Niks mis mee... Sowieso, care!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Hier verder
Wat een zaad TT trouwens
We houden nog wel van je hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 19:50 schreef Nuchterheid het volgende:
Toch best wel een mooi spel eigenlijk
Waar is Aston Martin trouwens?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:25 schreef RiKe het volgende:
Geen Lambo Reventon...geen Ferrari 360...ik begin een beetje het idee te krijgen dat in die filmpjes nog lang niet alle auto's zitten!
Aston Martin zit links onderin, als hij net de dealership heeft gekozenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:26 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waar is Aston Martin trouwens?
Hij heeft nog geen used-cars dealer laten zien toch? Misschien dat dat een groter onderdeel van het spel wordt.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:25 schreef RiKe het volgende:
Geen Lambo Reventon...geen Ferrari 360...ik begin een beetje het idee te krijgen dat in die filmpjes nog lang niet alle auto's zitten!
Als je goed kijkt zie je bij de auto's die hij wel laat zien in het hoekje van het plaatje een getal zien, driver level neem ik aanquote:Op donderdag 11 november 2010 00:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen used-cars dealer laten zien toch? Misschien dat dat een groter onderdeel van het spel wordt.
Of misschien dat er bepaalde auto's pas vrijgespeeld worden als je op een bepaald driver level zit. Net als circuits. Maar in het geval van de Ferrari 360 lijkt me dat wat vreemd omdat dat zo'n auto is die je toch standaard zou moeten kunnen kopen.
Of het bevestigd het alleen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:32 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je bij de auto's die hij wel laat zien in het hoekje van het plaatje een getal zien, driver level neem ik aan
Dus dat ontkracht je uitspraak over vrijspelen op driver level een beetje..
Dat verklaard nog niet het (naar mijn idee) missen van vrij veel auto'squote:Op donderdag 11 november 2010 01:03 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Of het bevestigd het alleen.
Zo kan je gelijk zien welke level je bent en hoeveel je nog moet om auto's te vrij te spelen.
Dat zal voor een aantal "classic cars" zo zijn denk ik.... Niet voor de gemiddelde auto, die moet gewoon aan te passen zijn. Dus niet dat je alleen "premium cars" kan uitrusten met die handel.quote:
Ers staat duidelijk Standard Car.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zal voor een aantal "classic cars" zo zijn denk ik.... Niet voor de gemiddelde auto, die moet gewoon aan te passen zijn. Dus niet dat je alleen "premium cars" kan uitrusten met die handel.
Klopt, maar volgens mij is dat een auto waar je helemaal niet aan kan doen qua tuning. Is slechts een gok hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ers staat duidelijk Standard Car.
Ik kan mijn ogen niet van haar tieten afhouden. Derhalve heb ik geen idee waar dit over gaatquote:
Beste jetsers inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik kan mijn ogen niet van haar tieten afhouden. Derhalve heb ik geen idee waar dit over gaat
quote:Dit is de zesde keer dat de GRAN TURISMO AWARDS zijn uitgereikt tijdens de SEMA in Las Vegas. De onderscheidingen worden toegekend aan de mooiste omgebouwde en getunede auto's die, in de filosofie van Gran Turismo, zowel cool als supersnel zijn. De winnaar van de Beste van de show krijgt de eer in al zijn glorie te worden opgenomen in een toekomstige editie van Gran Turismo.
+1. Wat een kneiters zeg, mensen lief!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik kan mijn ogen niet van haar tieten afhouden. Derhalve heb ik geen idee waar dit over gaat
Ik snap dit soort berichten niet. Ze moeten maar zorgen dat ze binnen de limieten blijven, en dan niet gaan zeuren dat de PS3 niet krachtig genoeg is.quote:'PS3 niet krachtig genoeg voor Gran Turismo 5'
Uitgegeven: 8 november 2010 17:48
Laatst gewijzigd: 9 november 2010 10:33
HOOFDDORP - De PlayStation 3 is niet krachtig genoeg en heeft ontwikkelaar Polyphony Digital van Gran Turismo 5 beperkingen opgelegd in wat het in het spel kon stoppen. Dit stelt Kaz Yamauchi, hoofd van de studio en bedenker van de Gran Turismo-serie, in een interview met het tijdschrift Esquire UK.
"Software kan alleen binnen de beperkingen van de hardware gemaakt worden. Met ieder nieuw PlayStation-systeem hebben we meer ruimte gekregen, maar het is nog steeds niet genoeg", aldus Yamauchi.
"Met Gran Turismo 5 hebben we alles zo strak en mooi mogelijk gemaakt, binnen de ruimtelimieten waarmee we te maken hadden. Maar we wilden eigenlijk nog veel meer in het spel stoppen."
Uitgesteld
Gran Turismo 5 werd onlangs uitgesteld naar een door Sony gecommuniceerde uitgave aan het einde van dit jaar. Oorspronkelijk zou het spel op 3 november uitkomen.
Polyphony Digital bleef echter tot enkele weken voor die gestelde uitgave nog nieuwe features van het spel aankondigen. Hoewel er nog geen nieuwe releasedatum aangekondigd is, liet Yamauchi vorige week al wel weten dat het spel inmiddels af is en geperst wordt.
Sowieso die hele lijst die RSC heeft gelekt zou wel tof zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:51 schreef Slomy het volgende:
Het zou wel extreem vet zijn als spa-francorchamps er ook in zou zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |