Het maakt me niet uit wie ze produced, maar AZ over mellow/soulful beats =quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef ems. het volgende:
Ik vond Doe or die een heel vet album, ook heb ik altijd genoten van zijn lines met nas/the firm.
Maar ondanks zijn goede lyrics vind ik hem vaak wat monotoon overkomen. Daarom heb ik nooit echt de behoefte gehad om hele cd's van hem af te luisteren.
Ik ben wel benieuwd naar zijn nieuwe album. Vind het wel een beetje jammer dat al die oldskoolers op hun nieuwe albums een dre of een kanye willen. Ik begrijp het wel, maar vaak komt het zo gedwongen over.
Heb jij die albums nog gecheckt die ik je in een pm had aangeraden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:36 schreef HipHopBunnie het volgende:
Jammer indeed dat Az stopt...
Iemand bekend met XXL magazine?
Nicequote:Op dinsdag 30 november 2010 16:59 schreef HipHopBunnie het volgende:
Yup, ik heb van de meeste artiesten nu een idee ja. Zaten een paar goede bij, vooral Big K.r.i.t, Murs en Curren$y vind ik wel baas.
verschrikkelijk kut.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef JimmyJames het volgende:
Wat vinden de echte kenners van de nieuwe Kanye West?
Er wordt nogal hevig op gefapt overal.
Nice man. Same here, moet alleen de kaartjes nog halen. Al vind ik het wel jammer dat hij met Drake komt, 80% van het publiek zullen gillende wijvies zijn... Leuk, maar niet echt mijn idee van een hiphop-showquote:Op woensdag 1 december 2010 21:24 schreef Samet het volgende:
Nee, ik luister al sinds The Come Up naar J. Cole. Hele grote fan, ik heb al kaartjes voor zijn concert met Drake in HMH
was gewoon benieuwd wat de mensen hier in van hem vonden
Boeie... is toch alleen maar fijn als er ook wat chicks om je heen staan.:Pquote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Nice man. Same here, moet alleen de kaartjes nog halen. Al vind ik het wel jammer dat hij met Drake komt, 80% van het publiek zullen gillende wijvies zijn... Leuk, maar niet echt mijn idee van een hiphop-show
Depends, niet als ik met de boys ga en hij gaat van die softe tracks doen. Grote kans dat hij dat wel gaat doen en dat Cole ook tracks doet als Ladies, In the morning en Dreams. Dus dat wordt ff kijken of er een chicky mee wilquote:Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Boeie... is toch alleen maar fijn als er ook wat chicks om je heen staan.:P
Al is Drake behoorlijk ruk met zijn Thank me lator...
So far Gone was nog wel ok om naar te luisteren.
Drakequote:Op woensdag 1 december 2010 21:24 schreef Samet het volgende:
Nee, ik luister al sinds The Come Up naar J. Cole. Hele grote fan, ik heb al kaartjes voor zijn concert met Drake in HMH
was gewoon benieuwd wat de mensen hier in van hem vonden
Nog nooit van gehoord, maar zal er meer van checken na dit gehoord te hebben...quote:Op donderdag 2 december 2010 13:16 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Depends, niet als ik met de boys ga en hij gaat van die softe tracks doen. Grote kans dat hij dat wel gaat doen en dat Cole ook tracks doet als Ladies, In the morning en Dreams. Dus dat wordt ff kijken of er een chicky mee wil
Edit: Iemand wel eens naar Freddie Gibbs geluisterd?
Gillende chicks die alleen maar aandacht voor Drake hebben terwijl hij een of ander soft nummer doet is geen pluspuntquote:Op donderdag 2 december 2010 16:10 schreef HipHopBunnie het volgende:
[..]
Drake![]()
Zou er voor Cole wel heel graag bij zijn, maar met Drake zal het inderdaad nogal soft worden...
Hoe duur zijn de kaartjes btw.? Chicks alleen maar een pluspunt.
Mixtape waar ik die tracks vandaan heb heet Midwestgangstaboxframecadillacmuzik, no joke... En yeah, Probz is nice, een van de weinige artiesten uit NL die ik de moeite waard vind om te luisteren.quote:[..]
Nog nooit van gehoord, maar zal er meer van checken na dit gehoord te hebben...
Kan niet wachten tot de Treatment EP van Mr. Probz, alles wat ik daar van hoor vind ik goed...
You gotta make em know you're therequote:Op donderdag 2 december 2010 16:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Gillende chicks die alleen maar aandacht voor Drake hebben terwijl hij een of ander soft nummer doet is geen pluspunt
Damn, ik wou mijn Mixtape zou noemen!quote:[..]
Mixtape waar ik die tracks vandaan heb heet Midwestgangstaboxframecadillacmuzik, no joke... En yeah, Probz is nice, een van de weinige artiesten uit NL die ik de moeite waard vind om te luisteren.
Haha, truequote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef HipHopBunnie het volgende:
[..]
You gotta make em know you're there![]()
Het is gekopieerd van Southernplayalisticadillacmuzik van Outkast.quote:[..]
Damn, ik wou mijn Mixtape zou noemen!
Tjah, Dret en Krulle, Deams, Winne en ja Mr. Probz... Hef vind ik steeds minder worden...
Check je PM...quote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Haha, true
[..]
Het is gekopieerd van Southernplayalisticadillacmuzik van Outkast.
Zet M.O. & Brakko daar neer ipv Deams en je hebt mijn lijst wat ik aan Nederlandse Hiphop luister. Moet Per onMiddelijke ingang Deams' album nog steeds eens checken.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 | [Refrein] Ik kon zweren dat jij het was die zei tegen mij Dat wijsheid komt met de tijd en de pijn Dat het vrij zijn beter was dan god dichtbij En dat je blij bent dat je weg bent van de boerderij Ja ik kan zweren dat jij het was die zei tegen mij Dat wijsheid komt met de tijd en de pijn Dat het vrij zijn beter was dan god dichtbij En dat je blij bent dat je weg bent van de boerderij [Vers #1} Ze kijkt me aan en ik zeg tegen haar t geloof in jaweh zit gewoon niet in je aard wat je ouders ook zeggen en wat je ouders ook doen maar die glimlach van jou kleurt de hemel groen je kan zo sip kijken en zo alleen zitten toch weet ik dat je blij bent binnen diep van binnen en dat je een honger hebt die niet is te stillen maar ik weet niet eens waar ik moet beginnen want jouw ouders geloven allebei in god en die haat van hen die maakt jouw kapot want het is lang geleden dat je in god geloofde en ook al hebben ze dat nooit gedogen weet ik toch dat je elke dag aan ze denkt want die haat van hen is iets wat nooit went en je wilt dat pap gewoon wat aandacht schenkt en dat hij je weer terug naar de boerderij brengt [Refrein] [Vers #2] Dus nu rijden we samen naar de boerderij Stil wijs je aan waar je moeder zei Dat jij nooit meer terug mocht komen Totdat jij in god geloofde Ik snap gewoon niet waarom jij niet ziet Dat niet alles gaat als in een liefdeslied Want de wereld is gewoon ronduit vertieft Nu laat je me de kamer zien waar je sliep Gevuld met gedachten v-v-v-an vroeger Van het in slaap s-s-sussen door je moeder Tot aan het st-st-stoeien met je broertje Of het b--b-b-bre-ken van t snoertje Van de ipod .. die jij ooit had Die jouw vader persoonlijk aan je gaf Maar lieve schat.. dat is het verleden Samen hebben wij de kamer nooit betreden Wij hebben met zn tweeen in gedachten gedaan Waar jij al jaren gedacht hebt aan [Refrein] [Vers #3] En nu sta je daar met je vuist in de lucht Eindelijk heb je het leven terug Want het verleden.. is het verleden We hebben samen zoveel geschreven Dus hopelijk meisje gaat nu het wat beter En kan jij gewoon weer verder met het leven Dus schrijf alsjeblieft een hoofdstuk voor mij Waarin jij continu en constant shined Want dat heb je verdient ook al je zie je dat niet In het verleden was je slechts de zwarte piet Maar nu ben je godverdomme sinterklaas En ben je niet meer koud als je de winter draagt Dus wat zeg je nou als de sint je vraagt Je zegt fuck hem ik ben jou vandaag Net als beatrix ben ik nu nummer een Want je bent gekomen vanwaar de zon niet scheen [Outro] En Ik kon zweren dat jij het was die zei tegen mij Dat wijsheid komt met de tijd en de pijn Maar de blijheid in je ogen toen je tegen me zei Dat je weer gedachtenloos kon liggen in de wei Daardoor heb ik in brons gegoten Schat het hoofdstuk is gesloten Schat het is nu allemaal over Schat Je bent zo ver gekomen Je hebt realiteit gemaakt van je dromen Tranen vloeiden ongeremd maar je hebt ervoor gezorgd dat je weer blij bent Ja, je hebt ervoor gezorgd dat je weer blij bent |
ohja, sinterklaas is weer in het land hequote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef de_Pijs het volgende:
Met Atmosphere in de startpost, deze heb ik een tijd geleden geschreven op de beat van You, zal binnenkort wel mp3'tje plaatsen. En ja, ik had Atmosphere in m'n hoofd
[ code verwijderd ]
Heb je hier speciaal een account voor aangemaakt ?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef de_Pijs het volgende:
Met Atmosphere in de startpost, deze heb ik een tijd geleden geschreven op de beat van You, zal binnenkort wel mp3'tje plaatsen. En ja, ik had Atmosphere in m'n hoofd
[ code verwijderd ]
Ik zou zoooooo graag gaan, maar denk niet dat dat niet gaat lukken. DJ Premier EN Royce Da 5"9", perfecte combinatie. De beste beats met een goede MC...quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:24 schreef Joran-Joran het volgende:
Zometeen ff kaartjes bestellen voor DJ Premier en Royce da 5'9'', aanstaande maandag in de Sugar Factory! Gaan er nog meer mensen?
Ik moet zeggen dat FNL me wel een beetje teleurgesteld heeft. Maar dat kan ook komen omdat ik extreem hoge verwachtingen had door The Come/Warm Up.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ohja, sinterklaas is weer in het land he
Klinkt wel goed jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:52 schreef Edwinuss het volgende:
Z'n album is gratis te downloaden. Toffe productie als je het mij vraagt.
Deze is inderdaad super ! Lang geleden dat ik die gehoord hebquote:
Welke tracks deden ze?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:41 schreef Joran-Joran het volgende:
DAT WAS VET!
Heerlijke vibe, veel leuke gesprekken gehad met mensen die gewoon puur voor de hiphop kwamen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
De beste Hiphop track ooit, imo..
Welk element mist deze track? Zieke lyrics, beat en concept...quote:
Ik snap wat je bedoeld, maar elke keer dat ik deze track hoor vind ik hem weer even goed en ik skip hem NOOIT. Als deze track langskomt op me mp4 zet ik het volume op z'n hardst en loop ik er als een zombie bijquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef ems. het volgende:
Dat absoluut. Ik frown alleen op iets een beste nummer vinden. Met zoveel moois kan ik echt geen keuze maken welke de beste is, hoogstens degene in zijn sub-hiphop-genre
Maar als ik een persoonlijke top 10 zou moeten maken van nas zou one mic er denk ik niet in staan. Er staat teveel goeds op illmatic en it was written.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |