Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 10:13 schreef iBenny het volgende:
Is dit zo'n TT die je zelf moet aanvullen?
En dat in 13 minutenquote:
Goed hoor, ik heb het vooral koudquote:Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel aan het werk maar niet echt lekker![]()
Hoe is het met jou?
Het is ook koudquote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed hoor, ik heb het vooral koud
Ja, en ik zit in een koud huis ook nogquote:
verwarming aan?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik zit in een koud huis ook nog
quote:
Hij staat al op 26quote:
Ohhh ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed hoor, ik heb het vooral koud
Katten als tochtstrip gebruikenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Hij staat al op 26
Maar er komt volgens mij meer kou binnen dan verwarmd kan worden
Ik ben aan het oppassen, daar zijn geen kattenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Katten als tochtstrip gebruiken
Nu wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Pheno heb je mijn pm gelezen?
Oja, kinderen werken nog beter als tochtstripquote:Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben aan het oppassen, daar zijn geen katten
* kijkt naar kindjes...*
En straks moeten we naar buiten ook nogDoor de regen
Dat moet van je mond?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet ook zo naar buiten... even kadootje kopen. En ik MOET een broodje zalm hebben
Hallo?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
En direct naast ons pand staat een mega-kraan om het nieuwe hoofdkantoor te bouwen, kraan van 15 verdiepingen hoog, dus als ik straks niet meer antwoord issie omgewaaid
Ja, en jouw hier is niet zo ver van mijn hier, dus drie keer radenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, kinderen werken nog beter als tochtstrip![]()
Maar...moet je naar buiten? Het plenst hier
Of je nog leeftquote:
Ohw, dan zal ik het ook zo wel hebben... nu nog geen last vanquote:Op donderdag 11 november 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en jouw hier is niet zo ver van mijn hier, dus drie keer raden
Buienalarm downloadenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dan zal ik het ook zo wel hebben... nu nog geen last van
Het plenst en ik kan naar je zwaaien?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en jouw hier is niet zo ver van mijn hier, dus drie keer raden
http://www.werkenbij.amsterdam.nl/vacature.php?id=11783quote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom? Wel leuk hoormaar why
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.werkenbij.amsterdam.nl/vacature.php?id=11783
Pools uiteraard als tweede taal. En je moet de hoertjes dus van dichtbij bekijken en inschatten, en daarna een review op www.hookers.nl zetten?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
-Een goed observatie- en inschattingsvermogen en kun je waarnemingen scherp en helder verwoorden in schriftelijke rapportages?
-Het vermogen om je in het Engels en liefst nog een andere vreemde taal mondeling uit te drukken?
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kom overal.
In v&a liggen mijn rootz
Hihi ik zei ik kom overal
Ik heb je hie rnog nooit in het begin gezien hierquote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kom overal.
In v&a liggen mijn rootz
Hihi ik zei ik kom overal
hij kwam er ook pas later in, maar het was z'n eerste SCquote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb je hie rnog nooit in het begin gezien hier
Haha die site klik ik nu maar even niet aanquote:Op donderdag 11 november 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pools uiteraard als tweede taal. En je moet de hoertjes dus van dichtbij bekijken en inschatten, en daarna een review op www.hookers.nl zetten?
whehehequote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.werkenbij.amsterdam.nl/vacature.php?id=11783
Vraag maar naquote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb je hie rnog nooit in het begin gezien hier
Omdat ik zo'n lieve, meegaande jongen ben bedoel je?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha die site klik ik nu maar even niet aan![]()
Ja, wel echt iets voor jou deze functie
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n lieve, meegaande jongen ben bedoel je?
Ja, met puppy-ogenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n lieve, meegaande jongen ben bedoel je?
Ohw jaquote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kwam hier op zondag 30 mei
[V&A SC] Ter vervanging van het zwarte gat
Hoe?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is terug te zien in je postgeschiedenis
Eerder toch? gezien de OPquote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kwam hier op zondag 30 mei
[V&A SC] Ter vervanging van het zwarte gat
Goede binnenkomerquote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef pgrferrari het volgende:
Mijne 1e post in v&a:
[V&A SC] Ter vervanging van het zwarte gat!!!
Die is gisteren vermoordquote:
Ik snap 'm ook nietquote:Op donderdag 11 november 2010 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik kan niks vinden
of de zoekfunctie gebruiken! Zoek op je naam en sorteer op datum oplopend. Selecteer juiste forum en hoppa!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klik eens op je naam bij een post
http://forum.fok.nl/user/history/180867
Nee, ik sprak hem gisteren nogquote:Op donderdag 11 november 2010 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is gisteren vermoord
Je bent nu verdacht...quote:Op donderdag 11 november 2010 13:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik sprak hem gisteren nog
neequote:Op donderdag 11 november 2010 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
I noes.
Stop me in het maffiaspel.
Het kan niet eensquote:Op donderdag 11 november 2010 13:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok.
Zou ik toch niet aan meedoen
Omdat sleepy time niet hetzelfde is als bed time?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan sleepy time?
Ah, ok.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat sleepy time niet hetzelfde is als bed time?
het is gewoon de time waarop ik sleepy word...
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb jij de AT standaard open staan
Je snelle reactie in een topic waar een uur niks gezegd was, vandaarquote:
Nog een keer?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* Kiept het water uit zijn schoenen.
Nee, ik mag pas over een half uur de files in.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* Kiept het water uit zijn schoenen.
okquote:Op donderdag 11 november 2010 14:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je snelle reactie in een topic waar een uur niks gezegd was, vandaar
Hi Tombo en Benny ook
Jaquote:
Gezien het mooie weer ben ik maar wat eerder vertrokkenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik mag pas over een half uur de files in.
Tja, dat is te voorspelbaar in dit land. Mensen kunnen gewoonweg niet rijden met andere omstandigheden dan een rollerband.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
Staat al tegen de 150km, en de échte spits moet nog komen
Ow, ik had mn raam op een kiertje gezet vanmorgen om te luchten, dat ga ik maar eens dichtdoenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef omearos het volgende:
Lekker warm thuis met een grote beker warme melkHeerlijk weer om binnen te zitten
ik heb meestal wel cacao in huis, maar nu ook van die blokjes chocola op een stokje voor warme chocolademelkquote:Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, ik had mn raam op een kiertje gezet vanmorgen om te luchten, dat ga ik maar eens dichtdoen
En dan ook iets warms zien te regelen (ik wil chocomel maar ik heb het niet)
Cacao heb ik ook wel, maar geen melkquote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb meestal wel cacao in huis, maar nu ook van die blokjes chocola op een stokje voor warme chocolademelk
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cacao heb ik ook wel, maar geen melk
Ja, dat is het net nietquote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef omearos het volgende:
[..]
kan ook met heet water, maar is toch anders
Ik heb altijd melk in huis, ontbijt met cornflakes of brintaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is het net niet
Ik moet maar eens melkpakjes gaan invriezen voor dit soort dingen
Ik hou niet van melkquote:Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb altijd melk in huis, ontbijt met cornflakes of brinta
Ja, milkshake, yoghurt, chocolademelk etc vind ik wel lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef omearos het volgende:
[..]
maar wel van chocolademelk?
Als je heel graag wilt kun je naar de Mac oid
ik ook, en blijf ook lekker binnenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, milkshake, yoghurt, chocolademelk etc vind ik wel lekker
En ik ben net zo blij dat ik binnen zit
Iddquote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ook, en blijf ook lekker binnen
En er zijn gelukkig meer warme dranken, zoals koffie of thee
mijn katten lopen ergens rond en komen af en toe even op schootquote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
En 2 katten als kruikjes, dus mooi dat ik niet meer van de bank af kom
PGR ook al, Miauwtje zeker ook alquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik geniet hier al van mijn weekend
Liveshowsquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PGR ook al, Miauwtje zeker ook al
Vanavond VOHBenieuwd hoe het live gaat zijn
Niet? Je moet nog een hele dag?quote:
Nou ik ben wel thuis maar toch aan het werk hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PGR ook al, Miauwtje zeker ook al
Vanavond VOHBenieuwd hoe het live gaat zijn
Ja, tot een uur of 19.00quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Liveshows
[..]
Niet? Je moet nog een hele dag?
Van wie?quote:
De kater.quote:
Dan liever nietquote:
Je ziet haar ribben, te getraind / mager.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je serieus zitten klagen? En wat is er mis met die buik dan? Ik zie het niet hoor![]()
Die 2 bovenste botten? Die je zie wel vaker bij vrouwen die zo een beetje naar achter leunen hoor, maar goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je ziet haar ribben, te getraind / mager.
die eerste die ik poste? Nou, daar kan je wel de ribben van tellen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind ze alletwee nog wel meevallen, tuurlijk die bovenste is ultraslank, maar niet dat je haar ribben kan tellen of die heupbotten zo uitsteken
Dat voor de kijker onder d'r linkertiet? Dat zijn toch gewoon 'rimpels'/kreukels? Als het ribben zijn zitten ze iig verkeerd-omquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
die eerste die ik poste? Nou, daar kan je wel de ribben van tellen hoor
Kreukels?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat voor de kijker onder d'r linkertiet? Dat zijn toch gewoon 'rimpels'/kreukels? Als het ribben zijn zitten ze iig verkeerd-om
Okeee danquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze heeft te lang opgevouwen in de kast gelegen
Zo gaat dat dan hé... kijk maar op die laatste foto van mij naar die 2e van rechts in die creme kleurige lingerie. Die heeft ook een flinke vouw ter hoogte van d'r buik.quote:
Ik zie ook rode kruisjes, maakt de conversatie erg grappig....quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:32 schreef Pheno het volgende:
Ik krijg hier en "I would definitely hit her" plaatjes met nerds achter een computerscherm op mijn netvlies. Pgr, man up!
(plaatjes geven hier rode kruisjes overigens)
Paar modellen van de Victoria Secrets show, stond als Gigapica (hi-res foto's) op GeenStijl. Maar tis te min voor PGR, en Benny ik hadden even een discussie of iets nou kreukels (quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie ook rode kruisjes, maakt de conversatie erg grappig....
Nou ja, hij zegt toch alleen dat hij haar magertjes vindtquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar modellen van de Victoria Secrets show, stond als Gigapica (hi-res foto's) op GeenStijl. Maar tis te min voor PGR, en Benny ik hadden even een discussie of iets nou kreukels () of ribben waren
Oh die lelijke wijven.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar modellen van de Victoria Secrets show, stond als Gigapica (hi-res foto's) op GeenStijl. Maar tis te min voor PGR, en Benny ik hadden even een discussie of iets nou kreukels () of ribben waren
Benny of PGR?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja, hij zegt toch alleen dat hij haar magertjes vindt
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja, hij zegt toch alleen dat hij haar magertjes vindt
Op zijn kater?quote:
Pgrquote:
ik krijg een "forbidden"-errorquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Pagina terug en dan weer naar deze bladzijde, dan doen de chicks met kreukels het weer
Hallotjes![]()
tnxquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)strange_clothes.html
Victoria Secrets lingeriequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)strange_clothes.html
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
Je was er vroeg bij Omea![]()
Ik kom net mn nest uit
Jaja, even 'relaxen in bed', en het nuttige wat je buiten bed deed was zeker een nieuw pakje batterijen zoeken?quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaja, even 'relaxen in bed', en het nuttige wat je buiten bed deed was zeker een nieuw pakje batterijen zoeken?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaja, even 'relaxen in bed', en het nuttige wat je buiten bed deed was zeker een nieuw pakje batterijen zoeken?
Goed, en bij jou?quote:
Estherquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Benny
Tombo, welke VOH deelneemster heeft een raar oog?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Benny
Team Estherquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Waar zat je dan naar te kijken, het was zo obvious
Kiek dan
Ze is net zo'n pop uit carnaval festival, dat het ene oog anders dicht gaat dan het anderequote:
Team Kiki? Dan kun je die pompoms nu wel thuislatenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
Team Kiki
Maar Benny zit mij te foppenHij zegt dat hij Esther's rare oog niet heeft gezien
Ja, dan maar weer Team Wiepquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Team Kiki? Dan kun je die pompoms nu wel thuislaten
Ehm... jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wow, Benny...is er soms ook iets met jouw oog?
Maar ook met dat aparte oog vind ik haar wel mooiquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Tis mij ook niet opgevallen. En hoe kan je nou wel zien dat ze misschien 5cm groter is dan het gemiddelde en NIET dat oog zien![]()
Ik ben bang van haarquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ook met dat aparte oog vind ik haar wel mooi
Hahaha hoe eerlijkquote:
Win-win tochquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:59 schreef -Miauw- het volgende:
Sinds Anouk klaar is met die Unorthadox is ze ook weer van Twitter af
En je bent niet bang voor Anouk? Woehahahahaquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, wat wil je weten, ze staat net te douchen dus ik kan het ff vragen
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En je bent niet bang voor Anouk? Woehahahaha
Ze bijt z'n piemeltje deraf.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En je bent niet bang voor Anouk? Woehahahaha
Jij komt iets tekort hè?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze bijt z'n piemeltje deraf.
Hmm dat vind ik het leuke aan Anoukquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Was echt een heel gaaf concert dat, ik had er vooraf niet zo veel van verwacht, maar de Ahoy' rockte zowaar bijna (bijnnnnna hé) nog harder als bij Metallica.
Later Anouk nog een keer op Lowlands gezien, dat was wat minder... toen had ze ook (alweer) gedonder met d'r band enzo.
Ik ben niet zo'n Metallica-fanquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
Maar deze intro vanaf 02:45 is nog steeds ongeëvenaard voor een indoorshow
Moet ook geweldig zijn als artiest, al die zingende fans!quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ze rockte echt serieus de pan uitDeze is ook zo geweldig, hoe ze daar die gitarist gek staat te maken tijdens die solo;
Ja wel leuk dat ze dat nummer anders inzetten en zodra het publiek hoort welk nummer het is komt ze er zelf amper meer bovenuitquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moet ook geweldig zijn als artiets, al die zingende fans!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
Nou PGR, op tafel er maar mee dan en meten maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, had een wedstrijdpakket aangevraagd om bruine bonen te kweken.quote:
De SC, ging er net nog over.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, is dat zo?
Wist ik heul niks van.![]()
Is daar een topic over?
Die waren afgelopen week al toch? Met Justin Bieberquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk naar de MTV EMA awards. Waarom? Geen idee, eigenlijk. Is er nog wat leuks op tv?
JAAAAAAAAAAAA ik ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, had een wedstrijdpakket aangevraagd om bruine bonen te kweken.
Kreeg ik vandaag binnen.
En deze coole muts kreeg je erbij.
Dat was een toffe verrassing.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Benny
Liefdeloosquote:
Ik heb geen idee, ik kijk verdomd weinig tv. Justin Bieberquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die waren afgelopen week al toch? Met Justin Bieber![]()
als een van de grote winnaars
Happy feet is nuquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kijk verdomd weinig tv. Justin Bieber
Ik schrijf nu mijn laatste reviewquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben 5 films gekeken, maar geen 1 film afgekeken
Niet tof, stond er veel belangrijks op?quote:Op zondag 14 november 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
En dat was het goede aan de morgen. Tof, 1,5 TB naar de klote. Die schijf heb ik nog geen jaar. Zucht, ik ga de offerte maar zoeken, tevens garantiebewijs. Moeilijk he, kwaliteit maken.
Het draait in RAID-1, dus ik ben niets kwijt. Alle muziekvideos (3x op backup) en zo'n 100GB aan game-assetsquote:Op zondag 14 november 2010 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet tof, stond er veel belangrijks op?
Welk merk trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |