quote:Op donderdag 11 november 2010 19:21 schreef Deadre het volgende:
vast weer zo'n uitkeringstrekkende tokkie die dagelijks haar televaagtokkiekrantje koopt bij de sigarenboer bij haar om de hoek.
klappen daar heeft ze vast naar gesolliciteerd
You suck.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:21 schreef Deadre het volgende:
vast weer zo'n uitkeringstrekkende tokkie die dagelijks haar televaagtokkiekrantje koopt bij de sigarenboer bij haar om de hoek.
zo denk ik ook over jou internethooliganquote:Op donderdag 11 november 2010 19:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een uitkeringtrekkende (logisch als je 82 bent) tokkievrouw van 82 die beneden het metrostation wachtte in haar rollator tot de lift kwam?
ik hoop stiekem dat jij morgen iets erg meemaakt.
Aan je interesses op je profiel te zien ben je gewoon een troll. Een slechte ook nog.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:29 schreef Deadre het volgende:
[..]
zo denk ik ook over jou internethooligan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, waarom zou ik? een blanke is per definitie altijd onschuldig voor het volkje hierquote:Op donderdag 11 november 2010 19:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Aan je interesses op je profiel te zien ben je gewoon een troll. Een slechte ook nog.
De vrouw is 82 en gehandicapt, sukkel.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef Deadre het volgende:
[..]
nee, waarom zou ik? een blanke is per definitie altijd onschuldig voor het volkje hier
stoere jongen, je bent vast de held van je achterbuurtquote:Op donderdag 11 november 2010 19:21 schreef Deadre het volgende:
Onbeschofte mafkees. Tis dat ik je niet ken, anders had je wel anders gepiept, internetheld.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:21 schreef Deadre het volgende:
Obvious Troll is Obviousquote:Op donderdag 11 november 2010 19:21 schreef Deadre het volgende:
En zijn strijd tegen alcohol is hij ook nog goed aan het voortzetten.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
Maar Aboutaleb laat wel onderzoek doen naar blanke relschoppers . Dit laat hij gaan .
Paar keer de me/at door die straten/in de bus zetten werkt ook wel. Dit volk heeft alleen een grote bek wanneer het kan, als er een at-er in outfit naast ze staan druipen ze wel af.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik ben bereid vrijheden (niet privacy) op te geven om allochtone ellendelingen beter aan te kunnen pakken. Ik wil een uiterst repressief beleid aangaande Marokkaanse en andere buurtterroriserende jeugd. Een beleid dat de hele wereld de wenkbrauwen zal doen fronsen en iedereen zich laat afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen in Nederland.
Ik wil razzia's, heropvoedkampen, uit elkaar gehaalde gezinnen, gedwongen repatriėring, indoctrinatie van jonge kinderen voor ze ontsporen, etc. etc. Gewoon omdat het nodig is!
OV verboden op Lijn 2, ingevoerd door Opstelten zijn inmiddels ook ingetrokken .quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En zijn strijd tegen alcohol is hij ook nog goed aan het voortzetten.
gelukkig stipt hij vaak problemen aan die niet-marokkaans gerelateerd zijn. anders zou de marokkaanse koning hem wel eens een slecht bestuurder kunnen vinden. hij zit nou eenmaal in de marokkaanse hoge kaste. en dat voor een 'doodnormaal boerenknaapje'. ik mag hopen dat die rifbewoners en de koning zich heel erg diep schamen voor het gedrag van hun eeuwige onderdanen in nederland.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
OV verboden op Lijn 2, ingevoerd door Opstelten zijn inmiddels ook ingetrokken .
Ja, hij zorgt wel voor zijn allochtone vrienden die Aboutaleb
Ja, en mensen die dat niet willen zien zijn gewoon sadquote:Op donderdag 11 november 2010 20:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
OV verboden op Lijn 2, ingevoerd door Opstelten zijn inmiddels ook ingetrokken .
Ja, hij zorgt wel voor zijn allochtone vrienden die Aboutaleb
waarom word de politiek altijd betrokken in dit soort onderwerpen. Heeft er 80% van de tijd geen ruk mee te maken. Dat die meiden nou een oma slaan, ligt niet een links rotterdam, nee dat ligt aan hun ouders die hun te weinig slaags hebben gegeven. Ouders zijn degene die hun kind moeten opvoeden, niet de politiekquote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, en mensen die dat niet willen zien zijn gewoon sad
eens dat ouders hun kinderen moeten opvoeden, maar waarom dan al die lastpakjes van steeds jongere leeftijd uit marokkaanse hoek? waarom doen turken, surinamers, chinezen en zelfs polen het zoveel beter?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
waarom word de politiek altijd betrokken in dit soort onderwerpen. Heeft er 80% van de tijd geen ruk mee te maken. Dat die meiden nou een oma slaan, ligt niet een links rotterdam, nee dat ligt aan hun ouders die hun te weinig slaags hebben gegeven. Ouders zijn degene die hun kind moeten opvoeden, niet de politiek
punt.
De politiek kan strenger optreden tegen dit soort kankerkinderen. Dat doen ze niet, want om Ab zorgt wel voor ze. Daardoor krijgen ze steeds minder motivatie om zich goed te gedragen, want alles komt toch wel goed.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
waarom word de politiek altijd betrokken in dit soort onderwerpen. Heeft er 80% van de tijd geen ruk mee te maken. Dat die meiden nou een oma slaan, ligt niet een links rotterdam, nee dat ligt aan hun ouders die hun te weinig slaags hebben gegeven. Ouders zijn degene die hun kind moeten opvoeden, niet de politiek
punt.
Regering dient mij als burger van dit land fatsoenlijk te beschermen . Dat laten ze na . Keer op keer zijn er namelijk dit soort incidentenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
punt.
met slaag bedoelde ik dan niet letterlijk slaan, maar straffen zodat ze het niet meer doen. Ze worden veels teveel los gelaten met het ide van; ''ga jij maar lekker hangen op straat, kan ons niks schelen wat je doet''quote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eens dat ouders hun kinderen moeten opvoeden, maar waarom dan al die lastpakjes van steeds jongere leeftijd uit marokkaanse hoek? waarom doen turken, surinamers, chinezen en zelfs polen het zoveel beter?
slaag is niet opvoeden maar haat kweken. een corrigerende koude douche is misschien niet beter. je kunt beter negeren. wegsturen, naar hun kamertje. overdenken van zonden.
De politiek moet optreden? De handhaving is niet de verantwoordelijkheid van de politiek last time i checked? De politiek geeft echter (achteraf) wel de stemming van de (niet)gedane acties. Indirect kun je ze wel verantwoordelijkheid voor het betuttelen van goede acties maar de mentaliteit is het probleem. Het loont niet om ze aan te pakken maar het loont wel om crimineel te zijn..quote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De politiek kan strenger optreden tegen dit soort kankerkinderen. Dat doen ze niet, want om Ab zorgt wel voor ze. Daardoor krijgen ze steeds minder motivatie om zich goed te gedragen, want alles komt toch wel goed.
dus jij wilt aan het handje vastgehouden worden. Waarom niet voor jezelf opkomen? en zelf het recht in handen nemen (ga protesteren of zo iets) helpt geen ruk!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Regering dient mij als burger van dit land fatsoenlijk te beschermen . Dat laten ze na . Keer op keer zijn er namelijk dit soort incidenten
Omdat ik dan zelf een strafblad krijg .quote:Op donderdag 11 november 2010 20:54 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
dus jij wilt aan het handje vastgehouden worden. Waarom niet voor jezelf opkomen? en zelf het recht in handen nemen (ga protesteren of zo iets) helpt geen ruk!
De regering zal je nu en nooit niet kunnen beschermen, hoogsten die meiden een paar weken opsluiten (of strafwerk laten doen) en dan staan ze weer vrolijk op straat, en dan? ...
In een verzorgingsstaat moet de politiek zorgen voor een goede levenssfeer en veiligheid, zo gaat dat.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
De politiek moet optreden? De handhaving is niet de verantwoordelijkheid van de politiek last time i checked? De politiek geeft echter (achteraf) wel de stemming van de (niet)gedane acties. Indirect kun je ze wel verantwoordelijkheid voor het betuttelen van goede acties maar de mentaliteit is het probleem. Het loont niet om ze aan te pakken maar het loont wel om crimineel te zijn..
Sociale controle en daar ook echt iets aan verbinden. Jaren terug: groep turkse jeugd die regelmatig hun grens zocht. Tot er verderop een turke man is gaan wonen, die hield ze heeel goed in de gaten, en oh wee als ze te ver gingen! Pakte ze op aan hun arm en nam ze mee naar hun ouders, sociale controlequote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
met slaag bedoelde ik dan niet letterlijk slaan, maar straffen zodat ze het niet meer doen. Ze worden veels teveel los gelaten met het ide van; ''ga jij maar lekker hangen op straat, kan ons niks schelen wat je doet''
Mijn moeder wou (terecht) weten wie mijn vrienden waren, en als ik ging hangen met wie ik ging hangen. Als je normaal en netjes bent opgevoed, weet je dat je ouderen niet moet slaan.
En uit de hoek van turken/surinamers heb je goeg foute lui. Dit heeft niks met links, rechts, cohen of wie maar ook te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |