Het GT5 gedeelte op het forum van GTplanet, en dan de laatste dagen vooral de fullgame footage/image thread en de thread die 'Tekken90' heeft aangemaakt (1 van de paar mensen die de full game al hebben). Ook de GT5 thread op NeoGAF is een goede om te volgen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef Trava het volgende:
Whaha die foto's, lijkt net echt. Waar zijn meer screens te vinden en of nieuwe gameplay beelden?
Je kan dus toch NIET de velgen van elke auto veranderenquote:Op zondag 14 november 2010 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb nog nergens een signaal opgevangen dat de review copies de deur uit zijn. Dus deze week hoef je op zeker geen recensies te verwachten.
Nu heb ik opeens zin om een roze Micra over het TG track te jagen.quote:Op maandag 15 november 2010 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Standard cars:
[ afbeelding ]
Helemaal zo slecht niet, integendeel zelfs.
Alleen jammer dat het allemaal van die oude auto's zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Standard cars:
Helemaal zo slecht niet, integendeel zelfs.
Ik heb liever een Integra Type R dan een Dacia Duster.quote:Op maandag 15 november 2010 02:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het allemaal van die oude auto's zijn.
Ik vond dit wel een interessante post op GT-planet:quote:Op maandag 15 november 2010 02:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het allemaal van die oude auto's zijn.
Zijn de GT5 Prologue updates gratis geweest? Of mogen we op 24 november, na het spel gekocht te hebben, meteen nog een keer de portemonnee trekken voor recentere auto's?quote:Guys, I did some research on the Gran-Turismo Japanese web site, and found something interesting, On Nov-24 the version that will be released in Japan is called: PlayStation ® 3 GRAN TURISMO 5 RACING PACK
Interesting, the list of cars and track are related to this product: it reads: This product includes: list of cars, list of tracks
The web site adds: On same day (Nov-24), additional GT5 announcements will be made
This may imply that the list of car and tracks that we have seen so far, are only what is available to be released and that other downloadable content may be coming soon (more cars and tracks) kind of what happen with GT5 Prologue Interesting
volgens mij zitten de nieuwe auto's op de nieuwe schijfjes ingebrandquote:Op maandag 15 november 2010 10:46 schreef RiKe het volgende:
Woessie, nieuwe auto's in prologue?
Ik heb Prologue niet zo lang geleden gekocht en geen extra auto's kunnen downloaden...
Zou wel heel klant onvriendelijk zijn om gelijk een betaalde pack uit te brengen, denk ook niet dat ze dat zullen doen (als het aan Kaz ligt)
Precies... Heb wel eerder mappen gekocht voor Call of Duty maar koop zelden DLC. Aan de andere kant, als dat GT5 echt zo geweldig dik is, lijkt me het zeker een optie om aan te schaffen. Moeten ze er wel flink wat dingen in verwerken zoals auto's en zeker ook tracks. 10 euro voor een paar auto's zie ik niet echt zittenquote:Op maandag 15 november 2010 11:02 schreef woessie het volgende:
Ik denk niet dat we ons ongerust hoeven te maken over dlc.
Aan de andere kant... ik koop dlc echt nooit, maar ik zou het wel doen voor GT5
Ik koop letterlijk nooit DLC, ook niet voor CoD, maar de enige game waarvoor ik misschien een uitzondering zou maken is deze game. Moet het wel echt iets goeds zijn, zoals op alle tracks weereffecten en dag/nacht-cyclus. Dat is het enige wat ik echt jammer vind: dat er maar op een paar tracks die effecten zijn. DLC voor nieuwe auto's zou ook mooi zijn, maar ik denk dat ik me voorlopig wel vermaak met wat er nu in zit.quote:Op maandag 15 november 2010 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Precies... Heb wel eerder mappen gekocht voor Call of Duty maar koop zelden DLC. Aan de andere kant, als dat GT5 echt zo geweldig dik is, lijkt me het zeker een optie om aan te schaffen. Moeten ze er wel flink wat dingen in verwerken zoals auto's en zeker ook tracks. 10 euro voor een paar auto's zie ik niet echt zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |