quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ga weg met je twitterpraat!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
Jij zei dat je Symbian had. En toen lachten wij jou allemaal uit en toen zei je grapjeee ik heb Android @Triggershot
#gesprekken #vergeten
Ik heb Maemo, Meego, Symbian en Android.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
Jij zei dat je Symbian had. En toen lachten wij jou allemaal uit en toen zei je grapjeee ik heb Android @Triggershot
#gesprekken #vergeten
Als een echte arabier heb je meerdere telefoons?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb Maemo, Meego, Symbian en Android.
Lapo gaat voor Fito.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef msnk het volgende:
Hm, mijn topic was toch echt eerder, ik zal dit moeten melden in FB.
Sowieso.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als een echte arabier heb je meerdere telefoons?
Als het je echt pijn heeft gedaan wil ik ze wel mergen of deze sluiten en de ander heropenen hoor, het is altijd een taak geweest van LAPO-er om een nieuwe te openen, dat het niet altijd ( kan ) gedaan worden is een ander issue.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Vreemd, hier wordt niet erg consequent in gehandeld gezien topics uit het verleden.
Hmm minderquote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
GEWOON UITGEPUT TRIGGER
EN JA MSNK GRENSZIEKTE
Was dat nou zo moeilijk in je eigen topic te vermelden dat je een Arabier bent?quote:
Ik ben geen Arabierquote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Was dat nou zo moeilijk in je eigen topic te vermelden dat je een Arabier bent?
En sowieso Android.
Bek houden kutjong.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En nu nog een nieuw gezicht, dan.
Dus jij bent een eckte?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n ziekte heeft de grens bereikt msnk, DAAROM
Dat weet ik wel hoor. Maar bij bepaalde reeksen, zoals deze, wordt daar uitermate inconsequent mee omgegaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als het je echt pijn heeft gedaan wil ik ze wel mergen of deze sluiten en de ander heropenen hoor, het is altijd een taak geweest van LAPO-er om een nieuwe te openen, dat het niet altijd ( kan ) gedaan worden is een ander issue.
Nee man, ik vind Turken geil. Vandaar dat ik hier post. Allemaal abi's van mijquote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben geen Arabier?
Zit je daarop te azen ofzo.
Ik zal voortaan je ijverigheid in het openen in acht nemen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor. Maar bij bepaalde reeksen, zoals deze, wordt daar uitermate inconsequent mee omgegaan.
Laat deze maar staan hoor
Leuk voor je. Wanneer ga je weer weg?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee man, ik vind Turken geil. Vandaar dat ik hier post. Allemaal abi's van mij.
Held. En terwijl je ze allemaal tegelijkertijd in je handen houdt "Hello!" zeggen als je opneemt.quote:
Good for you.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee man, ik vind Turken geil. Vandaar dat ik hier post. Allemaal abi's van mij.
'kieyfak habibie? Ana Fine'quote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Held. En terwijl je ze allemaal tegelijkertijd in je handen houdt "Hello!" zeggen als je opneemt.
Guardian angelimquote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
echt hemsnk idioot waarom wil je zo graag heel probleem gemaakt alles yazik triggerin parmaklarina rahat birak cocugu
"Ana very good!"quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'kieyfak habibie? Ana Fine'
Man, Turken waren toch gastvrij?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Leuk voor je. Wanneer ga je weer weg?
Helaasch, Turkse meiden zijn niet voor Nederlandse jongens weggelegd, een enkeling op na.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mooi. Als je net zo mooi bent als mijn Turkse nicht, wil ik wel wat meer van je weten
.
kankakaasquote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Man, Turken waren toch gastvrij?
Deze Arabier schaamt zich voor zijn achtergrond!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'kieyfak habibie? Ana Fine'
Ik ken geen grens zieke sorry.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
echt hemsnk idioot waarom wil je zo graag heel probleem gemaakt alles yazik triggerin parmaklarina rahat birak cocugu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |