zit die eikel van een eigenaar nog altijd erin?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
Memo en ik waren naar Take One, afgelopen dinsdag. Aardig tentje.
Is dat een gezette ouwe man die zegt: 'Het gaat SLECHT' als je aan hem vraagt of het goed met hem gaat?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
zit die eikel van een eigenaar nog altijd erin?
die ouwe die zijn klanten schoffeert?
Zal wel snel lukkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Best leuk dat Maastricht maar toch voel ik me nog best remi hier, maar goed volgende week begint den studie leer ik vast mensen kennen
Landbouwbelang is ook een goede plek om mensen te leren kennen. Daar kun je op de evenementen gewoon binnen komen lopen (behalve het eten dan, dan moet je van tevoren reserveren). Bijvoorbeeld zondagavond vanaf 21uur in de kelder, daar spelen dan 2 bandjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Best leuk dat Maastricht maar toch voel ik me nog best remi hier, maar goed volgende week begint den studie leer ik vast mensen kennen
Sowieso naar alle intros en dergelijke van je studie gaan. Ook al is het niet je ding, er zijn altijd mensen om te ontmoeten. Ook de studie 'borrels' (meestal wekelijks) is een goeie plaats om mensen te leren kennen. Maastricht is een mooie stad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef Memento-Mori het volgende:
welk kantoor?en ben ook niet zo'n held om vanaaf alleen de kroeg in te gaan, heb niet zo snel aanspraak mja komt wel goed
Wat voor een soort volk komt er meestal op af?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Landbouwbelang is ook een goede plek om mensen te leren kennen. Daar kun je op de evenementen gewoon binnen komen lopen (behalve het eten dan, dan moet je van tevoren reserveren). Bijvoorbeeld zondagavond vanaf 21uur in de kelder, daar spelen dan 2 bandjes.
Ik niet, die kerel in dat karretje op de achtergrond welquote:
Van alles. Van alternatief tot international business studenten, van 1e jaars studenten tot gepensioneerden. Wel allemaal mensen met een duidelijke interesse in kultuur en muziek in de brede zin van het woord. (Heb er een oudere dame ooit een keer een Edith Piaff recital horen geven, een andere keer daar een punkband gezien).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat voor een soort volk komt er meestal op af?
Hij heeft groene Duvel had ik begrepen.. moet toch eens een bezoekje gaan brengen aan die ouwequote:Op maandag 24 januari 2011 12:07 schreef numero_uno het volgende:
Take One, de toko waar je eerst een lebberbekske krijgt.
Daarna nooit krijgt wat je bestelden die kerel die o zo irritant is...
Maar wel altijd de toko waar je terugkomt
Maastrichtenaren leer je minder snel kennen als outsider. Daarom wordt het Landbouwbelang ook aangeraden, daar zitten veel outsiders zoals jij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
In het Landbouwbelang kom je ook Maastrichtenaren tegen.
Toevallig afgelopen dinsdag weer geweest. Weer niet gekregen wat ik besteldequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Hij heeft groene Duvel had ik begrepen.. moet toch eens een bezoekje gaan brengen aan die ouwe
Mits je te verstaan bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Maastrichtenaren leer je minder snel kennen als outsider. Daarom wordt het Landbouwbelang ook aangeraden, daar zitten veel outsiders zoals jij.
Studenten clusteren meestal met andere studenten en in sommige gevallen (Tragos bijv.) krijg je dan uit de hoogte gevallen groepjes jeugd die denken baas te zijn in andermans stad...
Niet gevreesd, want wij Maastrichtenaren zijn hele lieve mensen en als je de goeie tegen het lijf loopt leer je in no time honderden mensen kennen... als je leuk bent tenminste
Meh me lepke, wee versteit noe gein mestreechs?!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:18 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Toevallig afgelopen dinsdag weer geweest. Weer niet gekregen wat ik bestelde
Wel lekker ander biertje
[..]
Mits je te verstaan bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |