Deze heb ik ook. Heel apart luchtje maar zeker lekker ja!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef sander89 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje impuls aankoop, was in de aanbieding.
Eerst dacht ik bah wat een geur maar na 15 min ruikt die al een stuk beter.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ok dit is misschien een stomme vraag maar bestaan er ook geurtjes die een verminderde kans hebben op een allergische reactie? Ik kan niet zo goed tegen parfum, krijg dan jeuk en uitslag, maar ik wil ook wel eens lekker ruiken.... Als ik het op mijn haar spuit dan gaat het op zich wel goed, maar goed, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ok dit is misschien een stomme vraag maar bestaan er ook geurtjes die een verminderde kans hebben op een allergische reactie? Ik kan niet zo goed tegen parfum, krijg dan jeuk en uitslag, maar ik wil ook wel eens lekker ruiken.... Als ik het op mijn haar spuit dan gaat het op zich wel goed, maar goed, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling
Depuis 1760? Kan me historisch gezien niet inbeelden dat er toen parfumhuizen waren, wel eau de cologne van Farina maar daar zijn tenminste bewijzen van.quote:
Deze is net op bij mij. Veel complimenten over gehadquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze is net op bij mij. Veel complimenten over gehadsuper lekker.
klopt,wat een bazengeurtjequote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef Kw4Kje het volgende:
Sinds kort draag ik deze, beste geurtje die ik tot nu toe gehad heb.![]()
[ afbeelding ]
Die vind ik ook wel goed, maar ik heb de indruk dat hij niet zo sterk is? Heb je de nieuwste variant erop al geprobeerd: The One Gentleman?quote:Op maandag 22 november 2010 11:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Is zoet en fris tegelijk, maar toch heel subtiel en krachtig
Lol dat idee heb ik ook, daarom spuit ik ook iets van 15xquote:Op maandag 22 november 2010 11:29 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel goed, maar ik heb de indruk dat hij niet zo sterk is? Heb je de nieuwste variant erop al geprobeerd: The One Gentleman?
15xquote:Op maandag 22 november 2010 12:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lol dat idee heb ik ook, daarom spuit ik ook iets van 15x
En nee, maar het is bijna sinterklaas en kerst enzo dus thanksIs die lekker?
Ik lees net in een review dat het een "close-skin fragrence" is, die The One dan hequote:Op maandag 22 november 2010 13:03 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
15x![]()
Ik vind 'm wel goed ja, maar probeer 'm zelf eens. Ik zou geen enkele geur zomaar kopen zonder te testen.
Aaah shit, die heb ik dan nog gemistquote:Op donderdag 25 november 2010 12:44 schreef Houniet het volgende:
Aaah vandaag nog even naar ICI, krijg tm morgen 25% korting op het gehele assortiment.
Ik heb altijd 10% kortingquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef stepje10 het volgende:
[..]
Aaah shit, die heb ik dan nog gemist
Ik wil heel graag Chloe maar die is zooo duur helaas.
quote:Spellbound werd gelanceerd in 1991. Een oosterse geur, vol van bloemige aroma’s. Een gefascineerde geur, die de magie beschrijft van het verliefd worden. De essentie van vrouwelijkheid, met passionele en sensuele geurstoffen, die de hartstocht van de liefde afspiegelt. Aantrekkelijk, kruidig en rijk. Een oosterse geur, bestaande uit onder andere citrusvruchten, vanille, abrikoos en amber wat leidt tot een romantische geur die optimisme uitstraalt. Een hartstochtelijke geur, met een licht hart. Dit parfum werd ontworpen door Sophia Grojsman, die al meer parfums voor Estee Lauder creëerde, namelijk ‘Beautiful’ en ‘White linen’.
Sowieso, gelukkig ben ik even geweest voor die 25%.quote:Op zondag 28 november 2010 21:42 schreef stepje10 het volgende:
[..]
Haha ik ook, maar dat is altijd nog minder dan 25%
Wellicht ben ik niet interessant genoegquote:Op zondag 28 november 2010 23:04 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Ik heb altijd 20% korting, waarom jij maar 10?
Haha, neen hoorquote:Op zondag 28 november 2010 23:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wellicht ben ik niet interessant genoeg. Of jij hebt een baan daar.
Een mailtje versturen zou voor de hand liggen.quote:Op zondag 28 november 2010 23:54 schreef Rookert het volgende:
Ik wacht nog steeds op Fragrancex.com pakket van 1 luchtje van 44eu... Nu al 5 weken geloof ik, verder niks gehoord, what to do?
Doe ik ook, maar krijg je 9/10x mailtje terug dat het met luchtpost is verstuurd en blabla.quote:Op zondag 28 november 2010 23:55 schreef d1ce het volgende:
[..]
Een mailtje versturen zou voor de hand liggen.
In Nederland niet. "Bij elke bestede euro* krijgt u een spaarpunt. Wanneer u 250 spaarpunten heeft, wordt er automatisch een privilegecheque ter waarde van maar liefst 5 euro naar uw huisadres gestuurd. Met deze cheque krijgt u op uw aankoop in een van de ICI PARIS XL winkels uw 5 euro korting. "quote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Haha, neen hoorHier in België krijg je met de ici kaart standaard 20%, geen uitzonderingen voor mij voorlopig!
Laatst nog gezien bij douglasquote:Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef stepje10 het volgende:
Armani remix is echt heerlijk, maar bijna nergens meer te krijgen.
1 Miljoen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb me vandaag die goudblok gekocht. Paco Robano of zoiets.
Die is geweldig. Snap alleen niet dat zo'n duurbetaald team met die scheikundige kennisquote:
Daar ben ik zelf een beetje op zoek naar. De laatste tijd (maanden) heb ik niet veel nieuws geprobeerd. Givenchy Play Intense vond ik wel aardig, een mannelijkere versie van Rochas Man.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:51 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb vandaag (zoals wel vaker) Antidote van Viktor & Rolf op, alleen wil ik binnenkort een nieuw geurtje voor erbij hebben voor de winter. Iemand tips? (El_Borracho misschien?)
Burberry London vind ik zelf een walgelijke geur in de Burberry collectie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:16 schreef DoubleBogey het volgende:
Burberry London is inderdaad een erg goed wintergeurtje, ik vind het ook eigenlijk een typische wintergeur. Al zal die nu waarschijnlijk wel wat populairder zijn, wat jammer is.
.
Ahh...Linstant.....een geweldige geur. Ik raad je aan om de Eau de Parfum te proberen. Mocht deze te sterk zijn of aan de wat zoetere kant zijn, dan moet je gaan voor de EDTquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:02 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
- L'instant de Guerlain. Daar weet Stereotomy wel meer van. (Is die hier nog actief overigens?)
Hij is alleen bijna op.quote:
Waar hou je van zou ik zeggen...houtig, zoet, orientaals etcquote:Op zondag 5 december 2010 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij is alleen bijna op.
Iemand tips voor goede wintergeuren?
Zoet en orientaal, eigenlijk van alles.quote:Op zondag 5 december 2010 16:13 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Waar hou je van zou ik zeggen...houtig, zoet, orientaals etc
Ja, dat is wel van alles.quote:Op zondag 5 december 2010 17:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zoet en orientaal, eigenlijk van alles.
Bang van Marc Jacobs. (zie post hierboven) proberen waardquote:Op zondag 5 december 2010 17:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Marc Jacobs Bang leek me wat veel op Terre d'Hermès, maar ik ga 'm opnieuw proberen bij gelegenheid.quote:Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkerste Meest teleurstellende mannengeur van 2010
Die is wel baas hoor.quote:
Bijna uit de handel? Hoe kom je aan die info? Ik vind het 1 van de beste geuren van RLquote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Rookert het volgende:
Ralph Lauren Polo Double Black
Bijna uit de handel, het is net zo'n bazengeur
YSL M7 (krachtig houtig/zoet) of Guerlain Heritage (klassiek zoetig/orientaals) miscchien proberen?quote:Op zondag 5 december 2010 17:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
In Nederland wordt ie amper meer gedistributeerd... Zeker een echt goede!quote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Bijna uit de handel? Hoe kom je aan die info? Ik vind het 1 van de beste geuren van RL
Heb je Infusion d'Homme geprobeerd? Zo ja, lijkt Prada Amber er fel op?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:29 schreef DoubleBogey het volgende:
[ afbeelding ]
En vanavond tijdens uitgaan waarschijnlijk weer
Gepeperd fruitquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef El_Borracho het volgende:
Polo Double Black, best lekker en misschien een volgende aankoop!
Niet geprobeerd nee, maar heb er inderdaad hetzelfde over gehoord.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:48 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Heb je Infusion d'Homme geprobeerd? Zo ja, lijkt Prada Amber er fel op?
BLUE DE CHANELquote:Op woensdag 8 december 2010 16:43 schreef Houniet het volgende:
Ik moet die nieuwe van Chanel hebben, kwam ik in de M.H. tegen. Even terugzoeken.
Mwuah, heb hem zelf en draag hem bijna nooit. Beetje te braafjes vind ik em..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
BLUE DE CHANEL![]()
![]()
Is zegmaar Allure maar dan nét iets frisser en lekkerder
haha, mooi gezegdquote:Op maandag 13 december 2010 19:59 schreef DoubleBogey het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n ontieglijk belachelijk lekkere vrouwengeur, pure aphrodisiac!
Parfum opdoen is fout doordeweeks? En trouwens, een geurtje ruik je langer dan een douchegel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:32 schreef rubje het volgende:
Op een doordweekse dag naar je werk met geurtjes rondlopen is zoooo fout.![]()
gewoon een goede douchel of zeep en dan ruik je ook fantastisch
Eh valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:32 schreef rubje het volgende:
Op een doordweekse dag naar je werk met geurtjes rondlopen is zoooo fout.![]()
gewoon een goede douchel of zeep en dan ruik je ook fantastisch
Zeker! De dry-down heeft me echt verrast. Heeft zelfs wat weg van Christian Dior - Fahrenheitquote:
Play (wit) vond ik niet speciaal, Play Intense (zwart) wel. Deze ruikt als een mix tussen A*men (iets lichter) en Rochas Man (wat mannelijker).quote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Agentperry het volgende:
Wat vinden jullie van givenchy play, zit er aan te denken hem te kopen?
Die ATOMIC_FUUU hierboven post vind ik niet bijzonder. Deze van jou ken ik niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef El_Borracho het volgende:
[ afbeelding ]
Deze werkt wel erg goed bij vrouwen!
Dan zal ik binnenkort eens naar de ici paris lopen. om die te proberen, thx.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:48 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Play (wit) vond ik niet speciaal, Play Intense (zwart) wel. Deze ruikt als een mix tussen A*men (iets lichter) en Rochas Man (wat mannelijker).
Pi ruikt naar vanillekaars
The One Gentleman is lekkerder iddquote:Op donderdag 16 december 2010 17:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die ATOMIC_FUUU hierboven post vind ik niet bijzonder. Deze van jou ken ik niet.
Elke pagina 6 verschillende geurtjesquote:
Deze. :pquote:
De nieuwe Chanel Bleu en Versace Pour Homme zijn gelijkaardig.quote:Op maandag 20 december 2010 16:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Deze. :p
Wat een meesterlijke geur. Welke geuren zijn goed als je van deze houdt? Ik heb er niet zo veel verstand van.
Die koop ik niet meer, 1 x gehad maar er lopen zoveel mensen meequote:Op woensdag 22 december 2010 12:03 schreef El_Borracho het volgende:
Acqua di Gio, waar ik verrassend genoeg nog het meeste complimenten voor krijg (ook van vrouwen die niets van parfum kennen, in de zin van: geen mannenmerken kunnen opsommen).
Ik hou van die geur.quote:
Eens. Fijne geur.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:38 schreef El_Borracho het volgende:
Boss Bottled, één van de zeldzame hoogtepunten in de Boss collectie
Ik heb die van cleef nog altijd niet gevonden in de winkel waar ik normaal ga. Kan je 'm wat beschrijven? Heb je zelf al een nieuwe wintergeur gekocht?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Eens. Fijne geur.
(die van cleef is niet slecht trouwens)
Rocky Wood Mountain is veruit superieur.quote:
Hij ruikt een beetje fris met limoen accenten maar tegelijkertijd bloemig. Niet te zwaar, maar ook niet helemaal zomers. Denk dat dit em gaat worden als nieuwe wintergeur naast m'n allround favoriet Antidote van V&R. Een andere waar mn oog op was gevallen was Hermes die vond ik wat zwaarder dan Van Cleef en door die twijfel ik nog een beetje, maar denk toch Van Cleef.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Ik heb die van cleef nog altijd niet gevonden in de winkel waar ik normaal ga. Kan je 'm wat beschrijven? Heb je zelf al een nieuwe wintergeur gekocht?
Zelfde hierquote:
Ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[ afbeelding ]
Net nieuw gehaald bij de plaatselijke DA.![]()
Doen jullie trouwens deze geuren elke dag op? Dus ook naar het werk etc?
Die is lekker héquote:Op woensdag 29 december 2010 14:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[ afbeelding ]
Net nieuw gehaald bij de plaatselijke DA.![]()
Doen jullie trouwens deze geuren elke dag op? Dus ook naar het werk etc?
Heb 'm ook gehaald!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:37 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Van Cleef & Arpels - midnight in paris
Lekkere geur ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die is lekker hé.
En ja, altijd en overal geurtje op.
Hier 4x.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Lekkere geur ja.
Hoeveel spuit je eigenlijk op van die geur? Ik hoor hier en daar wel dat het een tamelijk zwak geurtje is.
Hoe meer ik 'm draag hoe beter ik 'm vind want eerst vond ik het bloemige middengedeelte nogal vrouwelijk. Vanavond doe ik deze of Armani Code op.quote:
Die vind ik zo cute!quote:
geen idee! Ik heb`m meteen gekocht toen ik wist dat Harajukuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Die vind ik zo cute!Gezien bij Douglas tijdje terug, alleen nu nog maar de gewone vierkante flesjes.
Was dit een limited edition ofzo?
Haha, die ruikt echt goed.quote:
Langs Kijkshop geweest? Volgens mij is dat de enige winkel die deze geur nog verkoopt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:52 schreef RichCalibier het volgende:
Diesel
[ afbeelding ]
Was een zeer goedkoop luchtje. Geloof dat ie nu in een andere verpakking zit, of dat hij uit de handel is gehaald. iig vind ik hem persoonlijk heel lekkeer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |