Volgens mij was het een bericht van de meldkamer afdeling AMBU aan meldkamer afdeling POLI als reactie op die melding van de inbreker, kan me vergissen maar ik vat het zo op.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zijn meldingen uit verschillende regio's dus hebben niks met elkaar te maken.. En voor de goede orde, een ambu kan zo'n bericht niet zenden, en het bericht was ook niet voor een ambu
Klopt de ambu voor die inbreker was al voor de politie melding op p2000 verstuurd naar het inbraakadres.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zijn meldingen uit verschillende regio's dus hebben niks met elkaar te maken.. En voor de goede orde, een ambu kan zo'n bericht niet zenden, en het bericht was ook niet voor een ambu
quote:11-11-10 19:34:37 Ambulance Haaglanden A2 2572CH X b Brandtstraat X b GV 87145
1520002 Ambulance Den Haag Ambulance 15-102 GGD Den Haag
Nee 4 op t zelfde tijdstip de 5e vertrok 20 minuten later.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe geen probleem. Even ter info. Niet dat je denkt dat er opeens 6 vluchten naar Praag gaan in 5 minuten
Je ziet toch ook wel eens dat ze elkaar een prettige dienst wensen? Naja, maakt ook niet uit, ik dacht het gewoon.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt de ambu voor die inbreker was al voor de politie melding op p2000 verstuurd naar het inbraakadres.
[..]
Berichten gaan inderdaad altijd vanuit de meldkamer.. In dit geval ging hetnaar een officier van dienst geneeskunde die niet werkzaam is in de regio Den Haag waar de inbraak plaats vondquote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij was het een bericht van de meldkamer afdeling AMBU aan meldkamer afdeling POLI als reactie op die melding van de inbreker, kan me vergissen maar ik vat het zo op.
Je uitleg boven mijn berichtje zou zomaar kunnen hoor. Het is all1 raar dat het uit een hele andere regio vandaan kwam. Het kan misschien wel een reactie zijn van de meldkamer aldaar die er net zo om moesten lachen als wij.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je ziet toch ook wel eens dat ze elkaar een prettige dienst wensen? Naja, maakt ook niet uit, ik dacht het gewoon.
Bourtangequote:11-11-10 19:55:09 Brandweer Groningen Pr 2 Stormschade OUDE JODENKERKHOFLAAN BOURTANGE 2631 AP:
0401361 Brandweer Stadskanaal TS 838
0401458 Brandweer Vlagtwedde Kazerne Alarm
0401459 Brandweer Vlagtwedde Techniek
0401998 Brandweer Regionaal Monitorcode
Ik kan me voorstellen dat dit wel enige hilariteit oplevert.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef Timmos het volgende:
Berichten gaan inderdaad altijd vanuit de meldkamer.. In dit geval ging hetnaar een officier van dienst geneeskunde die niet werkzaam is in de regio Den Haag waar de inbraak plaats vond
Hmm, het lijkt er niet op, ze voorspellen een hoop regen.quote:Ontopic: Hier is het eindelijk droog, hopen dat dat morgen om 16:30 ook het geval is voor een paar uurtjes
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
Je uitleg boven mijn berichtje zou zomaar kunnen hoor. Het is all1 raar dat het uit een hele andere regio vandaan kwam. Het kan misschien wel een reactie zijn van de meldkamer aldaar die er net zo om moesten lachen als wij.
Jamaar... het is stormschade dus compleet on topic....quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zullen we ons misschien wat betreft P2000 verkassen? P2000 Topic #15
quote:11-11-10 19:58:58 Brandweer Haaglanden Prio 2 PA Strikkade omgevallen bomen 3130
1500010 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC
1500412 Brandweer Pijnacker-Nootdorp Code van Dienst even weken Pijnacker
1500520 Brandweer Pijnacker-Nootdorp Lichtkrant Pijnacker
85% kans op neerslag.. Daar gaat mn fotoreportagequote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, het lijkt er niet op, ze voorspellen een hoop regen.
Ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jamaar... het is stormschade dus compleet on topic....
*ik vinnut hier gezellig.*
Ik wist niet eens dat daar ook al een topic voor was!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zullen we ons misschien wat betreft P2000 verkassen? P2000 Topic #15
Camera niet waterdicht?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:04 schreef Timmos het volgende:
[..]
85% kans op neerslag.. Daar gaat mn fotoreportage..
Geeft niets toch?quote:Ik ook.. Maar zag genoeg andere P2000 berichten voorbij komen, en dan ik weer met mijn uitleg..
En ik maar googlen wat een strikkade is.. Is gewoon een straatquote:Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
Bij mij om de hoek!!En dat terwijl t hier al tijden rustig is....
[..]
Heeft alle weersomstandigheden meegemaakt en goed doorstaan, zelfs 3 uur zeikende regen tijdens koninginnedag, maar fijn vind ik het nietquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:09 schreef Timmos het volgende:
[..]
En ik maar googlen wat een strikkade is.. Is gewoon een straat..
Daar kan ik me iets bij voorstellen, maar goed, het is je hobby of het is het niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:09 schreef Timmos het volgende:
Heeft alle weersomstandigheden meegemaakt en goed doorstaan, zelfs 3 uur zeikende regen tijdens koninginnedag, maar fijn vind ik het niet
Het is meer dan een hobby dus ik heb weinig keus vrees ikquote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen, maar goed, het is je hobby of het is het niet.
Ow, sorry, veel succes dan.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
Het is meer dan een hobby dus ik heb weinig keus vrees ik
Ik kan de sterren zien hier (A'dam) maar geen zuchtje wind hoor. 't Zal nog wel komen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ow, sorry, veel succes dan.
Wat ik me afvraag, zometeen komen we in het stuk te zitten waar geen wolken zijn, waait het het daar ook harder? http://www.sat24.nl/
Zal even iets minder zijn, maar vanaf 12u tot 06u zal het gaan stormen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ow, sorry, veel succes dan.
Wat ik me afvraag, zometeen komen we in het stuk te zitten waar geen wolken zijn, waait het het daar ook harder? http://www.sat24.nl/
OK thnx.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zal even iets minder zijn, maar vanaf 12u tot 06u zal het gaan stormen.
weer.nl kan je het goed bekijken.
Die was al bekendquote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stormvloedwaarschuwingsdienst waarschuwing voor West Holland
Lol, zo te zien ben je met het rotweer meegereden: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Fredo55 het volgende:
Dat was een heftig ritje Antwerpen.![]()
Zware rukwinden en hevige regenval gehad.
In de buienlijn van zojuist zat ook onweer.
nee, ik reed van Antwerpen naar huis (Zeeland).quote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zo te zien ben je met het rotweer meegereden: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Oh, sorry verhaspelde je weer met iemand anders, er dwars tegenin dus, spannend. Gelukkig ben je heelhuids thuisgekomen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
nee, ik reed van Antwerpen naar huis (Zeeland).
Ben blij dat ik weer veilig thuis ben.
Geen idee hoe en wat maar FOK wordt genoemd.quote:11-11-10 20:31:52 Ambulance Friesland A1 FOK HEERENVEEN
Tja, voordat sinterklaas is geweest kerstverlichting ophangen....quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef horned_reaper het volgende:
De kerstverlichting bij ons in de winkelstraat is naar beneden gekomen![]()
[ afbeelding ]
Dat straatnaambord zou ik wel willen hebben, iets voor in mijn slaapkamer.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, sorry verhaspelde je weer met iemand anders, er dwars tegenin dus, spannend. Gelukkig ben je heelhuids thuisgekomen.
[..]
Geen idee hoe en wat maar FOK wordt genoemd.
Sssst! Straks wordt er 1 gejat en ben jij het bokje...quote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat straatnaambord zou ik wel willen hebben, iets voor in mijn slaapkamer.
quote:Zware storm op komst!!! UPDATE
stephanvanloon - 11 november
INGEZONDEN Vanavond word Sint maarten gehouden en reden genoeg om te weten wat het weer gaat doen. De kans op een verregende Sint maarten ligt op ongeveer 95% en de kans op storm rond 80%. Later op de avond zal deze wind even af gaan nemen, maar daarna gaat de beer los!
In de loop van de middag begint de stormdepressie (De Duitsers noemen haar Carmen) richting Denemarken te trekken en vult tegelijkertijd wat op. Wij krijgen zoals al eerder gezegd vanmiddag en vanavond met het eerste windveld te maken waarbij in Haarlem de wind hooguit 7 mss 8 Bft zal bereiken, maar daarbuiten en bij de Zandvoortse en IJmuidense kust kan al gemakkelijk windkracht 9 (storm) behaald worden.
Aan het begin van de avond neemt de wind tijdelijk eventjes wat af waardoor veel mensen zullen denken "was dit het alweer, viel best mee". Maar niets is minder waar, want na middernacht begint het pas echt.
De wind trekt steeds verder aan en er komen tal van buien met kans op onweer het land binnen. Bij deze buien zijn ook nog eens windstoten mogelijk. Met het toenemen van de wind zullen de stoten ook steeds krachtiger worden.
In de loop van de nacht bereikt de wind aan de westkust windkracht 9 (storm) en op de Wadden en op sommige plekken langs de westkust af en toe windkracht 10 (zware storm) De windstoten kunnen dan maximaal 130 km/per uur bereiken, en dat is goed genoeg om daken af te doen waaien, bomen als lucifer houtjes te breken en zelfs personen om te waaien.
In Haarlem zal er maximaal 8 á 9 Bft gehaald worden en in Zandvoort en IJmuiden 9 en heel misschien 10 Bft, al is er nog wel een kans dat we ook daar de 10 Bft behalen.
Aan het einde van morgenochtend neemt de wind geleidelijk af en zullen de windstoten ook een stuk minder hevig zijn. Echter bestaat er in de late avonduren toch weer een kans op toename daarvan doordat de wind ook weer toeneemt.
Straatnaamquote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef kahaarin het volgende:
Geen idee hoe en wat maar FOK wordt genoemd.
Idd, ik ben bij Vierhuizen bijna een keer van de dijk gewaaid, prachtig gezicht, stormlucht boven zee.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef richardrahl het volgende:
Windkracht 10 of meer is wel erg gaaf, echt jammer dat het in de nacht is. De vorige keer ben ik nog omvergeblazen door een windstoot en ik ben niet de lichtste
Echt zo mooi om helemaal schuin te hangen in de wind en die golven te zien.
Die m mogen echt niet in het donker vliegen hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
OMG ik hoor gewoon een vliegtuig, zo'n klein cessna'tje, buiten
Zou het echt zo heftig worden?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sssst! Straks wordt er 1 gejat en ben jij het bokje...
Update over de storm:
[..]
Dat zegt hij ook:quote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zou het echt zo heftig worden?
Ik vond het al raar dat de wind was afgenomen vanavond, maar de storm moet nog komen dus.
Windkracht 9 aan de kust, 10 op de wadden..ik geloof er niet in.
Ik houd er rekening mee dat ik vannacht nog wel eens wakker gestormd kan worden.quote:Aan het begin van de avond neemt de wind tijdelijk eventjes wat af waardoor veel mensen zullen denken "was dit het alweer, viel best mee". Maar niets is minder waar, want na middernacht begint het pas echt.
Maak mij dan ook ff wakker want ik slaap vrijwel altijd overal doorheenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef kahaarin het volgende:
Ik houd er rekening mee dat ik vannacht nog wel eens wakker gestormd kan worden.
Hey, ik zeg niet dat ik mijn warme bedje uit ga.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef INViCTuS het volgende:
Maak mij dan ook ff wakker want ik slaap vrijwel altijd overal doorheen
Hmm, als hij wel gaat dan heb je wellicht mooie plaatjes toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Timmos het volgende:
Laat de pieper maar stilblijven vannacht.. Kan mn nachtrust best wel gebruiken
Mooi zo! Hoef je niet de paal in bij vliegende storm.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja het bereik heeft zich tijdens de regen en harde wind goed gehouden. Die dip van 40% was nog voor de harde wind, dit was waarschijnlijk de vele communicatie tussen de boot de pier.
[ afbeelding ]
Dat hoef ik zo wie zo niet, toch vertrouw ik het eerlijk gezegd niet echt helemaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, als hij wel gaat dan heb je wellicht mooie plaatjes toch?
[..]
Mooi zo! Hoef je niet de paal in bij vliegende storm.
Lol, ben je wel voorzichtig dan? Ze waarschuwen voor onweer dus daar zo bij het water moet je wel uitkijken.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat hoef ik zo wie zo niet, toch vertrouw ik het eerlijk gezegd niet echt helemaal.
Als het vannacht echt tot meer dan 80km/h gaat komen dan moet ik maar effe naar de pier toe om te kijken hoe de paal zich hierop reageert. Voor de zekerheid maar even de dopsleutels mee nemen om misschien de paal wat naar beneden te halen. Gelukkigzw wind waardoor ik nog altijd goed kan meten
nou ja maar effe in de gaten blijven houden
![]()
Morgen vroeg rond 9 uur weg, brood en drinken mee nemen en dan kan ik los gaan.
Op dat moment is het laag water, op deze manier kan ik alles mooi in beeld gaan brengen, al met al zal alles tot 14 uur gaan duren voor het hoog water is. Wordt wel een lange dag maar voordeel is wel dat je dan alles van begin tot eind hebt
Kun je hier ook zien, ik denk dat als de wind weer wat meer uit het Zuiden gaat krullen hij ook aan gaat trekken: http://www.sat24.nl/quote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef horned_reaper het volgende:
Op dit moment zie je dat de wind is gedraaid aan de westkust en vanuit het westen nu met volle kracht beginnen begint te vallen
Ja ik kijk wel uitquote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ben je wel voorzichtig dan? Ze waarschuwen voor onweer dus daar zo bij het water moet je wel uitkijken.Beter een meetstation down dan een geroosterde Speedy.
Voor een stormschade/wateroverlast kom ik mijn bed niet uitquote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, als hij wel gaat dan heb je wellicht mooie plaatjes toch?
Gelukkig hebben we Speedy nog.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Voor een stormschade/wateroverlast kom ik mijn bed niet uit.. Dus laat 'm maar lekker stilblijven, of er moet iets anders gebeuren
.. 10:00 sportschool ook dus liever slapen
Ik denk het wel, en opeens zie ik ook waar dat onweer vandaan gaat komen, zie je die bewolking die meegezogen wordt?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:22 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Wat nu bij Ierland ligt gaat nog over ons heen trekken?
Ik blijf het fascinerend vinden die storm depressiesquote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk het wel, en opeens zie ik ook waar dat onweer vandaan gaat komen, zie je die bewolking die meegezogen wordt?
Sorry, link is wel handig: http://www.sat24.nl/
Ik ook, en vooral nu op SAT24, ik dacht echt dat het weer een glas water verhaal zou worden maar opeens zie je nu nieuwe voeding voor de depressie, echt heel bizar om dat te zien, zo snel als die wolken tegen elkaar indraaien!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik blijf het fascinerend vinden die storm depressies
Ging echt hard idd, soms was het net alsof de bewolking afgescheurd werd, en dan te bedenken dat het ergste nog moet komen...quote:Op donderdag 11 november 2010 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb je vandaag die wolken zien weg vliegen, gewoon een machtig gezicht!
En indd bizar om dat te zien, man man wat voor snelheid zou daar wel niet achter zitten. Volgens mij moeten we blij zijn dat we maar op een paar meter hoogte wonen ivp 400/500m hoogte.
Ach, die Ieren zitten nu schouderophalend achter een heerlijke pint Guinnessquote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef kahaarin het volgende:
Arm Ierland trouwens, kan niet fijn zijn die 2 stromingen tegelijk overwaaiend.
Weet je het zeker? Bewolking plus radar: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradarquote:Op donderdag 11 november 2010 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, die Ieren zitten nu schouderophalend achter een heerlijke pint Guinnessin een pub, uitkijkend over de Oceaan.
Ik ben 7 keer in Ierland geweest, dus ik ken de Ieren wel een beetjequote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Bewolking plus radar: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradar
Ik weet dat die reclame doet voorkomen alsof ze zich nergens wat van aantrekken maar heb mijn twijfels over de vraag of ze daadwerkelijk zo nonchalant zijn als er dingen voorbij gaan vliegen.
De pieper heb ik sowieso uit staan s'nachts.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Timmos het volgende:
Laat de pieper maar stilblijven vannacht.. Kan mn nachtrust best wel gebruiken
Denk niet dat er veel pubs zijn met zeezicht...quote:Op donderdag 11 november 2010 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, die Ieren zitten nu schouderophalend achter een heerlijke pint Guinnessin een pub, uitkijkend over de Oceaan.
Hey mooi! Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nieuwe banner voor de 13de![]()
[ afbeelding ]
Trouwens wel met wat dank aan mijn zusquote:Op donderdag 11 november 2010 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey mooi! Ziet er goed uit.Echt leuk dat ze aan je hebben gedacht, is ook niet niks, al een jaar lang trouw alles bijhouden. Hulde!
![]()
Zing je ook mee enzo?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:44 schreef kahaarin het volgende:
Ik heb ineens een nummer in mijn hoofd:
*word verder helemaal niet druk van een storm, nee hoor, ik ontken alles.*
Props voor je zus dan!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Trouwens wel met wat dank aan mijn zus![]()
En ja het is ook niet niks 1 jaar vol problemen en toch maar vol houden om dat ding daar te laten staan. Vele mensen zouden het al lang hebben opgegeven zeiden ze
quote:
Kan ook bijna niet anders, kijk maar eens naar de luchtdruk: http://www.buienradar.nl/quote:Op donderdag 11 november 2010 22:58 schreef marcel-o het volgende:
Carmens oog komt vrij snel hierheen nu lijkt wel
Hmm, imbedden mag niet, link ff CRTL+C en CTRL+V ik kende dit filmpje nog niet, thnx! Mooie beelden.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:54 schreef horned_reaper het volgende:
Ik vindt dat dit nummertje zulke mooi natuur shots heeft![]()
Deze heb ik ook altijd in mijn hoofd als ik met de auto door de prachtige velden hier rij en geniet van de omgeving en het weer ^^
Zeker wel. Geen honderden, maar ze zijn er welquote:Op donderdag 11 november 2010 22:40 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel pubs zijn met zeezicht...
Idd, lijkt wel of het oog ineens van plaats verandert, heel de avond al stabiel boven Noord Engeland en nu ineens: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradarquote:Op donderdag 11 november 2010 22:58 schreef marcel-o het volgende:
Carmens oog komt vrij snel hierheen nu lijkt wel
Hoeft niet eens, het lijkt hier al op:quote:Op donderdag 11 november 2010 23:15 schreef INViCTuS het volgende:
teken er zo een paar oren en neus bijmoet ook niet te snel gaan want dan pit ik en das nie leuk. Ik ga nu maar is pitt'n en hoop dat als ik wakker word om een uur of 7 dat er dan nog wat te zien/horen valt. tot morgen
Dat is het Eye in the Sky album van the Alan Parsons Project ^^quote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, het lijkt hier al op:
[ afbeelding ]
Welterusten!
Ehm nee, dat is het oog van Horus.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:25 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat is het Eye in the Sky album van the Alan Parsons Project ^^
lang leve een sterke straalstroom.... ik vind het een verradelijk ding deze depressie. Begin van de avond ook die felle onweerslijn die hier over kwam. Geeft mij geen rustig gevoel.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook, en vooral nu op SAT24, ik dacht echt dat het weer een glas water verhaal zou worden maar opeens zie je nu nieuwe voeding voor de depressie, echt heel bizar om dat te zien, zo snel als die wolken tegen elkaar indraaien!
Uiteraardquote:Op donderdag 11 november 2010 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm nee, dat is het oog van Horus.
Inderdaad, de update van buienradar geeft ook al weer de eerste 8 beaufort meldingen, SAT24 blijft machtig om te zien.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
lang leve een sterke straalstroom.... ik vind het een verradelijk ding deze depressie. Begin van de avond ook die felle onweerslijn die hier over kwam. Geeft mij geen rustig gevoel.
Dat klopt, maar de tekening is meer dan 2000 jaar oud.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:37 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar hij staat precies hetzelfde getekend op de hoes van dat album ^^
[ afbeelding ]![]()
Anyway, het wordt tijd dat de wind wat meer gaat aantrekken!
ja, blijft een prachtige dienst. dat ik vroeger zonderdat soort diensten kon, onvoorstelbaarquote:Op donderdag 11 november 2010 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, de update van buienradar geeft ook al weer de eerste 8 beaufort meldingen, SAT24 blijft machtig om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |