Ik gebruik Paauwe als DM en Buijs kan zijn positie zo overnemen alleen ik moet eerst wat ruimte maken in het loonbudget voor dat ik een fatsoenlijk bod kan doen. Ik wou Paauwe nog een jaartje houden maar na dat idiote contractvoorstel en in het achterhoofd dat ie al 35 is heb ik besloten geen nieuw contract aan te bieden.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee dat kan natuurlijk niet. Doe hem een take it or leave it aanbod voor wat je maximaal kwijt wilt anders? Voor welke positie is het eigenlijk? Want Paauwe speelt toch DC en Buijs RB of DM?
Kan je niet beter een jonge speler halen ipv Buijs? Lijkt me van de regen in de drup...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gebruik Paauwe als DM en Buijs kan zijn positie zo overnemen alleen ik moet eerst wat ruimte maken in het loonbudget voor dat ik een fatsoenlijk bod kan doen. Ik wou Paauwe nog een jaartje houden maar na dat idiote contractvoorstel en in het achterhoofd dat ie al 35 is heb ik besloten geen nieuw contract aan te bieden.
"Ervaring is onmisbaar in het moderne voetbal."quote:Op woensdag 10 november 2010 20:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een jonge speler halen ipv Buijs? Lijkt me van de regen in de drup...
Nooit last van gehad in AM, in principe doe ik iedereen weg die 30 dreigt te worden, heel soms huur ik een backup speler van 31 of 32 of laat ik een keeper wat langer staan.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:00 schreef geldwolf het volgende:
[..]
"Ervaring is onmisbaar in het moderne voetbal."
Hij is 28 echt jong is ie niet maar hij kan nog 5 jaar mee op het niveau VVV en hij is gratis.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een jonge speler halen ipv Buijs? Lijkt me van de regen in de drup...
Wat een heldquote:Op woensdag 10 november 2010 21:05 schreef Pinterman het volgende:
Ben zojuist teruggekeerd van mijn oost-Europese vakantiereisje. Heb mijn oogjes uitgekeken, maar... ben toch enigszins bedrogen thuisgekomen
Het blijkt dat de Moldavische, Albanese, Hongaarse, Bulgaarse, Slowaakse, Sloveense, Macedonische, alsook de Wit-Russische competities stuk voor stuk van hoger niveau zijn dan de Nederlandse Jupiler league. Er lopen veel goede spelers rond, zeker van het niveau Eredivisie-middenmoot, en ze verdienen vaak maar een paar honderd euro per week, maar helaas wilde er maar ééntje komen...
Wilfried Niflore. Hij mag er wezen.
Haha, dat is wel jammer, toch een prima speler. Ja, ik koop meestal wel spelers met in mijn achterhoofd de formatie waarin ik wil spelen. Komend seizoen is dat die 4-3-3 met een DM, maar in het eerste seizoen was ik toch nieuwsgierig hoe het zou gaan met een 4-4-2 met twee DM's en een AMR+AML. Niet slecht, maar het moet beter kunnen ;-)quote:Op woensdag 10 november 2010 13:11 schreef Denninho het volgende:
[..]
Netjes man. Ik denk dat het goed gaat lopen met 3 middenvelders, ik heb zelf ook over die formatie nagedacht. Als ik jouw was zou ik zelfs gaan kijken voor spelers die je speciaal voor dat systeem kan gebruiken ipv het systeem aanpassen naar je spelers. Een ijzersterke vent als DM, en centraal een controlerende middenvelder en een spelmaker, ideaal.Misschien ga ik het 2de seizoen ook die formatie hanteren, bied toch meer stabiliteit dan hoe ik nu speel. Kan ik ook meteen incashen op Sassegnon die dan overbodig word. Kheb al sinds t begin niet zo'n goeie relatie met die gozer dus zou mooi uitkomen.
Heb de wedstrijd toch mooi overgespeeld. Ik moet zeggen, toch erg mooie doelpunten!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:05 schreef Moron het volgende:
GvdMijn eerste crashdump. Net een prachtige overwinning op Auxerre, 4-1..
Edit: Oh alleen die wedstrijd moet ik overspelen. Dus jammer genoeg niet de 2-0 verlies tegen Chelsea![]()
huiliequote:Op donderdag 11 november 2010 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Je hebt jezelf in 't spel gezet? Potentie van -10 zeker?
Cheaterquote:
Boakye doet het bij mij goed! Veel gevaarlijke voorzetten!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Jirdo het volgende:
Het gaat nu weer een stuk beter bij mij (Den Bosch). Met nog negen wedstrijden te gaan sta ik 8e met 38 punten. In de winterstop heb ik nog een Hongaars talentje gehaald, maar verder heb ik geen goede spelers kunnen vinden. Ik speel met een middelgrote database dus ik heb al die spelers uit Bulgarije nietMaar over een half jaar komen Boakye en Caracciolo (topscorer in de JL) transfervrij deze kant op.
Haha wat een uitkomkoningquote:Op donderdag 11 november 2010 13:06 schreef CarlosJacques het volgende:
Damn, ik heb blunderkoning Oscar Moens ingeruild voor een jonge Deense (Hansen) keeper van Liverpool maar jesus, die kan er ook wat van zeg..
Wat een baas zegquote:Op donderdag 11 november 2010 13:06 schreef CarlosJacques het volgende:
Damn, ik heb blunderkoning Oscar Moens ingeruild voor een jonge Deense (Hansen) keeper van Liverpool maar jesus, die kan er ook wat van zeg..
Leuke manier van spelen, ben benieuwd hoe t verder gaat.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef Winski05 het volgende:
Goed, mijn sc Heerenveen game was helaas geen succes; na een half jaar werd ik de laan uit gestuurd. Ik heb daarna een baan aangenomen bij een obscuur Deens clubje, maar ik besloot om een nieuw spel te starten. En dan met een hele rits aan competities, om één van de mooiste dingen uit FM te gaan doen: een reis rond de wereld.
Clubloos starten, vanuit de onderste regionen van het betaalde voetbal omhoog te klimmen en dan hopelijk, als een soort einddoel, ooit de Champions League of soortgelijke competitie zien te winnen.
Ik heb in ieder continent een competitie geselecteerd, met uiteraard in Europa de meeste competities. Allemaal met zoveel mogelijk lage competities.
Nadat ik clubloos mijn carriere begon, waren er tientallen clubs zonder manager. Mijn favoriete Afrikaanse club, African Warriors(waar ik in FM2008 ooit eens een mooie carriere mee heb gehad), had ook geen manager en uiteraard heb ik daar gesolliciteerd. Net als bij een handjevol Belgische, Chileense, Zuid-Koreaanse en talloze andere landen.
African Warriors was er snel bij: diezelfde dag kreeg ik een contract voorgeschoteld. Maar ook het Zuid-Koreaanse Cheonan City FC bood me direct een baan aan. En het perspectief bij die club sprak me direct aan: ze stonden op dat moment 1e in de N-League(de Zuid Koreaanse Eerste Divisie) en de playoffs hadden ze al bereikt door de eerste periodetitel. Daarnaast hebben ze een transferbudget van 325k, tegenover helemaal niets bij African Warriors.
Dus besloot ik in te gaan op het aanbod uit Zuid Korea en ben ik dus nu manager van het prachtige Cheonan
Wordt uiteraard vervolgd!
Oke, hopen dat hij dat bij mij ook doet, want hij gaat ¤2500,- verdienen en dat is veel voor mij.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Boakye doet het bij mij goed! Veel gevaarlijke voorzetten!
Gaat het spel niet traag bij jou?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef Winski05 het volgende:
Goed, mijn sc Heerenveen game was helaas geen succes; na een half jaar werd ik de laan uit gestuurd. Ik heb daarna een baan aangenomen bij een obscuur Deens clubje, maar ik besloot om een nieuw spel te starten. En dan met een hele rits aan competities, om één van de mooiste dingen uit FM te gaan doen: een reis rond de wereld.
Clubloos starten, vanuit de onderste regionen van het betaalde voetbal omhoog te klimmen en dan hopelijk, als een soort einddoel, ooit de Champions League of soortgelijke competitie zien te winnen.
Ik heb in ieder continent een competitie geselecteerd, met uiteraard in Europa de meeste competities. Allemaal met zoveel mogelijk lage competities.
Nadat ik clubloos mijn carriere begon, waren er tientallen clubs zonder manager. Mijn favoriete Afrikaanse club, African Warriors(waar ik in FM2008 ooit eens een mooie carriere mee heb gehad), had ook geen manager en uiteraard heb ik daar gesolliciteerd. Net als bij een handjevol Belgische, Chileense, Zuid-Koreaanse en talloze andere landen.
African Warriors was er snel bij: diezelfde dag kreeg ik een contract voorgeschoteld. Maar ook het Zuid-Koreaanse Cheonan City FC bood me direct een baan aan. En het perspectief bij die club sprak me direct aan: ze stonden op dat moment 1e in de N-League(de Zuid Koreaanse Eerste Divisie) en de playoffs hadden ze al bereikt door de eerste periodetitel. Daarnaast hebben ze een transferbudget van 325k, tegenover helemaal niets bij African Warriors.
Dus besloot ik in te gaan op het aanbod uit Zuid Korea en ben ik dus nu manager van het prachtige Cheonan
Wordt uiteraard vervolgd!
Hey, die Medina heb ik ook gehaald.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:14 schreef Self-Catering het volgende:
Hier mijn team.
[ afbeelding ]
Eerste jaar dure spelers zoals Mido weggedaan.
Eigenlijk alleen de toppertjes zoals: Vd Wiel, Vertongen, Alderwereld, Suarez, Lodeiro, Steek behouden en daar een team omheengebouwd.
Waterdragers zoals De Zeeuw, Anita, Enoh behouden en verlengd.
Talenten aangetrokken: Dodo, Kryvstov, Medina. Talenten die ik al had Eriksen, Sneijder etc. behouden.
Owja, Amrabat en Fierro gekocht voor de flanken.
Overwinterd in de winterstop. 2 -1 gewonnen van Barca, 1-1 gespeeld. Weer een ronde verder
Owja, Cock Jol ontslagen (wat een knuppel was dat) Betere fysios gehaald, betere jeugdtrainers,
Lekker! Wel zou ik proberen te promoveren als ik jou was. Het is niet zo moeilijk om je te handhaven in de Eredivisie, en de inkomsten zijn zeer welkom. Je spelers willen ook veel liever blijven, je kunt ze voor meer verkopen, en meer spelers willen naar je cluppie. Ik zou het doenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:15 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Oke, hopen dat hij dat bij mij ook doet, want hij gaat ¤2500,- verdienen en dat is veel voor mij.
Ik ben uiteindelijk nog 4e geworden na een ongeslagen reeks van veertien wedstrijdenNu de play-offs in maar ik wil niet promoveren, daar is het nog te vroeg voor.
Die spits maakt hem trouwens wel super af!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:06 schreef CarlosJacques het volgende:
Ik zie wel wat er gebeurt. Ik heb met 4-2 en 0-1 van Telstar gewonnen en ik moet nu tegen Willem II.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:52 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Lekker! Wel zou ik proberen te promoveren als ik jou was. Het is niet zo moeilijk om je te handhaven in de Eredivisie, en de inkomsten zijn zeer welkom. Je spelers willen ook veel liever blijven, je kunt ze voor meer verkopen, en meer spelers willen naar je cluppie. Ik zou het doen
Ik heb een vrij snelle laptop, dus dat valt reuze mee. Gaat wel trager dan met bijvoorbeeld 2 of 3 competities, maar ik vind het juist erg leuk om te kunnen kiezen uit clubs uit zoveel verschillende landen. Dat het iets trager gaat, neem ik dan graag voor liefquote:
Dat is niet slecht voor onze Google-spitsquote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Ik zie wel wat er gebeurt. Ik heb met 4-2 en 0-1 van Telstar gewonnen en ik moet nu tegen Willem II.
Hoe doet Bakx het trouwens bij jou? Bij mij heeft hij vijftien doelpunten en acht assists gemaakt terwijl hij aan het begin van het seizoen geen basisspeler was. Jammer dat hij te duur is om te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |