Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 10:13 schreef iBenny het volgende:
Is dit zo'n TT die je zelf moet aanvullen?
En dat in 13 minutenquote:
Goed hoor, ik heb het vooral koudquote:Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel aan het werk maar niet echt lekker![]()
Hoe is het met jou?
Het is ook koudquote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed hoor, ik heb het vooral koud
Ja, en ik zit in een koud huis ook nogquote:
verwarming aan?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik zit in een koud huis ook nog
quote:
Hij staat al op 26quote:
Ohhh ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed hoor, ik heb het vooral koud
Katten als tochtstrip gebruikenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Hij staat al op 26
Maar er komt volgens mij meer kou binnen dan verwarmd kan worden
Ik ben aan het oppassen, daar zijn geen kattenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Katten als tochtstrip gebruiken
Nu wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Pheno heb je mijn pm gelezen?
Oja, kinderen werken nog beter als tochtstripquote:Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben aan het oppassen, daar zijn geen katten
* kijkt naar kindjes...*
En straks moeten we naar buiten ook nogDoor de regen
Dat moet van je mond?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet ook zo naar buiten... even kadootje kopen. En ik MOET een broodje zalm hebben
Hallo?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
En direct naast ons pand staat een mega-kraan om het nieuwe hoofdkantoor te bouwen, kraan van 15 verdiepingen hoog, dus als ik straks niet meer antwoord issie omgewaaid
Ja, en jouw hier is niet zo ver van mijn hier, dus drie keer radenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, kinderen werken nog beter als tochtstrip![]()
Maar...moet je naar buiten? Het plenst hier
Of je nog leeftquote:
Ohw, dan zal ik het ook zo wel hebben... nu nog geen last vanquote:Op donderdag 11 november 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en jouw hier is niet zo ver van mijn hier, dus drie keer raden
Buienalarm downloadenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dan zal ik het ook zo wel hebben... nu nog geen last van
Het plenst en ik kan naar je zwaaien?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en jouw hier is niet zo ver van mijn hier, dus drie keer raden
http://www.werkenbij.amsterdam.nl/vacature.php?id=11783quote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom? Wel leuk hoormaar why
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |