abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2010 @ 20:57:47 #101
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88610786
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

In een verzorgingsstaat moet de politiek zorgen voor een goede levenssfeer en veiligheid, zo gaat dat.
:?

De ministers met de roede de straat op?!
pi_88610787
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef fs180 het volgende:

[..]

Sociale controle en daar ook echt iets aan verbinden. Jaren terug: groep turkse jeugd die regelmatig hun grens zocht. Tot er verderop een turke man is gaan wonen, die hield ze heeel goed in de gaten, en oh wee als ze te ver gingen! Pakte ze op aan hun arm en nam ze mee naar hun ouders, sociale controle _O_
Sociale controle doet meer dan de politie kan, dat weet ik. Maar je kan dat niet opdringen, dus zul je die kutzakjes op een andere manier moeten laten voelen wie de baas is.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88610800
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef fs180 het volgende:

[..]

:?

De ministers met de roede de straat op?!
:') :|W
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 11 november 2010 @ 21:02:22 #104
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88611006
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:') :|W
Nou doe eens uitleggen dan?

" :') "
pi_88611087
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef fs180 het volgende:

[..]

Nou doe eens uitleggen dan?

" :') "
Politiek zorgt dat iedereen aan z'n eerste levensbehoeften kan voldoen. Ze zorgen er ook voor dat het veilig is op straat.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:06:37 #106
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88611204
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Politiek zorgt dat iedereen aan z'n eerste levensbehoeften kan voldoen. Ze zorgen er ook voor dat het veilig is op straat.
Iets preciezer graag? Want de minsters de straat op sturen leek je geen goed idee? Afgaande op jouw post faalt de politiek op elke mogelijke manier en krijgt eigenrichting de voorkeur..
pi_88611257
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef fs180 het volgende:

[..]

Iets preciezer graag? Want de minsters de straat op sturen leek je geen goed idee? Afgaande op jouw post faalt de politiek op elke mogelijke manier en krijgt eigenrichting de voorkeur..
Waaruit concludeer je dat ik vind dat de politiek op elke mogelijke manier faalt?

De politiek kan ervoor zorgen dat dit soort mensen zulke hoge straffen krijgen dat ze het zullen laten.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:11:41 #108
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88611442
quote:

[..]

Sociale controle en daar ook echt iets aan verbinden. Jaren terug: groep turkse jeugd die regelmatig hun grens zocht. Tot er verderop een turke man is gaan wonen, die hield ze heeel goed in de gaten, en oh wee als ze te ver gingen! Pakte ze op aan hun arm en nam ze mee naar hun ouders, sociale controle _O_
ja , sociale controle moet vooral meer ingevoerd worden. Vooral bij de leeftijd 12-18, overal buurtwachten maar wel van hetzelfde geloof/afkomst. Want Mohammed en Shau-ree luisteren echt niet naar Pieter!
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  donderdag 11 november 2010 @ 21:14:01 #109
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88611558
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Omdat ik dan zelf een strafblad krijg . ^O^
Sowieso doe je afbraak aan de rechtstaat met dit soort debiele uitspraken .
"Als u zich niet veilig voelt gaat u maar lekker protesteren " Yeah RIGHT :')
met zelf het recht in hand nemen is met een grote groep mensen laten zien dat je het niet langer pikt. Degene die aan het hoofd staan die de problemen moeten oplossen is inderdaad de regering, en degene die het uit moeten voeren zijn de sociaal werkers, politie etc.

Maarja met die verknipte politie in de regering tegenwoordig gaat dat natuurlijk niet opschieten, óók Geert met zijn wilde krullen is hier niet tegen opgewassen.

punt.
*O* *O* *O*
pi_88611721
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

met zelf het recht in hand nemen is met een grote groep mensen laten zien dat je het niet langer pikt. Degene die aan het hoofd staan die de problemen moeten oplossen is inderdaad de regering, en degene die het uit moeten voeren zijn de sociaal werkers, politie etc.

Maarja met die verknipte politie in de regering tegenwoordig gaat dat natuurlijk niet opschieten, óók Geert met zijn wilde krullen is hier niet tegen opgewassen.

punt.
Ik betaal hier godverdomme geen belasting om me dan alsnog met dit soort zaken bezig te houden .
Nogmaals de politie/politiek moet waken over de handhaving openbare orde .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:20:25 #111
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88611867
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waaruit concludeer je dat ik vind dat de politiek op elke mogelijke manier faalt?

De politiek kan ervoor zorgen dat dit soort mensen zulke hoge straffen krijgen dat ze het zullen laten.
Dat vind ik. Immers, niet iedereen kan er in voorzien en echt veilig kun je het niet altijd noemen. Doch snap ik niet direct hoe de politiek dit veranderd? De politiek maakt wetten, maar voert ze niet uit.Ik krijg het idee dat je (te)veel tv kijkt en daar je standpunt vandaan haalt?
  donderdag 11 november 2010 @ 21:25:55 #112
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88612122
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik betaal hier godverdomme geen belasting om me dan alsnog met dit soort zaken bezig te houden .
Nogmaals de politie/politiek moet waken over de handhaving openbare orde .
dus op elke straathoek en elke minuut moet politie staan ''voor het geval dat'' en wie betaald dat, jij? (dan vind ik het best)

Ik ben het ermee eens dat die snoepreisjes naar marokko voor ontspoortde jongeren belachelijk is, maar hier los je ook niets mee op. Met hardere amerikaanse straffen ook niet, daar is het al helemaal ontspoord
*O* *O* *O*
  donderdag 11 november 2010 @ 21:29:04 #113
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_88612313
quote:

[..]

turken schamen zich als iemand uit hun gemeenschap zich misdraagt. was al zo op mijn middelbare school. we hadden ali en mohamed als enige turken op school. ali had op een gegeven moment gestolen. de volgende dag kwam ie helemaal kaal op school.

zijn vader wilde hem vernederen met die 'criminele' daad.

jammer dat die correctie ontbreekt in de marokkaanse gemeenschap. komt denk ik vooral omdat ze erg vaak importbruidjes laten overkomen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_88612377
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef fs180 het volgende:

[..]

Dat vind ik. Immers, niet iedereen kan er in voorzien en echt veilig kun je het niet altijd noemen. Doch snap ik niet direct hoe de politiek dit veranderd? De politiek maakt wetten, maar voert ze niet uit.Ik krijg het idee dat je (te)veel tv kijkt en daar je standpunt vandaan haalt?
Waaruit concludeer je dat ik vind dat de politiek op elke mogelijke manier faalt? En nee, ik kijk niet te veel tv, maar je kan wetten maken, straffen bepalen, en zo ervoor zorgen dat deze jongeren zwaarder gestraft wordt. Hoe kom je erbij dat ik tv kijk :')
  donderdag 11 november 2010 @ 21:34:06 #115
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88612598
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waaruit concludeer je dat ik vind dat de politiek op elke mogelijke manier faalt? En nee, ik kijk niet te veel tv, maar je kan wetten maken, straffen bepalen, en zo ervoor zorgen dat deze jongeren zwaarder gestraft wordt. Hoe kom je erbij dat ik tv kijk :')
Oh, je trollde, zeg dat dan, scheelt mij moeite.
pi_88612641
quote:
8s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef fs180 het volgende:

[..]

Oh, je trollde, zeg dat dan, scheelt mij moeite.
O, je weet niet wat je terug moet zeggen. Faal.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:35:57 #117
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88612690
Reageer gewoon serieus, dit is geen klb of onz.
pi_88612759
quote:
18s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef fs180 het volgende:
IK reageer serieus. JIJ niet. Jij trekt conclusies uit mijn posts waarvan ik wil weten hoe je ze eruit hebt kunnen halen. En jij antwoord niet. Als je niet kan antwoorden omdat je hebt lopen lullen, ok, dan weet ik dat. Maar als je niet kan antwoorden en dan zegt dat ik een troll ben zodat je niet hoeft te antwoorden, dat is zwak.
pi_88612962
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

dus op elke straathoek en elke minuut moet politie staan ''voor het geval dat'' en wie betaald dat, jij? (dan vind ik het best)

Ik ben het ermee eens dat die snoepreisjes naar marokko voor ontspoortde jongeren belachelijk is, maar hier los je ook niets mee op. Met hardere amerikaanse straffen ook niet, daar is het al helemaal ontspoord
Ze moeten eens beginnen met repressief op te treden tegen misstanden .
Dus niet geld geven aan Marokkanen om een nieuwsjaarsfeestje te organiseren, die eerder dat jaar mensen stonden te overvallen in Gouda :)
Als je een bejaarde vrouw in elkaar slaat , 2 weken zitten . Niet dit soort laffe taakstrafjes . De mensen pikken het gewoon niet meer . Daardoor zitten wij straks opgescheept met types als Wilders :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88613027
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ze moeten eens beginnen met repressief op te treden tegen misstanden .
Dus niet geld geven aan Marokkanen om een nieuwsjaarsfeestje te organiseren, die eerder dat jaar mensen stonden te overvallen in Gouda :)
Als je een bejaarde vrouw in elkaar slaat , 2 weken zitten . Niet dit soort laffe taakstrafjes . De mensen pikken het gewoon niet meer . Daardoor zitten wij straks opgescheept met types als Wilders :r
2 weken maar? Ik ben er iets radicaler in :P Maar het mag wel wat strenger ja.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:41:52 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_88613042
quote:
18s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef fs180 het volgende:
deed ik dat niet dan?
pi_88613113
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

2 weken maar? Ik ben er iets radicaler in :P Maar het mag wel wat strenger ja.
Om te beginnen ja . Nu staan ze na 24 uur maximaal weer buiten (als ze al gepakt worden)
En dan naar HALT voor een taakstrafje . Pleintjes vegen en naar meisjes fluiten met andere boefjes . Geeft ze alleen maar meer status :r
Groetjes, Ezio.
pi_88613152
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

deed ik dat niet dan?
Hij had het wss tegen mij. Maar hij is uitgeblufd :')
  donderdag 11 november 2010 @ 21:46:29 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_88613280
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

tsja. zo gaat het al jaren. en steeds meer gaat het de kant op die ik al jaren voorspel, maar dat maakt me ineens radicaal of iets dergelijks.
pi_88613393
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tsja. zo gaat het al jaren. en steeds meer gaat het de kant op die ik al jaren voorspel, maar dat maakt me ineens radicaal of iets dergelijks.
Ja, maar dat is tegenwoordig iets om trots op te zijn.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:49:55 #126
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88613457
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jouw onkunde tot het lezen van mijn post reflecteert mijn vocabulaire capaciteit? :{
Ik beweer immers nergens dat dat jouw conclusie is, grapjas. Toch blijf ik van mening dat je een troll bent, zeker gezien jouw 'kennis' van politiek en recht.
pi_88613573
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef fs180 het volgende:

[..]

Jouw onkunde tot het lezen van mijn post reflecteert mijn vocabulaire capaciteit? :{
Ik beweer immers nergens dat dat jouw conclusie is, grapjas. Toch blijf ik van mening dat je een troll bent, zeker gezien jouw 'kennis' van politiek en recht.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef fs180 het volgende:

[..]

donderdag 11 november 2010 @ 22:40:57 #128
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88615843
Als volgens jouw logica de politiek verantwoordelijk is falen zij.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 12-11-2010 10:35:10 ]
pi_88615999
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:40 schreef fs180 het volgende:
Als volgens jouw logica de politiek verantwoordelijk is falen zij.
Op elke mogelijke manier? :')

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 12-11-2010 10:35:10 ]
pi_88621364
Klinkt als een racistische aanval.
pi_88621588
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:45 schreef LXIV het volgende:
Je was me voor, RYan.

Maar goed, hier dus verder:

[..]

Ja, maar het specifieke probleem van gebrek van ontzag voor de politie is toch typisch Nederlands. Al jaren trouwens.

Ik zie ook af en toe van die 'agentes', met de kont van een politiepaard en 1 meter 60 hoog, die daar dan voorbij waggelen, kauwgom in hun mond en zo'n stom petje op. Daar trek ik me ook helemaal niks van aan natuurlijk. Die zijn hooguit goed genoeg om de weg aan te vragen.

Je moet gewoon mannen van minimaal 1 meter 80 hebben, breedgeschouderd en met een zwart politiepak en een knuppel. Die ze ook gebruiken als het nodig is. Dan kweek je respect.
en als dat niet helpt een waarschuwingsschot
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_88625988
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 01:15 schreef Droomert het volgende:
Klinkt als een racistische aanval.
Is het ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')