Nee man, verjaardag van mn schoonmoeder gister, schoot niks op (en seriously, erg offtopic hier, al past ie in het straatje "hoe behandel ik mijn zoon als dreumes..." We kwamen om half 12 's avonds aan zaterdag avond, ik zeg nog tegen lief dat ie zn ouders ff moet smsen dat we veilig geland zijn, ik ken ze (haar) inmiddels...staat ze de volgende dag om kwart over 9 (!) op de stoep (met een ontbijtje voor ons, das dan wel weer heel lief!) omdat ze de hele nacht niet geslapen had, omdat we niet hadden laten weten "dat we vanaf schiphol veilig thuisgekomen waren" Het was fucking 3uur 's nachts eer we er goed en wel waren en in ons bed lagen...mènnnnn!! Maar goed, haar zoon is ook pas 30 en ik heb zelf geen kind van 30 dus ik kan er niet over meepratenquote:Op maandag 15 november 2010 12:13 schreef huuphuup het volgende:
Ben je nou nog steeds niet klaar met die was?![]()
haaaaaiwelkom terug
En wat gaat Lena ineens hard met een sprong dan zeg!! wauw!!
Ik ben echt ontzettend jaloers op je vakantiehahaha het klinkt echt goddelijk. Welverdiend en fijn dat jullie genoten hebben <3
quote:
Willow deed met een maand of 9 één slaapje per dag, dat gaat sindsdien prima.quote:Op maandag 15 november 2010 13:04 schreef Incantrix het volgende:Maarehm, waarom ik eigenlijk even voor mijn beurt praat (of gaat het geheime genootschap van de dreumesmama's me nu het topic uitschoppen voor zo lang als dat Stef nog 'zwevende is'?
): ik vroeg me af of jullie kinders allemaal nog twee tukjes overdag doen, en hoe jullie dan merkten dat jullie kind eraan toe was om van twee naar één slaapje te gaan? Ik heb al een paar dagen half-half het gevoel dat dat bij Stef nu misschien aan de orde is, maar ik weet nu niet zo goed of ik het goed heb. Hij is om zijn 'normale' eerste tukjestijd namelijk wel gaperig, moe en oor-peuterig, maar als ik hem dan in bed leg komt er een drama voorbij waaraan Shakespeare nog een puntje kan zuigen
Vanmorgen heb ik 2x een poging gedaan met dit resultaat, en nu de derde keer (half 1) legde ik hem neer, stopte ik zijn knuffel in zijn armen en heb ik -letterlijk- geen piep meer gehoord..
Alvast dank jullie wel!
ja dat is inderdaad knap lastigquote:Op maandag 15 november 2010 13:31 schreef Twinkly het volgende:
Oh, dat is wel handig dat Amélie haar tweede slaapje gewoon opschoofNiels wil niet meer slapen als het begin van het tweede slaapje later dan 15.00/15.30 valt, erg lastig want dan is hij 's avonds veel te moe om te slapen.
Jeetje Claudia, je hebt echt een slaapprobleem. Ik sliep tijdens de zwangerschap van S 2 uur. Met hulp van een cursus (en wat belafspraken van een slaap- en waakcentrum) ben ik toen weer 6 uur gaan slapen per nacht. Toch een groot verschil. En met de geboorte van S verdween het slaapprobleem helemaal.quote:Op maandag 15 november 2010 19:43 schreef Claudia_x het volgende:
Zo, eindelijk neerploffen.![]()
Poppedein, dat klinkt als een heerlijke vakantie! En wat heeft Lena die ontwikkelingssprong ontzettend snel doorgemaakt!
oeke, dat vraagt om een filmpje! Gaaf is dat dansen, hè? Ik blijf het zo bijzonder vinden hoe dat gaat, zo instinctief of zo.
Ivans verjaardagsfeestje gister was leuk maar heel vermoeiend. Uitgerekend op die dag sliep Ivan overdag slecht. Hij weigerde een tweede keer te slapen, iets wat eigenlijk nooit gebeurt. Zul je net zien. Nou ja, hij is zijn feestje vrij goed doorgekomen, maar mijn lief en ik waren helemaal kapot. Intussen slaap ik al een tijd zo'n 2-4 uur per nacht en moeten we veel regelen voor onze nieuwe woning. Dat laatste is heel leuk en spannend maar ook vermoeiend.
De score van gister: een treinset van Duplo, een parkeergarage van Fisher Price, een trommel, een houten gereedschapsset, een boekje en een lezend badeentje. Die trommel is zó leuk! Ivan wist meteen wat de bedoeling was en gebruikte de stokjes heel professioneel.Het boekje was vanzelfsprekend een succes, en met het gereedschap kan hij nog niet écht spelen maar hij vindt het wel heel leuk om de onderdelen telkens in de gereedschapskist te stoppen en eruit te halen.
Ja, ik ben geïnteresseerd! Dit is waanzin. Ik kom de dagen nog aardig door en ik weet wel dat het meteen na de bevalling beter zal worden, maar ik zou graag iets meer uren maken 's nachts.quote:Op maandag 15 november 2010 19:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Jeetje Claudia, je hebt echt een slaapprobleem. Ik sliep tijdens de zwangerschap van S 2 uur. Met hulp van een cursus (en wat belafspraken van een slaap- en waakcentrum) ben ik toen weer 6 uur gaan slapen per nacht. Toch een groot verschil. En met de geboorte van S verdween het slaapprobleem helemaal.
Als je geïnteresseerd bent, pm ik je wel even de titel van de cursus.
Dat ís ook heel knap!quote:
Ja maar ja maar, hoe moet dat straks als er eventueel een tweede bij komt?quote:Op maandag 15 november 2010 19:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Over slaapjes gesproken, volgens mij zit het eraan te komen dat Annicka geen middagslaapje meer doet... Daar gaan mijn vrije uurtjes...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |