Hmm, als hij wel gaat dan heb je wellicht mooie plaatjes toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Timmos het volgende:
Laat de pieper maar stilblijven vannacht.. Kan mn nachtrust best wel gebruiken
Mooi zo! Hoef je niet de paal in bij vliegende storm.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja het bereik heeft zich tijdens de regen en harde wind goed gehouden. Die dip van 40% was nog voor de harde wind, dit was waarschijnlijk de vele communicatie tussen de boot de pier.
[ afbeelding ]
Dat hoef ik zo wie zo niet, toch vertrouw ik het eerlijk gezegd niet echt helemaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, als hij wel gaat dan heb je wellicht mooie plaatjes toch?
[..]
Mooi zo! Hoef je niet de paal in bij vliegende storm.
Lol, ben je wel voorzichtig dan? Ze waarschuwen voor onweer dus daar zo bij het water moet je wel uitkijken.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat hoef ik zo wie zo niet, toch vertrouw ik het eerlijk gezegd niet echt helemaal.
Als het vannacht echt tot meer dan 80km/h gaat komen dan moet ik maar effe naar de pier toe om te kijken hoe de paal zich hierop reageert. Voor de zekerheid maar even de dopsleutels mee nemen om misschien de paal wat naar beneden te halen. Gelukkigzw wind waardoor ik nog altijd goed kan meten
nou ja maar effe in de gaten blijven houden
![]()
Morgen vroeg rond 9 uur weg, brood en drinken mee nemen en dan kan ik los gaan.
Op dat moment is het laag water, op deze manier kan ik alles mooi in beeld gaan brengen, al met al zal alles tot 14 uur gaan duren voor het hoog water is. Wordt wel een lange dag maar voordeel is wel dat je dan alles van begin tot eind hebt
Kun je hier ook zien, ik denk dat als de wind weer wat meer uit het Zuiden gaat krullen hij ook aan gaat trekken: http://www.sat24.nl/quote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef horned_reaper het volgende:
Op dit moment zie je dat de wind is gedraaid aan de westkust en vanuit het westen nu met volle kracht beginnen begint te vallen
Ja ik kijk wel uitquote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ben je wel voorzichtig dan? Ze waarschuwen voor onweer dus daar zo bij het water moet je wel uitkijken.Beter een meetstation down dan een geroosterde Speedy.
Voor een stormschade/wateroverlast kom ik mijn bed niet uitquote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, als hij wel gaat dan heb je wellicht mooie plaatjes toch?
Gelukkig hebben we Speedy nog.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Voor een stormschade/wateroverlast kom ik mijn bed niet uit.. Dus laat 'm maar lekker stilblijven, of er moet iets anders gebeuren
.. 10:00 sportschool ook dus liever slapen
Ik denk het wel, en opeens zie ik ook waar dat onweer vandaan gaat komen, zie je die bewolking die meegezogen wordt?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:22 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Wat nu bij Ierland ligt gaat nog over ons heen trekken?
Ik blijf het fascinerend vinden die storm depressiesquote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk het wel, en opeens zie ik ook waar dat onweer vandaan gaat komen, zie je die bewolking die meegezogen wordt?
Sorry, link is wel handig: http://www.sat24.nl/
Ik ook, en vooral nu op SAT24, ik dacht echt dat het weer een glas water verhaal zou worden maar opeens zie je nu nieuwe voeding voor de depressie, echt heel bizar om dat te zien, zo snel als die wolken tegen elkaar indraaien!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik blijf het fascinerend vinden die storm depressies
Ging echt hard idd, soms was het net alsof de bewolking afgescheurd werd, en dan te bedenken dat het ergste nog moet komen...quote:Op donderdag 11 november 2010 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb je vandaag die wolken zien weg vliegen, gewoon een machtig gezicht!
En indd bizar om dat te zien, man man wat voor snelheid zou daar wel niet achter zitten. Volgens mij moeten we blij zijn dat we maar op een paar meter hoogte wonen ivp 400/500m hoogte.
Ach, die Ieren zitten nu schouderophalend achter een heerlijke pint Guinnessquote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef kahaarin het volgende:
Arm Ierland trouwens, kan niet fijn zijn die 2 stromingen tegelijk overwaaiend.
Weet je het zeker? Bewolking plus radar: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradarquote:Op donderdag 11 november 2010 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, die Ieren zitten nu schouderophalend achter een heerlijke pint Guinnessin een pub, uitkijkend over de Oceaan.
Ik ben 7 keer in Ierland geweest, dus ik ken de Ieren wel een beetjequote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Bewolking plus radar: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradar
Ik weet dat die reclame doet voorkomen alsof ze zich nergens wat van aantrekken maar heb mijn twijfels over de vraag of ze daadwerkelijk zo nonchalant zijn als er dingen voorbij gaan vliegen.
De pieper heb ik sowieso uit staan s'nachts.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Timmos het volgende:
Laat de pieper maar stilblijven vannacht.. Kan mn nachtrust best wel gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |