Ik vond Basic Instinct (BI) erg goed. En Starship Troopers nog beter. Spetters herinner ik me als een leuke, stoere film, maarja die zag ik toen ik 11 was.
Hollow man gaat over iemand die onzichtbaar wordt dacht ik, op de soundtrack queen - i'm the invisible man zeker
geen idee wat er verder van vind aangezien dit alles is wat ik er van weet
[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 31-07-2000 14:48]
En daar gaat hollow man dus over.
quote:
Op 01 augustus 2000 08:20 schreef SunChaser het volgende:
Hollow Man gaat donderdag in premiere. Dus maandag kijken op www.imdb.com voor de boxoffice.
Maandag pas? Staat zondagavond rond een uur op 19:00 al op Yahoo!Movies.
http://movies.yahoo.com/hv/boxoffice/rank.html
De estimates dus hè.
quote:
Op 07 augustus 2000 14:27 schreef SunChaser het volgende:
USA Weekend Box-Office Estimates
08/04-08/06
Rank Title Weekend Total Gross
1 Hollow Man (2000) 26.8m 26.8m
Ik heb er niet veel verstand van. positie 1 klinkt goed, maar is de omzet ook hoog voor 1 week?
quote:
Op 07 augustus 2000 22:04 schreef evert het volgende:
Ik heb er niet veel verstand van. positie 1 klinkt goed, maar is de omzet ook hoog voor 1 week?
V
quote:
Op 08 augustus 2000 09:08 schreef L-X het volgende:
Mensen, deze film sucks ass. Ik heb hem een tijdje geleden in Amerika gezien en ik vond hem 3x niks. Maar goed, wie ben ik?
Een tijdje geleden al gezien en donderdag jl. pas in premiere? Verklaar je nader.
quote:Hey man what's your style?
Op 15 augustus 2000 16:10 schreef Tweek het volgende:
Ze hebben er gvd weer ingeknipt, kut amerikanen. Paar gore scenes en een verkrachtings scene er uit. Zonde het had zo mooi kunnen zijn.
en daar keldert ie naar de zevende plaats
Ik vind zelf de film heel gaaf!! Ik heb hem namelijk al gezien!!! Ik ben naar de Nederlandse premiere van Hollowman geweest!!! Hij is gooeeedddd hoor!!! En die Paul Verhoeve is ook een geinige gast! hahaha
Maar als ik jullie was zou ik zeker weten naar de bioscoop gaan!!!
- Kelis
quote:Ik vraag me af waarom we uberhaupt altijd maanden moeten wachten op films. Ondertitelen zal niet meer dan een week of 2 duren, maximaal, dus daar ligt het niet aan.
Op 22 augustus 2000 15:30 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vraag me af waarom Hollow Man hier al zo snel na de Amerikaanse premiere draait, terwijl we op andere Amerikaanse films meestal maaaanden moeten wachten?
Tokus
quote:GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op 24 augustus 2000 19:08 schreef -B.M.G- het volgende:
Ik ben ook geweest, hij valt wel mee.. Want op het eind word hij a. Ge electriciteerd , B. in de fik gestoken C. nog met een breekijzer op zijn kop geslagen, en is dan nog niet dood!
Dit had je niet effe aan kunnen kondigen?????
'Spoiler ahead' ofzo??
* Gellarboy gaat vanavond namelijk en is hier nogal boos over
Kan de admin die spoiler weghalen voor anderen die de film nog willen zien??
Het boeit me niet als de Admin het woord "GVD" weghaalt, maar ik geef hiermee aan dat ik het ECHT heel vervelend vind dat ik die spoiler gelezen heb. Ik was daar net erg kwaad over.
Maar goed: Admin, feel free to edit my post as you like.
Die Superman-grap was wel koel trouwens
quote:ik miste de grap net, kan je m ff herhalen in het spoiler allert topic. Ik ben het eens dat spoilers alleen in de speciale topic verteld mogen worden. maar dat vloeken hoeft voor mij ook niet.
Op 27 augustus 2000 13:09 schreef Bigs het volgende:Die Superman-grap was wel koel trouwens
quote:HAHA nu je het zegt! hahahah Die was leuk!
Op 27 augustus 2000 13:09 schreef Bigs het volgende:Die Superman-grap was wel koel trouwens
quote:dat slaat natuurlijk nergens op.
Op 27 augustus 2000 13:07 schreef Gellarboy het volgende:
Ach arm schaap...
WAARSCHUWING: SPOILER....
Ik heb net even in de boekhandel het boek van de film bekeken om te zien of het eind hetzelfde was. Dit was natuurlijk inderdaad zo, want het was een boek gebaseerd op de film (de film was er dus eerst). Maar toch was er een subtiel verschil, want in de allerlaatste alinea lees je hoe Linda McKay zich afvraagt hoe het kan dat Caine bovenmenselijke krachten bezat. Zou het misschien een bijwerking van het onzichtbaarheids-serum kunnen zijn. Ze snapt zelf ook niet hoe hij die aanval met die vlammenwerper kon overleven. Dit zou eigenlijk ook in de film naar voren moeten komen.
quote:Omdat als een film in de VS populair is mensen er naar uit gaan kijken en ze er meer geld uit kunnen slaan.
Op 22 augustus 2000 19:49 schreef Tokus het volgende:
Ik vraag me af waarom we uberhaupt altijd maanden moeten wachten op films. Ondertitelen zal niet meer dan een week of 2 duren, maximaal, dus daar ligt het niet aan.
quote:Nou nou, we zitten nog niet aan het eind van het jaar. Wie weet wat er nog met de kerst aankomt.
Op 29 augustus 2000 18:04 schreef Tweek het volgende:
Als deze film geen oscar wint voor special effects dan weet ik het niet meer.
Je moet trouwens eens bij de Internet Movie Database naar de goofs van Hollow Man kijken (us.imdb.com/Goofs?0164052. Er zitten wel leuke fouten in die film.
Although Sharon Stone signed on in June to star in Basic Instinct II (Michael Douglas did not), Paul Verhoeven says he's still weighing whether to accept an offer to direct the sequel. Denying published reports that he has already turned down an offer, Verhoeven said at the Edinburgh Film Festival Tuesday that he had read the screenplay by Henry Bean (Internal Affairs) and was unimpressed. "It's not a bad script," he said. "It's just that, how can you bring it to a level where people will be amazed again?" Similarly, Verhoeven said that he was concerned whether he could equal or top the original. As reported by the online edition of Britain's Empire magazine, Verhoeven added, "If it's really derivative and you think that nothing new has been added and it's just trying to cash in, then of course you are in trouble. And I want to be sure before I say yes to a project like this that I'm not doing it because people want to cash in." Stone reportedly will receive $15 million to star in the sequel.
Animal Activists Dog Disney
De eerste helft is duidelijk het best aan de film. Daarna wordt 't allemaal wat clichématig. Enkele zaken hebben we al vele malen gezien. Maar goed, ik vond dat de film toch boeiend bleef. De liefdesverhaaltjes vond ik wel suf trouwens. Waarom moeten die er toch altijd ingemoffeld worden? Weg met die onzin. In een film als Hollow Man is dat absoluut niet nodig.
Het einde vond ik wel weer sterk. Hebben we ook al vaker gezien, maar was wel erg sterk gedaan.
In 't Spoiler topic schrijf ik ook nog ff wat.
Een vakkundig gemaakte film en erg onderhoudend. Was het midden wat sterker geweest had er een dikke 8.5 ingezeten, nu houd ik 't bij een 8.0.
Leuk dat die spoiler er na bijna 3 jaar nog steeds instaat al is het een spoiler in de trend van "de bad guy gaat dood aan het eind", wat zo verrassend is als de gemiddelde gebeurtenis in een soap
Ik vind het een erg gave verstand op 0 film, de DVD is ook mooi uitgevoerd. Weliswaar geen 2 Disc SE maar een de enkeldisc staat boordevol extra's imclu de verwijderde verkrachtingsscene die destijds in mijn screenerrip wel gewoon zat.
ook leuk om die Boxofficelijst terug te zien daar ik in die tijd veel films downde en bijna al die films in een crappy divx formaat heb gezien
quote:Moet je vooral zelf een mega spoiler plaatsen
Op donderdag 1 mei 2003 15:29 schreef MikeyMo het volgende:Leuk dat die spoiler er na bijna 3 jaar nog steeds instaat al is het een spoiler in de trend van "de bad guy gaat dood aan het eind", wat zo verrassend is als de gemiddelde gebeurtenis in een soap
quote:Die film is 3 jaar oud onderhand, dan kun je best over de inhoud van de gehele film praten. dat gebeurt in de Donnie darko en Memento topix ook.
Op donderdag 1 mei 2003 15:52 schreef Duiveltja het volgende:
Spoilerrrrrrrrrr
[..]Moet je vooral zelf een mega spoiler plaatsen
Er zijn trouwens maar weinig standaard amerikaanse films waarin de Bad Guy dood gaat dus zo'n spoiler is het nou ook weer niet hoor
quote:Grote onzin. Dat gebeurd in veel films maar zeker niet in alle films.
Op donderdag 1 mei 2003 16:00 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Er zijn trouwens maar weinig standaard amerikaanse films waarin de Bad Guy dood gaat dus zo'n spoiler is het nou ook weer niet hoor
quote:StarShip Troopers rulezzzz !!!!!!!!!!!!
Op maandag 31 juli 2000 14:36 schreef Tweek het volgende:
starship troopers prachtige film, paul verhoeven is een nederlander waar we trots op kunnen zijn. Haal hem alleen in de war met jan de bont weet nooit wiens films van wie zijn. Zijn robocop en total recal niet ook van hem?
quote:Ga dan ook niet een topic kijken. Als die film nou nog niet in de bios zou draaien zoals het geval was in een van de eerste posts dan snap ik de commotie, maar we hebben het nu over een film die al 3 jaar uit de bios is, 2 dvd releases heeft gehad en wellicht, maar dat weet ik niet zeker, al op TV is geweest.
Op donderdag 1 mei 2003 16:08 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Grote onzin. Dat gebeurd in veel films maar zeker niet in alle films.
Ik kan me voorstellen dat als je de film wilt gaan kijken, jou wel kan schieten omdat het de hele film verpest.
Zoals ik al zei: in topix over films als Donnie Darko, Memento, Sixth sense en films die zelfs nog in de bios draaien worden de complete films dus ook de eindes bediscussieerd, verteld en soms uitgelegd. dat moet ook gewoon kunnen. Als je een film nog niet gezien hebt en hij is al een tijdje uit dan moet je niet in topics gaan kijken als je geen spoilers wilt...
En zeggen dat de good guys winnen en de bad guys verliezen vind ik nou niet echt een spoiler...
quote:Onderbouwing? Zou enigszins nut aan je mededeling geven.
Op donderdag 1 mei 2003 18:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vond het een vreselijk slechte film..
Ik vond het wel een goede film !! Vooral de diepere achtergrond is leuk. de film is eigenlijk een aanklacht tegen militaristische regimes als amerika. En daar vonden ze 'm fascistisch, ze begrepen 'm niet.
quote:Dit gaat over Hollow Man, niet over Starship Troopers.
Op donderdag 1 mei 2003 20:54 schreef Pikkebaas het volgende:
Leuk topic kicken !Ik vond het wel een goede film !! Vooral de diepere achtergrond is leuk. de film is eigenlijk een aanklacht tegen militaristische regimes als amerika. En daar vonden ze 'm fascistisch, ze begrepen 'm niet.
quote:leuk? hij was zo saai als wat man
Leuk topic kicken !Ik vond het wel een goede film !! Vooral de diepere achtergrond is leuk. de film is eigenlijk een aanklacht tegen militaristische regimes als amerika. En daar vonden ze 'm fascistisch, ze begrepen 'm niet.
quote:Oww.....
Op donderdag 1 mei 2003 20:56 schreef victorinox het volgende:[..]
Dit gaat over Hollow Man, niet over Starship Troopers.
matige overdreven film..... special effects waren wel aardig. Slecht acteerwerk van Kevin Bacon.
Niet de moeite waard....
quote:Tja, als ik een nieuwe aan zou maken zou het een dubbeltopic zijn.
Leuk topic kicken !
...
Mooie special effects, vette actie een heerlijke verstand op nul film.
quote:Leg ze eens allemaal uit
Op donderdag 15 mei 2003 00:33 schreef slashdotter3 het volgende:
Kvind alle actiefilms van Paul Verhoeven erg goed. Robocop 1, Starship Troopers en Hollowman. Er zit allemaal een diepere boodschap in.
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2000 21:34 schreef SunChaser het volgende:
goeie film, ik bespreek de film wel hier http://www.fokforum.nl/showtopic/15234
quote:Verhoeven verklaarde dat ze dat bewust gedaan hebben, omdat een verkrachtingsscene met een onzichtbare man er niet uitziet (zie die ene softcore film)
Op zaterdag 26 augustus 2000 21:36 schreef SunChaser het volgende:
Hollow man
;
;
;
;
......en sommige scenes (de aanrandingscene van de buurvrouw) was ineens afgelopen.
quote:Butterscotch - seks met de onzichtbare man
Op zaterdag 14 juni 2003 12:51 schreef Duiveltja het volgende:
SPOILER
.
.
.
.
.
.
[..]
[..]Verhoeven verklaarde dat ze dat bewust gedaan hebben, omdat een verkrachtingsscene met een onzichtbare man er niet uitziet (zie die ene softcore film)
de scene staat btw alsnog op de DVD
quote:Is ie beter dan Butterscotch?
Op zaterdag 14 juni 2003 12:52 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Butterscotch - seks met de onzichtbare man
de scene staat btw alsnog op de DVD
quote:Bestaat er iets beters dan Butterschotch dan
Op zaterdag 14 juni 2003 12:56 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Is ie beter dan Butterscotch?
quote:nu is die scene
Op zaterdag 14 juni 2003 13:00 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Bestaat er iets beters dan Butterschotch dan
quote:dat is weer wat obverdreven, maar ik had van Verhoeven toch wel meer verwacht. De film duurde te lang, en Verhoeven hield zich naar mijn mening te veel in, ook wat humor betreft. Verder waren de Hollywoodcliche's in het laatste kwartier na een tijdje niet meer bij te houden, hoewel de liftdingen er wel erg spectaculair uitzagen, net zoals de rest van de film eigenlijk.
Op zondag 15 juni 2003 00:21 schreef Meneer_Aart het volgende:
Wat een boutfilm.
quote:Doe eens spoiler aangeven.
Op zondag 15 juni 2003 00:49 schreef Bus watcher het volgende:
Ik vond de film beter dan ik op grond van de kritieken verwacht had. Dat de hollow man aan het einde drie keer dood moet gaan voor hij echt dood is maakt de film er niet beter op.
Best grappig
Misschien dat ik hem een keer ga huren nu ofzo. Gewoon om te kijken hoe de hele film was
quote:nou heb je net een film gekeken over hoe gek je wordt als je onzichtbaar wordt en dan wil jij onzichtbaar worden
Op zondag 15 juni 2003 00:57 schreef weezer het volgende:
ik vond het een mooie & spannende film .. lijkt me echt zo mooi als je onzichtbaar bent
quote:Klopt, naar verluid onder druk van de filmstudio. Al zag je bij de borstenscene toch ff zijn hand in de film
Op zondag 15 juni 2003 00:25 schreef Sai het volgende:[..]
Verhoeven hield zich naar mijn mening te veel in, ook wat humor betreft.
* dikkebanaan is nl in slaap gevallen.. (niet door de film, wel door een lange dag in lange rijen wachten bij de Efteling)
quote:Ik niet, heb 'm na een uur uitgezet. Wat een klote film met kutacteurs (ook Kevin Bacon ja).
Op zondag 15 juni 2003 18:06 schreef dikkebanaan het volgende:
Kan iemand ff een spoiler geven over hoe het nou eigenlijk precies afliep?
Voorbeeldje onlogisch: een medewerker zit met the hollow man in een afgesloten gang en vraagt aan de anderen om hem te vertellen waar ie zit, want zij kunnen hem op de bewegingsmelders zien. Hij vecht, is in paniek, terwijl de anderen roepen 'kijk uit, hij is vlak bij je!'
Paar seconden later zet die vent z'n 'warmtebril' op waardoor ie zelf kan zien waar de hollow man zich bevindt...
Voorbeeldje fout: the hollow man met masker op heeft geen haar, terwijl hij dat wel heeft op de momenten dat je 'm kunt zien.
quote:Hij stortte in een liftschaft die vervolgens ontplofte (maar dat was omdat het complex al in de fik stond)
Op zondag 15 juni 2003 18:06 schreef dikkebanaan het volgende:
Kan iemand ff een spoiler geven over hoe het nou eigenlijk precies afliep?* dikkebanaan is nl in slaap gevallen..
(niet door de film, wel door een lange dag in lange rijen wachten bij de Efteling)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |