ik zou het voor jouw gemoedsrust op het eerste houden.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef Snappaz het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom? Of ben ik zo slim?
Van Bemmel (Kamerlid, beschuldigd van faillisementsfraude) en Brogt (voorheen kandidaat-Kamerlid, failliet, schimmige bedrijfjes, en klaploper).quote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef Klaudias het volgende:
[..]
freako plaatste laatst ook nog een paar die bedrijfjes naar de afgrond hebben geleid
Nee je hebt wel gelijk . Geert is nog niet veroordeeld natuurlijk .quote:
dankje? nieuw woord?quote:
Ja want ontucht pleegt de aanhang van de PVV natuurlijk allemaal en een kopstootje in een kroeg of de buurman bedreigen is ook vrij standaard gedrag voor de gemiddelde PVV-er? Naar een bijeenkomst gaan met een wapen moet gewoon kunnen en over je CV liegen maakt ook niet uit. Dan maar hopen dat je niet volledig voldoet aan dat herkenbare gedrag als PVV-aanhanger. Pleeg je straks opeens ontucht op de buurman nadat je hem een kopstoot hebt gegeven omdat hij je uitlachte over je C.V. en knal je hem daarna nog even in de knieschijven met je wapen, moet kunnen in de wereld van de PVV natuurlijk. Als je maar geen moslim bent.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef zoalshetis het volgende:
ik vrees dat het burgerlijke misgedrag van de pvv'ers in de politiek alleen maar meer stemmers zullen trekken. bijna elk voorval in de lijst antecedenten is herkenbaar.
hij stelt dingen erg aan de kaak. soms teveel maar mijn smaak. maar om hem te betichten van crimineel gedrag gaat mij zelfs na deze 'rechtzaak' te ver. fijn dat je het zelf ook zo inziet.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee je hebt wel gelijk . Geert is nog niet veroordeeld natuurlijk .
Maar om nu te zeggen dat hij van onbesproken gedrag is .....
proest. sorry.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja want ontucht pleegt de aanhang van de PVV natuurlijk allemaal en een kopstootje in een kroeg of de buurman bedreigen is ook vrij standaard gedrag voor de gemiddelde PVV-er? Naar een bijeenkomst gaan met een wapen moet gewoon kunnen en over je CV liegen maakt ook niet uit. Dan maar hopen dat je niet volledig voldoet aan dat herkenbare gedrag als PVV-aanhanger. Pleeg je straks opeens ontucht op de buurman nadat je hem een kopstoot hebt gegeven omdat hij je uitlachte over je C.V. en knal je hem daarna nog even in de knieschijven met je wapen, moet kunnen in de wereld van de PVV natuurlijk. Als je maar geen moslim bent.
Ja door ze Kopvoddentaks te laten betalen zekerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
proest. sorry.
ik heb het niet zozeer over de pvv of pvv'er, maar over de gemiddelde burger.
en jouw angst voor geweld tegen moslims is niet wat wilders predikt. sterker nog. ik denk dat het zelfs beter wordt voor vredelievende moslims.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja door ze Kopvoddentaks te laten betalen zeker
En je criminele kieslijst dan . Is dat een goed voorbeeld ? Domme racistische en zelfs criminele idioten die met "oplossingen" komen .quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe niet zo dom. je moet in bepaalde omgevingen soms meer zeggen dan je waar kunt maken. zeker in de politiek. daar maakt, sinds dit middel ons bestuurt, iedereen gebruik van. en misbruik ook. veel beloven, weinig écht kunnen doen. daar heb je de bevolking voor nodig.
mag ik je even corrigeren door je te wijzen op wat vetgedrukte woorden uit jouw reply?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En je criminele kieslijst dan . Is dat een goed voorbeeld ? Domme racistische en zelfs criminele idioten die met "oplossingen" komen .
Dat jij anderen nog dom durft te noemen
Ja en ?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag ik je even corrigeren door je te wijzen op wat vetgedrukte woorden uit jouw reply?
Tsja, dat krijg je ook met zo'n partijstructuur...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Ericr het volgende:
4 jaar de tijd gehad om een fatsoenlijke lijst samen te stellen en dan nog hier mee aan komen. Dat geeft toch te denken. Nu is bij iedere partij vanaf plek 10 of zo wel iets te melden over de kandidaten maar bij de PVV begint het gewoon al bij de eerste 10 met het gerommel. Waarbij het dan ook nog eens gaat over gewelddadigheden in meerdere gevallen, niet al te vreemd natuurlijk voor een partij die op knieschijven wil schieten, neuzen wil afhakken, zich voordoet als knokploeg (inmiddels letterlijk), rassenrellen niet bij voorbaat slecht vindt etc. Maar wel vreemd voor een partij die zich zo druk maakt over 'straatterroristen' terwijl in hun eigen gelederen net zo goed personen van laag allooi zijn te vinden.
Maar ach misschien moet je kwaad inderdaad met kwaad bestrijden of zo, praktijkervaring hebben ze in ieder geval wel bij de PVV.
De vrouwenmeppende dierenactivist die namens de PVV in de kamer zit, hoorde ik afgelopen week zeggen dat hij niet tegen bio-industrie is vanwege het economisch belang.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:08 schreef Aloulou het volgende:
We kunnen dus concluderen dat Geert zorgt voor een tsunami van Tokkies en allerlei white trash in ons geliefde parlement. De een kan niet van de drank afblijven en klapt een barman op zijn bek, de andere deelt een kopstoot uit, de dierenliefhebber geselt zijn zwangere vrouw tot bloedens toe het ziekenhuis in maar is wel een voorvechter van dierenrechtende Israelier bezoekt evenementen met een doorgeladen geweer in zijn broekzak, "just in case...", en deze volbloed Nederlander dreigt zoutzuur over zijn buurvrouw heen te gooien.
Of zou het de linkse media zijn die hierachter zit en vooral schuldig is Geert en zijn kameraden te demoniseren?
Wat een helden, heeft dit eigenlijk nog invloed op de peilingen? Maurice, kom er eens in.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef Snappaz het volgende:
Tussenstand:
PVV-kamerlid Dion Graus (mishandeling zwangere vrouw)
PVV-kamerlid Hero Brinkman (bedreiging buurman met bijl, mishandeling barman bij perscentrum Nieuwspoort)
PVV-kamerlid Marcial Hernandez (nachtje in de cel wegens uitdelen kopstoot)
Aspirant PVV-kamerlid Markuszower (zwaaien met een wapen)
PVV-adviseur Belien (bloederige verhalen over moslimroofdieren)
PVV-kamerlid Joram van de Klaveren (Poseerde met vuurwapen)
PVV-kamerlid Raymond de Roon (Lid van extreemrechtse beweging die in Nederland een militaire dictatuur wou vestigen a la kolonelsregime in Griekenland en knieschotliefhebber)
PVV-kamerlid Bosma (wou Clairy Polaks neus afhakken)
En niet te vergeten, Lucassen uiteraard
Dat is inderdaad hoe de PVV aanhang het graag zou willen:quote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja want ontucht pleegt de aanhang van de PVV natuurlijk allemaal en een kopstootje in een kroeg of de buurman bedreigen is ook vrij standaard gedrag voor de gemiddelde PVV-er? Naar een bijeenkomst gaan met een wapen moet gewoon kunnen en over je CV liegen maakt ook niet uit. Dan maar hopen dat je niet volledig voldoet aan dat herkenbare gedrag als PVV-aanhanger. Pleeg je straks opeens ontucht op de buurman nadat je hem een kopstoot hebt gegeven omdat hij je uitlachte over je C.V. en knal je hem daarna nog even in de knieschijven met je wapen, moet kunnen in de wereld van de PVV natuurlijk. Als je maar geen moslim bent.
quote:Opvallend is verder, naast de roep om law and order, de wat grotere acceptatie van geweld
binnen de PVV-achterban. [...] Mannelijke fascinatie voor spanning en technologie en weinig empathische
instelling
Uit dit onderzoek blijkt de PVV-aanhang voor 61% uit mannen te bestaan.
Mannen hebben vaak andere sociaal-culturele oriëntaties dan vrouwen.
De volgende typische sociaal-culturele oriëntaties binnen de PVV-achterban
delen zij met mannen in het algemeen. Binnen de PVV-achterban zijn ze
echter nog sterker aanwezig, terwijl 39% uit vrouwen bestaat:
Minder afwijzing van lichamelijk geweld
Opzoeken van risico en spanning ('thrillseeking')
Sterkere gerichtheid op nieuwe technologie
Minder inleving in zichzelf en de ander
Lagere betrokkenheid bij het milieu
De positievere houding ten aanzien van geweld, spanning en technologie en
de geringe empathie onder PVV'ers zijn dus niet alleen te verklaren uit de
oververtegenwoordiging van mannen.
Niet om vervelend te doen ofzo, maar voor dit onderzoek zijn 127 'pvv' ers gevraagd. Dat lijkt me wat weinig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hoe de PVV aanhang het graag zou willen:
[..]
[ afbeelding ]
bron
Mij nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:20 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen ofzo, maar voor dit onderzoek zijn 127 'pvv' ers gevraagd. Dat lijkt me wat weinig.
Dat is een representatieve steekproef. Daarvan waren er 127 die aangaven op de PVV te stemmen. Als je enkel 1250 PVV'ers zou ondervragen, is het geen representatiefonderzoek meerquote:1.250 Nederlanders tussen 15 en 80 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |