quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ga weg met je twitterpraat!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
Jij zei dat je Symbian had. En toen lachten wij jou allemaal uit en toen zei je grapjeee ik heb Android @Triggershot
#gesprekken #vergeten
Ik heb Maemo, Meego, Symbian en Android.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
Jij zei dat je Symbian had. En toen lachten wij jou allemaal uit en toen zei je grapjeee ik heb Android @Triggershot
#gesprekken #vergeten
Als een echte arabier heb je meerdere telefoons?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb Maemo, Meego, Symbian en Android.
Lapo gaat voor Fito.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef msnk het volgende:
Hm, mijn topic was toch echt eerder, ik zal dit moeten melden in FB.
Sowieso.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als een echte arabier heb je meerdere telefoons?
Als het je echt pijn heeft gedaan wil ik ze wel mergen of deze sluiten en de ander heropenen hoor, het is altijd een taak geweest van LAPO-er om een nieuwe te openen, dat het niet altijd ( kan ) gedaan worden is een ander issue.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Vreemd, hier wordt niet erg consequent in gehandeld gezien topics uit het verleden.
Hmm minderquote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
GEWOON UITGEPUT TRIGGER
EN JA MSNK GRENSZIEKTE
Was dat nou zo moeilijk in je eigen topic te vermelden dat je een Arabier bent?quote:
Ik ben geen Arabierquote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Was dat nou zo moeilijk in je eigen topic te vermelden dat je een Arabier bent?
En sowieso Android.
Bek houden kutjong.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En nu nog een nieuw gezicht, dan.
Dus jij bent een eckte?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n ziekte heeft de grens bereikt msnk, DAAROM
Dat weet ik wel hoor. Maar bij bepaalde reeksen, zoals deze, wordt daar uitermate inconsequent mee omgegaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als het je echt pijn heeft gedaan wil ik ze wel mergen of deze sluiten en de ander heropenen hoor, het is altijd een taak geweest van LAPO-er om een nieuwe te openen, dat het niet altijd ( kan ) gedaan worden is een ander issue.
Nee man, ik vind Turken geil. Vandaar dat ik hier post. Allemaal abi's van mijquote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben geen Arabier?
Zit je daarop te azen ofzo.
Ik zal voortaan je ijverigheid in het openen in acht nemen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor. Maar bij bepaalde reeksen, zoals deze, wordt daar uitermate inconsequent mee omgegaan.
Laat deze maar staan hoor
Leuk voor je. Wanneer ga je weer weg?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee man, ik vind Turken geil. Vandaar dat ik hier post. Allemaal abi's van mij.
Held. En terwijl je ze allemaal tegelijkertijd in je handen houdt "Hello!" zeggen als je opneemt.quote:
Good for you.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee man, ik vind Turken geil. Vandaar dat ik hier post. Allemaal abi's van mij.
'kieyfak habibie? Ana Fine'quote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Held. En terwijl je ze allemaal tegelijkertijd in je handen houdt "Hello!" zeggen als je opneemt.
Guardian angelimquote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
echt hemsnk idioot waarom wil je zo graag heel probleem gemaakt alles yazik triggerin parmaklarina rahat birak cocugu
"Ana very good!"quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'kieyfak habibie? Ana Fine'
Man, Turken waren toch gastvrij?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Leuk voor je. Wanneer ga je weer weg?
Helaasch, Turkse meiden zijn niet voor Nederlandse jongens weggelegd, een enkeling op na.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mooi. Als je net zo mooi bent als mijn Turkse nicht, wil ik wel wat meer van je weten
.
kankakaasquote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Man, Turken waren toch gastvrij?
Deze Arabier schaamt zich voor zijn achtergrond!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'kieyfak habibie? Ana Fine'
Ik ken geen grens zieke sorry.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
echt hemsnk idioot waarom wil je zo graag heel probleem gemaakt alles yazik triggerin parmaklarina rahat birak cocugu
Waar zegt hij dat dan? Klagen als men er mee te koop loopt en klagen als hij het voor zich houdt, houd gewoon je muilquote:Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Deze Arabier schaamt zich voor zijn achtergrond!
Dat klopt.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Man, Turken waren toch gastvrij?
HEY IK SPREEK ARABISCH, DAN MOET IK WEL EEN ARABIER ZIJN.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Deze Arabier schaamt zich voor zijn achtergrond!
Weet je wat, ik help jullie een beetje..quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Helaasch, Turkse meiden zijn niet voor Nederlandse jongens weggelegd, een enkeling op na.
En nu ga je het krijgen hoor van Bilmi.
Was mij al eerder verteld, maar toch vind ik het wel grappig.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maar serieus wik, in het turks betekent het bloedbroeder.
Wat dan wel?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Weet je wat, ik help jullie een beetje..
Ik ben Nederlands, maar niet van Nederlands komaf.
Je bent net onzer Koninklijke familie.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
HEY IK SPREEK ARABISCH, DAN MOET IK WEL EEN ARABIER ZIJN.
Oh wacht ik spreek ook Nederlands, Turks, Duits, Syrisch en Engels.
Jij bent echt kanka!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was mij al eerder verteld, maar toch vind ik het wel grappig.
door mijquote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was mij al eerder verteld, maar toch vind ik het wel grappig.
Gast, omdat hij net reageerde op mij met: Ik ben geen Arabier.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat dan? Klagen als men er mee te koop loopt en klagen als hij het voor zich houdt, houd gewoon je muil.
Ik vlucht heul nie wanneer de nazis aanvalluh!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Je bent net onzer Koninklijke familie.
Ik ook van jou. Zie m'n nummer in PM.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mooi. Als je net zo mooi bent als mijn Turkse nicht, wil ik wel wat meer van je weten
.
die van dinges geven.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ook van jou. Zie m'n nummer in PM.
Jij doet er net zo geheimzinnig over anders.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gast, omdat hij net reageerde op mij met: Ik ben geen Arabier.
En ja, het kan zijn dat je naast die talen ook Arabisch spreekt, maar je bent wel geheimzinnig erover...
Ik dacht dat ik alleen je nummer mocht..quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mwuah, voor jou misschien, vrijwel ieder in dit topic weet wat ik ben, niet dat het mij boeit wat ik ben.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gast, omdat hij net reageerde op mij met: Ik ben geen Arabier.
En ja, het kan zijn dat je naast die talen ook Arabisch spreekt, maar je bent wel geheimzinnig erover...
Tnxquote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sinan je weet dat ik alleen jou de echte geefquote:Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alleen je nummer mocht..
hetzelfde zei je tegen mij.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sinan je weet dat ik alleen jou de echte geefik heb hem de jouwe gegeven
sinan is alleen vriendschappelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hetzelfde zei je tegen mij.
Alleen heb ik daar voorlopig nog het recht toe.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij doet er net zo geheimzinnig over anders.
Ah joh, het is al helemaal duidelijk man. Mystery solved.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, voor jou misschien, vrijwel ieder in dit topic weet wat ik ben, niet dat het mij boeit wat ik ben.
#logischquote:Op woensdag 10 november 2010 22:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Alleen heb ik daar voorlopig nog het recht toe.![]()
Plus moet die Arabier gewoon toegeven dat hij Arabisch is..
Wij zijn romance pur sang?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
sinan is alleen vriendschappelijk
het zou je maar zelfs na 24 uur bezig houden.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah joh, het is al helemaal duidelijk man. Mystery solved.
Sowieso.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
het zou je maar zelfs na 24 uur bezig houden.
Je bent tot nu toe alleen maar bezig geweest met het spelen van m'n gevoelens???quote:Op woensdag 10 november 2010 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan moet ik je wat bekennen
Mijn ware doel : Zie avatar.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent tot nu toe alleen maar bezig geweest met het spelen van m'n gevoelens???
Rare zin.
Ik probeer het nationalisme van vele Turken belachelijk te maken. Bah, Turken.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, echt niet?
Ben ik ff misleid door je " ik ben een pure Turk" ondertitel
Doei Trigger. Je hebt me gekwetst voor het leven.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn ware doel : Zie avatar.
Nee hij is gay.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent tot nu toe alleen maar bezig geweest met het spelen van m'n gevoelens???
Rare zin.
En Bilmiyorem gebruik je, omdat?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik probeer het nationalisme van vele Turken belachelijk te maken. Bah, Turken.
Vergeef mequote:Op woensdag 10 november 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Doei Trigger. Je hebt me gekwetst voor het leven.
Bilmiyorem -> bilmiyorum -> ik weet het nietquote:Op woensdag 10 november 2010 22:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En Bilmiyorem gebruik je, omdat?
Wat betekent het?
Ik doe een beroep op je geloof om net zoals de profeet en Allah te zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor moet je bij de vergevingsgezinde zijn.
Dat is een Bilmiyorem grap, jij weet niet daarvanquote:Op woensdag 10 november 2010 22:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind mensen die online knipogen echt creeps.
HAHAHAquote:Op woensdag 10 november 2010 22:24 schreef Boudibou het volgende:
Waarom wordt Batman Batman genoemd? Woont Batman daar?
WHUEHUAHAUHAUAHUAHAUHAUAHAUAHAUHAUAH GEWELDIG MAN!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:24 schreef Boudibou het volgende:
Waarom wordt Batman Batman genoemd? Woont Batman daar?
een beroep op het verkeerdequote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik doe een beroep op je geloof om net zoals de profeet en Allah te zijn.
jaquote:
jaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat je achter hem aan zit?
doe ik allang niet meer hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is een Bilmiyorem grap, jij weet niet daarvan![]()
![]()
![]()
Thread just got interesting.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
WHUEHUAHAUHAUAHUAHAUHAUAHAUAHAUHAUAH GEWELDIG MAN!
creep.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is een Bilmiyorem grap, jij weet niet daarvan![]()
![]()
![]()
Dus je bent een Duitse Arabische met Turkse trekjes?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bilmiyorem -> bilmiyorum -> ik weet het niet
Zij was degene die boos werd omdat ze geen hand kreeg.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus je bent een Duitse Arabische met Turkse trekjes?
Raar..net toen ik zei dat ik je wel meer van je wilde weten, zei iemand me namelijk dat een Turks meisje normaliter niet met een Nederlandse jongen ging.
Maar oke,,ik geloof dat je Arabisch (Turks) bent.
sen yine affetquote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien trigger, misschien
Geloof je nou dat ik Arabisch of dat ik Turks ben?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus je bent een Duitse Arabische met Turkse trekjes?
Raar..net toen ik zei dat ik je wel meer van je wilde weten, zei iemand me namelijk dat een Turks meisje normaliter niet met een Nederlandse jongen ging.
Maar oke,,ik geloof dat je Arabisch (Turks) bent.
quote:
Naaiss,,onze Turkse medemens heeft humorquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
WHUEHUAHAUHAUAHUAHAUHAUAHAUAHAUHAUAH GEWELDIG MAN!
Als ik haar mag geloven, van niet, daar dat een Turkse was.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij was degene die boos werd omdat ze geen hand kreeg.
Denken dat ik een Turk benquote:Op woensdag 10 november 2010 22:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Naaiss,,onze Turkse medemens heeft humor.
Ik wil je geloven, maar het Turkse hangt wel om je heen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Geloof je nou dat ik Arabisch of dat ik Turks ben?
Ik ben Arabisch, geen Duits, dat was een grapje
mijn zeus.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ik haar mag geloven, van niet, daar dat een Turkse was.
Ha, jij ben ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Denken dat ik een Turk ben. Heb gewoon compassie met andere culturen.
okequote:Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik wil je geloven, maar het Turkse hangt wel om je heen.
Komt dat ik mijzelf beter ken, dan jij jezelf mijn broeder.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Jij weet meer over mij dan ik over jou, mijn vriend.
Hij is al mijn vriend.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Jij weet meer over mij dan ik over jou, mijn vriend.
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die daar op volgende tekst komt mij even minder goed uit.
Ya ben askimdan olecem, sen niye beni hala oynatiyorsun... ya sev ya terkeyquote:
Prima, terkey doe ik wel, alleen geen terketquote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ya ben askimdan olecem, sen niye beni hala oynatiyorsun... ya sev ya terkey
je brengt me in verlegenheidquote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima, terkey doe ik wel, alleen geen terket
Sen affet, susayim.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je brengt me in verlegenheid
Maar ik heb helemaal geen kanker.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Msnk wil je je kanker bek houden.
eywallah.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tamam yaaaaaa seni butun olanlardan affettim.
Is zij dat dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Weet niet.
Dacht dat je je versprak, daar ik dacht dat je polygamist bedoelde.
Töbe töbe.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij verdient mijn vriendelijkheid niet.
Dalijk kaas in jouw maag.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Komt door al die kaas dat door je aderen stroomt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
msnk ga ga, senin peynirsiz kanin var, ama yinede acayip bir geri zekalisin
Ik zeg; doenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een schoolgenoot ging vandaag economiestudenten promoten. Ze zei ik raad het jullie allemaal aan! Is handig voor je toetsen.
Sint maarten!quote:Op donderdag 11 november 2010 02:33 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En wat is er op deze dag gebeurd?
niet alleen kaasjes hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 02:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Snoep halen straks voor die hongerige kaasjes
Ohquote:Op donderdag 11 november 2010 02:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het einde van de eerste wereldoorlog
eens.quote:Op donderdag 11 november 2010 07:48 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Je baarmoeder op een bakfiets, Microsoft..
Als ontbijtquote:Op donderdag 11 november 2010 08:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Vier boterhammen met kaas een glas melk en twee koppen thee.
Te hard aan het studeren zekerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Geberdim.. Laatste tijd zo weinig slaap
Hollanderquote:Op donderdag 11 november 2010 08:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Vier boterhammen met kaas een glas melk en twee koppen thee.
Ja? Gaat goed met school?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:11 schreef Ayca het volgende:
Eigenlijk voel ik me op dit moment niet echt slecht ofzo dat zal wel over een paar uur komen, dan val ik even in slaap word weer wakker en val om 5 uur weer in slaap
Brood met alleen tomaat is toch niet lekker? Kaas en tomaatquote:Op donderdag 11 november 2010 15:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
En Wik mijn ontbijt is standaard 4 boterhammen. Met tomaat. Of met nutella.
Je hebt me doorquote:
kaas en tomaatquote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Brood met alleen tomaat is toch niet lekker? Kaas en tomaat.
[..]
Je hebt me door.
thanks hiervoor trouwensquote:Op donderdag 11 november 2010 02:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het einde van de eerste wereldoorlog
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
thanks hiervoor trouwenstoch weer wat punten mee gescoord op school toen die vraag gesteld werd wheheeh
Lekkere makkelijke smaquote:Op donderdag 11 november 2010 02:10 schreef WammesWaggel het volgende:
De Canadese versie van Jersey Shore heeft ook een erg trotse Turkse zo lijkt het wel
Dan voeg ik daar nog even aan toe dat ze behalve een nationalistische Turkse ook nog een agressieve, anti-semitische slet is met een hele grote mond.
Kijken dus!
Omdat leeghoofden als zij vermakelijk zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:53 schreef msnk het volgende:
Het filmpje even helemaal bekeken, maar waarom zijn het altijd van die lelijke herpescarriers die ze casten voor shows als deze?
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Canadian Broadcasting Corporation.quote:Op donderdag 11 november 2010 02:10 schreef WammesWaggel het volgende:
De Canadese versie van Jersey Shore heeft ook een erg trotse Turkse zo lijkt het wel
Dan voeg ik daar nog even aan toe dat ze behalve een nationalistische Turkse ook nog een agressieve, anti-semitische slet is met een hele grote mond.
Kijken dus!
ze speelt gewoon een standaard bimbo, die je altijd ziet in dit soort producties, niks boeiends dusquote:Op donderdag 11 november 2010 18:11 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Canadian Broadcasting Corporation.
Je moeder.
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze speelt gewoon een standaard Turkse bimbo, die je altijd ziet in dit soort producties Bodrum, niks boeiends dus
Sikterlanquote:Op donderdag 11 november 2010 18:11 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Canadian Broadcasting Corporation.
Je moeder.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef IHVK het volgende:
http://www.youtube.com/harrypotter?feature=ticker
Wat moet ik hiermee?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef IHVK het volgende:
http://www.youtube.com/harrypotter?feature=ticker
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef msnk het volgende:
Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef IHVK het volgende:
wat is dat.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
IHVK, wil je Rajabali and evolution bijwonen?
http://www.hollanddoc.nl/televisie/holland-doc--heimwee.htmlquote:Holland Doc: Heimwee - Sila Hasreti
Selma en Hami, beiden geboren in Turkije, zijn als tieners in de jaren tachtig van de 20e eeuw naar Nederland gekomen. Selma moest met haar ouders mee en na twee jaar sparen kon ze de jongen op wie ze verliefd was laten overkomen. Dit werd het begin van een grote liefde met een tragische ondertoon. Terwijl Selma haar draai vindt in het leven, wil Hami eigenlijk al vanaf de eerste dag terug naar zijn geboorteland. Maar het stel krijgt een gezinsleven.
Het is nu dertig jaar later. De drie dochters staan op eigen benen, en dus is voor Selma en Hami het moment gekomen om met de negenjarige zoon Fati te remigreren. De prijs die Selma betaalt is het achterlaten van innige familiebanden, vooral die met haar dochters en haar moeder, een hartsvriendin. Filmmaakster Anne Marie Borsboom gaat verder dan dit persoonlijke levensverhaal en laat als een rode draad een universeel gevoel van heimwee door de film heen lopen.
Je land of je geliefde in de documentaire Heimwee lijkt het een onmogelijke keuze. Dat wordt treffend weergegeven in het lied dat aan het eind van de documentaire klinkt: Als ik ooit weer kan lachen, zul jij dan niet huilen achter mij?
Ken uw klassiekersquote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef msnk het volgende:
Wellicht een kijktip, met dank aan Wimm...Wagel.... dinges...
http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Bommel/personages.htmlquote:Wammes Waggel
Een domme gans, en daarmee is al veel gezegd. Gaat opgewekt door het leven, gedraagt zich als een wandelend pretpark. 'Hihihihi.' 'Goedlachs' is in zijn geval een eufemisme, een woord dat hij ongetwijfeld niet kent. Hetzelfde geldt voor 'naïef'. Begroet eenieder opgewekt met 'hallo luitjes'. Altijd doende met een nieuwe nering, die nimmer rendabel is. Verkoper van ijsjes in de winter, van erwtensoep in de woestijn, dat soort dingen. Wacht dus dikwijls tevergeefs op klanten. Barst bij tegenslag - mits hij na lange tijd in de gaten heeft dat er sprake is van tegenslag - makkelijk in huilen uit. Dat duurt nooit lang. Want het leven is enigjes, reuze leuk.
Ik kom er nu achter dat ayva kweepeer genoemd wordt in het Nederlands.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef Ayca het volgende:
Ik hou van fruit maar ayva is echt niet lekker.
Ik lees net op de Engelse Wiki dat Turkije met 25% van de totale wereldproductie op nummer 1 staat wat betreft ayva. Nooit geweten.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kom er nu achter dat ayva kweepeer genoemd wordt in het Nederlands..
En ayva is lekkerrr..
Waarom ben je off gegaan btw? : (.
kweepeerquote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kom er nu achter dat ayva kweepeer genoemd wordt in het Nederlands..
En ayva is lekkerrr..
Waarom ben je off gegaan btw? : (.
Ooow ja de hazelnoten die geoogst worden door Turkse kinderslaven!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik lees net op de Engelse Wiki dat Turkije met 25% van de totale wereldproductie op nummer 1 staat wat betreft ayva. Nooit geweten.
Turkije produceert trouwens ook 75% van de totale wereldproductie aan hazelnoten. Dus zeer grote kans dat er Turkse hazelnoten zitten in je Milka-reep.
Wat lul je pik. Tom Poes en Heer Bommel ken ik wel, heel goed zelfs, maar Wammes Waggel wtf? Wie de fok is dat? Hm, misschien ben ik 'm wel 's tegengekomen maar niet het onthouden waard dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers
[..]
http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Bommel/personages.html
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat lul je pik. Tom Poes en Heer Bommel ken ik wel, heel goed zelfs, maar Wammes Waggel wtf? Wie de fok is dat? Hm, misschien ben ik 'm wel 's tegengekomen maar niet het onthouden waard dus.
Nee, geef mij maar Gijs Gans
Ik dacht dat je ging slapen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:04 schreef zarGon het volgende:
Waarom praat jij opeens Turks?. (Het is me opgevallen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |