quote:Op donderdag 11 november 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Als deze nou vandaag vol gaat dan kan dr een 11e van de 11e topic komen
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Roellllllllll![]()
Ik gooi ze dr nog maar es in dan he![]()
[ afbeelding ]
De kleinste was dooooooodsbang, stumperd, die wilde ook echt niet meer op schoot bij dat meisje, en dat meisje liet m telkens weglopen ook nogquote:Op donderdag 11 november 2010 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
De hondjes staan er wel mooi op.
Thnxquote:
Ja het gaat flink te keer nu hequote:Op donderdag 11 november 2010 15:03 schreef Sjeen het volgende:
Ik sta met mijn collega uit het raam te kijken en een beetje lacherig te bespreken of de auto veilig staat, dondert er een tak naar beneden
Mooi dat de ambulancebroeders het dan ook rustig aandoen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren in de Platielstraat een meisje van rond de 16 op de buik face down in haar eigen kots zien liggen terwijl ambulancebroeders aan kwamen sjokken. Je bent jong en je wilt wat he.
Ik hoop dat ze veel stoere foto's ervan binnen krijgt voor op dr hyvesquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren in de Platielstraat een meisje van rond de 16 op de buik face down in haar eigen kots zien liggen terwijl ambulancebroeders aan kwamen sjokken. Je bent jong en je wilt wat he.
Ik moest naar Heerlen, heb letterlijk gevaren ipv gereden. En aquaplanning op de autoweg, niet normaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze veel stoere foto's ervan binnen krijgt voor op dr hyves![]()
Oh damn, wat een regen vandaag zeg, ik ging net ff een blokje met de honden, en kon me daarna helemaal omkleden
Hmja... Gelukkig hadden wij geen buitenactiviteiten. Was wel grappig: ik dit weekend naar m'n vriendin in Eindhoven, gaan we met de bus weer helemaal terug naar Maastricht e.o. voor dat feestquote:Op maandag 15 november 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Ah, afgelopen vrijdag was er schijnbaar een feest in het Bonefanten, daar was een collega van me heen, uit Amsterdam. Die was zwaaaaaaar bedroefd over het weer tijdens dr weekend Maastricht
quote:Op maandag 15 november 2010 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja... Gelukkig hadden wij geen buitenactiviteiten. Was wel grappig: ik dit weekend naar m'n vriendin in Eindhoven, gaan we met de bus weer helemaal terug naar Maastricht e.o. voor dat feest.
Hmja, we zijn vrijdagavond in 040 nog naar Glow geweest. Lichtfestijn in Eindhoven. Worden gebouwen op mooie manier belicht. Was erg gaafquote:Op maandag 15 november 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had zij beter een weekend naar jou kunnen komen!
Toffe foto's
Ik denk dat alleen numero_uno die uitdrukking zal begrijpenquote:
Ah okquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen numero_uno die uitdrukking zal begrijpenIk ga eten op de Hotelschool in het klassiek restaurant
De uitdrukking an sich niet maar klassiek restaurant blijft idd een topidee om te eten. hoe vaak ik daar niet geluncht hebquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen numero_uno die uitdrukking zal begrijpenIk ga eten op de Hotelschool in het klassiek restaurant
Sjoenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag is het ook weer apart weer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoequote:
Oeh, ook niet voor 50 % personeelskorting?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoeik lush ook vind ik ben niet zo goed in friemelen aan andere mensen en die rare rollenspellen die ze bij de sollicitaties doen dus vrees dat ik dat niet eens hoef te proberen
Hahaha dan kun je m mss wel ruiken als de wind goed staatquote:Op donderdag 25 november 2010 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, ik woon (nu nog) 100 meter van de Lush, je moet maar eens langskomen
Ik kan de hysterie ruiken van al die vrouwen in deze winkelquote:Op donderdag 25 november 2010 09:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha dan kun je m mss wel ruiken als de wind goed staat
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan de hysterie ruiken van al die vrouwen in deze winkel
Is al op bijna, kom maar halenquote:
Das jammer, ik heb appelkruimel, frisse fruitvlaai en zelfgebakken cakequote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef Waaghals het volgende:
schade, ik zit op me werk in heerlen
nie in mestreech
gvd zeg, vanavond na het sporten danquote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das jammer, ik heb appelkruimel, frisse fruitvlaai en zelfgebakken cake
Dan ben ik andere dingen aan het doen, sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 14:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
gvd zeg, vanavond na het sporten dan
Ja nu hier ook, dat was tussen de middagquote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Sjeen het volgende:
Een mops... Hier is het een stuk witter trouwens.
in een van die zolderkamertjes aan de overkant ben ik vaak geweest, daar woonde een vriendin van mequote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nu hier ook, dat was tussen de middag![]()
Nu:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
in een van die zolderkamertjes aan de overkant ben ik vaak geweest, daar woonde een vriendin van me
Nou vorig jaar zomer stond ik regelmatig topless in het raam, niet uit te houden van de hitte daarbovenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan kon ik daar naar binnen kijken
Whahahahaha er staan daar vaak halfnaakte mannen in het raam!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nou vorig jaar zomer stond ik regelmatig topless in het raam, niet uit te houden van de hitte daarboven
Ik heb daar wel vaker hondjes gezien ja, maar of het die van jou waren dat weet ik echt niet meerquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahaha er staan daar vaak halfnaakte mannen in het raam!
Zag je nooit de hondjes spelen op de parkeerplaats aan de overkant?
Als ze aan de overkant op een parkeerplaats aan het spelen waren dan weet ik het wel bijna zekerquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik heb daar wel vaker hondjes gezien ja, maar of het die van jou waren dat weet ik echt niet meer
Ja maar ik werk hier al 9 jaar en de hondjes toch ook al een jaar of 6 inmiddels geloof ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Waaghals het volgende:
zou kunnen, maar ze is er ondertussen al anderhalf jaar weg
Ja kom op zeg, ik heb een uitstekend geheugen voor vrouwen niet voor hondjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik werk hier al 9 jaar en de hondjes toch ook al een jaar of 6 inmiddels geloof ik
Wat een mooie foto's! Ik begin Maastricht toch wel een beetje te missen. Ik zit nu in het buitenland op stage maar kom gelukkig eind januari weer terugquote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mestreech wordt witter en witter...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Yup! Bussen vol.quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Waaghals het volgende:
wat was het stampevol in de stad he dit weekend pff
Vrijthof vind ik net zo verschrikkelijk als voorheen. Vreetschuren en kitschzooi. Verder is de stad mooi verlicht. Leuk wandelen overdag en 's avonds.quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, veel Franssprekenden en Duitsers ook.
Die kerstmarkten vallen me een beetje tegen dit jaar, met name de grote op 't Vrijthof. Geen spannende stalletjes, veel lege ruimte tussen de stalletjes, 4 EUR voor een broodje worst, etc.
Vrijthof is waardeloos, heeft totaal niks met kerst te maken... Beetje jammer wel, had gehoopt dat er dit jaar wel leuke stalletjes zouden zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vrijthof vind ik net zo verschrikkelijk als voorheen. Vreetschuren en kitschzooi. Verder is de stad mooi verlicht. Leuk wandelen overdag en 's avonds.
Mn logeeraanbod staat nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog geen kamer ofzowel veel zin te verhuizen
Oh dat kan echt zo kut zijn soms he daarquote:Op woensdag 15 december 2010 09:18 schreef numero_uno het volgende:
verdomme het was glad op de openstaande brug in Wyck
Valt nog steeds jaquote:Op woensdag 15 december 2010 09:27 schreef Waaghals het volgende:
zo te zien is er weer wat sneeuw gevallen vannacht
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:39 schreef numero_uno het volgende:
Omlaag was ook echt gewoon glijden...![]()
Waren echt een paar mensen die omhoog moesten en me zwaar geschrokken aankeken om zij dat stuk nog moesten
Primaquote:Op woensdag 15 december 2010 09:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Memo mag in mijn bedje slapen
Ow okeequote:
http://www.wen-chow.nl/quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
oh-oh, ik heb exact dezelfde foto van de wilhelminasingel gemaakt, maar dan 3 passen naar voren.
Vraagje: bij welke Chinees kun je het beste dim summen hier in Maastricht? Is La Chine op de Markt een beetje okee en authentiek? Als in: komen er ook andere Chinezen eten?
Of gaan alle Chinezen naar die toko's bij het station?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
oh-oh, ik heb exact dezelfde foto van de wilhelminasingel gemaakt, maar dan 3 passen naar voren.
Vraagje: bij welke Chinees kun je het beste dim summen hier in Maastricht? Is La Chine op de Markt een beetje okee en authentiek? Als in: komen er ook andere Chinezen eten?
Of gaan alle Chinezen naar die toko's bij het station?
Maastricht is een grote kerstmarkt op het momentquote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef Devz het volgende:
Over twee dagen gaan wij (voor het eerst) een dagje naar Maastricht. Wat is nu echt leuk om te doen of te zien daar momenteel? Is er ook een kerstmarkt toevallig?
Ben benieuwd of jullie tips hebben
quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roel, ik kwam vanavond langs je sneeuwman, ik moest glimlachen
I know maar jij schoot hem.quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Da's niet de mijne hè
. Ik woon iets meer richting gouvernement
Oh tofheid, ik ga een poging doen vanuit de busquote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
Die sneeuwman, zag hem vandaag ook.
Zal hem morgen op de foto zetten.
Ah, die heeft een stoot gehadquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij dezen!
Sneeuwpop van Pisa
Woopsquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij dezen!
Sneeuwpop van Pisa
Wat is daar nou mis mee?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:48 schreef numero_uno het volgende:
vette foto's zitten er tussen...
Alleen dat hondje
Valt bij mij niet in de categorie hond... eerder een slap keffertje...quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef Sjeen het volgende:
Wij hebben ook sneeuwmannen gemaakt
[ afbeelding ]
Bladibla, ik heb geen egotripperige hond nodig hoor, doe mij maar een heel stel liefjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Valt bij mij niet in de categorie hond... eerder een slap keffertje...
Wohooooquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef Sjeen het volgende:
Wij hebben ook sneeuwmannen gemaakt
[ afbeelding ]
RIP sneeuwpopquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
WoopsIk hoop dat ie dr straks nog staat als ik dr langs ga
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
RIP sneeuwpop
Hij was vanavond omgevallen.
Ben verder bereid voor een goede tip van iemand die me direct met een verhuurder in contact brengt, en het wat gaat worden ¤ 150 te geven.quote:Op maandag 20 december 2010 15:21 schreef JL... het volgende:
Hallo,
ik ben benieuwd of een van jullie mij nog steeds kan helpen.
Per direct ben ik op zoek naar een goed appartement/studio aan de westkant van de stad (in wijken als Centrum, Belfort, Sint Pieter, Campagne, Wolder, Jeker) voor een prijs van maximaal 750/800 euro inclusief. Voor mij is het van belang dat het een rustige ruimte is, waar geen tot weinig geluidsoverlast is.
Ik hoor graag van jullie...
P.S. Uiteraard ben ik bekend met de vele woningstichtingen die de stad kent. Bij de grotere coöperaties zoals Maasvallei/Servatius maak ik geen kans aangezien hun er lange wachttijden op na houden. Andere woningstichtingen in de particuliere sector zoals Maaslandbeheer/ProHousing/Rotsvast, heb ik nog even niet benaderd door de hoge bemiddelingskosten en hoge bedragen aan borg die gevraagd worden. Ik doe eigenlijk ook liever zaken, direct met de eigenaar zelf (zo heb ik dat eerder ook altijd gedaan, ook in het buitenland toen ik daar woonachtig was).
No shit, echt?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd ja. Sneeuwde weer behoorlijk vannacht. En het volgende sneeuwgebied komt er bijna aan..
ligt niet onder de sneeuw?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef Sjeen het volgende:
Ja, heel fijn die sneeuw... Onze sneeuwpop is z'n hoed kwijt
Ben geen MMquote:Op woensdag 22 december 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
MM weet je al of we buurtgenoten worden?
Waar ga je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:08 schreef Waaghals het volgende:
ik ging gister fitnessen, heb er meer dan een uur over gedaan om er te komen
Er zit eentje in Heer.. is niet het centrum, maar het is wel goedkoopquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje, is er een goede, goedkope kleermaker in het centrum van Maastricht? Heb wat broeken die ik graag korter wil maken.
ja die staat altijd in zijn pak buiten te roken, volgens mij maakt ie pakken op maat ofzoquote:Op zondag 26 december 2010 07:53 schreef numero_uno het volgende:
er zit trouwens ook een kleermaker in de buurt van achter het vleeshuis. en dan richting de bonbonniere lopen
Jawel hoor, klik er maar es op en kijk es goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Die tweede foto is zo gaaf, ondanks dat dr geen zonsverduistering bij komt kijken
Lekker door het centrum slenteren. Vergeet daarbij ook niet het stadspark en het oude gedeelte (Jekerkwartier). Loop ook door de Rechtstraat (ligt aan de kant van het station, overkant van de Maas dus).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga de 14e richting Maastricht, nu was mijn vraag wat is volgens jullie aan te raden om te doen of bezichtigen naast natuurlijk te shoppen (Ik ben en blijf een vrouw) en waar kun je lekker eten?
Nee, ik ga zo ff kijken want ik ben ook heel erg benieuwd, ik woon dr niet in de buurt en tis pas iets sinds vandaag weer hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Sjeen het volgende:
oh-oh, heb je toevallig gezien hoe het met de Maas is nu?
Ik zie net op P2000 dat ze Grip-2 hebben afgekondigd vanwege hoogwater.
Gisteravond kwam het opzetten, door de dooi. In Valkenburg was de Geul al aardig hoog en overal stroompjes langs de weg. Nu is de Geul bij kasteel Oost buiten de oevers gegaan geloof ik...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo ff kijken want ik ben ook heel erg benieuwd, ik woon dr niet in de buurt en tis pas iets sinds vandaag weer he
Bij Gouvernement. Iets meer richting centrum dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef Sjeen het volgende:
Dat laatste, is dat in de buurt van Sofa?
Yup, en het stroom ook nog wat sneller, denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik was een stukkie verder ff de ramptoerist uit gaan hangen in de pauze.
Het stond nu hoger dan laatst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veeeeeeeeeeeel sneller ja!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, en het stroom ook nog wat sneller, denk ik.
Gelukkig zit ik deze keer wel hoog en droogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:05 schreef Ladylike het volgende:
Niet opgevallen
Nu maar hopen dat het niet te vee stijgt, anders krijgen we 1995 opnieuw ;{
Yup, jaar of wat geleden ook gemerkt, toen het hoog stond. Dan is de afvoer 'iets' hogerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeel sneller ja!
Echt een kabaal nu ook!
Ik woon aan de romanusweg en het water zou theoretisch mijn straat in lopen as het echt zo hoog komt...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik deze keer wel hoog en droog
Randwijck en heugemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef Seam het volgende:
Waar zitten de laagste plekken in de stad dan langs de Maas?
aiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik woon aan de romanusweg en het water zou theoretisch mijn straat in lopen as het echt zo hoog komt...
in 1995 was niemand daar veiligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:10 schreef Seam het volgende:
[..]
ai
Ik zit bij het ziekenhuis dus ik ben voorlopig nog wel veilig
Ook recht tegenover het ziekenhuis en het Mecc?quote:
nee dat was toen droog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Ook recht tegenover het ziekenhuis en het Mecc?
Je bedoelt dat krakkemigge gebouw met een aantal sportzalenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee dat was toen droog.
Ik woonde aan de Garcia Lorcadomein en het water stond tot aan de rotonde naar heugem en het oude sportcomplex (staat dat er eigenlijk nog?)
ziekenhuis en mecc liggen idd net wat hoger blijkbaar
Daar zit ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Ook recht tegenover het ziekenhuis en het Mecc?
Ik vind het een stuk mooiere buurt dan waar ik eerst in Wolder op het randje van de Belgische grensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar zit ik. In 1995 nog niet, maar water moet nog heel veel stijgen voordat 't daar zou overstromen.
Het moet toch echt extreem zijn wil het daar de weg op komen al hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar zit ik. In 1995 nog niet, maar water moet nog heel veel stijgen voordat 't daar zou overstromen.
Het is geen kwestie van metersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het moet toch echt extreem zijn wil het daar de weg op komen al he
Ja ok, maar dr is daar best een fijne buffer voor het echt daadwerkelijk de weg op zou stromen toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van meters. Het wandelpad bij Gouvernement richting Kleine Weerd staat bijna (of inmiddels al) onder water.
Yup, is weer wat breder, dus wat meer ruimte voor het waterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ok, maar dr is daar best een fijne buffer voor het echt daadwerkelijk de weg op zou stromen toch?
Ik ook. Eerste verdiepingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:27 schreef Seam het volgende:
Ik zit sowieso een aantal meter boven de grond dus mijn kamer zal het sowieso niet bereiken
Met de boot?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Mijn collega uit Borgharen gaat nu naar huis
Petit Bonheur, het tafeltje rechtsbovenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef Seam het volgende:
Hebben jullie trouwens misschien een tip voor een romantisch classy etentje in Maastricht? Het moet wel betaalbaar zijn, ik ben student he
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Petit Bonheur, het tafeltje rechtsbovenOf bij de Livrei, is ook leuk en betaalbaar
Barsserie Apartquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef Seam het volgende:
Hebben jullie trouwens misschien een tip voor een romantisch classy etentje in Maastricht? Het moet wel betaalbaar zijn, ik ben student he
Ja, heb ik ook gezien toen. Franciscus Romanusweg was toen ook afgezet bij de spoorbrug.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Heeft iemand de maas gezien toen die in '95 zo hoog stond? Toen stond de overloop tussen de ouwe brug en wilhelminabrug zelfs onder water.
En je kon vanaf de brug zo op de boot van Stiphout springenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gezien toen. Franciscus Romanusweg was toen ook afgezet bij de spoorbrug.
nee 1 februari, heb nu een zwikje in een envelop klaar liggen om naar woonpunt te sturen en dan moet er een afspraak voor contact ondertekening/sleutels ophalen komen, ben woensdag vrij van werk (laatste weekje hier) maar grote kans dat ik dan de begrafenis van mijn oma heb (die is vanavond overleden)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Das mooi op tijd, of is je opleiding al begonnen?
gecondoleerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee 1 februari, heb nu een zwikje in een envelop klaar liggen om naar woonpunt te sturen en dan moet er een afspraak voor contact ondertekening/sleutels ophalen komen, ben woensdag vrij van werk (laatste weekje hier) maar grote kans dat ik dan de begrafenis van mijn oma heb (die is vanavond overleden)
Toen ik nog bij mijn ouders woonde wel ja. Halve dorp was overstroomdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Heeft iemand de maas gezien toen die in '95 zo hoog stond? Toen stond de overloop tussen de ouwe brug en wilhelminabrug zelfs onder water.
Waar ben je nu dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:14 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik woon in Borgharen
Wie heeft een boot voor mij?
Wowquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
Klik video!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaf de Markt is het denk ik de Gamma achter René Pans. Iets van 5 minuten fietsen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Weet iemand waar de dichtsbijzijnde doe-het-zelf zaak/bouwmarkt is vanaf de markt?nouja of iig waar ze latex en muurverf verkopen voor een normale prijs
No shit dat is echt hoogquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Politie heeft die mensen even later weggestuurd. Maar goed ook, want er staat echt een hele sterke stroming in de Maas.
Nope, is langzaam aan 't zakken. Duurt nog wel ff voordat ie weer op normaal niveau isquote:Op maandag 10 januari 2011 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Die eenden bij de wegomleiding
![]()
Ik ga zo hier ff kijken, ben benieuwd, stijgt ie nu nog?
Ik fietste er net nog langs en ik schrok er toch wel van jaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tussen AZM en weg langs Gouvernement. Normaal is dat riviertje 'iets' smaller.
Idd prachtigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Zien jullie allemaal die dubbele regenboog boven de Maas?
Die staan er zeker al 20 minuten of zo
Blijft sws lastig, regenboog fotograferen. In het echt leek ie 'groter', intenser.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het haast niet te doen met die compact prul
Ja idd, bij mij zijn de kleuren mss wel wat echterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijft sws lastig, regenboog fotograferen. In het echt leek ie 'groter', intenser.
Klikbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de krant van gisteren
Ja ik kreeg die krant zo verkreukeld vandaagquote:
Papieren kranten. Zo 1912quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik kreeg die krant zo verkreukeld vandaag
Asociaal mooi die foto, ben je ook jaloers?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Papieren kranten. Zo 1912![]()
. Dat wordt geen beloning voor de bezorger dit jaar
.
Deze komt uit de digitale krant.
Beetjequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Asociaal mooi die foto, ben je ook jaloers?
Echt hequote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
*nieuwe inwoner van Maastricht meldt* helemaal over nu
zit die eikel van een eigenaar nog altijd erin?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
Memo en ik waren naar Take One, afgelopen dinsdag. Aardig tentje.
Is dat een gezette ouwe man die zegt: 'Het gaat SLECHT' als je aan hem vraagt of het goed met hem gaat?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
zit die eikel van een eigenaar nog altijd erin?
die ouwe die zijn klanten schoffeert?
Zal wel snel lukkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Best leuk dat Maastricht maar toch voel ik me nog best remi hier, maar goed volgende week begint den studie leer ik vast mensen kennen
Landbouwbelang is ook een goede plek om mensen te leren kennen. Daar kun je op de evenementen gewoon binnen komen lopen (behalve het eten dan, dan moet je van tevoren reserveren). Bijvoorbeeld zondagavond vanaf 21uur in de kelder, daar spelen dan 2 bandjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Best leuk dat Maastricht maar toch voel ik me nog best remi hier, maar goed volgende week begint den studie leer ik vast mensen kennen
Sowieso naar alle intros en dergelijke van je studie gaan. Ook al is het niet je ding, er zijn altijd mensen om te ontmoeten. Ook de studie 'borrels' (meestal wekelijks) is een goeie plaats om mensen te leren kennen. Maastricht is een mooie stad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef Memento-Mori het volgende:
welk kantoor?en ben ook niet zo'n held om vanaaf alleen de kroeg in te gaan, heb niet zo snel aanspraak mja komt wel goed
Wat voor een soort volk komt er meestal op af?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Landbouwbelang is ook een goede plek om mensen te leren kennen. Daar kun je op de evenementen gewoon binnen komen lopen (behalve het eten dan, dan moet je van tevoren reserveren). Bijvoorbeeld zondagavond vanaf 21uur in de kelder, daar spelen dan 2 bandjes.
Ik niet, die kerel in dat karretje op de achtergrond welquote:
Van alles. Van alternatief tot international business studenten, van 1e jaars studenten tot gepensioneerden. Wel allemaal mensen met een duidelijke interesse in kultuur en muziek in de brede zin van het woord. (Heb er een oudere dame ooit een keer een Edith Piaff recital horen geven, een andere keer daar een punkband gezien).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat voor een soort volk komt er meestal op af?
Hij heeft groene Duvel had ik begrepen.. moet toch eens een bezoekje gaan brengen aan die ouwequote:Op maandag 24 januari 2011 12:07 schreef numero_uno het volgende:
Take One, de toko waar je eerst een lebberbekske krijgt.
Daarna nooit krijgt wat je bestelden die kerel die o zo irritant is...
Maar wel altijd de toko waar je terugkomt
Maastrichtenaren leer je minder snel kennen als outsider. Daarom wordt het Landbouwbelang ook aangeraden, daar zitten veel outsiders zoals jij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
In het Landbouwbelang kom je ook Maastrichtenaren tegen.
Toevallig afgelopen dinsdag weer geweest. Weer niet gekregen wat ik besteldequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Hij heeft groene Duvel had ik begrepen.. moet toch eens een bezoekje gaan brengen aan die ouwe
Mits je te verstaan bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Maastrichtenaren leer je minder snel kennen als outsider. Daarom wordt het Landbouwbelang ook aangeraden, daar zitten veel outsiders zoals jij.
Studenten clusteren meestal met andere studenten en in sommige gevallen (Tragos bijv.) krijg je dan uit de hoogte gevallen groepjes jeugd die denken baas te zijn in andermans stad...
Niet gevreesd, want wij Maastrichtenaren zijn hele lieve mensen en als je de goeie tegen het lijf loopt leer je in no time honderden mensen kennen... als je leuk bent tenminste
Meh me lepke, wee versteit noe gein mestreechs?!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:18 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Toevallig afgelopen dinsdag weer geweest. Weer niet gekregen wat ik bestelde
Wel lekker ander biertje
[..]
Mits je te verstaan bent
Mha Circumflex is wel tofquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Er zijn niet genoeg huilsmiley's op de wereld voor die flauwekul!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |