Valt nog steeds jaquote:Op woensdag 15 december 2010 09:27 schreef Waaghals het volgende:
zo te zien is er weer wat sneeuw gevallen vannacht
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:39 schreef numero_uno het volgende:
Omlaag was ook echt gewoon glijden...![]()
Waren echt een paar mensen die omhoog moesten en me zwaar geschrokken aankeken om zij dat stuk nog moesten
Primaquote:Op woensdag 15 december 2010 09:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Memo mag in mijn bedje slapen
Ow okeequote:
http://www.wen-chow.nl/quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
oh-oh, ik heb exact dezelfde foto van de wilhelminasingel gemaakt, maar dan 3 passen naar voren.
Vraagje: bij welke Chinees kun je het beste dim summen hier in Maastricht? Is La Chine op de Markt een beetje okee en authentiek? Als in: komen er ook andere Chinezen eten?
Of gaan alle Chinezen naar die toko's bij het station?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
oh-oh, ik heb exact dezelfde foto van de wilhelminasingel gemaakt, maar dan 3 passen naar voren.
Vraagje: bij welke Chinees kun je het beste dim summen hier in Maastricht? Is La Chine op de Markt een beetje okee en authentiek? Als in: komen er ook andere Chinezen eten?
Of gaan alle Chinezen naar die toko's bij het station?
Maastricht is een grote kerstmarkt op het momentquote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef Devz het volgende:
Over twee dagen gaan wij (voor het eerst) een dagje naar Maastricht. Wat is nu echt leuk om te doen of te zien daar momenteel? Is er ook een kerstmarkt toevallig?
Ben benieuwd of jullie tips hebben
quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roel, ik kwam vanavond langs je sneeuwman, ik moest glimlachen
I know maar jij schoot hem.quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Da's niet de mijne hè
. Ik woon iets meer richting gouvernement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |