quote:Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
vervang de deurbel met een eierprikker
Dat kan toch ook makkelijk?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deurbel uitzetten was een stuk makkelijk geweest.
Ik zou niet weten hoe, heb zo'n oldskool bel zonder aan-uit knopquote:Op donderdag 11 november 2010 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kan toch ook makkelijk?
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef HugoBaas het volgende:
Meelokken die kinderen en wurgen met een riem
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:47 schreef Ploertendoder het volgende:
Hihihi ze mogen wel aan mijn lolly likken hoor
Dit is eigenlijk veel beterquote:Op donderdag 11 november 2010 13:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Even appels, snoeptomaatjes en wortels in huis halen.
Vergeet de banaan nietquote:Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk veel beterDat ik hier nog niet op was gekomen..
En mandarijnen.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef HugoBaas het volgende:
Meelokken die kinderen en wurgen met een riem
Paraplu..quote:Op donderdag 11 november 2010 14:02 schreef Belle_Elle het volgende:
Gewoon blijven roepen dat je eraan komt. In de regen blijven ze niet zo lang wachten.
Echt?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik vind het juist altijd leuk als ze komenTenzij het van die kleine Marokkaantjes zijn die de hele bak met snoep proberen leeg te graaien
Daar is er altijd wel een groep van.
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik vind het juist altijd leuk als ze komenTenzij het van die kleine Marokkaantjes zijn die de hele bak met snoep proberen leeg te graaien
Daar is er altijd wel een groep van.
Nah wat triest.quote:
Ja? Als kind haal je dan gewoon het gore topje erafquote:Op donderdag 11 november 2010 14:06 schreef Belle_Elle het volgende:
Steek gewoon twee zuurstokken in je neus voordat je opendoet en snuif ze dan met kracht in hun emmertje.
Neequote:Op donderdag 11 november 2010 14:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja? Als kind haal je dan gewoon het gore topje eraf
Kinderen doen dat. Je krijgt sowieso nooit een hele zuurstok in je neusgat gepropt. Doe het dan met Haribobeertjes ofzo __!quote:
Ik vond (en vind nog steeds) zoethout altijd fokking lekker.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zeg dat je alleen Zoethout in huis hebt, en schenk ze dat
Wedden dat het gros van de kids niet meer bij je aan zal bellen![]()
[ afbeelding ]
Oh dus het gebied waar ik woon bepaald of ik zoethout lekker vind?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:17 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik heb het nog nooit gevierd en ook nooit zingende kinderen aan me deur gehad eigenlijk. Sterker nog, alleen door dit topic weet ik dat het vanavond Sint Maarten is.
[..]
Ik vond (en vind nog steeds) zoethout altijd fokking lekker.![]()
Waar woon je?
Nee, ik dacht ik kom even bij je langs als je toch allemaal zouthout aan gaat bieden.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Oh dus het gebied waar ik woon bepaald of ik zoethout lekker vind?
Daklozequote:Op donderdag 11 november 2010 14:23 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee, ik dacht ik kom even bij je langs als je toch allemaal zouthout aan gaat bieden.
Ow dankjewel, dat is heel aardig van je. Kan je hem wel gelijk even langsbrengen?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dakloze
Ik heb nog wel ergens een kartonnen doos voor je
Met zo'n instelling kan ik me voorstellen dat je dakloos bentquote:Op donderdag 11 november 2010 14:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ow dankjewel, dat is heel aardig van je. Kan je hem wel gelijk even langsbrengen?
Omg heb je een kartonnen doos?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dakloze
Ik heb nog wel ergens een kartonnen doos voor je
Ja, jij niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Omg heb je een kartonnen doos?
Mooi dat je zoveel begrip hebt. Meestal wanneer ik om muntjes zit te bedelen zeggen die gierigaards "verkoop lekker je pc als je wilt eten". Stelletje aso'squote:Op donderdag 11 november 2010 14:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kan ik me voorstellen dat je dakloos bent
nee, want dat kan ik niet betalenquote:
die kun je gratis afhalen bij de supermarktquote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
nee, want dat kan ik niet betalen
Wasmachine bedoel je?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
die kun je gratis afhalen bij de supermarkt
(en anders zul je toch een nieuwe wasmachinge moeten kopen...)
Met Calgonquote:
quote:
Ik woon ook boven de rivieren.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:04 schreef Parlay het volgende:
Het is hier gelukkig niet aangeslagen, ik woon boven de rivieren.![]()
Daar kom ik ook vandaag (Drenthe)... Sint Maarten werd altijd al gevierd. Liep zelf ook altijd meequote:Op donderdag 11 november 2010 15:23 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik woon ook boven de rivieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |