Ik kan de hysterie ruiken van al die vrouwen in deze winkelquote:Op donderdag 25 november 2010 09:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha dan kun je m mss wel ruiken als de wind goed staat
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan de hysterie ruiken van al die vrouwen in deze winkel
Is al op bijna, kom maar halenquote:
Das jammer, ik heb appelkruimel, frisse fruitvlaai en zelfgebakken cakequote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef Waaghals het volgende:
schade, ik zit op me werk in heerlen
nie in mestreech
gvd zeg, vanavond na het sporten danquote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das jammer, ik heb appelkruimel, frisse fruitvlaai en zelfgebakken cake
Dan ben ik andere dingen aan het doen, sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 14:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
gvd zeg, vanavond na het sporten dan
Ja nu hier ook, dat was tussen de middagquote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Sjeen het volgende:
Een mops... Hier is het een stuk witter trouwens.
in een van die zolderkamertjes aan de overkant ben ik vaak geweest, daar woonde een vriendin van mequote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nu hier ook, dat was tussen de middag![]()
Nu:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
in een van die zolderkamertjes aan de overkant ben ik vaak geweest, daar woonde een vriendin van me
Nou vorig jaar zomer stond ik regelmatig topless in het raam, niet uit te houden van de hitte daarbovenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan kon ik daar naar binnen kijken
Whahahahaha er staan daar vaak halfnaakte mannen in het raam!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nou vorig jaar zomer stond ik regelmatig topless in het raam, niet uit te houden van de hitte daarboven
Ik heb daar wel vaker hondjes gezien ja, maar of het die van jou waren dat weet ik echt niet meerquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahaha er staan daar vaak halfnaakte mannen in het raam!
Zag je nooit de hondjes spelen op de parkeerplaats aan de overkant?
Als ze aan de overkant op een parkeerplaats aan het spelen waren dan weet ik het wel bijna zekerquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik heb daar wel vaker hondjes gezien ja, maar of het die van jou waren dat weet ik echt niet meer
Ja maar ik werk hier al 9 jaar en de hondjes toch ook al een jaar of 6 inmiddels geloof ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Waaghals het volgende:
zou kunnen, maar ze is er ondertussen al anderhalf jaar weg
Ja kom op zeg, ik heb een uitstekend geheugen voor vrouwen niet voor hondjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik werk hier al 9 jaar en de hondjes toch ook al een jaar of 6 inmiddels geloof ik
Wat een mooie foto's! Ik begin Maastricht toch wel een beetje te missen. Ik zit nu in het buitenland op stage maar kom gelukkig eind januari weer terugquote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mestreech wordt witter en witter...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Yup! Bussen vol.quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Waaghals het volgende:
wat was het stampevol in de stad he dit weekend pff
Vrijthof vind ik net zo verschrikkelijk als voorheen. Vreetschuren en kitschzooi. Verder is de stad mooi verlicht. Leuk wandelen overdag en 's avonds.quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, veel Franssprekenden en Duitsers ook.
Die kerstmarkten vallen me een beetje tegen dit jaar, met name de grote op 't Vrijthof. Geen spannende stalletjes, veel lege ruimte tussen de stalletjes, 4 EUR voor een broodje worst, etc.
Vrijthof is waardeloos, heeft totaal niks met kerst te maken... Beetje jammer wel, had gehoopt dat er dit jaar wel leuke stalletjes zouden zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vrijthof vind ik net zo verschrikkelijk als voorheen. Vreetschuren en kitschzooi. Verder is de stad mooi verlicht. Leuk wandelen overdag en 's avonds.
Mn logeeraanbod staat nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog geen kamer ofzowel veel zin te verhuizen
Oh dat kan echt zo kut zijn soms he daarquote:Op woensdag 15 december 2010 09:18 schreef numero_uno het volgende:
verdomme het was glad op de openstaande brug in Wyck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |