier verboden kunnen maken want het is potentieel een gevaar
mag best van mij legaal hoor maar vereis dan bijvoorbeeld dat die dingen alleen in nederland verkocht mogen worden voor minimaal 250 euro en dat je er een registratiebewijs bij moet hebben![]()
Je kunt eventueel met tussenstukjes en kabels van de Action werken... Action heeft nu sowieso nieuwe 1.4-kabels... ik weet niet wat voor kabel je zoekt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:00 schreef Rivalo het volgende:
Ik zoek een HDMI kabel van 10 meter. Iemand enig idee waar ik deze het goedkoopst kan krijgen?ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
http://cgi.ebay.com/30ft-(...)b537e3#ht_1796wt_905quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:00 schreef Rivalo het volgende:
Ik zoek een HDMI kabel van 10 meter. Iemand enig idee waar ik deze het goedkoopst kan krijgen?
is iets korter
10 meter= 33 feet
30 feet zal 9 meter zijn
kon geen 10 meter zo vinden![]()
En vervolgens, als die afspraken op de fles gaan, kun je vanuit Nederland niets meer naar Hong Kong of China versturen... ik denk dat ze die afspraken gewoon behouden, hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:59 schreef NFI het volgende:
[..]
ik neem aan dat die afspraken dateren uit het tijdperk van voor de chinese webshops
Lijkt me heel sterk dat europese postbedrijven dit blijven pikken?
ze draaien gewoon dik verlies door die chinezen en mensen zoals ons;)
mwah voorlichting geven...dan worden die dingen nog populairder.
hoe verstandig mensen hier er mee om gaan, moet toch te begrijpen zijn dat dit misbruikt gaat worden...
laserpointer heeft ook geen echt doel op zeer zwakke versies na die je gebruikt tijdens presentatiesWaarom minimaal 250 euro?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:01 schreef NFI het volgende:
[..]
de kans dat jij neergeschoten word door een crimineel is niet zo hoog als dat iemand je met een laserpointer gaat beschijnen
mag best van mij legaal hoor maar vereis dan bijvoorbeeld dat die dingen alleen in nederland verkocht mogen worden voor minimaal 250 euro en dat je er een registratiebewijs bij moet hebbenMisschien wel, misschien niet... ligt eraan hoe je in de vertragingen valt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:59 schreef Scorpie het volgende:
Als je op de 29e iets hebt laten versturen hierheen, komt het dan volgende week aan?ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Bij de action waren ze helaas maar 1.8m max.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:02 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je kunt eventueel met tussenstukjes en kabels van de Action werken... Action heeft nu sowieso nieuwe 1.4-kabels... ik weet niet wat voor kabel je zoekt?
Gewoon een standaard hdmi kabel voor van mijn computer naar mijn televisie.![]()
Jij hebt een HDMI-poort op je PC zitten? Weet je zeker dat je geen DVI naar HDMI zoekt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:05 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Bij de action waren ze helaas maar 1.8m max.
Gewoon een standaard hdmi kabel voor van mijn computer naar mijn televisie.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Lasers zijn gewoon heel gevaarlijk ja. Veel mensen weten volgens mij niet hóe gevaarlijk. Mijn vader pakt wel eens een laserpen van mij en gaat er vrolijk mee op spiegelende voorwerpen schijnen. Ik heb er al vaak wat van gezegd, maar 'ach, dat loopt wel los, van een lampje word je niet blind.' En da's dan een vent van in de 50, laat staan wat stoere brugklassers ermee doen.
Ik behandel ze gewoon als een wapen, batterijen eruit als je hem niet gebruikt en kijken waar de straal eventueel heen kan gaan, als je hem aanzet.![]()
minimaal 250 euro is gewoon een voorbeeld.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:04 schreef joepie91 het volgende:
[..]
En vervolgens, als die afspraken op de fles gaan, kun je vanuit Nederland niets meer naar Hong Kong of China versturen... ik denk dat ze die afspraken gewoon behouden, hoor
[..]
Waarom minimaal 250 euro?
[..]
Misschien wel, misschien niet... ligt eraan hoe je in de vertragingen valt.
nu heb je voor 30 euro een gigantisch krachtige laser.
voor een puber is het dus geen grote kostenpost om nu een laser te halen, eentje van 250 euro wel
btw, weet iemand ergens een goede laser voor presentaties, die zoek ik nog![]()
![]()
ik heb zelfs hdmi op mijn lappie zitten, das toch standaard tegenwoordig?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:06 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Jij hebt een HDMI-poort op je PC zitten? Weet je zeker dat je geen DVI naar HDMI zoekt?![]()
5mw is sterk zat voor presentaties, zeker een groenequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:08 schreef NFI het volgende:
[..]
minimaal 250 euro is gewoon een voorbeeld.
voor een puber is het dus geen grote kostenpost om nu een laser te halen, eentje van 250 euro wel
btw, weet iemand ergens een goede laser voor presentaties, die zoek ik nog![]()
![]()
Dubbel DVI en een Hdmi poort.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:06 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Jij hebt een HDMI-poort op je PC zitten? Weet je zeker dat je geen DVI naar HDMI zoekt?
Best wel standaard vooral bij betere videokaarten.![]()
Ja, en een jochie met rijke ouders kan er net zo makkelijk een krijgen. Dus dat heeft echt geen enkele zin, want levert meer gedoe (verplichte minimumprijs? wtf?) op dan dat het helpt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:08 schreef NFI het volgende:
[..]
minimaal 250 euro is gewoon een voorbeeld.
btw, weet iemand ergens een goede laser voor presentaties, die zoek ik nogNog nooit een PC gezien met standaard een HDMI-poort... wel laptops.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:10 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dubbel DVI en een Hdmi poort.
Best wel standaard vooral bij betere videokaarten.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
op een twee jaar oude desktop hier zit ook standaard een hdmi uitgang.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:12 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja, en een jochie met rijke ouders kan er net zo makkelijk een krijgen. Dus dat heeft echt geen enkele zin, want levert meer gedoe (verplichte minimumprijs? wtf?) op dan dat het helpt.
[..]
Nog nooit een PC gezien met standaard een HDMI-poort... wel laptops.
dvi is toch al weer lang uit de mode?![]()
Wederom, ik heb nog nooit iets anders gezien dan DVI en VGA op een desktop... kan best dat het bestaat, maar ik heb het nog niet gezien. Overigens stonden er pak hem beet een halfjaar geleden echt alleen maar VGA en DVI-monitoren bij de It's...quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:14 schreef NFI het volgende:
[..]
op een twee jaar oude desktop hier zit ook standaard een hdmi uitgang.
dvi is toch al weer lang uit de mode?ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
heb hier een 2 jaar oude hp widescreen beeldscherm en daar zit alleen hdmi en vga opquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:20 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Wederom, ik heb nog nooit iets anders gezien dan DVI en VGA op een desktop... kan best dat het bestaat, maar ik heb het nog niet gezien. Overigens stonden er pak hem beet een halfjaar geleden echt alleen maar VGA en DVI-monitoren bij de It's...![]()
![]()
HDMI komt nog niet extreem veel voor op PC ( desktop systemen) ..
vaak blijven ze toch bij een DVI poort, uitgebreide grafische kaarten ( vaak voorzien van Dual DVI)
hebben als extra optie vaak wel een HDMI slotje erbij..
schermen( ook al wat oudere) daarin tegen hebben al gauw wel een HDMI slot.
Nieuwe Laptops hebben tegenwoordig wel allemaal een HDMI slot..
maargoed ontopic:
Net maar even die 0.01$ actie gehaald van everbuying![]()
![]()
trouwens weet iemand een leuke gsm die android ondersteund?
prijs tot 100 euro
met voorkeur cacaptive screen![]()
![]()
Zelfbouwquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:12 schreef joepie91 het volgende:
Nog nooit een PC gezien met standaard een HDMI-poort... wel laptops.
DVI is eigenlijk HDMI zonder audio. Dus uit de mode klopt niet. Het is eigenlijk gewoon hetzelfde, maar omdat ik altijd losse boxen heb aan mijn pc hangen heb ik toch de voorkeur aan DVI.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2010 14:38:19 ]![]()
En ik heb mezelf (ook al is die informatie wel al verouderd nu, half jaar o.i.d.) ook geïnformeerd en ik kan je vertellen dat die informatie van Wikipedia ook niet klopt. Ik heb toen een aardige tijd gezocht voor wat nou precies legaal en illegaal was, en het was strenger als wat Wikipedia doet geloven. (Ik weet niet meer precies hoeveel mW en ze hadden het ook nog over tig verschillende lasers en kleuren en blabla maar er stond iig een strengere voorschrift dan op Wiki. En ik geloof toch liever eerder wat er in de wet staat dan wat ik op Wikipedia vind.)quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef NFI het volgende:
[..]
tja, veel mensen zullen er verstandig mee omgaan maar het is gewoon "speelgoed" wat snel misbruikt gaat worden.
[..]
ff een idioot die per ongeluk of met opzet over je oog heen gaat....
Maar ach... laat me gewoon lekker![]()
![]()
Ik heb hier een Club3D Radeon (type ben ik even kwijt) die toch nog erg recent is en ik heb echt alleen maar Dual DVIquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:28 schreef Downstar het volgende:
HDMI komt nog niet extreem veel voor op PC ( desktop systemen) ..
vaak blijven ze toch bij een DVI poort, uitgebreide grafische kaarten ( vaak voorzien van Dual DVI)
hebben als extra optie vaak wel een HDMI slotje erbij..
schermen( ook al wat oudere) daarin tegen hebben al gauw wel een HDMI slot.
Nieuwe Laptops hebben tegenwoordig wel allemaal een HDMI slot..
maargoed ontopic:
Net maar even die 0.01$ actie gehaald van everbuyingMaar goed...
Forget it.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:31 schreef NFI het volgende:
trouwens weet iemand een leuke gsm die android ondersteund?
prijs tot 100 euro
met voorkeur cacaptive screenAh zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:36 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Zelfbouw
DVI is eigenlijk HDMI zonder audio. Dus uit de mode klopt niet. Het is eigenlijk gewoon hetzelfde, maar omdat ik altijd losse boxen heb aan mijn pc hangen heb ik toch de voorkeur aan DVI.Tja... ik haalde mijn spul altijd bij Completer (voordat het failliet ging...) dus zelfbouw heb ik al even niet meer. Misschien als het weer tijd is voor een nieuwe pc
1mW was de max toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:42 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
En ik heb mezelf (ook al is die informatie wel al verouderd nu, half jaar o.i.d.) ook geïnformeerd en ik kan je vertellen dat die informatie van Wikipedia ook niet klopt. Ik heb toen een aardige tijd gezocht voor wat nou precies legaal en illegaal was, en het was strenger als wat Wikipedia doet geloven. (Ik weet niet meer precies hoeveel mW en ze hadden het ook nog over tig verschillende lasers en kleuren en blabla maar er stond iig een strengere voorschrift dan op Wiki. En ik geloof toch liever eerder wat er in de wet staat dan wat ik op Wikipedia vind.)
Maar ach... laat me gewoon lekkerChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Nope, was 5mW dacht ik, maar bij die 5mW hoorde nog een "maar". Alleen bepaalde type's o.i.d. blabla, ik ben het helaas al vergeten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:54 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik heb hier een Club3D Radeon (type ben ik even kwijt) die toch nog erg recent is en ik heb echt alleen maar Dual DVIMaar goed...
[..]
Forget it.
[..]
Ah zoTja... ik haalde mijn spul altijd bij Completer (voordat het failliet ging...) dus zelfbouw heb ik al even niet meer. Misschien als het weer tijd is voor een nieuwe pc
[..]
1mW was de max toch?![]()
Dan zit ie al in het vliegtuig. Vandaag mijn package binnen gekomen. In het vorige topic van een aantal dagen terug zei ik nog over mijn BIC bestelling hetzelfde.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:12 schreef UncleSam het volgende:
Status van mijn BIC order van 5 november:
"departure from outward office of exchange"
Dan is ie China nog niet uit denk ik?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik dacht dat tot klasse IIIA (<5mW) legaal was. Voorheen IIIB (<500mW) ook, toen ik mijn 50mw en 200mw aanschafte. Geldt alleen voor zichtbaar licht, want Infrarood doet minstens evenveel schade aan als elke andere kleur maar is wel onzichtbaar. En er is een verschil tussen modules (rood en blu-ray) en pulsed, zoals de groene, wat eigenlijk infrarood is wat door een kristal geschenen wordt.
Maar dat kan ook weer veranderd zijn.![]()
Als component tot 5mW geloof ik (digitale meetlatten, DVD-branders, etc) en als pointer of andere direct gebruiksklare vorm tot 1mW. Uit mijn hoofd, pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:58 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Nope, was 5mW dacht ik, maar bij die 5mW hoorde nog een "maar". Alleen bepaalde type's o.i.d. blabla, ik ben het helaas al vergeten.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
hoi, kan iemand een link geven van die elektronische kaarsen?
ik heb net een blauwe laser van ebay binnen gekregen. werkt erg goed en je ziet een licht beam lopen. super ding echt een aanreden voor 6$ hoef je het niet te laten. de output die er op staat is 5mw maar dat moet sterker zijn.BAM dit is 3KB![]()
DVD-branders is minstens 250mW, maar kan bij normaal gebruik je oog op geen enkele manier bereiken en valt dus onder klasse I.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:38 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Als component tot 5mW geloof ik (digitale meetlatten, DVD-branders, etc) en als pointer of andere direct gebruiksklare vorm tot 1mW. Uit mijn hoofd, pin me er niet op vast.
Je kunt een CD- of DVD-brander uit elkaar slopen en de module in een pen inbouwen, dan heb je een sterke, brandende laser. CD is infrarood en DVD rood dacht ik, maar kan ook omgekeerd zijn.http://www.buyincoins.com(...)sor-product-625.html bedoel je?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:51 schreef Loll het volgende:
ik heb net een blauwe laser van ebay binnen gekregen. werkt erg goed en je ziet een licht beam lopen. super ding echt een aanreden voor 6$ hoef je het niet te laten. de output die er op staat is 5mw maar dat moet sterker zijn.![]()
Link van je pointer?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:51 schreef Loll het volgende:
ik heb net een blauwe laser van ebay binnen gekregen. werkt erg goed en je ziet een licht beam lopen. super ding echt een aanreden voor 6$ hoef je het niet te laten. de output die er op staat is 5mw maar dat moet sterker zijn.![]()
En hoe ver komt die beam in het donker/licht?
Want een sterke laser is wel gaaf maar om daar direcht ¤10/20+ voor te betalen.![]()
Ik vermoed zo dezelfde als die ik heb, pics staan hier: Chinese Webshop topic #99 - I'm so roneryyquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Link van je pointer?![]()
En hoe ver komt die beam in het donker/licht?
Want een sterke laser is wel gaaf maar om daar direcht ¤10/20+ voor te betalen.
Van valueoffer had ik hem.![]()
Moet altijd denken aan de beveiligingspoortjes en metaaldetectors welke je soms bij discotheken hebt. Je komt er met een wapen niet binnen. Maar de motherfuckers die je buiten opwachten weten dus ook dat je geen wapen bij hebt als je buiten komt, whehehe.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:59 schreef monkeybrain het volgende:
NFI denkt dat zaken verboden maken
[..]
![]()
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
bedankt voor link. die beam is te zien maar super sterk is ie niet. ik was niet net een beetje enthousiast. hij is zwakjes te zien.en hoever die komt ik ga nou ff kijken. link van laser
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)WNX:IT#ht_3538wt_905BAM dit is 3KB![]()
ik kan niet goed zien hoever die kan komen ik zit dit weekend in een rot buurt wat dat betreft![]()
laserpoint topic
BAM dit is 3KB![]()
In mijn geval in mijn pink al een dodelijk wapen maar je hebt wel een punt ghehequote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Moet altijd denken aan de beveiligingspoortjes en metaaldetectors welke je soms bij discotheken hebt. Je komt er met een wapen niet binnen. Maar de motherfuckers die je buiten opwachten weten dus ook dat je geen wapen bij hebt als je buiten komt, whehehe.![]()
![]()
Hebben jullie ook een persoonlijke mail van Kyle ontvangen?
Onderwerp: Dear friend
Wat aardig van Kyle om mij zo'n persoonlijk berichtje te sturenquote:Hi, slavennaam van de overheid
Very glad that we have the opportunity to serve you for a long time
How is everything?
This is Kyle from zarmark.com where you can process TaoBao order.
We can buy everything in taobao for you, such as sunglasses, nice shoes for winter and so on.
Your order will be processed as the following:
1.If you have any requirement,you can send email to service01@zarmark.com.
2. Then we'll credit a order number for you and you can check the information before your payment.
3. At last, we arrange your packages and ship them to you.
or:
Go to the link: http://www.zarmark.com/howtobuy.html, making your order as you like.
After the items have arrived, we'll collect shipping fee again (including tracking number) and ship them to you.
Best regards,
Kyle![]()
Wat is dat toch met Chinezen en iedereen friend noemen, je wilt mijn geld hebben en niks anders![]()
![]()
IS GOFFERDOMME IEMAND EEN KEER VRIENDELIJK IS HET WEER NIET GOED!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:05 schreef monkeybrain het volgende:
Wat aardig van Kyle om mij zo'n persoonlijk berichtje te sturen![]()
Wat is dat toch met Chinezen en iedereen friend noemen, je wilt mijn geld hebben en niks anders![]()
()
Lijkt mij persoonlijk wel handig, Chinees zijn.. Geen vrienden? Prima, dan koop je die toch?
Ben je ze beu? Prima, dan geef je ze gewoon aan bij de autoriteiten als landverrader en je ziet ze nooit meer terug of je gooit wat melk met melamine door hun koffie heen.Common sense is my super power. What's yours?
Ja dat doen al die ChinezenOp ebay ook altijd: Hello my friend!
En al die chinezen lijken toch op elkaar en ze heten allemaal Li of Wang, dus je kunt ze makkelijk omruilen.![]()
Kijk uit, zodadelijk voelen alle Chungs zich nog gediscrimineerd omdat je hun naam niet hebt genoemd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:31 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja dat doen al die ChinezenOp ebay ook altijd: Hello my friend!
En al die chinezen lijken toch op elkaar en ze heten allemaal Li of Wang, dus je kunt ze makkelijk omruilen.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
heeft iemand ook al ervaring met zarmark? (ok, ik lees net dat dat gewoon jack is?)
ik kwam net taobaofocus.com tegen en dat leek me wel iets.. iemand daar al mee gewerkt?
ze vragen 20% aan fees (10+10)
product van 270 dus voor 330RMB
[ Bericht 10% gewijzigd door Parkinson_XTC op 12-11-2010 20:10:51 ]-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car![]()
www.chinacheep.comquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:23 schreef dustinoo het volgende:
wat was die ene site waar je door al die sites kon zoeken?
EDIT: Staat ook in m'n sig, als je hem ooit nog eens zoekt...ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Kun jij ook de zoektermen zien?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:29 schreef joepie91 het volgende:
[..]
www.chinacheep.com
EDIT: Staat ook in m'n sig, als je hem ooit nog eens zoekt...![]()
![]()
Nu verklap je dat het van jou is als hij een 18+term langs ziet komenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kun jij ook de zoektermen zien?![]()
![]()
Ik was aan het zoeken naar 'switch' en 'driver'quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Jij bent zeker druk aan het typen op dit moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
thanksquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:29 schreef joepie91 het volgende:
[..]
www.chinacheep.com
EDIT: Staat ook in m'n sig, als je hem ooit nog eens zoekt...![]()
Dat kan ik zeker... het zijn GET-requests... dus die zie ik gewoon in mijn accesslog terugquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kun jij ook de zoektermen zien?
EDIT: En er stáán me wat vreemde dingen tussen
Yupquote:
![]()
Geen IP-adressen erin uiteraard
Welke lolbroek/faalhaas zocht er trouwens op joepie98?Ha ha.
1 [12/Nov/2010:20:13:22 +0000] "GET /search.php?q=waar%20joepie91%20mee%20kijkt%20%21 HTTP/1.1" 200 100 "http://www.chinacheep.com/" ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Oh, dit is echt wel heel erg triest hoor jongens
Ja, inderdaad wel droevig..
![]()
Stop met accesslogs vervuilen
Fragment uit eerdere logs:
EDIT: Clusterbommen, RPGs, en sexverhalen verkopen ze niet op die Chinese sites.
Nu is het speelkwartiertje wel weer afgelopen
[ Bericht 13% gewijzigd door joepie91 op 12-11-2010 21:37:01 ]ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Tja...quote:/search.php?q=Joepie%2C%20als%20je%20dit%20leest%20zeg%20het%20dan%20in%20het%20topic.%20Ik%20weet%20wie%20die%20vorige%20berichten%20heeft%20geschreven%2C%20ik%20zal%20het%20vertellen%20als%20je%20dit%20post%28test0
EDIT: Voor de lolbroeken die op zelfmoordwapens zoeken, doe het dan in ieder geval gelijk goed fout en zoek in het Engels.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Tja...
EDIT: Voor de lolbroeken die op zelfmoordwapens zoeken, doe het dan in ieder geval gelijk goed fout en zoek in het Engels.![]()
![]()
Als mensen nog lollige dingen aan het invoeren zijn... de SSH-sessie is alweer dicht. Ga dus maar weer lekker gewoon on-topic
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoeveel mensen hebben gezocht op viagra of blue pills?
Nul.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ik moet er nog wel iets aan kunnen hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Een dansende colafles http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5360![]()
15761 Digital Scale Calibration Weight (100 grams)
23844 LED String Lights (White/10M)
06483 30-LED 3M Battery Powered Christmas Light (White LED 3xAA)
46435 High Quality Beautiful Christmas Hats - White + Silver (2-Pack)
36203 Precision Screw Drivers Toolkit for Electronics DIY (45-Piece Set)
Dat is het geworden.
Alleen nu begint Paypal te zeiken dat ik een cc moet invoeren.![]()
![]()
Moet ik ze wel kunnen bestellen, kut Paypal.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Die LED string lights heb ik in het blauw, zijn best goed. Die hebben in totaal meer dan 3 maanden aan branduren gebrand en alle lampjes werken nog.![]()
Even paar uurtjes wachten en kijken of het dan wel werkt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Moet ik ze wel kunnen bestellen, kut Paypal.
Verder hebben ze ook een dansende chipszak
Het is al 2 dagen zo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:40 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Even paar uurtjes wachten en kijken of het dan wel werkt.
Verder hebben ze ook een dansende chipszak![]()
Anders even PayPal bellen?quote:
Verder... interessant wat er in die access logs staat. De ene wil me vermoorden, de ander vindt me een held.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
"Hoe vermoord ik Joepie, het handboek''quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:00 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Anders even PayPal bellen?
Verder... interessant wat er in die access logs staat. De ene wil me vermoorden, de ander vindt me een held.
Nu weet je ook dat ik er nog eentje had geplaatst.![]()
![]()
tegen beter weten in, toch nog maar ff nieuwe bestelling gedaan bij DX, zal wel januari worden voor die partij aankomt.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
thank you my dear friendquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik weet dat je op het puntje van je stoel zit maar je moet nog even geduld hebben.
Ze zijn onderweg en jij zal als eerste van mij horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
een aantal topics terug was er een Chinees waar je geschilderde schilderijen kon bestellen, ook portretten van foto's
heeft iemand een link?![]()
zitten wel toffe dingen tussen:quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Was dat niet lightinthebox?
Ja: http://www.lightinthebox.com/wholesale-Wall-Art_c904
Ik wil een Bob Ross![]()
[i-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car![]()
ik bedoel dat je een foto kan mailen en ze er dan een portret van maken, in een overdreven soort van dictator-pose![]()
Wat kan je er niet mee?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:03 schreef mtchel112 het volgende:
en wat heb ik aan roze varkentjes?![]()
Dat wil ik ook. Zoals die van Tony Soprano dat ie op een paard zit. Epic.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:16 schreef JoPiDo het volgende:
ik bedoel dat je een foto kan mailen en ze er dan een portret van maken, in een overdreven soort van dictator-pose![]()
Wat is precies een dictator pose?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:16 schreef JoPiDo het volgende:
ik bedoel dat je een foto kan mailen en ze er dan een portret van maken, in een overdreven soort van dictator-pose
Zoiets,![]()
![]()
jij hebt een sterkere als ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dezelfde als die ik heb, pics staan hier: Chinese Webshop topic #99 - I'm so roneryy
Van valueoffer had ik hem.![]()
of had je gewoon een peuk op laten roken in die kamer
![]()
ga nog maar is 1 bestellen dan kijken of ik verschil heb.
[ Bericht 0% gewijzigd door Loll op 13-11-2010 12:36:09 ]BAM dit is 3KB![]()
mn epad staat nu op : departure from outward office of exchange
wat betekent dit precies ?
edit: kwam erachter dat ik nog 8 euro op mn pp acc had staan van een refund van bic, gelijk maar even een accu, screenprotectors en een oplader voor mn nokia 5800 besteld daaro![]()
Nee er hing geen rookquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:09 schreef Loll het volgende:
[..]
jij hebt een sterkere als ik![]()
of had je gewoon een peuk op laten roken in die kamer
![]()
ga nog maar is 1 bestellen dan kijken of ik verschil heb.maar de camera pakte de straal wel goed op, hij lijkt wel dikker dan in het echt. Daarom had ik er ook een met de groene erbij genomen, om te vergelijken.
![]()
Die dingen verkopen als een tierelier. Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:03 schreef mtchel112 het volgende:
en wat heb ik aan roze varkentjes?Goed punt. Volgens mij gelden er voor kunst in ieder geval andere regels.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:21 schreef portabel het volgende:
Een schilderij is toch ook invoerrechtenvrij en belastingen?ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
ja zoiets is gaafquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:07 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Wat is precies een dictator pose?
Zoiets, [ afbeelding ]
maar ik dacht meer aan zoiets:![]()
![]()
o okéquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee er hing geen rookmaar de camera pakte de straal wel goed op, hij lijkt wel dikker dan in het echt. Daarom had ik er ook een met de groene erbij genomen, om te vergelijken.
BAM dit is 3KB![]()
Hey, je moet niet mijn schilderij gaan jatten als ideequote:Op zaterdag 13 november 2010 13:41 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ja zoiets is gaaf
maar ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]![]()
Ik ga als koning op de schilderij, ga jij maar iets anders uitzoeken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hey, je moet niet mijn schilderij gaan jatten als idee![]()
Ik ga als koning op de schilderij, ga jij maar iets anders uitzoekensorry Uwe Koninklijke Hoogheid
![]()
Heb je al gekeken wat er bij je orderstatus staat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:34 schreef Mirjam het volgende:
ik heb ruim 3 weken geleden een lighttent besteld op dealextreme, hij is er nog steeds nietNo one gets remembered
For the things they didn't do![]()
Ze bieden wel een hoop meuk aan.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
Chinese webshops hebben vaak lange levertijd en hoge verzendkosten.
Ik houdt het dus liever in NL of Europahttp://www.vensito.nl![]()
En ik betwijfel of ze betrouwbaar zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef Vensito het volgende:
Ik houdt het dus liever in NL of Europa
Mooi.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat zijn ze al honderden topics lang
* tomaat52 gaat rondneuzen.
ja, hij is 3 weken geleden opgestuurdquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:49 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
[..]
Heb je al gekeken wat er bij je orderstatus staat?![]()
![]()
... je bent nieuw in dit topic?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef Vensito het volgende:
Ik houdt het dus liever in NL of EuropaChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
houd die gedachte vast, verwijder dit topic uit je lijst en meldt je in een media-markt topic hier op fok!, dat lijkt me het beste..quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef Vensito het volgende:
fijne dag nog!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Gisteren mijn clip microfoon van $1,11 ontvangen, alleen nog niet getest.
Vandaag mijn Kanen oordoppen ontvangen, echt topdingen, zeker het geld waard.
was het wachten waard.![]()
Welke kanen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:38 schreef forsho het volgende:
Gisteren mijn clip microfoon van $1,11 ontvangen, alleen nog niet getest.
Vandaag mijn Kanen oordoppen ontvangen, echt topdingen, zeker het geld waard.
was het wachten waard.![]()
Kun je even kijken wat de fabrikant is? Ik ben benieuwd of het dezelfde Anyka-chip is als in die van DealExtreme... (weet niet hoe het in Windows gaat, in Linux is het lsusb)quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:04 schreef DobbelSteen200 het volgende:
vandaag m'n mini camera binnen van BIC
en hij doet het....ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Zou kunnen. Ik zoek nog autovelgen en een anker voor m'n schip. Misschien dat iemand die ook al tegen gekomen is bij een Chinese webshop?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:29 schreef portabel het volgende:
Ik zoek gewichten voor polsen en enkels, misschien goedkoper via een chinese webshop?Common sense is my super power. What's yours?
op taobao laatst nog een mooi anker gezien!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik zoek nog autovelgen en een anker voor m'n schip. Misschien dat iemand die ook al tegen gekomen is bij een Chinese webshop?![]()
trouwens in nederland betaal je boven de 25 euro invoerrechten en zo.
hoe zit dat in duitslans (daar heb ik ook een postadres)?![]()
lolquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef Vensito het volgende:
via bic max 10 werkdagen bij mij (20 bestellingen al)
en 0,0 verzendkosten![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik zoek nog autovelgen en een anker voor m'n schip. Misschien dat iemand die ook al tegen gekomen is bij een Chinese webshop?
Verscheidene geloof ik. Maar 't zal heus geen minimumloon opleveren.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:37 schreef jabidabido het volgende:
zijn hier trouwens als mensen die succesvol hun chinameuk doorverkopen?Helaas....
![]()
![]()
hoeft ook geen vol salaris te zijn maar ben benieuwd wat mensen bijvoorbeeld maandelijks bijverdien als extraatje.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Verscheidene geloof ik. Maar 't zal heus geen minimumloon opleveren.Helaas....
![]()
Als ik hier soms lees zijn het dingen als screenprotectors/kabeltjes etc. Zal niet meer dan hooguit wat tientjes zijn. Ik weet eerlijk gezegd niet of het de moeite waard is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:41 schreef jabidabido het volgende:
[..]
hoeft ook geen vol salaris te zijn maar ben benieuwd wat mensen bijvoorbeeld maandelijks bijverdien als extraatje.![]()
Van het geen dat je verkoopt, koop je weer nieuwe meuk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:37 schreef jabidabido het volgende:
zijn hier trouwens als mensen die succesvol hun chinameuk doorverkopen?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
dubbel...
[ Bericht 97% gewijzigd door bularax op 13-11-2010 19:54:35 (kut-layout) ]Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Als je een beginbedrag hebt, kun je best wat verdienen. Maar ik denk niet dat veel hier dat hebben. Dan kun je duurdere dingen kopen waar makkelijk 20 euro per stuk op de verdienen is, elke dag 2 van die dingen is 1200 euro per maand
Maar niemand die voor 6000 euro per maand aan chinese telefoons of zo gaat kopen
Ik ben een aantal maanden geleden wel gevraagd door focalprice om voor hun te spammen voor store credit, maar dat was ook maar 1 maand. Dan zou het wel kunnen.![]()
Was het wel een balkanker?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:49 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
op taobao laatst nog een mooi anker gezien!
Ik zoek overigens ook nog een aambeeld.Staat een heel helder overzichtje van in de OP.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:41 schreef jabidabido het volgende:
[..]
hoeft ook geen vol salaris te zijn maar ben benieuwd wat mensen bijvoorbeeld maandelijks bijverdien als extraatje.Helaas is die stuk dus kan je de tips and tricks m.b.t. handel niet lezen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:32 schreef neo2000 het volgende:
http://www.encyclo.nl/begrip/Balkanker
![]()
in eerste instantie snapte ik hem niet, totdat ik naging denken. Is soms best lastig. Vooral zaterdag avond
ff een quote uit het DX forum op die site..
in belgie hebben ze wel hele speciale post bezorging..quote:Just a little more patience. I live in Belgium and two little envelopes shipped by air mail (not tracked) op 19 en 21 nov, arrived both on mon 8 nov. One greater package was shipped with tracked air mail on 21 nov, left Hong Kong 2 weeks later on 5 nov but not arrived yet. Hope not but maybe customs, fingers crossed... :;
Before I ordered my first order I knew that i must have patience, patience en patience. Till know I have ordered about 30 packages and all arrived between 10 days and 5 weeks, so no problem, just be patient.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Tijdmachine jeweets.quote:Op zondag 14 november 2010 13:01 schreef mickeyD het volgende:
ff een quote uit het DX forum op die site..
in belgie hebben ze wel hele speciale post bezorging..
[..]ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Couponcode voor 10% korting: Tjoosquote:Op zondag 14 november 2010 14:02 schreef maartend het volgende:
Hoi
Geeft Light-take nog korting?
Zo ja, wat is de code?![]()
Dat is toevallig! Ik heb onlangs dit besteld. De postbode keek me een beetje raar aan bij het afgeven.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zoek overigens ook nog een aambeeld.
[..]
Vandaag nog 20% korting op SoundMagic bij MP4Nation: couponcode 047e46af68
EDIT: Damn! Kijk ik net de tracking status van een bestelling bij DX na. Is deze veranderd van "was posted on 6-Nov-2010 and is being processed for delivery to the addressee." naar "was posted on 6-Nov-2010."... Doet me denken aan eind vorig jaar (wachten, wachten, wachten...).
[ Bericht 4% gewijzigd door thecuriousone op 14-11-2010 14:55:28 (klaagzang) ]jaja, en azo...![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 14:31 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dat is toevallig! Ik heb onlangs dit besteld. De postbode keek me een beetje raar aan bij het afgeven.
Vandaag nog 20% korting op SoundMagic bij MP4Nation: couponcode 047e46af68
The first part in dollar is: $101.92 The shipping part with tracking code is $473.55 So total it will be $575.47Ja.![]()
Mijn pakketje van DX dat een week geleden met tracking is verzonden, is nog steeds niet te tracken...ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Kerstperiode is weer aangebrokenquote:Op zondag 14 november 2010 15:06 schreef joepie91 het volgende:
Mijn pakketje van DX dat een week geleden met tracking is verzonden, is nog steeds niet te tracken...Get used to waiting.. LONG .. and even LONGER!
Ik stel me nu weer in op 2 maand levertijd en dan heb je nog geluk.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
2 maanden? Jij bent gekquote:Op zondag 14 november 2010 16:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Kerstperiode is weer aangebrokenGet used to waiting.. LONG .. and even LONGER!
Ik stel me nu weer in op 2 maand levertijd en dan heb je nog geluk.![]()
![]()
Komt omdat verzonden door DX niet meer betekend dan dat het op het vliegveld ligt te wachten tot er een plekkie vrij is en dan heb je gellof ik pas een trace code. Maar ze zijn net overgeschakeld van HK post naar China postquote:Op zondag 14 november 2010 15:06 schreef joepie91 het volgende:
Mijn pakketje van DX dat een week geleden met tracking is verzonden, is nog steeds niet te tracken...![]()
Ik heb al een trackingnummer, maar het valt nog niet te tracken.quote:Op zondag 14 november 2010 16:52 schreef maartend het volgende:
[..]
Komt omdat verzonden door DX niet meer betekend dan dat het op het vliegveld ligt te wachten tot er een plekkie vrij is en dan heb je gellof ik pas een trace code. Maar ze zijn net overgeschakeld van HK post naar China postChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ik heb die nog op dealextreme gekocht voor 10 dollar, maar perfect ding! Had ook een houder gekocht voor m'n laptop aan de hoofdsteun, heb de hele weg naar spanje films gekeken op m'n laptopquote:Op zondag 14 november 2010 21:36 schreef Brammas het volgende:
iemand heel toevallig ervaring met zoiets als dit?![]()
Zojuist nog even gekocht:
Car Kit MP3 Player Foldable FM Transmitter for SD/MMC/USB/CD 02
$3.49. Handig om muziek van mijn telefoon via mijn autoboxen af te spelen.
USB 6 LED 1.3M Clip WebCam Web Camera W/ Microphone MIC
$3.86. Simpele webcam, Sint kadootje voor vriendin als ie nog op tijd komt.
![]()
Wa da?quote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef thecuriousone het volgende:
Voor wie ernaar op zoek was...
Nieuw bij BIC:
[ link | afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Was het wel een balkanker?
Ik zoek overigens ook nog een aambeeld.
[..]
Staat een heel helder overzichtje van in de OP.Helaas is die stuk dus kan je de tips and tricks m.b.t. handel niet lezen.
![]()
wie o wie laat jack/gullei/tiffany even stressen door dat aambeeld als pricerequest te vragen![]()
en vervolgens beweren dat ze maar 20 KG zijn omdat je er zelf ook 1 thuis hebt haha![]()
![]()
Da ocean projectquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
ik heb 2 bestellingen gedaan bij DX op 24 okt, direct betaald via PP, maar nu kan ik die orders niet zien bij DX, iemand ene idee zodat dit wel lukt?
"The order or receipt number, and the e-mail address you have provided matched no order in our database"
![]()
![]()
Even een account registreren op dat e-mailadres en dan verschijnen je eerder gemaakte orders vanzelf in je nieuwe account.quote:Op zondag 14 november 2010 23:33 schreef THEFXR het volgende:
ik heb 2 bestellingen gedaan bij DX op 24 okt, direct betaald via PP, maar nu kan ik die orders niet zien bij DX, iemand ene idee zodat dit wel lukt?
"The order or receipt number, and the e-mail address you have provided matched no order in our database"
ik denk dat de database een beetje op zijn gat ligt.
gebeurt wel vaker bij dealextreme (heb ik het idee).
lukt mij al een paar dagen niet om in te loggen (of order terug te kijken).
password reminder toesturen lukt wel in een paar seconden.
meer mensen last van?![]()
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 21:36 schreef Brammas het volgende:
iemand heel toevallig ervaring met zoiets als dit?![]()
![]()
Ik zag nog goedkope ledjes bij Suntek, leuk voor een projectje. Maar ik zie ook flexibele snoeren, net zo makkelijkKost bij de bouwmarkt een klein fortuin.
Iemand ervaring met dit spul of misschien een betere optie? Het is me een beetje onduidelijk hoe je het allemaal moet aansluiten![]()
![]()
![]()
Is dit ook waar eerst Dealextreme was?, want ik zoek een mp3 speler met minimaal 4gb en waar je gewoon mappen met albums heen kan slepen en dat ze er ook zo in staan.
Alvast bedankt.Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Genoeg keuze!quote:Op maandag 15 november 2010 12:50 schreef Trava het volgende:
Is dit ook waar eerst Dealextreme was?, want ik zoek een mp3 speler met minimaal 4gb en waar je gewoon mappen met albums heen kan slepen en dat ze er ook zo in staan.
Alvast bedankt.![]()
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.318
Hou er wel rekening mee dat verzenden ontzettend lang kan duren.. geduld dus
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2010 13:14:23 ]![]()
Waarom mensen toch steeds naar CHina kijken voor mp3spelers![]()
Of het moet echt een speciaal model zijn.
4gb voor 15 euro, kan geen Chinees tegenop.
http://www.kijkshop.nl/pr(...)-speler-mp755-zwart/![]()
50 watt? wil je de wereld vernietigen?quote:Op maandag 15 november 2010 14:23 schreef Loll het volgende:
weet iemand goedkope goede laser van 50 watt die van priceangels is uitverkocht![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 14:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
50 watt? wil je de wereld vernietigen?![]()
![]()
Ik heb zoiets (iets andere aansluiting) ook uit china over laten komen.quote:Op maandag 15 november 2010 12:33 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zag nog goedkope ledjes bij Suntek, leuk voor een projectje. Maar ik zie ook flexibele snoeren, net zo makkelijkKost bij de bouwmarkt een klein fortuin.
Iemand ervaring met dit spul of misschien een betere optie? Het is me een beetje onduidelijk hoe je het allemaal moet aansluiten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simpel maar goed spul
Aansluiting is als volgtHet infrarood oog voor de afstandbediening zit aan de controller dmv een kabeltje
1
2Netvoeding -> Adapter (Niet bijgeleverd 12v)-> Ledcontroller -> LEDstrip
![]()
Misschien omdat Difrnce ronduit een kutmerk is. Kutgeluid, instabiel, slechte bouwkwaliteit, en maar al te vaak dat er van allerlei dingen mee fout gaan.quote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef monkeybrain het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)-speler-mp755-zwart/
M'n ouders hebben een aantal dingen van Difrnce gehad, stuk voor stuk echt rotzooi.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Heb mijn Vancl schoenen net binnengekregen. Gewicht 1 kilo. Totaalprijs inclusief verzenden via EMS/GLS 10$..
Misschien houdt jack ons voor de gek met zijn 12$ per kilo?![]()
Net zo kut als de Chinese mp3's maar wel goedkoper en garantiequote:Op maandag 15 november 2010 16:18 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Misschien omdat Difrnce ronduit een kutmerk is. Kutgeluid, instabiel, slechte bouwkwaliteit, en maar al te vaak dat er van allerlei dingen mee fout gaan.
M'n ouders hebben een aantal dingen van Difrnce gehad, stuk voor stuk echt rotzooi.![]()
Ik zou het ook niet kopen maar het is een goed voorbeeld waarom je mp3's niet uit China moet halen met enkele uitzonderingen... maar die zijn ook gelijk prijzig.De verschillende aansluitingen is het probleem, dat past waarschijnlijk niet maar BIC verkoop niks anders.quote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ik heb zoiets (iets andere aansluiting) ook uit china over laten komen.
Simpel maar goed spul
Aansluiting is als volgt
[ code verwijderd ]
Het infrarood oog voor de afstandbediening zit aan de controller dmv een kabeltje![]()
Ehm... ik heb diverse spelers uit China in mijn handen gehad, en diverse Difrnce-spelers... en de Difrnce-spelers zijn toch echt een stuk kutter dan de gemiddelde China-MP3-speler. Ik kan me niet herinneren dat ik met spelers uit China ooit last heb gehad van knoppen die spontaan van functie wisselden, beeld dat ineens voor de helft van het scherm af viel, of spelers die na 10 minuten vanzelf uitgingen zonder dat dat een instelling was. Allemaal wel gezien bij Difrnce.quote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Net zo kut als de Chinese mp3's maar wel goedkoper en garantie![]()
Ik zou het ook niet kopen maar het is een goed voorbeeld waarom je mp3's niet uit China moet halen met enkele uitzonderingen... maar die zijn ook gelijk prijzig.
EDIT: Vaak is de enige "garantie" die je krijgt, een vervangend exemplaar. Als die ook niet werkt, en de volgende vervangende ook niet, dan houdt het een keer op...ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Zijn ze echt zo slecht?![]()
Je zou denken dat je als winkelier iets betrouwbaarder spul in de winkel legt omdat defecte rotzooi tijd=geld kost.
IK HEB MIJN 1 CENT VARKENTJE BINNEN!!!
Het is eigenlijk een koe met horens ofzo, maar ik klaag niet na 2 maanden levertijd![]()
![]()
Ja... ik weet niet hoe betrouwbaar die informatie was, maar ik heb wel eens van iemand gehoord (die inkoop van die Xiron-dingen enzo deed) dat alle units die bij Xiron, Emtec, Platinum, etc. afgekeurd worden bij de QC, naar Difrnce gaan. Waar er vervolgens een andere firmware opgaat, en het alsnog in de winkels terechtkomt.quote:Op maandag 15 november 2010 17:49 schreef monkeybrain het volgende:
Je zou denken dat je als winkelier iets betrouwbaarder spul in de winkel legt omdat defecte rotzooi tijd=geld kost.
Het is eigenlijk een koe met horens ofzo, maar ik klaag niet na 2 maanden levertijd
En die koe met horens is een andere SKU
Ik ook net, hij mistte alleen wel een hoornquote:Op maandag 15 november 2010 17:49 schreef monkeybrain het volgende:
Het is eigenlijk een koe met horens ofzo, maar ik klaag niet na 2 maanden levertijd![]()
![]()
Varken, koe, zolang het in de wok kan interesseert het de Chinezen niksquote:Op maandag 15 november 2010 18:05 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja... ik weet niet hoe betrouwbaar die informatie was, maar ik heb wel eens van iemand gehoord (die inkoop van die Xiron-dingen enzo deed) dat alle units die bij Xiron, Emtec, Platinum, etc. afgekeurd worden bij de QC, naar Difrnce gaan. Waar er vervolgens een andere firmware opgaat, en het alsnog in de winkels terechtkomt.
En die koe met horens is een andere SKU![]()
Dan is wel een ernstig verhaal van de QCVolgens mij totale onzin maar wel leuk.
![]()
Heb je nog foto's/review van de kwaltieit? Voor het uitgaan is het toch wel handig een geodkoop paar schoenen te hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb mijn Vancl schoenen net binnengekregen. Gewicht 1 kilo. Totaalprijs inclusief verzenden via EMS/GLS 10$..
Misschien houdt jack ons voor de gek met zijn 12$ per kilo?![]()
![]()
Ze voelen als goedkope schoenen maar ze zien er uit als vans. Afwerking is niet super maar voor uitgaan zijn ze prima (mits je niet de hele avond staat en last van je voeten krijgt)quote:Op maandag 15 november 2010 18:41 schreef jopiede het volgende:
[..]
Heb je nog foto's/review van de kwaltieit? Voor het uitgaan is het toch wel handig een geodkoop paar schoenen te hebben
Vind ze wel mooi. Ze zien er gewoon zo uit als de foto op de site.
http://en.vancl.com/Style(...)Plimsolls+Black.html![]()
misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je t al gevonden inmiddels? t klinkt erg vetquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:16 schreef JoPiDo het volgende:
![]()
Mwa, de afgekeurde partijen gaan *ergens* naartoe...quote:Op maandag 15 november 2010 18:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Varken, koe, zolang het in de wok kan interesseert het de Chinezen niks![]()
EDIT: En bij die goedkope zooi is het het niet waard om alles te gaan controleren... kost veel te veel. Dan zelfs beter nog verkopen met een klein verlies van 2 euro.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Voor degene die degelijke, goeie mp3 spelers zoeken, Philips heeft vrij goedkoop spul tegenwoordig, dat toch best degelijk is qua materialen.
http://www.philips.nl/c/m(...)U_NL_CONSUMER%3Dtrue
En nog vrij goed geluid ook, mits goeie dopjes. (welke je dan weer WEL met een gerust hart uit China kan bestellen..) Kieskeurig is er ook vrij lovend over, bijv. over de Rage 2 en 4 gb.
werk je voor philips ofzo?quote:Op maandag 15 november 2010 19:02 schreef neo2000 het volgende:
Voor degene die degelijke, goeie mp3 spelers zoeken, Philips heeft vrij goedkoop spul tegenwoordig, dat toch best degelijk is qua materialen.
http://www.philips.nl/c/m(...)U_NL_CONSUMER%3Dtrue
En nog vrij goed geluid ook, mits goeie dopjes. (welke je dan weer WEL met een gerust hart uit China kan bestellen..) Kieskeurig is er ook vrij lovend over, bijv. over de Rage 2 en 4 gb.
![]()
![]()
Het bedrijf is ook met grote ideeën gestart als "Different" maar toen de eerste partijen fout waren bedrukt door de C-kwaliteit leveranciers hebben ze zich als "Difrnce" omgedoopt. Sindsdien richten ze zich op de pauper markt met afgekeurde rotzooiquote:Op maandag 15 november 2010 18:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mwa, de afgekeurde partijen gaan *ergens* naartoe...
EDIT: En bij die goedkope zooi is het het niet waard om alles te gaan controleren... kost veel te veel. Dan zelfs beter nog verkopen met een klein verlies van 2 euro.![]()
![]()
Honden, kattenquote:Op maandag 15 november 2010 18:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Varken, koe, zolang het in de wok kan interesseert het de Chinezen niks![]()
![]()
![]()
Nee, niet bepaald.quote:
Kijk, ik zie het zo: ik deel graag mijn ervaringen. Je weet wel. Bij sommige dingen gaat nml het gezegde 'goedkoop is duurkoop' aardig op.
Spullen waarbij batterylife belangrijk is, zijn uit China vaak/regelmatig niet echt van bepaald goede kwaliteit. Da's geen goed bewaard geheim of zo. Build quality is ook vaak maar af wachten van electronica.
Laat ik nou iets tegengekomen zijn waarbij beide in orde is voor weinig geld, gewoon in Nederland, dan deel ik dat.
Zoals Monkey al zei; je kan ook te ver gaan om alles maar zo goedkoop mogelijk te krijgen; sommige dingen kan je gewoon net zo goed in Nederland halen.
Maar je mag w.m.b. best een crap mp3 speler kopen uit China die het allicht welgeteld een uur op batterijen doet en al waarvan de behuizing al kraakt als je er naar kijkt.
Het is gewoon zonde dat men niet beseft dat de elektronica in Nederland vrij goedkoop is, ook A-kwaliteit merken. Mp3 spelers blijven altijd pauper werken bij de blanco merken. Gekke menu's, krakende behuizing, slechte knopjes, waardeloze batterij.
Als iemand in de China topic komt vliegen om een mp3 speler te halen moet het dus bodemprijs zijn, dan vallen de betere spullen echt af (mp4nation). Dan kun je net zo goed brak halen in Nederland of zelfs de Philips of Archos voor 30 euro.
De duurdere spelers in China geven wel veel waar voor je geld, heel apart![]()
![]()
Zoals iemand in de commentaren ook opmerkt, de uiteindes zijn normaal geanodiseerd en bij die Chinese zijn ze gelakt. Maar goed, voor die paar euro kun je het natuurlijk eens proberen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef GuitarJJ het volgende:
DX verkoopt nu ook D'Addario snaren. Ongeveer de meest verkochte snaren hier in NL. Echter denk ik dat ze nep zijn. Die dingen worden in Amerika gemaakt, dus kunnen ze toch nooit zo goedkoop in China zijn!
[ link | afbeelding ]Don't let my username fool you...![]()
Psies, ook in Nederland geldt dat goedkoop vaak duurkoop is. Je moet de pareltjes eruit weten te vissen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:26 schreef monkeybrain het volgende:
Het is gewoon zonde dat men niet beseft dat de elektronica in Nederland vrij goedkoop is, ook A-kwaliteit merken. Mp3 spelers blijven altijd pauper werken bij de blanco merken. Gekke menu's, krakende behuizing, slechte knopjes, waardeloze batterij.
Als iemand in de China topic komt vliegen om een mp3 speler te halen moet het dus bodemprijs zijn, dan vallen de betere spullen echt af (mp4nation). Dan kun je net zo goed brak halen in Nederland of zelfs de Philips of Archos voor 30 euro.
De duurdere spelers in China geven wel veel waar voor je geld, heel apart
Gelukkig hebben wij hier wel zaken als CE keurmerk e.d. zodat build quality vaak wel beter is bij het merendeel van de Chinese spullen, maar goed, dat zegt niets over bijv. geluidskwaliteit etc...Common sense is my super power. What's yours?
Haha, inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoals iemand in de commentaren ook opmerkt, de uiteindes zijn normaal geanodiseerd en bij die Chinese zijn ze gelakt. Maar goed, voor die paar euro kun je het natuurlijk eens proberen.
Mja, ik haal ze gewoon in NL voor 2 euro meer. Dan weet je zeker dat je echt hebt![]()
![]()
Ja maar ik moet wel een beeldscherm hebben he om te lezen welke mappen ik aanklik.quote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef monkeybrain het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)-speler-mp755-zwart/
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Je gaf ook geen eisen.quote:Op maandag 15 november 2010 20:09 schreef Trava het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel een beeldscherm hebben he om te lezen welke mappen ik aanklik.
Maar waarom ik deze cheapo mp3 speler in Nederland liet zien is al uitvoerig besproken, flapdrol![]()
![]()
CE heeft te maken met veiligheid en milieu etc, heeft helemaal niets van doen met de build qualityquote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Psies, ook in Nederland geldt dat goedkoop vaak duurkoop is. Je moet de pareltjes eruit weten te vissen.
Gelukkig hebben wij hier wel zaken als CE keurmerk e.d. zodat build quality vaak wel beter is bij het merendeel van de Chinese spullen, maar goed, dat zegt niets over bijv. geluidskwaliteit etc...
Verstandig om die voor de kerst te bestellen als je 'm snel wilt.quote:
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
wie zegt dat ik hem snel wil?quote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef bularax het volgende:
[..]
Verstandig om die voor de kerst te bestellen als je 'm snel wilt.![]()
lukt het uberhaupt iemand om nu wat in het karretje te gooien bij DX?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23986
probeer ik te kopen. lijkt op voorraad te zijn.
maar als ik klik op "add to cart"
zie ik:
"Shopping cart is empty."
sterker nog: welk item ik ook probeer te kopen, het lukt niet: "Shopping cart is empty."
zowel ingelogd als uitgelogd.
krijgt iemand anders een ander resultaat?
oftewel: lukt het uberhaupt iemand om nu wat in het karretje te gooien bij DX?![]()
Lukt prima hierquote:Op maandag 15 november 2010 20:45 schreef Feestkabouter het volgende:
lukt het uberhaupt iemand om nu wat in het karretje te gooien bij DX?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23986
probeer ik te kopen. lijkt op voorraad te zijn.
maar als ik klik op "add to cart"
zie ik:
"Shopping cart is empty."
sterker nog: welk item ik ook probeer te kopen, het lukt niet: "Shopping cart is empty."
zowel ingelogd als uitgelogd.
krijgt iemand anders een ander resultaat?
oftewel: lukt het uberhaupt iemand om nu wat in het karretje te gooien bij DX?
Heb je niet toevallig vage addons in je browser zitten? welke gebruik je uberhaupt![]()
oke, tnxquote:Op zondag 14 november 2010 23:40 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Even een account registreren op dat e-mailadres en dan verschijnen je eerder gemaakte orders vanzelf in je nieuwe account.![]()
niks geen addons.quote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Lukt prima hier
Heb je niet toevallig vage addons in je browser zitten? welke gebruik je uberhaupt
chrome en IE8 geven hetzelfde resultaat.
zal zo al mijn browserschermen eens sluiten en de pc herstarten.![]()
Ik zag net flip flop bloempotten in het Blokker krantje, 2 euro per stuk.
Ze hebben dus eindelijk die rotzooi gevonden, wel jammer want de exclusiviteit is eraf![]()
![]()
Vreemd, hier ook chrome en het werkt prima. Misschien een keer je cookies weggooien enzoquote:Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
niks geen addons.
chrome en IE8 geven hetzelfde resultaat.
zal zo al mijn browserschermen eens sluiten en de pc herstarten.![]()
quote:Nee je wilt 'm inderdaad niet snel, sorry dat ik zo dom kon zijn.quote:
DX shopping cart doet wel vaker moeilijk. Even je shopping cart-pagina refreshen (CTRL+F5), dan je browser opnieuw opstarten, en dan moet het weer werken
vorige week besteld, dat duurt dus nog minimaal 3 weken, dus nog een topic of 2 voor je hem binnen hebt..quote:
deze is bijna vol, dus nog 3 topic!!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
ik kan nog wel n tijdje wachten hoor, ben het wel gewend vroeg me alleen af waar die bleefquote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef bularax het volgende:
[..]
[..]
Nee je wilt 'm inderdaad niet snel, sorry dat ik zo dom kon zijn.![]()
Tip: gebruik hoofdletters en emoticons. Dan ziet het er niet (onterecht?) uit of je haast hebt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik kan nog wel n tijdje wachten hoor, ben het wel gewend vroeg me alleen af waar die bleefChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
flip flop bloempotten?quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zag net flip flop bloempotten in het Blokker krantje, 2 euro per stuk.
Ze hebben dus eindelijk die rotzooi gevonden, wel jammer want de exclusiviteit is eraf
ik hoef geen bloempotten, maar ik ben wel benieuwd wat je bedoelt.![]()
Mechanische bloemen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
flip flop bloempotten?
ik hoef geen bloempotten, maar ik ben wel benieuwd wat je bedoelt.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
niks lukt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef joepie91 het volgende:
DX shopping cart doet wel vaker moeilijk. Even je shopping cart-pagina refreshen (CTRL+F5), dan je browser opnieuw opstarten, en dan moet het weer werken
pc is herstart
IE geprobeerd
chrome geprobeerd
alle koekies weg
inloggen lukt niet (vanmiddag lukte dat 'per ongeluk' toevallig wel een keer)
order tracking lukt niet
invoices bekijken lukt niet
IE klaagt over errors on page
ik ververs me te pletter........
iemand nog tips?![]()
Beetje jammer dat de DX curency converter het opeens niet meer doet op DX..Common sense is my super power. What's yours?
Werkt hier prima hoor! Onthoud wel dat deze converter geen auto update functie heeft, en sinds DX de addon vorige maand heeft laten crashen moet je hem even opnieuw updaten -> http://dxcc.profab.nl/quote:Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef neo2000 het volgende:
Beetje jammer dat de DX curency converter het opeens niet meer doet op DX..![]()
wat was ook alweer de website van de kledingafdeling van dealextreme?
zijn er nog andere chinese kleding websites?![]()
Kijk je PC maar eens goed na. Lijkt erop alsof je cookies niet werken. Maar er is sinds kort ook een virus in omloop dat al je internetverkeer redirect als het ware: http://www.security.nl/ar(...)_Carberp_Trojan.htmlquote:Op maandag 15 november 2010 22:26 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
niks lukt.
pc is herstart
IE geprobeerd
chrome geprobeerd
alle koekies weg
inloggen lukt niet (vanmiddag lukte dat 'per ongeluk' toevallig wel een keer)
order tracking lukt niet
invoices bekijken lukt niet
IE klaagt over errors on page
ik ververs me te pletter........
iemand nog tips?
Dit virus kan je PC infecteren zonder adminrechten.Don't let my username fool you...![]()
Mooie PSDSquote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef joepie91 het volgende:
EN HIJ IS ER!
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47741
zeker een adapter van chinese makelij gebruikt?quote:In een wolkenkrabber in de Chinese stad Shanghai is maandagochtend brand uitgebroken.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
hee, heet het geen Dingoo meer?quote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef joepie91 het volgende:
EN HIJ IS ER!
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47741ik heb de A320
![]()
En hoe bevalt die?quote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef joepie91 het volgende:
EN HIJ IS ER!
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47741![]()
![]()
niks gevondenquote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kijk je PC maar eens goed na. Lijkt erop alsof je cookies niet werken. Maar er is sinds kort ook een virus in omloop dat al je internetverkeer redirect als het ware: http://www.security.nl/ar(...)_Carberp_Trojan.html
Dit virus kan je PC infecteren zonder adminrechten.
maar ik ben niet de enige:
http://www.dealextreme.co(...)-205~threadid.747372
http://www2.dealextreme.c(...)-205~threadid.748146![]()
Ehm, dat had ik misschien beter moeten verwoorden... ik bedoelde het als in "hij is te koop"quote:
Voorlopig heb ik hem nog niet, niet genoeg geldNee, het originele Dingoo-team is weer terug bij Gemei gevoegd voorzover ik weet (in principe was de A320 ook een Gemei) en nu gaat het onder de naam Gemei verder. In ieder geval een "echtere" opvolger dan de Dingoo Tech A330 (quote:Op maandag 15 november 2010 23:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hee, heet het geen Dingoo meer?ik heb de A320
)
Hij is al bij meerdere winkels verkrijgbaar... en op dit moment is er geen reden aan te nemen dat DX een fake verkoopt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 02:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Is dat wel de echte echte op DX? Op ebay staat er nog geen Gemei A330 namelijk
Lijkt me sowieso stug bij een product dat zo nieuw is... ChinaChip en Gemei doen behoorlijk veel moeite om kopieen tegen te gaan.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Forum Opties Forumhop: Hop naar: