bijna alle ouwe releases van t ninjatune label (zit herbaliser ook bij).quote:Op maandag 22 november 2010 18:02 schreef Norrage het volgende:
Dus mijn vraag aan jullie is of jullie me wat tips kunnen geven van fijne hiphop waar het echte rappen niet de overhand heeft en waar het wat meer richting instrumentale hiphop / jazz neigt? (dan denk ik bv aan DJ Shadow..)
Meningquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:44 schreef Edwinuss het volgende:
Altijd grappig om te zien als iemand hem niet tof vindt dat die persoon dan ook niet kan uitleggen waarom.
Altijd grappig om te zien als iemand zit te zeuren dat die andere persoon zijn mening niet kan beargumenteren. Soms is het gewoon het gevoel dat je hebt, dat valt niet onder woorden te brengen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:44 schreef Edwinuss het volgende:
Altijd grappig om te zien als iemand hem niet tof vindt dat die persoon dan ook niet kan uitleggen waarom.
Gezien. Puike muziek en erg lekkere acteursquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:49 schreef HipHopBunnie het volgende:
Iemand trouwens net Waist Deep gezien op RTL 7, redelijke film, sommige muziek die voorbij kwam was best oké...
Meagan Good, my little black Meagan Foxquote:Op zondag 28 november 2010 00:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gezien. Puike muziek en erg lekkere acteurs![]()
Als ie de 50 belangrijkste albums uit de golden age uit zijn hoofd kan opnoemen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:36 schreef Lolaatje het volgende:
Wanneer is iemand precies een 'echte kenner'?
Ah oké, dan hoef ik niet mijn mening niet te geven.quote:Op zondag 28 november 2010 01:36 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Als ie de 50 belangrijkste albums uit de golden age uit zijn hoofd kan opnoemen?![]()
Ik wilde meer weten wat diegene die al jaren in deze topicreeks posten ervan vonden.
And a good morning it isquote:
Ik heb Co Flow ooit ontdekt dankzij dit topic. Echt geweldigquote:
Outkast is niet slecht te noemen, integendeel, maar ik houd persoonlijk gewoon niet van die southern style. Tenminste, een nummer af en toe kan wel, maar niet meer dan dat.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef Norrage het volgende:
Hey ik zat even de hiphop album top 100s te checken om wat inspiratie op te doen en kwam daar nergens Outkast tegenWorden ze niet gewaardeerd op dit forum ofzo? Of heb ik niet door dat ze heel slecht zijn, of zijn ze te commercieel? (toch een beetje the way to go op dit forum, om dat te vinden...)? ..Niet dat zo'n top 100 alles zegt hoor, maar Outkast is toch wel ongeveer mijn favoriete hiphop groep (hoewel ik natuurlijk niet zo heel veel ken hoor....)!
Het album heb ik nog niet helemaal geluisterd, de tracks die ik wel heb gehoord doen me ook niet verlangen naar meer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef JimmyJames het volgende:
Wat vinden de echte kenners van de nieuwe Kanye West?
Er wordt nogal hevig op gefapt overal.
Ik was de PI vergeten zie ik, mijn reactie staat er nu wel heel serieusquote:Op zondag 28 november 2010 15:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb Co Flow ooit ontdekt dankzij dit topic. Echt geweldig
@Lolaatje je mag mijn posts wel met een korreltje zout nemen en je mening geven hoor![]()
Briljant album! Al vind ik de backup vocals die niet te horen waren op de Runaway video wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef JimmyJames het volgende:
Wat vinden de echte kenners van de nieuwe Kanye West?
Er wordt nogal hevig op gefapt overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |