quote:
smeer je ook jam op de ramenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:28 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe leenootoo.
Beter dan een verwijfde ford ka.
"Je mag nog steeds niet te hard rijden, maar we stoppen compleet met handhaven!"quote:Op donderdag 11 november 2010 09:28 schreef Hyman het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)-flitscontroles.html
14.gif
Hoe komt het?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:06 schreef Jotcha het volgende:
Sowieso wat een kutdag![]()
Ik ben echt alles helemaal beu
Gaat niets uithalen denk ikquote:Op donderdag 11 november 2010 11:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Ik heb wel een wondersmartie voor je.
Duh, België.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:06 schreef Jotcha het volgende:
Sowieso wat een kutdag![]()
Ik ben echt alles helemaal beu
Dat werkt wel hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gaat niets uithalen denk ikAl heb je er 10
Wat voor een rubbertjes? Speling op je stuur ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:18 schreef Hyman het volgende:
Heu Do, mn auto is APK gekeurd, alleen moeten er 2 rubbertjes vervangen worden en moet de stuurkolom uitgelijnd worden
1 slangetje bij mn RV rem, en een uitlaatrubbertje.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat voor een rubbertjes? Speling op je stuur ofzo?
Totale kosten?
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Blood Red Shoes @ Tivoli
Valt mee de kosten dus?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
1 slangetje bij mn RV rem, en een uitlaatrubbertje.
ja, iets van speling ofzo.
Ja da's wel een foto die ik in gigantisch formaat op mijn muur wil hebben.quote:
En dan lekker onderspuiten doordat het zo'n geile mooie foto is.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja da's wel een foto die ik in gigantisch formaat op mijn muur wil hebben.
jazekerquote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En dan lekker onderspuiten doordat het zo'n geile mooie foto is.
Oh god, de tijd van het jaar dat het debiele deel van Nederland hun reputatie nog eens extra onderstreeptquote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef x3ro het volgende:
WoohooHet carnavals seizoen is officieel begonnen
Alleen zwaar klote dat ik nog moet wachten tot half 4 met bier
Hoi trouwens
quote:
Gooooed!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Sowwy was net ff eten maken
Hoe gaat t hier met iedereeeeeen?
En om een of andere rede piept elke huilander anders daarover wanneer ze hier een keer carnaval zijn komen vierenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, de tijd van het jaar dat het debiele van Nederland hun reputatie nog eens extra onderstreept
Ja, al dat skihut volk zit er al dicht tegenaan inderdaadquote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
En om een of andere rede piept elke huilander anders daarover wanneer ze hier een keer carnaval zijn komen vieren
Same toch wel, ondanks deprimerend weer buiten en 11:11 gemist te hebbenquote:
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Same toch wel, ondanks deprimerend weer buiten en 11:11 gemist te hebben
Daar gaat zometeen eentje van gerold worden, zodra ik mijn half stokbroodje heb weten te verorberenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Hoe is het met je ice-o-lator?
Goed werk.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar gaat zometeen eentje van gerold worden, zodra ik mijn half stokbroodje heb weten te verorberen
Protest in Rusland
[ afbeelding ]
Oekraïne.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar gaat zometeen eentje van gerold worden, zodra ik mijn half stokbroodje heb weten te verorberen
Protest in Rusland
[ afbeelding ]
Zijn iig oostblok boobiesquote:
leuk om op te pakkenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Protest in Rusland
[ afbeelding ]
Ja en na 6 uur 's avonds kun je geen banden meer plakken natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 14:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is meestal duurder.
EN JA doe niet zo dom ik heb er geen tijd voor want als ik thuiskom is het al donker.
Als je die 7,50 al niet kunt betalen, wat was je van plan te eten dan de rest van de week? Mijn vingers?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bovendien heb ik nauwelijks geld meer door die kankerbus dus misschien moet je je tyfushoofd dichthouden en je vingers eraf snijden.
? dan is het donker dus zie ik niets. En waar lees ji jdat ik het niet kan betalen? Geen aannamens doen zonder eerst te vragen bitte.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja en na 6 uur 's avonds kun je geen banden meer plakken natuurlijk.
[..]
Als je die 7,50 al niet kunt betalen, wat was je van plan te eten dan de rest van de week? Mijn vingers?
Het hoeft niet verplicht buiten. En dat lees ik niet, dat maak ik er zelf van.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
? dan is het donker dus zie ik niets. En waar lees ji jdat ik het niet kan betalen? Geen aannamens doen zonder eerst te vragen bitte.
Kankerstoer!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:23 schreef TripleP het volgende:
Gisteren voor het eerst wezen stonen met m'n overbuurjongen.
Nee ik sleep mijn fiets naar boven en ga het in mijn kamer doen. Goed plan yo!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het hoeft niet verplicht buiten. En dat lees ik niet, dat maak ik er zelf van.
Ja of je brengt 'm naar de fietsenmaker terwijl je nauwelijks geld hebt. Way slimmer inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik sleep mijn fiets naar boven en ga het in mijn kamer doen. Goed plan yo!
Omdat wiet nou eenmaal kankerstoer is.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef TripleP het volgende:
Waarom zegt iedereen altijd "kankerstoer" als het over wiet gaat.
Stoer begint pas bij het snuiven van keta lijntjes in een random WC.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat wiet nou eenmaal kankerstoer is.
Ja. Want zoals ik al zei ik heb er geen tidj voor. EN WHY DO YOU CARE godsamme ik word gek van het gezeik tegen me van iedereenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja of je brengt 'm naar de fietsenmaker terwijl je nauwelijks geld hebt. Way slimmer inderdaad.
Ohja. Dan ben je pas een échte baas.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:33 schreef TripleP het volgende:
[..]
Stoer begint pas bij het snuiven van keta lijntjes in een random WC.
Jij begon erover?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH STONEN ik las stomen, ik snapte het al niet.
[..]
Ja. Want zoals ik al zei ik heb er geen tidj voor. EN WHY DO YOU CARE godsamme ik word gek van het gezeik tegen me van iedereen
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja. Dan ben je pas een échte baas.
Je post op een forum in de hoop dat er niemand reageert?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja je hoeft er niet op in te gaan.
Ik denk dat jij enigzins je ballen wilde laten zien door moeilijk te gaan doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je post op een forum in de hoop dat er niemand reageert?
Achja, je hebt ook mensen die daarvoor gaan lopen pochen met hun drugsgebruik...quote:Op donderdag 11 november 2010 14:37 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik denk dat jij enigzins je ballen wilde laten zien door moeilijk te gaan doen.
Dat van mij was gewoon een mededeling.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Achja, je hebt ook mensen die daarvoor gaan lopen pochen met hun drugsgebruik...
Natuurlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:40 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dat van mij was gewoon een mededeling.
nietsquote:Op donderdag 11 november 2010 14:44 schreef robr0 het volgende:
[..]
hai anne wat is er schones madchen
Dat ook, maar ik ben zelf schuldig aan het niet genoeg actief zijn om een band te scheppen.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ik dacht met andere mensen.
Oh och. Leuk dat je weer eens komt kijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef Len93 het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik ben zelf schuldig aan het niet genoeg actief zijn om een band te scheppen.
Ofzo.
Ik weet niet hoeveel er geweest zijn sinds de laatste keer dat ik er was?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef RenRen- het volgende:
Je bent te tof op meets om geen bnd te creeeren.
Zit niet zoveel te zeiken. De SC is voor liefdequote:Op donderdag 11 november 2010 15:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sommige menesen moeten echt eens leren nadenken.
Niet voor mij.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zit niet zoveel te zeiken. De SC is voor liefde
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja jongens er zitten toch alleen nog maar saaie/vervelende mensen hier dus dan kan ik net zo goed keihard gaan zeiken, niemand die er dan last van heeft.
quote:Klaas paste recepten aan. 4 kilo hamlappen ipv een theelepel suiker. Je wist niet je proefde. Hij ook niet. Niemand eigenlijk. Uniek.
Nu durf je nog steeds nietquote:Op donderdag 11 november 2010 16:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat ik wilde meeten maar niet durfde of wel durfde maar niet kon.
Wel want nu ken ik Bart! En vorige keer wilde ik supergraag maar kon ik nietttt.quote:
Ja, dat merkte ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik werd zo blij van jou toen hahaha
Och, het is in ieder geval droog!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:36 schreef Bravebart het volgende:
Kanker zeg, wat een windDie 100 km/h is wel gehaald geloof ik
Volgende week misschien weer.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik werd zo blij van jou toen hahaha
Meh, net op de fiets had ik toch maar ff m'n plu opquote:Op donderdag 11 november 2010 16:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Och, het is in ieder geval droog!
Dat zeg je ongeveer elke week.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgende week misschien weer.
Apart!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 17:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
OJA MIJN DX HORLOGE IS KAPOTNa twee keer dragen.
Ticket aanmaken.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
OJA MIJN DX HORLOGE IS KAPOTNa twee keer dragen.
GFT OMFGquote:
Ik een 3.7.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:14 schreef TripleP het volgende:
Ik heb maar een 3 voor mn eerste tentamen.
Kankanweknaweijaewifhawiefhaiewf.
Huh?quote:
Ik haalde de Q en de G door elkaar.quote:
Dat kan niet in een mail?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ticket aanmaken, dat je ze uitlegt wat er aan de hand is.
Ok.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:16 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik haalde de Q en de G door elkaar.
BB of D_Aquote:
Via IRL, What's-App, msn, sms, mms, bellen?quote:
Face to face zometeenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
Via IRL, What's-App, msn, sms, mms, bellen?
Huhquote:
Hehehehe, wappie.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kanker die man zit tegen me te liegen
Pwnd.quote:
"Kan het wat zachter?"quote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef TripleP het volgende:
Nogal ja. Maar die foto is onbetaalbaar
quote:
Hij niet op jou.quote:
Juist, dat gedrag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
10 sterren voor deze post! [ afbeelding ]
TUNE!quote:
Wat een shine heeft die gast!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een shine heeft die gast!
Je moet gewoon in je bed gaan liggen en iets als Radiohead gaan luisteren kwam ik laatst achter.quote:
Denk ik, die wil ik als favorite taggen. Kom ik er na 5 minuten zoeken achter dat je en je naam hebt verandert op flickr, en hem niet op flickr hebt staanquote:
Loop buiten een rondje in de storm. Werkt ook!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja en tip: geen Ibuprofen nemen als je nog niets gegeten hebt.
Was ik even vergeten.
Neuh ben nog aan het bewerkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk ik, die wil ik als favorite taggen. Kom ik er na 5 minuten zoeken achter dat je en je naam hebt verandert op flickr, en hem niet op flickr hebt staan
Ja moet zo mijn fiets wegbrengen naar de fietsenmaker en da's een halfuur lopen dus komt goed.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Loop buiten een rondje in de storm. Werkt ook!
Achteraf gezien had ik het in 2 seconden kunnen weten dat jij het was, ik zag Photocero staan en dacht bij mezelf, wie is dat nou weer? Daarna viel het kwartje pas.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh ben nog aan het bewerken
Wat is er met je fiets aan de hand dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja moet zo mijn fiets wegbrengen naar de fietsenmaker en da's een halfuur lopen dus komt goed.
Maar ik ben juist zo door die storm.Gister ijskoude wind en regen op mijn hoofd. En er zou een vriendin langskomen vandaag maar die heb ik maar afgebeld. En piercing is ook niet echt slim nu maar die ga ik niet afbellen.
Achterband lek ofzo maar hij wil dus ook compleet niet meero pgepompt. Maar heb al 100 keer geprobeerd h em te maken en het lukt steed sniet en ik heb nauwelijks tijd en moet steeeeeds met de bus dus ik heb het gehad. Dan maar money verspillen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is er met je fiets aan de hand dan?
Banden plakken is opzich niet zo heel moeilijk, maar het is nogsteeds kut om te doen ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Achterband lek ofzo maar hij wil dus ook compleet niet meero pgepompt. Maar heb al 100 keer geprobeerd h em te maken en het lukt steed sniet en ik heb nauwelijks tijd en moet steeeeeds met de bus dus ik heb het gehad. Dan maar money verspillen.
Intussen in principe 2 op het oog, E30 325 of een E36 met het zelfde blok, maar wil toch echt echt graag een 3.0 of 3.2 M3 van dat model, maar de prijs hequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:04 schreef Hyman het volgende:
X3ro, hoe staat et met je BloteMeidenWagen?
E30:quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:12 schreef Hyman het volgende:
behalve die eerste, want das een ouder model
Ik stiekem ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind die E30 er een stuk toffer uitzien!
En over hoeveel eypo's heb je het dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik stiekem ookHeb ook de kans gehad met beiden te rijden en moet zeggen, zon E30 is ook een stukje speelser in de bochten, maar feit is dat alleen bij de E36 een M betaalbaar is
Ga ik voor een E30, kom ik niet verder dan een 325'er.. Dilemma's dilemma's
E30 M3:quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
En over hoeveel eypo's heb je het dan?
Uhu, van die 2F2F stickersquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:28 schreef Bravebart het volgende:
Ga je er ook allemaal van die toffe stickers op plakken dan?
Probleem met die E30 M3's is dat het echt klassiekers aan het worden zijn en dat dus ook echt goed te merken is aan de prijs.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, van die 2F2F stickers
Zo'n klassieker moet je m.i. gewoon vanaf blijven met je poten, hooguit andere velgjes, maar meer ook niet
Dus je gaat expres ouwe troep kopen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, van die 2F2F stickers
Zo'n klassieker moet je m.i. gewoon vanaf blijven met je poten, hooguit andere velgjes, maar meer ook niet
[..]
Probleem met die E30 M3's is dat het echt klassiekers aan het worden zijn en dat dus ook echt goed te merken is aan de prijs.
Even ter vergelijking:
Voor de prijs van een goede E30 M3 koop je ook een andere M3, maar dan een uit 2003/2004..
Ouwe troepquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus je gaat expres ouwe troep kopen?![]()
Ik ga inderdaad expres ouwe troep kopen. Vooral gezien het feit het zooooooo veel fijner en leuker rijd dan lets say een nieuwe Polo of Golf. Als ik in iets nieuws wil rijden staat er hier een Merc van net geen 2 jaar op de opritquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus je gaat expres ouwe troep kopen?![]()
Nouja i khad hem geplakt maar de band wilde er niet terug, uiteindelijk een week later wel gelukt en toen wilde hij niet mer opgepompt dus nu ehb ik het gehad haha. Om 15:00 istie klaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Banden plakken is opzich niet zo heel moeilijk, maar het is nogsteeds kut om te doen ja.
Tis dat je een vrouw bent, maar anders.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja i khad hem geplakt maar de band wilde er niet terug, uiteindelijk een week later wel gelukt en toen wilde hij niet mer opgepompt dus nu ehb ik het gehad haha. Om 15:00 istie klaar.
Ja maar hallo ik ga morgen weer naarm ijn ouders en van mijn andere fiets heb ik de ketting er denk ik 15 keer opgezet in twee weken dus ik heb het even gehad met fietsen maken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tis dat je een vrouw bent, maar anders.
Was je hem wel komen fixen? Ouwe rugtuffer die je dr bent!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tis dat je een vrouw bent, maar anders.
Dan wordt het tijd om je ketting te spannenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar hallo ik ga morgen weer naarm ijn ouders en van mijn andere fiets heb ik de ketting er denk ik 15 keer opgezet in twee weken dus ik heb het even gehad met fietsen maken.
Ja dat had mijn huisgenoot gedaan maar mijn tandwielen waren totaal versleten en de reden dat dat ding er eerst wel opbleef is omdat hij zo vies was dattie bleef plakken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om je ketting te spannen
Das niet zo fraai.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:05 schreef Hyman het volgende:
Lieke is aangereden en heeft 2 gekneusde enkels.
Windmill is gewoon een molen jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:20 schreef Hyman het volgende:
is het niet een windmill in het engels? ipv mill?
En dan een ventilator erop. infinite energy!quote:
Als je het over een nieuwe windmolen hebt wel ja, maar dit is een oude. Hier zit ook helemaal geen turbine inquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je het over een nieuwe windmolen hebt wel ja, maar dit is een oude. Hier zit ook helemaal geen turbine in
Ik vroeg het me af en ik kreeg antwoordquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Windmill is gewoon een molen ja![]()
Ik weet niet wat een windmolen is in het Engels
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:24 schreef RenRen- het volgende:
[ http://byteshuffler.com/rospo/blog/uploaded_images/MillHopper-740456.jpg&t=1]afbeelding ]
Ook een mill.
quote:
Het is wel correctquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:24 schreef kanovinnie het volgende:
Jamaar windmill klinkt weer zo letterlijk gekopieerd. Ik ga het even aan een engelsman/vrouw vragen.
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kano heeft wel gelijk zo, een mill is correct.
Ik wacht even af wat de Engelsman er van vind.quote:
Het is dat ik deze periode heel krom Engelse les heb, anders had ik het haar maandag wel kunnen vragenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht even af wat de Engelsman er van vind.
quote:
In de zin zelf vond ik mill mooier klinken. Windmill vind ik gewoon geen mooi woord!quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar daar ging het me niet om hoor. Just so you know.
Ook een beetje een hersenkronkel die ontkronkeld moest worden.
Ja, als ik aan windmill denk, dan denk ik gelijk aan een überjoint!quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In de zin zelf vond ik mill mooier klinken. Windmill vind ik gewoon geen mooi woord!
Dat kanquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In de zin zelf vond ik mill mooier klinken. Windmill vind ik gewoon geen mooi woord!
Oh, die vind ik viesquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik ver doordacht
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:41 schreef Hyman het volgende:
# "I throw my telescope in the air sometimes, saying ayo, I'm Galileo!"
Dat met dat Galileo verstond ik toen ook
Die hoor je constant op de radioquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
! Ik heb dat nummer nooit geluisterd.
Ik weet niet hoor, maar zelfs met safe-search uit vindt google alléén maar koekjes als je op "knoppers" zoekt!quote:
Ikluister dan ook nooit naar de radio.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die hoor je constant op de radio
I throw my blood in the sink sometimes, saying aayooo, I'm eeemoo!
Ik googlede ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar zelfs met safe-search uit vindt google alléén maar koekjes als je op "knoppers" zoekt!
Nee, dat ben ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:45 schreef Hyman het volgende:
I throw users in the bin sometimes, saying eeeyo, I'm Reeemloof
Waarom maakt de slijptol in die clip het geluid van een lasapparaat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:40 schreef Hyman het volgende:
http://www.quibblo.com/qu(...)o-Taio-Cruz-Dynamite
Maar als zelfs GOOGLE al niet met tepels komt, hoe kan een MENS dat dan in hemelsnaam verzinnen?quote:
Ze is slimmer dan googlequote:Op vrijdag 12 november 2010 13:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar als zelfs GOOGLE al niet met tepels komt, hoe kan een MENS dat dan in hemelsnaam verzinnen?
Snel, edit je tubgirl posts!!!quote:
Speak for urselfz.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Snel, edit je tubgirl posts!!!
Knoppen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar als zelfs GOOGLE al niet met tepels komt, hoe kan een MENS dat dan in hemelsnaam verzinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |