prachtig.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet.
Ik spreek ook op FOK! niet over Israël of Joden.
Ja, okee, weet niet of dat in het wetboek van strafrecht staat echter. Of niet als zodanig dan.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zinloos geweld etc....ja.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef trancethrust het volgende:
In zulke gevallen vraag ik wat eventuele omstanders aan het doen waren. Gerdesiaweg is doorgaans niet compleet verlaten ofzo.
dat is natuurlijk een deel van een mogelijke verklaring, maar ook de politie is aan regels gebonden qua uitvoering, en die straatterroristjes zijn natuurlijk niet onder de indruk van het huidige klimaat want de consequenties zijn miniem dus waarom respect hebben voor de politiequote:Op donderdag 11 november 2010 11:45 schreef LXIV het volgende:
Je was me voor, RYan.
Maar goed, hier dus verder:
[..]
Ja, maar het specifieke probleem van gebrek van ontzag voor de politie is toch typisch Nederlands. Al jaren trouwens.
Ik zie ook af en toe van die 'agentes', met de kont van een politiepaard en 1 meter 60 hoog, die daar dan voorbij waggelen, kauwgom in hun mond en zo'n stom petje op. Daar trek ik me ook helemaal niks van aan natuurlijk. Die zijn hooguit goed genoeg om de weg aan te vragen.
Je moet gewoon mannen van minimaal 1 meter 80 hebben, breedgeschouderd en met een zwart politiepak en een knuppel. Die ze ook gebruiken als het nodig is. Dan kweek je respect.
quote:...Marokkaanse hangjongeren...
Indianen versus Marokkanen?quote:
Indianen versus Finnenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Indianen versus Marokkanen?
Ach, dat heb ik in gesprekken met katholieke vrienden ook. Ergens ook wel logisch, anders zouden ze niet meer geloven denk ikquote:Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat wilde ik al zeggen idd.
Verdomd aardige lui.
Zelf een gesprek over religie is wel aardig, alhoewel ze zich niet kunnen voorstellen dat iemand -- niets -- gelooft..
Met Nederlanders heb ik nooit een gesprek over religie eigenlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik in gesprekken met katholieke vrienden ook. Ergens ook wel logisch, anders zouden ze niet meer geloven denk ik
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met Nederlanders heb ik nooit een gesprek over religie eigenlijk..
Ik krijg echt ook de indruk dat iedereen die ik ken van god los is oid.
Je woont in de bijbelbelt?quote:
U jelly?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef Re het volgende:
ahh Ryan is weer een topicje aan het kapen ...
Mmh, een wereldvreemde fokker. Zorgelijk hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie zelfs bijna nooit Marokkanen..
a) wegstemmenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:23 schreef voice-over het volgende:
Wat willen we nu eigenlijk met al die PvdA-bestuurders en -burgemeesters. Hun theepot-beleid heeft de baarlijke duivel uit Noord-Afrika gebaard. Berbertuig en Arabische geitenneu.../hoeders terroriseren Nederland dat het een lieve lust is. Ondertussen wordt Wilders door hen uitgemaakt voor racist.
een schandpaal is uitstekend. liefst een beetje in de buurt waar de dames vandaan komen. het gooien van spullen hoeft wat mij betreft niet, ik zou er zelf namelijk niet aan meedoen. hooguit spugen, zoals zij zo graag deden bij die hollandse varkenshoeren oid.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:32 schreef superworm het volgende:
Bij dit soort wijven krijg ik zelfs als middenpartijprogressieveling de neiging om te roepen dat ze de schandpaal weer in moeten voeren. Zou dat niet wat zijn? Paar weken van acht tot vijf, gratis tomaten en rot fruit voor de passanten, bordje erboven met uitleg.
een uitkeringtrekkende (logisch als je 82 bent) tokkievrouw van 82 die beneden het metrostation wachtte in haar rollator tot de lift kwam?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:21 schreef Deadre het volgende:
vast weer zo'n uitkeringstrekkende tokkie die dagelijks haar televaagtokkiekrantje koopt bij de sigarenboer bij haar om de hoek.
klappen daar heeft ze vast naar gesolliciteerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |