abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89223045
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:02 schreef Norrage het volgende:
Dus mijn vraag aan jullie is of jullie me wat tips kunnen geven van fijne hiphop waar het echte rappen niet de overhand heeft en waar het wat meer richting instrumentale hiphop / jazz neigt? (dan denk ik bv aan DJ Shadow..)
bijna alle ouwe releases van t ninjatune label (zit herbaliser ook bij).
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:55:23 #128
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_89236060
Wat vinden de echte kenners van de nieuwe Kanye West?

Er wordt nogal hevig op gefapt overal.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_89237589
Wanneer is iemand precies een 'echte kenner'?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89238514
Kanye gaat er echt lastig in bij mij. Hij heeft een paar toffe nummers (en vroegah ook nog beats) maar over het algemeen vind ik het allemaal niet bijzonder. Voeg daar aan toe dat het echt een verschrikkelijke sukkel is en al mijn interesse in zijn muziek is direct verloren.

Daarnaast vind ik zijn muziek vaak niet echt hiphop.
Conscience do cost.
pi_89242416
Altijd grappig om te zien als iemand hem niet tof vindt dat die persoon dan ook niet kan uitleggen waarom.
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:45:35 #132
324690 HipHopBunnie
As I Reminisce...
pi_89242433
Kanye's Darkest Fantasy... 1 of 2 nummers zijn oké... Zijn oude muziek vond ik zeker goed, dit is toch minder.
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:46:03 #133
324690 HipHopBunnie
As I Reminisce...
pi_89242445
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:44 schreef Edwinuss het volgende:
Altijd grappig om te zien als iemand hem niet tof vindt dat die persoon dan ook niet kan uitleggen waarom.
Mening 8)7
pi_89242521
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:44 schreef Edwinuss het volgende:
Altijd grappig om te zien als iemand zit te zeuren dat die andere persoon zijn mening niet kan beargumenteren. Soms is het gewoon het gevoel dat je hebt, dat valt niet onder woorden te brengen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:49:44 #135
324690 HipHopBunnie
As I Reminisce...
pi_89242587
Iemand trouwens net Waist Deep gezien op RTL 7, redelijke film, sommige muziek die voorbij kwam was best oké...
pi_89243000
Rustig dames, stel jullie niet zo aan. Want zo bedoel ik het niet.
pi_89243400
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:49 schreef HipHopBunnie het volgende:
Iemand trouwens net Waist Deep gezien op RTL 7, redelijke film, sommige muziek die voorbij kwam was best oké...
Gezien. Puike muziek en erg lekkere acteurs _O_ :9~
pi_89243533
Was die voor mij? Kort gezegd dus omdat zijn persoonlijkheid me niet aanstaat. Nu hoef ik heus geen dikke vrienden te kunnen zijn met iedereen waar ik naar luister maar ik heb nu zoveel dingen van hem gezien en gehoord die direct in gaan tegen 'wat ik zou doen' in zijn positie dat ik gewoon niet de interesse heb om ernaar te luisteren.

Daarmee wil ik trouwens niet insinueren dat het een slecht album of een slechte artiest is, blijkbaar doet hij wel dingen goed gezien zijn succes. Dat respecteer ik, maar voor mij is het niet weggelegd.

Sowieso geen haat naar mensen die hem luisteren. Ieder zijn ding.
Conscience do cost.
  zondag 28 november 2010 @ 00:18:46 #139
324690 HipHopBunnie
As I Reminisce...
pi_89243821
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:09 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Gezien. Puike muziek en erg lekkere acteurs _O_ :9~
Meagan Good, my little black Meagan Fox :P

Ontopic: Agree with ems., alleen ik vind hem best goed...
  zondag 28 november 2010 @ 01:36:43 #140
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_89246453
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:36 schreef Lolaatje het volgende:
Wanneer is iemand precies een 'echte kenner'?
Als ie de 50 belangrijkste albums uit de golden age uit zijn hoofd kan opnoemen? O-)

Ik wilde meer weten wat diegene die al jaren in deze topicreeks posten ervan vonden.
  zondag 28 november 2010 @ 09:02:32 #141
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_89249207
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:36 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Als ie de 50 belangrijkste albums uit de golden age uit zijn hoofd kan opnoemen? O-)

Ik wilde meer weten wat diegene die al jaren in deze topicreeks posten ervan vonden.
Ah oké, dan hoef ik niet mijn mening niet te geven.

quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 09:02 schreef Jenglejack het volgende:

O+
And a good morning it is :Y
  zondag 28 november 2010 @ 15:23:46 #143
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_89257667
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 09:02 schreef Jenglejack het volgende:

O+
Ik heb Co Flow ooit ontdekt dankzij dit topic. Echt geweldig _O_

@Lolaatje je mag mijn posts wel met een korreltje zout nemen en je mening geven hoor ;)
pi_89262792
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef Norrage het volgende:
Hey ik zat even de hiphop album top 100s te checken om wat inspiratie op te doen en kwam daar nergens Outkast tegen :o Worden ze niet gewaardeerd op dit forum ofzo? Of heb ik niet door dat ze heel slecht zijn, of zijn ze te commercieel? (toch een beetje the way to go op dit forum, om dat te vinden...)? ..Niet dat zo'n top 100 alles zegt hoor, maar Outkast is toch wel ongeveer mijn favoriete hiphop groep (hoewel ik natuurlijk niet zo heel veel ken hoor....)!
Outkast is niet slecht te noemen, integendeel, maar ik houd persoonlijk gewoon niet van die southern style. Tenminste, een nummer af en toe kan wel, maar niet meer dan dat.

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef JimmyJames het volgende:

Het album heb ik nog niet helemaal geluisterd, de tracks die ik wel heb gehoord doen me ook niet verlangen naar meer.
full stops and exclamation marks
pi_89275712
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:23 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ik heb Co Flow ooit ontdekt dankzij dit topic. Echt geweldig _O_

@Lolaatje je mag mijn posts wel met een korreltje zout nemen en je mening geven hoor ;)
Ik was de PI vergeten zie ik, mijn reactie staat er nu wel heel serieus ;)
Maar ems. heeft mijn mening al redelijk goed verwoord. Sowieso is het niet mijn muziek, maar zijn persoon staat me ook tegen waardoor ik er ook niet echt voor open sta.

Heb je het nummer dat ik in de fipo postte ook gezien? Patriotism van Company Flow live uitgevoerd door EL-P en Aesop Rock, weet niet of het je smaak is.
  maandag 29 november 2010 @ 12:26:27 #146
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_89292753
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef JimmyJames het volgende:

Briljant album! Al vind ik de backup vocals die niet te horen waren op de Runaway video wel een beetje jammer.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  maandag 29 november 2010 @ 15:56:38 #147
324690 HipHopBunnie
As I Reminisce...
  maandag 29 november 2010 @ 20:45:26 #148
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_89315190
Je weet..
pi_89341031
AZ stopt :(

"I think after [my next album] Doe or Die 2, I'ma wrap it up," AZ revealed in an interview. "It's been fun, it's been fun, I did good. You gotta go out like [undefeated boxer Floyd] Mayweather. Mayweather go out, he'll jump back in but he's gonna go out without scars. So I'm cool, I did a good job."

Last year, AZ said he was hoping to snag A-list producers for his likely final solo effort.

"Buckwild's on board," AZ revealed in an interview. "I spoke to L.E.S., I spoke to D/R [Period], I spoke to them, they all there. At the same time, I wanna bring newcomers to the table. I'm gonna get some joints from him. I spoke to him. I'm trying to reach out to Dr. Dre. I'm trying to make this epic too, like just bring everything to a full circle. So I'm gonna [reach back] into the past, but I'm also gonna bring it to the future. I even need a joint from Kanye. I gotta knock on his door. I'm gonna knock on his door real soon."

AZ recently spoke with SOHH about his motivation for putting the album together.

"I mean, I reached out to [Nas], uhm, I think he's going through a couple of whirls, he's going through a lot of situations so we haven't really sat down and politic'ed and talked about everything," AZ explained. "Actually, I did reach out for this Doe Or Die 2, that's what I'm working on, the Doe Or Die 2 stuff. Raekwon did the Cuban Linx [2], and The Blueprint 3 and the Carter III and IV, so them sequels do good in the marketplace. So I'm trying to do this Doe Or Die 2, I reached out to him, I haven't gotten feedback as of yet, but like I said, look at what he's going through."

Nog AZ fans op fok? Imo een van de meest underrated rappers ooit, en ik kan vooral Do or Die en The Format erg waarderen. Gozer flowt als de beste over meestal lekkere productie.. Erg jammer, hopelijk wordt DoD2 een goed album als afsluiter..

Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_89342152
Ik vond Doe or die een heel vet album, ook heb ik altijd genoten van zijn lines met nas/the firm.

Maar ondanks zijn goede lyrics vind ik hem vaak wat monotoon overkomen. Daarom heb ik nooit echt de behoefte gehad om hele cd's van hem af te luisteren.

Ik ben wel benieuwd naar zijn nieuwe album. Vind het wel een beetje jammer dat al die oldskoolers op hun nieuwe albums een dre of een kanye willen. Ik begrijp het wel, maar vaak komt het zo gedwongen over.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')