ej skatje!quote:
ik heb het zelf al samengevatquote:Op woensdag 10 november 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grapjas.
@Rock Heb amper wat uit het vorige topic gelezen![]()
.
ik heb een nieuwe foto om een realdoll te bestellen!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe background op mn telefoon.
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe foto om een realdoll te bestellen!
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik luister ondertussen wel ff naar
quote:
dankjewel. ik ben diep geroerd door zo'n gebaar.....snif....quote:Op woensdag 10 november 2010 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n 128.363ste post draag ik op aan jullie.
Krijg jij nou ook zo'n warm gevoel?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankjewel. ik ben diep geroerd door zo'n gebaar.....snif....
yups...maar dat kan ook door die pittige maaltijd komen......quote:Op woensdag 10 november 2010 19:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Krijg jij nou ook zo'n warm gevoel?
Zit in Zwolle, dus als je hard kan gooien, graag!!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yups...maar dat kan ook door die pittige maaltijd komen......
iemand chocomousse?
ik weet nog wel iets.......een leuke dame die lekker meeluisterd en voor mij een heerlijk potje kookt en daarna een fijne romcom wil kijken.....quote:Op woensdag 10 november 2010 19:48 schreef minthy het volgende:
Wat een warm gevoel hangt er hier, en dan ook nog Volbeat op de radio. Could life get any better?
Niet gewoon bier en tieten?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet nog wel iets.......een leuke dame die lekker meeluisterd en voor mij een heerlijk potje kookt en daarna een fijne romcom wil kijken.....
Maar je hebt al gegeten zeg je net?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet nog wel iets.......een leuke dame die lekker meeluisterd en voor mij een heerlijk potje kookt en daarna een fijne romcom wil kijken.....
* 3rdRock gooitquote:Op woensdag 10 november 2010 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit in Zwolle, dus als je hard kan gooien, graag!!
Je hebt niet eens Mona Browniepudding? die was lekker met stukjes chocolaquote:
ik drink geen bier, en alleen tieten.....nja, er mag best een vrouw aan vast zittenquote:
owja, nou, dan gaan we samen afwassen en met water spetteren enzoquote:Op woensdag 10 november 2010 19:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar je hebt al gegeten zeg je net?
Hallo Zwolle!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit in Zwolle, dus als je hard kan gooien, graag!!
gewoon van t raam likken joh!quote:
ja, eigenlijk is ie veel te glad natuurlijk...maar mijn God!quote:
Heui, zit nu precies aan de andere kant van jequote:
Zit aan de buitenkant, ik werk op 4 hoog zonder balkonquote:Op woensdag 10 november 2010 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon van t raam likken joh!
ow, ow...another level! godsamme, 1 van de meest geile platen die ik ken ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |