SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler=" Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. "[/spoiler]
[spoiler=" Wat is illegaal in Nederland?"] Wapens en alles wat op wa![]()
Zencart is wat de meeste minder bekende volgens mijn informatie gebruiken. Zowel Focalprice, Dealextreme, Lightake, en BuyInCoins gebruiken in ieder geval een eigen systeem (in-house ontwikkeld). Ook Priceangels gebruikt voor zover ik weet Zencart, maar met een DealExtreme-achtige skin.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Google, wel op een chinese site. ik zocht welk systeem die webshops gebruikten, en toen zocht ik op webshop dealextreme (vertaald) en daar stond het op meerdere sites
Verder, 500 miljoen dollar omzet? Serieus?ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K![]()
Een aantal chinezen gebruiken wel Zen Cart idd. Je kunt het vrij makkelijk herkennen als je er eenmaal mee gewerkt hebt. Door de templates kan je het uiterlijk behoorlijk veranderen, maar de opbouw van de winkels blijft hetzelfde....No one gets remembered
For the things they didn't do![]()
Ik gevraagd of ze mijn topic dicht willen gooien. deze dus: Chinese Webshop topic #102 - Omdat de volige vol was.
On topic:
Ik heb ook wat besteld bij BuyInCoins![]()
![]()
Als je zo'n uitklapknopje hebt met "All Categories" weet je eigenlijk al genoegquote:Op donderdag 11 november 2010 14:58 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Een aantal chinezen gebruiken wel Zen Cart idd. Je kunt het vrij makkelijk herkennen als je er eenmaal mee gewerkt hebt. Door de templates kan je het uiterlijk behoorlijk veranderen, maar de opbouw van de winkels blijft hetzelfde....
En inderdaad, de OP is ook niet een beetje verneukt ook... gebruiken mensen die "Maak nieuw topic"-knop nou eigenlijk wel? Dan werkt het prima namelijk
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
De OP in topic #101 was ook verneukt, vandaar dat deze ook verneukt is WS?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:03 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Als je zo'n uitklapknopje hebt met "All Categories" weet je eigenlijk al genoeg
En inderdaad, de OP is ook niet een beetje verneukt ook... gebruiken mensen die "Maak nieuw topic"-knop nou eigenlijk wel? Dan werkt het prima namelijk![]()
Omzet is niet zo boeiend, het gaat om de winstquote:Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Wow, DX heeft een omzet van 500 miljoen dollar![]()
Ik had als DX baas allang de benen genomen met een maandomzet door niks te leveren![]()
Maar wel een handig feitje als je weer eens moet klagen bij DX omdat iets niet werkt. Hey Chinaman, you make 500 million so you give me money back![]()
![]()
Gelukkig ben jij dan ook niet de baas van DX.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Omzet is niet zo boeiend, het gaat om de winst![]()
Ik had als DX baas allang de benen genomen met een maandomzet door niks te leveren![]()
Maar wel een handig feitje als je weer eens moet klagen bij DX omdat iets niet werkt. Hey Chinaman, you make 500 million so you give me money backChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ik begrijp uit de krant dat we een nieuw ruilmiddel hebben? Ik zou het eens een keer aan zo'n Chinees voorstellen. Ik producten, jij melk![]()
tvp
maakt iemand nog gebruik van Zarmark? of ervaringen mee. dacht dat Jack & Tiff goedkoper waren?Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Status van mijn BIC order van 5 november:
"departure from outward office of exchange"
Dan is ie China nog niet uit denk ik?![]()
Zarmark = Jackquote:Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef mcwops het volgende:
tvp
maakt iemand nog gebruik van Zarmark? of ervaringen mee. dacht dat Jack & Tiff goedkoper waren?Nouja 't bedrijf van Jack dan, tegenwoordig heb je kans een aantal verschillende personen te krijgen als je mailt. Oa Kyle. Zeker goede service en toch ook scherp gerpijsd hoor!
Daarnaast is er inderdaad Tiffany, prijzen zijn hetzelfde als van jack.. maar betere en personelijkere service
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
lol haal gewoon van die echte lampjes + beugeltjes voor 3 euro bij de Praxis of nog goedkoper (waarschijnlijk) bij de action.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:19 schreef wimbo het volgende:
Na vaak wat besteld te hebben bij Ebay Chinezen, vandaag een bestelling gedaan bij BuyInCoins
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-2176.html
en
http://www.buyincoins.com(...)pcs-product-243.html
Kost ook allemaal niks hé, die rommel in China.![]()
Ik heb sinds 22 oktober een bestelling staan bij Dealextreme,
maar bij alle producten staat: x01 Pending,
maar de Status is: Packaging - Split
Iemand een idee of dit nog lang gaat duren?![]()
Als ik het goed heb hebben ze je order opgesplitst omdat er nog maar een deel van de producten binnen is (de productstatus klopt vaak niet, de orderstatus wel). Dat betekent dat ze het eerste deel binnen 2 dagen waarschijnlijk wel opgestuurd hebben (inclusief leuke boekenleggerquote:Op donderdag 11 november 2010 18:03 schreef Frenkel het volgende:
Ik heb sinds 22 oktober een bestelling staan bij Dealextreme,
maar bij alle producten staat: x01 Pending,
maar de Status is: Packaging - Split
Iemand een idee of dit nog lang gaat duren?) en dat je de rest nagezonden krijgt.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ben benieuwd naar het schilderij van onze latex gemaskerde vrind.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef neo2000 het volgende:
Ben benieuwd naar het schilderij van onze latex gemaskerde vrind.![]()
sorry, ik bedoelde www.taobaonow.comquote:Op donderdag 11 november 2010 16:54 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zarmark = JackNouja 't bedrijf van Jack dan, tegenwoordig heb je kans een aantal verschillende personen te krijgen als je mailt. Oa Kyle. Zeker goede service en toch ook scherp gerpijsd hoor!
Daarnaast is er inderdaad Tiffany, prijzen zijn hetzelfde als van jack.. maar betere en personelijkere serviceNiets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Chinezen zijn raar, maar een vagina opsturen gaat te ver!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:11 schreef monkeybrain het volgende:
Gaan jullie ook 5 euro doneren als het helemaal kut blijkt te zijn?Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: