Niks mis mee... Sowieso, care!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Hier verder
Wat een zaad TT trouwens
We houden nog wel van je hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 19:50 schreef Nuchterheid het volgende:
Toch best wel een mooi spel eigenlijk
Waar is Aston Martin trouwens?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:25 schreef RiKe het volgende:
Geen Lambo Reventon...geen Ferrari 360...ik begin een beetje het idee te krijgen dat in die filmpjes nog lang niet alle auto's zitten!
Aston Martin zit links onderin, als hij net de dealership heeft gekozenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:26 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waar is Aston Martin trouwens?
Hij heeft nog geen used-cars dealer laten zien toch? Misschien dat dat een groter onderdeel van het spel wordt.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:25 schreef RiKe het volgende:
Geen Lambo Reventon...geen Ferrari 360...ik begin een beetje het idee te krijgen dat in die filmpjes nog lang niet alle auto's zitten!
Als je goed kijkt zie je bij de auto's die hij wel laat zien in het hoekje van het plaatje een getal zien, driver level neem ik aanquote:Op donderdag 11 november 2010 00:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen used-cars dealer laten zien toch? Misschien dat dat een groter onderdeel van het spel wordt.
Of misschien dat er bepaalde auto's pas vrijgespeeld worden als je op een bepaald driver level zit. Net als circuits. Maar in het geval van de Ferrari 360 lijkt me dat wat vreemd omdat dat zo'n auto is die je toch standaard zou moeten kunnen kopen.
Of het bevestigd het alleen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:32 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je bij de auto's die hij wel laat zien in het hoekje van het plaatje een getal zien, driver level neem ik aan
Dus dat ontkracht je uitspraak over vrijspelen op driver level een beetje..
Dat verklaard nog niet het (naar mijn idee) missen van vrij veel auto'squote:Op donderdag 11 november 2010 01:03 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Of het bevestigd het alleen.
Zo kan je gelijk zien welke level je bent en hoeveel je nog moet om auto's te vrij te spelen.
Dat zal voor een aantal "classic cars" zo zijn denk ik.... Niet voor de gemiddelde auto, die moet gewoon aan te passen zijn. Dus niet dat je alleen "premium cars" kan uitrusten met die handel.quote:
Ers staat duidelijk Standard Car.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zal voor een aantal "classic cars" zo zijn denk ik.... Niet voor de gemiddelde auto, die moet gewoon aan te passen zijn. Dus niet dat je alleen "premium cars" kan uitrusten met die handel.
Klopt, maar volgens mij is dat een auto waar je helemaal niet aan kan doen qua tuning. Is slechts een gok hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ers staat duidelijk Standard Car.
Ik kan mijn ogen niet van haar tieten afhouden. Derhalve heb ik geen idee waar dit over gaatquote:
Beste jetsers inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik kan mijn ogen niet van haar tieten afhouden. Derhalve heb ik geen idee waar dit over gaat
quote:Dit is de zesde keer dat de GRAN TURISMO AWARDS zijn uitgereikt tijdens de SEMA in Las Vegas. De onderscheidingen worden toegekend aan de mooiste omgebouwde en getunede auto's die, in de filosofie van Gran Turismo, zowel cool als supersnel zijn. De winnaar van de Beste van de show krijgt de eer in al zijn glorie te worden opgenomen in een toekomstige editie van Gran Turismo.
+1. Wat een kneiters zeg, mensen lief!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik kan mijn ogen niet van haar tieten afhouden. Derhalve heb ik geen idee waar dit over gaat
Ik snap dit soort berichten niet. Ze moeten maar zorgen dat ze binnen de limieten blijven, en dan niet gaan zeuren dat de PS3 niet krachtig genoeg is.quote:'PS3 niet krachtig genoeg voor Gran Turismo 5'
Uitgegeven: 8 november 2010 17:48
Laatst gewijzigd: 9 november 2010 10:33
HOOFDDORP - De PlayStation 3 is niet krachtig genoeg en heeft ontwikkelaar Polyphony Digital van Gran Turismo 5 beperkingen opgelegd in wat het in het spel kon stoppen. Dit stelt Kaz Yamauchi, hoofd van de studio en bedenker van de Gran Turismo-serie, in een interview met het tijdschrift Esquire UK.
"Software kan alleen binnen de beperkingen van de hardware gemaakt worden. Met ieder nieuw PlayStation-systeem hebben we meer ruimte gekregen, maar het is nog steeds niet genoeg", aldus Yamauchi.
"Met Gran Turismo 5 hebben we alles zo strak en mooi mogelijk gemaakt, binnen de ruimtelimieten waarmee we te maken hadden. Maar we wilden eigenlijk nog veel meer in het spel stoppen."
Uitgesteld
Gran Turismo 5 werd onlangs uitgesteld naar een door Sony gecommuniceerde uitgave aan het einde van dit jaar. Oorspronkelijk zou het spel op 3 november uitkomen.
Polyphony Digital bleef echter tot enkele weken voor die gestelde uitgave nog nieuwe features van het spel aankondigen. Hoewel er nog geen nieuwe releasedatum aangekondigd is, liet Yamauchi vorige week al wel weten dat het spel inmiddels af is en geperst wordt.
Sowieso die hele lijst die RSC heeft gelekt zou wel tof zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:51 schreef Slomy het volgende:
Het zou wel extreem vet zijn als spa-francorchamps er ook in zou zitten.
Ik hoop het, ik blijf erbij, zoals ik de menu's nu gezien heb, gaan ze de 1000 NOOIT redden!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:18 schreef Desunoto het volgende:
Dat zijn echt niet alle Ferrari's hoor. Moeten er meer zijn.
Er zullen er vast nog een paar honderd te unlocken zijn, zoals in elke GTquote:Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik blijf erbij, zoals ik de menu's nu gezien heb, gaan ze de 1000 NOOIT redden!
Hmm....360's alleen in de 2e hands shops....zou best wel eens kunnen!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef Meike26 het volgende:
Wat te denken van alle 2e handsjes ?
Daar zitten ook veel modellen tussen die je niet nieuw kan kopen en er zitten er een stuk of 50 tussen die maar mondjesmaat te vinden zijn op de 2e hands markt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:13 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.gtplanet.net/y(...)nouncement-incoming/
Hmmzz toch wel jammer dat ie 10x frontaal ergens tegenaan moet botsen voordat de bumper ontzet raakt.. Ook al staat de damage op laag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Inderdaad
Ze hebben echt aan het geluid gewerktMooie V10 sound.
Schade staat op laag, dus niet schrikken
Dan zet je de damage hoger? Ik vat je kritiek even niet. Laag is niet voor niets laag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:06 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hmmzz toch wel jammer dat ie 10x frontaal ergens tegenaan moet botsen voordat de bumper ontzet raakt.. Ook al staat de damage op laag.
quote:Gran Turismo creator and Polyphony Digital boss Kazunori Yamauchi has just tweeted that the GT5 release date is going to be announced very soon.
“It looks like the release date is about to be announced,”, the legend tweeted.
Zou hoog dan normaal zijn.... Want dit is wel erg weinig. Denk ook dat hij JC daar op doeltquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:17 schreef woessie het volgende:
[..]
Dan zet je de damage hoger? Ik vat je kritiek even niet. Laag is niet voor niets laag.
Very soon...? Ja, is dat vandaag of volgende week?quote:
Demo build:quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Inderdaad
Ze hebben echt aan het geluid gewerktMooie V10 sound.
Schade staat op laag, dus niet schrikken
In europa kwam hij toch dinsdags uit dus wordt het dan 23/11?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:33 schreef emokid het volgende:
JAWEL! Playstation twittert nu
Gran Turismo 5 confirmed for November 24th. Get ready to race! http://bit.ly/bk2gXV
http://blog.us.playstatio(...)_campaign=gt5_111210
Oooooh boy!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:33 schreef emokid het volgende:
Gran Turismo 5 confirmed for November 24th. Get ready to race! http://bit.ly/bk2gXV
Aldus Playstation op Twitterquote:PlayStationNL PlayStation NL
De officiële releasedate van Gran Turismo 5: woensdag 24 november 2010 ! | #GT5
Éindelijk!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:33 schreef emokid het volgende:
Krijgen we zeker een gifje van Kaz die met typex aan de weer is om alle manuals te corrigeren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:56 schreef J.Clarkson het volgende:
Kijk maar uit blije snuiters! Een bron heeft mij verteld dat er een verschrikkelijke type-o in de manual zit en we weer 2 maanden moeten wachten.
http://www.eurogamer.net/(...)-a-list-of-1031-carsquote:Gran Turismo 5 will offer over 1000 cars to race - and Eurogamer has reproduced the entire final listing below.
P denotes a premium car, and S standard - all cars are in the game and do not require extra payment. Standard means it's a GT4 car improved with no cockpit view. Premium means it has a cockpit view ala GT5: Prologue - thanks, Mkwone
Without further ado, here's the biggest list we've ever published on Eurogamer.
Kart track is in Rome dacht ik. Die staat er gewoon tussen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:21 schreef DennisDeBengel het volgende:
Er zijn wat twijfels over die lijsten. De karttrack wordt niet genoemd, en de Ferrari F40 wordt aangegeven als Standard auto terwijl er in de gelekte filmpjes van de week te zien was dat hij onder Premium stond.
Ook is de El Capitain track in de intro te zien, maar is afwezig op de lijst.
Klopt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Zou hoog dan normaal zijn.... Want dit is wel erg weinig. Denk ook dat hij JC daar op doelt
I stand corrected.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:35 schreef rycemasta het volgende:
Dat korte kartbaantje is in Siena, staat niet in de lijst inderdaad.
WAT IS DIT. Meerdere versies van 1 auto... oké, maar dit slaat toch alles?quote:# S Honda S2000 '99
# S Honda S2000 '01
# S Honda S2000 '03
# P Honda S2000 '06
# S Honda S2000 (EU) '99
# S Honda S2000 (EU) '01
# S Honda S2000 (EU) '03
# S Honda S2000 (US) '99
# S Honda S2000 (US) '01
# S Honda S2000 (US) '04
# S Honda S2000 LM Race Car
# S Honda S2000 Type V '00
# S Honda S2000 Type V '01
# S Honda S2000 Type V '03
# S Honda S2000 Type V (EU) '00
# S Honda S2000 Type V (EU) '01
# S Honda S2000 Type V (US) '00
# S Honda S2000 Type V (US) '01
# S Mazda MX-5 (NA) '89
# S Mazda MX-5 1.8 RS (NB, J) '98
# S Mazda MX-5 1600 NR-A (NB, J) '04
# S Mazda MX-5 1800 RS (NB, J) '00
# S Mazda MX-5 1800 RS (NB, J) '04
# S Mazda MX-5 J-Limited (NA, J) '91
# S Mazda MX-5 J-Limited II (NA, J) '93
# S Mazda MX-5 Miata (NA) '89
# S Mazda MX-5 Miata 1.8 RS (NB, J) '98
# S Mazda MX-5 Miata 1600 NR-A (NB, J) '04
# S Mazda MX-5 Miata 1800 RS (NB, J) '00
# S Mazda MX-5 Miata 1800 RS (NB, J) '04
# S Mazda MX-5 Miata J-Limited (NA, J) '91
# S Mazda MX-5 Miata J-Limited II (NA, J) '93
# S Mazda MX-5 Miata SR-Limited (NA, J) '97
# S Mazda MX-5 Miata S-Special Type I (NA, J) '95
# S Mazda MX-5 Miata VR-Limited (NA, J) '95
# S Mazda MX-5 Miata V-Special Type II (NA, J) '93
# S Mazda MX-5 SR-Limited (NA, J) '97
# S Mazda MX-5 S-Special Type I (NA, J) '95
# S Mazda MX-5 VR-Limited (NA, J) '95
# S Mazda MX-5 V-Special Type II (NA, J) '93
ghehe:quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:44 schreef Desunoto het volgende:
Infineon Raceway en Motegi missen ook beide wederom. Vreemd hoor.
En er missen inderdaad ook erg veel Ferrari's die je wel zou verwachten. Met Aston Martin hetzelfde verhaal:
# S Aston Martin DB7 Vantage Coupe '00
# S Aston Martin DB9 Coupe '03
# P Aston Martin DB9 Coupe '06
# S Aston Martin V8 Vantage '99
# S Aston Martin Vanquish '04
Eh, de nieuwste hier komt uit 2006?![]()
En...
[..]
WAT IS DIT. Meerdere versies van 1 auto... oké, maar dit slaat toch alles?
quote:S Nissan SKYLINE 1500Deluxe (S50D-1) '63
S Nissan SKYLINE 2000GT-B (S54A) '67
S Nissan SKYLINE 2000GT-R (KPGC110) '73
S Nissan SKYLINE Coupe 350GT '03
P Nissan SKYLINE Coupe 370GT Type SP '07
S Nissan SKYLINE GT-R (R32) '89
S Nissan SKYLINE GT-R (R32) '91
S Nissan SKYLINE GT-R (R33) '95
S Nissan SKYLINE GT-R (R33) '96
S Nissan SKYLINE GT-R (R33) '97
S Nissan SKYLINE GT-R (R34) '99
S Nissan SKYLINE GT-R (R34) '00
S Nissan SKYLINE GT-R M·spec (R34) '01
S Nissan SKYLINE GT-R M·spec Nür (R34) '02
S Nissan SKYLINE GT-R N1 (R32) '91
S Nissan SKYLINE GT-R N1 (R33) '95
S Nissan SKYLINE GT-R Special Color Midnight Purple II (R34) '99
S Nissan SKYLINE GT-R Special Color Midnight Purple III (R34) '00
S Nissan SKYLINE GT-R V·spec (R32) '93
S Nissan SKYLINE GT-R V·spec (R33) '95
S Nissan SKYLINE GT-R V·spec (R33) '96
P/S Nissan SKYLINE GT-R V·spec (R33) '97
S Nissan SKYLINE GT-R V·spec (R34) '99
P/S Nissan SKYLINE GT-R V·spec II (R32) '94
S Nissan SKYLINE GT-R V·spec II (R34) '00
S Nissan SKYLINE GT-R V·spec II N1 (R34) '00
P/S Nissan SKYLINE GT-R V·spec II Nür (R34) '02
S Nissan SKYLINE GT-R V·spec LM Limited (R33) '96
S Nissan SKYLINE GT-R V·spec N1 (R32) '93
S Nissan SKYLINE GT-R V·spec N1 (R34) '99
S Nissan SKYLINE GTS25 Type S (R32) '91
S Nissan SKYLINE GTS-R (R31) '87
S Nissan SKYLINE GTS-t Type M (R32) '89
S Nissan SKYLINE GTS-t Type M (R32) '91
S Nissan SKYLINE Hard Top 2000 RS-X Turbo C (R30) '84
S Nissan SKYLINE Hard Top 2000 Turbo RS (R30) '83
S Nissan SKYLINE Hard Top 2000GT-R (KPGC10) '70
S Nissan SKYLINE Sedan 300GT '01
P Nissan SKYLINE Sedan 350GT Type SP '06
S Nissan SKYLINE Sedan 350GT-8 '02
S Nissan SKYLINE Sport Coupe (BLRA-3) '62
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:56 schreef Desunoto het volgende:
Ach ja, de Skylines natuurlijk ook. Maar in die lijst zit nog wat meer variatie. R32, R33, R34, etc.
Die S2000 lijst is veel erger. Op die raceversie na komen ze eigenlijk neer op hetzelfde model met minimale aanpassingen... vooral dit is verschrikkelijk:
# S Honda S2000 Type V '00
# S Honda S2000 Type V '01
# S Honda S2000 Type V '03
# S Honda S2000 Type V (EU) '00
# S Honda S2000 Type V (EU) '01
# S Honda S2000 Type V (US) '00
# S Honda S2000 Type V (US) '01
Ik bedoel, even serieus... ik bedoel... nou ja, deze smiley zegt genoeg:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Eerder hebben wij u gemaild met het bericht dat de releasedatum van Gran Turismo 5 wederom verzet was.
Vandaag kunnen wij u kenbaar maken dat de nieuwe releasedatum bekend is gemaakt.
Deze zal zijn op 24 november 2010.
Uw reservering zal, onder voorbehoud van vertragingen bij TNT, deze dag geleverd worden
in het door u gekozen filiaal of adres.
Damnquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
FINALLY! En het is nog slechts twee weken wachten. Fantastisch.
Volledige carlist:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-a-list-of-1031-cars
List inside.
Gewoon via een gratis update mag ik hopen. Ik zou het echt een naaistreek van Sony vinden als er (kort) na de release betaalde-DLC uitkomt..quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Damn
Alleen toch wel balen van die vele standard carsMaar ik neem aan dat die in de loop van tijd via DLC premium worden gemaakt.
Yamauchi heeft al herhaaldelijk aangegeven groot tegenstander te zijn van betaalde DLC.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:39 schreef WSquater het volgende:
[..]
Gewoon via een gratis update mag ik hopen. Ik zou het echt een naaistreek van Sony vinden als er (kort) na de release betaalde-DLC uitkomt..
Jammer genoeg is Sony dat niet....;)quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yamauchi heeft al herhaaldelijk aangegeven groot tegenstander te zijn van betaalde DLC.
Dit is iets wat volledig aan de ontwikkelaar wordt overgelaten. Daar heeft Sony vrijwel geen inspraak op.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:09 schreef RiKe het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Sony dat niet....;)
Gelukkig niet zoals op de xbox!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is iets wat volledig aan de ontwikkelaar wordt overgelaten. Daar heeft Sony vrijwel geen inspraak op.
zeker weten? Want dit is toch een game waarin Sony voor de productie, marketing etc. zorgt...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is iets wat volledig aan de ontwikkelaar wordt overgelaten. Daar heeft Sony vrijwel geen inspraak op.
Wel als de studio eigendom van Sony isquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yep. Peter Dille gaf dit vorig jaar tijdens de E3 in een interview nog aan. First, second of third party, in alle gevallen gaat dit op. Echter is het natuurlijk wel zo dat de gewoonte om te betalen voor volwaardige content negen van de tien keer gewoon wordt gevolgd, maar iedere ontwikkelaar is vrij in de keuze om er een prijs aan vast te plakken of de hoogte van de prijs te bepalen. Dat PD een hele uitgesproken mening heeft over betaalde DLC heb ik deze generatie i.i.g. nog niet uit de mond van een ontwikkelaar mogen horen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef WSquater het volgende:
[..]
zeker weten? Want dit is toch een game waarin Sony voor de productie, marketing etc. zorgt...
Klopt. Ik ben ook een beetje teleurgesteld. Alsof ze alle tijd hebben gestoken in het updaten van die oudere auto's voor GT5 i.p.v nieuwe auto's te maken. Er zitten best wat nieuwe auto's in natuurlijk, maar bij een aantal merken zoals Volkswagen en Aston Martin kan je niet anders dan teleurgesteld zijn...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als ik zo naar de car-list kijk mis ik relatief veel recente modellen, terwijl de voorgangers wel vertegenwoordigd zijn?
Zoals het huidige model E-klasse, 5-serie, A4/RS4, A3 Sportback, A5/S5, C5, Insignia etc.
Ook geen recente populaire standaard wagens zoals de Mondeo, Qashqai, Astra, Focus, Mito (maar wel 3 verschillende 147s?).
Geen huidige Golf, Scirocco, Passat of Polo, maar wel 4 verschillende soorten VW Lupo?
Ik zie echt heel veel autos die ik al ken uit GT4.
Dat gevoel heb ik dus ook... Je wil gewoon dikke RS4-RS5-RS6 monsters rijden! Daarnaast wil ik "mijn" Golf 6 natuurlijk besturen in dit spelquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als ik zo naar de car-list kijk mis ik relatief veel recente modellen, terwijl de voorgangers wel vertegenwoordigd zijn?
Zoals het huidige model E-klasse, 5-serie, A4/RS4, A3 Sportback, A5/S5, C5, Insignia etc.
Ook geen recente populaire standaard wagens zoals de Mondeo, Qashqai, Astra, Focus, Mito (maar wel 3 verschillende 147s?).
Geen huidige Golf, Scirocco, Passat of Polo, maar wel 4 verschillende soorten VW Lupo?
Ik zie echt heel veel autos die ik al ken uit GT4.
Ik kan zelfs met mijn eigen auto rijden!quote:S Peugeot 206 S16 '99
Leuk, zeker zo'n S16quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik kan zelfs met mijn eigen auto rijden!![]()
niet dat ik dat ga doen, maar dat terzijde
De F40 had in Prologue gewoon cockpit maar is in de volledige versie standaard?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef trance_fan het volgende:
http://www.gran-turismo.c(...)5/courselist_en.html
Track list
Het blijven figuren die fantaseren over een in hun ogen perfecte GT en vervolgens teleurgesteld zijn als dat beeld niet overeenkomt met de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Iedereen opeens vet negatief op GTPlanet trouwens
Precies, ze vergeten even dat de physics voor alle auto's hetzelfde is, terwijl dat toch de titel 'simulator' verklaart.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Het blijven figuren die fantaseren over een in hun ogen perfecte GT en vervolgens teleurgesteld zijn als dat beeld niet overeenkomt met de werkelijkheid.Maar maak net van die ene auto een premium versie, dan zijn ze opeens blij.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef rycemasta het volgende:
GT5 is totaal niet populair.. Bijna niemand speelt het, behalve een paar boys uit Tsjechië. Ik raad het je af.
Kijk eens bij mercedes. Allemaal missende nieuwe AMG's.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef IrishBastard het volgende:
Carlist is inderdaad wel 'bijzonder'. Erg weinig nieuwe auto's, wtf
Zeg doe mij ook eens zo'n zakje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:00 schreef abruzzese het volgende:
Volgens mij is ForzaMotorSport 3 beter en populairder .
Populairder niet, beter zit ik nu wel over te twijfelen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:00 schreef abruzzese het volgende:
Kan Gran Turismo 5 zich gaan vergelijken met ForzaMotorSport 3 .
Volgens mij is ForzaMotorSport 3 beter en populairder .
Naar mijn mening had de focus anders moeten liggen bij GT5. Geen Standard cars. Alleen premium cars en dan wel 400. Was een heel stuk beter geweest./quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
200 auto's met een cockpit waar je een stramme plasser van krijgt of 500 auto's met een half gebakken cockpit? Keuze is voor mij rap gemaakt.
Maar goed, ik heb inmiddels wel genoeg gezegd over Forza.
Ik zit te wachten op de eerste berichten op internet van mensen die de GT4 car-list langs die van GT5 hebben gelegd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Desunoto het volgende:
Hoe langer je naar de car list kijkt, hoe meer je tegen gaat staan..
Wel even realistisch blijven. Dan had je een 2010 release nu op je buik kunnen schrijven en had je het spel ergens in 2012 in je handen. Het modelleren van de cockpits en met name de circuits vergden belachelijk veel tijd. Alleen al het Rome circuit nam twee jaar in beslag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Naar mijn mening had de focus anders moeten liggen bij GT5. Geen Standard cars. Alleen premium cars en dan wel 400. Was een heel stuk beter geweest./
Kaz had realistischer moeten zijn, niet wij. Hoe idioot precies hij een auto wil op plekken die we toch nooit zien slaat werkelijk als een lul op een drumstel. En als ik zie wat de jongens van BSR in hun vrije tijd voormekaar krijgen voor rFactor in een paar maanden snap ik niet dat Polyphony zoveel moeite heeft met nieuwe wagens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wel even realistisch blijven. Dan had je een 2010 release nu op je buik kunnen schrijven en had je het spel ergens in 2012 in je handen. Het modelleren van de cockpits en met name de circuits vergden belachelijk veel tijd. Alleen al het Rome circuit nam twee jaar in beslag.
Omdat zij gek genoeg de focus ergens anders op leggen? Van Kaz en zijn team weten we dat ze altijd een hele hoge standaard hebben. Mensen met toewijding voor hun vak en de games die zij maken. Alle aspecten moeten tot de puntjes uitgewerkt zijn. Van de A.I. tot de physics tot de content. Geen enkele andere racer kan zich hiermee meten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kaz had realistischer moeten zijn, niet wij. Hoe idioot precies hij een auto wil op plekken die we toch nooit zien slaat werkelijk als een lul op een drumstel. En als ik zie wat de jongens van BSR in hun vrije tijd voormekaar krijgen voor rFactor in een paar maanden snap ik niet dat Polyphony zoveel moeite heeft met nieuwe wagens.
http://www.virtualr.net/w(...)-2-eleven-renders-2/
Check dat bv
Tsja.quote:Night/Day transition
Stunt Arenas
32 player online lobbies
16 player online races
Online clan/Clubs
Spectator mode
Dynamic Weather (snow, rain, fog, star orbit)
Ingame weather forecasts not perfect, randomized code PD can't control
200+ PS4 cars and 800+ standard cars
Nascar license
WRC license (infinite tracks due to track generator, codriver really needed)
Super GT license
Rolling and damage
1st person walkabout photo mode
18MegaPixel photomode
Stereoscopic 3D photos
Online photo sharing
YouTube uploading
1080p
PS Eye headtracking
Motion controls
HDMI 1.4 Stereoscopic 3D @ 60fps
Split-screen
Track Generator
Custom track sharing
Best graphics in any driving game (lighting, physics driven smoke, attention to detail..etc)
Real life tracks recreated in maddening quality (up to 2 year dev times)
20+ locations with 70+ variations
PSP Connectivity
Go karts to Rally to classics to sport to Drag car, ordinary cars...etc etc etc
Animated drivers, handling and gear shifts, pit crews, tire changes etc
Custom soundtrack
Text and Voice chat
Narrative involvement by popular drivers and Top Gear crew
Top Gear Test Track
Open free-form Track Days
GT Life (career mode, this time with earth map and real time clock) & Arcade mode
Profile pages
B-Spec Mode where you manage a team of A.I racers
Borrow your trained A.I drivers to friends
In-game (bulletin-board) message boards
Gran Turismo Video store (Top Gear Show has 350+ million viewers)
All above on one Blu-ray disc
:Tsja, als een andere game dingen al jaren aanbiedt waarvan jullie denken dat het speciaal is mag ik jullie daar best op wijzen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:03 schreef emokid het volgende:
Altijd weer dat rFactor gedoe. Als je zo hardcore bent speel je dat toch.
Helemaal mee eens. Gaan mooie dagen worden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat zij gek genoeg de focus ergens anders op leggen? Van Kaz en zijn team weten we dat ze altijd een hele hoge standaard hebben. Mensen met toewijding voor hun vak en de games die zij maken. Alle aspecten moeten tot de puntjes uitgewerkt zijn. Van de A.I. tot de physics tot de content. Geen enkele andere racer kan zich hiermee meten.
Jij mag dan het oog voor detail in de cockpits niet waarderen, voor iemand die altijd vanuit de cockpit rijdt kan ik hier alleen maar voor buigen. En dan praat ik nog voor die andere 60% (als het al niet meer is).
Tuurlijk, de vrijgegeven carlist stelt zoals gezegd teleur (al betwijfel ik in hoeverre de lijst echt volledig is aangezien de F40 ontbreekt terwijl we die recent nog voorbij hebben zien komen), maar ik vind het nogal ironisch om dan te stellen dat je een ''grote teleurstelling'' voorziet. Tot vandaag prezen we het spel nog als ultieme racegame en nu de carlist teleurstelt laten we de andere kwalitatief uiterst hoogwaardige elementen (weersysteem, cockpits, car models etc. etc.) maar doodleuk achterwegen. Ja dan help je jezelf wel erg om het spel naar beneden te halen.
De kritiek die vandaag is ontstaan is absoluut valide, maar laten we niet voor het feit weglopen dat de basis nog steeds ongeëvenaard is. Een completere ervaring dan dit is niet op de markt te verkrijgen.
Daar geef ik je volkomen gelijk in, zat persoonlijk te hopen op de nieuwe Seat Leon Cupra ipv die mislukte die er sinds GT4 in zit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:25 schreef IrishBastard het volgende:
Dat zal, maar persoonlijk vind ik het gewoon zuur dat er zo weinig nieuwe auto's na de vorige release opstaan. Dan zal de rest allemaal prima functioneren, maar een spel als dit moet toch zeker ook met zijn tijd meegaan?
Nou dan betaal je er voor, de echte fans zullen dat toch wel doen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:40 schreef IrishBastard het volgende:
Ga er maar niet van uit dat die gratis is
Daarom, ik wacht wel tot ik hem heb, al dat gespeculeer wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:37 schreef WSquater het volgende:
Volgens een hoop mensen op gtplanet klopt die lijst niet... las daar ook ergens dat sommige auto's die je wel in de trailers ziet, niet op de lijst staan...
Speculeren is leuk als je het kanquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
Maar het is wel leuk, speculeren. Gelukkig hebben ze ter vervanging nu ook weer overal speculaas, dat is bijna net zo leuk
Bullshit.. Alleen al dat ik mn eigen tijden op le Mans wil weten voor elke auto. In GT4 heb ik iets van 350 wagens getest op le Mans op max snelheid, rpm bij 130kmh, rondetijd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat iemand al eerder in dit topic zei: uiteindelijk race je toch maar in 10-20 auto's
Een typisch grapje wat in je hoofd leuker klinkt?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
Maar het is wel leuk, speculeren. Gelukkig hebben ze ter vervanging nu ook weer overal speculaas, dat is bijna net zo leuk
Soup du jour grap zoals wij dat noemen in onze vriendengroep.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
Klinkt in je hoofd ook vast beterquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Soup du jour grap zoals wij dat noemen in onze vriendengroep.
What's the soup du jour?
It's the soup of the day...
Sounds good, I'll have that.
Sinds toen noemen we elke flauwe grap, een Soup du jour grap...
Dat niet... absoluut niet. Het maakt het juist erger, maarja... Whatever floats your boat zeg ik dan. Het is nooit weggegaan, dus gebruiken we het na 11 jaar nog steeds.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Klinkt in je hoofd ook vast beter
Geef mij een AE-86 painta paint (liefst de S. Shigeno versie) en ik ben happy!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga ze ook sowieso allemaal proberen (wens me succes), want heb alleen maar GT5:P gespeeld
En mijn opmerking was een poging de boel te kalmeren
Je hachi roku zit er in. Kijk maar op de games pagina van fok. staat de hele lijst.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Geef mij een AE-86 painta paint (liefst de S. Shigeno versie) en ik ben happy!
En een mooie Lancer, Lexus LFA, Subaru'tje, race spec NSX, enz..... Ok, ik zie je probleem...
Het worden slapeloze nachtenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
En een mooie Lancer, Lexus LFA, Subaru'tje, race spec NSX, enz..... Ok, ik zie je probleem...
Tja, k kan er nog niet over uit, ik wacht wel tot de game binnen is straks. Maar wat zou het zonde zijn als het bij 4 Lupo's en 200 Skylines en S2000's ophield. Had GT4 er gisteren nog even bijgepakt, daar zitten bijvoorbeeld ook een 190 Evo in en een hele reeks 90's tweedehandsjes... het lijkt mij heeeeeel erg klote als dat er allemaal uit is en ik niet straks bijv een oude S13 tot op het bot mag tunen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik vind je grapje niet leukquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:44 schreef IrishBastard het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je m'n grapje niet leuk vindt
Dat weet ik, maar ik hoop hem meteen bij de used car dealerships kan kopen. Zitten er 2 in.quote:Op zondag 14 november 2010 03:38 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Je hachi roku zit er in. Kijk maar op de games pagina van fok. staat de hele lijst.
190Evo II zit ook in GT5 car listquote:Op zondag 14 november 2010 11:22 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Tja, k kan er nog niet over uit, ik wacht wel tot de game binnen is straks. Maar wat zou het zonde zijn als het bij 4 Lupo's en 200 Skylines en S2000's ophield. Had GT4 er gisteren nog even bijgepakt, daar zitten bijvoorbeeld ook een 190 Evo in en een hele reeks 90's tweedehandsjes... het lijkt mij heeeeeel erg klote als dat er allemaal uit is en ik niet straks bijv een oude S13 tot op het bot mag tunen.
Lol! Kwam er ook achter nu dat enorme borsten toch wel de aandacht afleiden van GT5... Ik begon ook woorden spontaan verkeerd te horen... booth werd boobs en ik lolde toen ze zei "Why don't you tell me what we are looking at here" en die vent die dus naar die enorme jetsers keekquote:Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef Toempf het volgende:
[..]
Premium boeit me keine anus. Ik speel toch altijd met bumper cam, dus snufferd op het wegdek.quote:Op zondag 14 november 2010 10:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het worden slapeloze nachten![]()
Lexus LFADeze is premium
Same here, maar op lange stukken wil ik wel eens switchen naar interior cam om te genieten van het modelquote:Op zondag 14 november 2010 18:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Premium boeit me keine anus. Ik speel toch altijd met bumper cam, dus snufferd op het wegdek.
De officiële release datum, bevestigd door Sony zelf, is 24 november 2010!quote:Op zondag 14 november 2010 19:32 schreef Vuurpijl. het volgende:
Kan iemand me vertellen wanneer de release is? Het is nu al zovaak gewijzigd..
Dus eindelijk een officiele en echte release datum?quote:Op zondag 14 november 2010 19:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
De officiële release datum, bevestigd door Sony zelf, is 24 november 2010!
Jazeker!quote:Op zondag 14 november 2010 19:38 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Dus eindelijk een officiele en echte release datum?
Ik heb mijn pre-order bij de Dixons, maar dat komt vooral omdat ik er korting krijg omdat een maat van me er werkt...quote:
Hier dus: http://blog.us.playstatio(...)_campaign=gt5_111210quote:Op zondag 14 november 2010 19:44 schreef Vuurpijl. het volgende:
Waar staat het officiele nieuws trouwens?
Niet alleen met de kerst hoop ikquote:Op zondag 14 november 2010 19:48 schreef Vuurpijl. het volgende:
Fijn fijn fijn! Met de kerst lekker GT'en!
10% korting?quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef Toempf het volgende:
Ik heb hem bij Dynabyte bsteld, kwam in een van de vorige topics een kortingscode tegen. Collector's Edition voor 71 euro
+1quote:Op zondag 14 november 2010 18:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Premium boeit me keine anus. Ik speel toch altijd met bumper cam, dus snufferd op het wegdek.
Ja geloof het wel....het is inmiddels zo lang geleden dat ik besteld heb, ik weet het niet meer zekerquote:
De CE is al enige tijd niet meer te bestellen op hun site hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef Toempf het volgende:
Ik heb hem bij Dynabyte bsteld, kwam in een van de vorige topics een kortingscode tegen. Collector's Edition voor 71 euro
quote:Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De CE is al enige tijd niet meer te bestellen op hun site hoor.
quote:Op zondag 14 november 2010 20:17 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ja geloof het wel....het is inmiddels zo lang geleden dat ik besteld heb, ik weet het niet meer zeker
Hmm.. beste overzicht ben ik het niet mee eens, maar ik rijd er een stuk agressiever door, veel meer gefocust op wat er komen gaat, ipv naar de omgeving kijken. En imo beleef je de snelheid het meest met de snuffelcam ipv de skibox-modequote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef jackson het volgende:
[..]
+1
Althans, ik verwacht dat ik ook alleen met die camera-mode zal spelen. Volgens mij heb je dan toch het beste overzicht
Heet.quote:The game's photo Travel Mode features dedicated stages where you can walk around and select a point to photograph cars. The idea behind this is to simulate being able to take your car to scenic locations to take shots. So far there are three locations: Japan's Gion district in Kyoto, San Gagano in Italy, and Red Bull's Hangar 7 in Austria. All are said to be highly detailed recreations of the real world area, complete with natural sounds recorded from the actual location.
Het GT5 gedeelte op het forum van GTplanet, en dan de laatste dagen vooral de fullgame footage/image thread en de thread die 'Tekken90' heeft aangemaakt (1 van de paar mensen die de full game al hebben). Ook de GT5 thread op NeoGAF is een goede om te volgen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef Trava het volgende:
Whaha die foto's, lijkt net echt. Waar zijn meer screens te vinden en of nieuwe gameplay beelden?
Je kan dus toch NIET de velgen van elke auto veranderenquote:Op zondag 14 november 2010 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb nog nergens een signaal opgevangen dat de review copies de deur uit zijn. Dus deze week hoef je op zeker geen recensies te verwachten.
Nu heb ik opeens zin om een roze Micra over het TG track te jagen.quote:Op maandag 15 november 2010 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Standard cars:
[ afbeelding ]
Helemaal zo slecht niet, integendeel zelfs.
Alleen jammer dat het allemaal van die oude auto's zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Standard cars:
Helemaal zo slecht niet, integendeel zelfs.
Ik heb liever een Integra Type R dan een Dacia Duster.quote:Op maandag 15 november 2010 02:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het allemaal van die oude auto's zijn.
Ik vond dit wel een interessante post op GT-planet:quote:Op maandag 15 november 2010 02:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het allemaal van die oude auto's zijn.
Zijn de GT5 Prologue updates gratis geweest? Of mogen we op 24 november, na het spel gekocht te hebben, meteen nog een keer de portemonnee trekken voor recentere auto's?quote:Guys, I did some research on the Gran-Turismo Japanese web site, and found something interesting, On Nov-24 the version that will be released in Japan is called: PlayStation ® 3 GRAN TURISMO 5 RACING PACK
Interesting, the list of cars and track are related to this product: it reads: This product includes: list of cars, list of tracks
The web site adds: On same day (Nov-24), additional GT5 announcements will be made
This may imply that the list of car and tracks that we have seen so far, are only what is available to be released and that other downloadable content may be coming soon (more cars and tracks) kind of what happen with GT5 Prologue Interesting
volgens mij zitten de nieuwe auto's op de nieuwe schijfjes ingebrandquote:Op maandag 15 november 2010 10:46 schreef RiKe het volgende:
Woessie, nieuwe auto's in prologue?
Ik heb Prologue niet zo lang geleden gekocht en geen extra auto's kunnen downloaden...
Zou wel heel klant onvriendelijk zijn om gelijk een betaalde pack uit te brengen, denk ook niet dat ze dat zullen doen (als het aan Kaz ligt)
Precies... Heb wel eerder mappen gekocht voor Call of Duty maar koop zelden DLC. Aan de andere kant, als dat GT5 echt zo geweldig dik is, lijkt me het zeker een optie om aan te schaffen. Moeten ze er wel flink wat dingen in verwerken zoals auto's en zeker ook tracks. 10 euro voor een paar auto's zie ik niet echt zittenquote:Op maandag 15 november 2010 11:02 schreef woessie het volgende:
Ik denk niet dat we ons ongerust hoeven te maken over dlc.
Aan de andere kant... ik koop dlc echt nooit, maar ik zou het wel doen voor GT5
Ik koop letterlijk nooit DLC, ook niet voor CoD, maar de enige game waarvoor ik misschien een uitzondering zou maken is deze game. Moet het wel echt iets goeds zijn, zoals op alle tracks weereffecten en dag/nacht-cyclus. Dat is het enige wat ik echt jammer vind: dat er maar op een paar tracks die effecten zijn. DLC voor nieuwe auto's zou ook mooi zijn, maar ik denk dat ik me voorlopig wel vermaak met wat er nu in zit.quote:Op maandag 15 november 2010 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Precies... Heb wel eerder mappen gekocht voor Call of Duty maar koop zelden DLC. Aan de andere kant, als dat GT5 echt zo geweldig dik is, lijkt me het zeker een optie om aan te schaffen. Moeten ze er wel flink wat dingen in verwerken zoals auto's en zeker ook tracks. 10 euro voor een paar auto's zie ik niet echt zitten
Ik ben het helemaal met je eens dat een ontwikkelaar niet iedereen tevreden kan houden. Maar dat is het punt niet van de mensen die hier een opmerking plaatsen over de car-list.quote:Op maandag 15 november 2010 11:17 schreef Sejt het volgende:
Ik kan persoonlijk niet wakker liggen over het feit dat er bepaalde auto's missen. Ze kunnen niet iedereen tevreden stellen en dat weet elke ontwikkelaar.
Indeed... Dacht dat ik die C63 er ook niet tussen had zien staanquote:Op maandag 15 november 2010 13:53 schreef SonicVolcano het volgende:
De car en track list schijnt niet eens te kloppen. Dus gewoon afwachten.
Die staat er wel tussen, evenals de F40 die volgens mij eerder genoemd werd dit topic.quote:Op maandag 15 november 2010 13:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Indeed... Dacht dat ik die C63 er ook niet tussen had zien staan
Ooh... de lijst was ook dramatisch lang, dus niet elk detail gelezen.quote:Op maandag 15 november 2010 14:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die staat er wel tussen, evenals de F40 die volgens mij eerder genoemd werd dit topic.
We zullen zien.
quote:
WTF??quote:Op maandag 15 november 2010 13:53 schreef SonicVolcano het volgende:
De car en track list schijnt niet eens te kloppen. Dus gewoon afwachten.
Er zitten veel fouten in schijnt. Ook staan er auto's niet op, die wel in trailers voorbij zijn gekomen. Dat soort dingen.quote:
Ja want ik snap niet waarom ze ineens Motegi en die andere tracks zouden ditchen, terwijl ze alleen geconverteerd hoefden te worden van de gt4 software naar gt5.quote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Er zitten veel fouten in schijnt. Ook staan er auto's niet op, die wel in trailers voorbij zijn gekomen. Dat soort dingen.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef abruzzese het volgende:
Gran Turismo 5 word gewoon een uitgebreide Gran Turismo 5 Prologue , dus niet echt vernieuwend zoals de meeste denken .
Gran Turismo 5 Prologue heeft gewoon alles uit de Playstation 3 gehaald qua Graphics en gameplay en zo zal de uitgebreide versie verschijnen met meer tracks en Cars .
Eigelijk een twee jaar oude game die een beetje opgepoets is .
En dit baseer je op?quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef abruzzese het volgende:
Gran Turismo 5 word gewoon een uitgebreide Gran Turismo 5 Prologue , dus niet echt vernieuwend zoals de meeste denken .
Gran Turismo 5 Prologue heeft gewoon alles uit de Playstation 3 gehaald qua Graphics en gameplay en zo zal de uitgebreide versie verschijnen met meer tracks en Cars .
Normaal word ik kwaad vanwege de onwetendheid en pure jaloezie van sommige mensen. Maar Clarkson moet ook zo nu en dan aan zijn hart en bloeddruk denken.quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef abruzzese het volgende:
Andere opties zijn welkom.quote:
DONDER OP!!! Wie heb je daarvoor moeten pijpen!?quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* start PS3 op
De secretaresse van Kaz.quote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
DONDER OP!!! Wie heb je daarvoor moeten pijpen!?
Dikke foto's maar zo'n AMG hoort eigenlijk niet op de ring. Sowieso hoort zo'n ding niet op het circuit, maargoed, het is wel mooi spulquote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede post... Dank je. Weet je, nu je dit zegt bestel ik hem maar af....quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef abruzzese het volgende:
lulquote:Op maandag 15 november 2010 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De secretaresse van Kaz.
Even zonder gekheid. Deze foto's zijn niet van mij afkomstig.
Dat is om het spannend te houden....how should we know?quote:Op maandag 15 november 2010 22:51 schreef Bolleke_666 het volgende:
Whats de deal met die incorrecte cars en track lijst??
Ik blijf die honderd miljoen miljard logootjes en stickers lelijk vindenquote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* start PS3 op
15 november 2010 staat bij deze genoteerd.
Stukje "missing road" en "tree popup" op 4:02quote:
Op het forum van GTplanet.net waar deze filmpjes als eerst worden gepost. is bekent gemaakt dat dit een replay was. De maker van dit filmpje heeft ook aangegeven dat er in de race zelf geen bugs zitten en dat dit alleen in de replay was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
Stukje "missing road" en "tree popup" op 4:02
Ik begon me al zorgen te maken!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:38 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Op het forum van GTplanet.net waar deze filmpjes als eerst worden gepost. is bekent gemaakt dat dit een replay was. De maker van dit filmpje heeft ook aangegeven dat er in de race zelf geen bugs zitten en dat dit alleen in de replay was.
link naar forum topic : link pagina 52 1na laatste post
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik dien niet getuned te worden.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Een Dukes toeter op je oranje Charger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |