quote:
Ik zit ook op mijn telefoon nu. Nee, niet letterlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 11:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Die heb ik op mijn telefoon vind het dus helemaal niks loopt vaak vast of start helemaal niet op
Die andere magic is leukerquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ga de zeep maar zoeken om je mondje te spoelen!
Welk liedje? Ik vind hem zo mooiquote:Op donderdag 11 november 2010 12:28 schreef Againzender het volgende:
This Mortal Coil, tijd niet gehoord!
You and your sisterquote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Welk liedje? Ik vind hem zo mooi
Linkje erin zetten?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:47 schreef Paul-89 het volgende:
Weet iemand hoe je je muziekbestanden in bijv. Word kan krijgen ?
Weet niet wat je precies wil, maar als je wil verwijzen naar een muziekbestand, kun je die het beste ergens online zetten en daar middels een hyperlink naar verwijzen.quote:
Ik wil eigenlijk mijn mp3'tjes in een Word bestand hebben zodat ik een lijst heb en niet een paar duizend nummers hoef over te typen.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weet niet wat je precies wil, maar als je wil verwijzen naar een muziekbestand, kun je die het beste ergens online zetten en daar middels een hyperlink naar verwijzen.
Staan ze in iTunes? Dan kun je ook een lijst exporterenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk mijn mp3'tjes in een Word bestand hebben zodat ik een lijst heb en niet een paar duizend nummers hoef over te typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |