Maar ramenlappen gaat wel?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit aan de buitenkant, ik werk op 4 hoog zonder balkon
Wat is nou weer een romcomquote:Op woensdag 10 november 2010 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet nog wel iets.......een leuke dame die lekker meeluisterd en voor mij een heerlijk potje kookt en daarna een fijne romcom wil kijken.....
Your musical compatibility with PatrickW1693 is SUPERquote:
Hee, dat staat er bij mij ookquote:Op woensdag 10 november 2010 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Your musical compatibility with PatrickW1693 is SUPER
Music you have in common includes Go Back to the Zoo, Brandon Flowers, Duck Sauce, Two Door Cinema Club and Scouting for Girls.
yup.....en dan is er ook nog de romzomcom. dan komen er ook nog zombies aan te pasquote:
nope. er zijn ook enoeg mannen die dergelijke films kunnen waarderen. en nee, dat zijn niet allemaal nichtenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah, van die films die alleen vrouwen leuk vinden
Kan ie ondertussen z'n eenogige spitting cobra in stelling brengen.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah, van die films die alleen vrouwen leuk vinden
Ik durf te wedden dat die mannen niet van voetbal houden.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope. er zijn ook enoeg mannen die dergelijke films kunnen waarderen. en nee, dat zijn niet allemaal nichten
dat is slechts bijzaak Roelquote:Op woensdag 10 november 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ie ondertussen z'n eenogige spitting cobra in stelling brengen.
die heb je verloren. ik mag graag een studiosportje om 19.00u op zondagavond meepikken en Footballmanager2011 spelen, ik ben 100 hetero en ik vind een aantal romcoms best ok. Zoals Notting Hill, Going the Distance en A Life Less Ordinary kun jeo ok nog een romcom noemen....quote:Op woensdag 10 november 2010 20:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die mannen niet van voetbal houden.
Zo zie je maar dat je met zo'n nummer ook nog op nationale radio aandacht krijgt.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:12 schreef Pino112 het volgende:
Kip, Paard, Koe.
Goede titel van je single.
roel retweet em netquote:
wat hierquote:Op woensdag 10 november 2010 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben er even niet, typ wat hier na de piep.
>Piep<
Na de hoeveelheid alcohol die ik nodig heb om zo'n film door te komen lukt het niet meerquote:Op woensdag 10 november 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ie ondertussen z'n eenogige spitting cobra in stelling brengen.
ik vond deze vetter:quote:
Timbalandquote:
heb zelf ook meer met The Hives dan met dat schoenenmerkquote:
dat je daar oplet.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef Pino112 het volgende:
En mn 11000e post is speciaal voor jullie mensen!![]()
ik miste mijn 5000equote:
Geen 1 eigenlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
tzal wel aan mij liggen...maar Michiel heeft dit uur nog weinig muziek gedraaid die ik leuk vind
+1quote:Op woensdag 10 november 2010 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen 1 eigenlijk
Okee, nu Sterrenstof.
newbquote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef Pino112 het volgende:
En mn 11000e post is speciaal voor jullie mensen!![]()
Strijken... Kud, moet ik ook nog doen. Eerst nog even een testrapport schrijven. Schakel om 22:00 wel weer even in.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Weezer. Kon weer niet missen.
Ik zet wel m'n eigen muziek op bij m'n huiswerk (lees: strijken).
yup, mooie actie. en dat clipje is best puik...tliedje vind ik nog steeds niet echt leuk.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Mooie promo-actie voor Social Radio van Michiel.
Oh, en Want Want = tof!
Binnenkort komen er nog wat updates aan trouwens, want Social Radio gaat uiteraard ook gebruikt worden tijdens Serious Request. Ben op dit moment bijvoorbeeld bezig met het verbeteren van de shoutbox (toevoegen van naam/email van poster, want het is nu wel heel erg anoniem) en een spin-off versie.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, mooie actie. en dat clipje is best puik...tliedje vind ik nog steeds niet echt leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |