abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:22:41 #201
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_88775686
Ik heb toch geen cash nodig... alle wapens zijn te vinden, 90 repair skills en die perk waarmee je alles met alles kan repareren.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_88775751
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Om maar niet te spreken over Caravan waar je ultra veel geld uit kan trekken :D
snapte daar echt geen moer van :P
pi_88776443
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Om maar niet te spreken over Caravan waar je ultra veel geld uit kan trekken :D
hmm, binnenkort dan maar aandacht aan de spelregels besteden :')
Ja.
pi_88776638
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

snapte daar echt geen moer van :P
Is echt wel de moeite waard om te leren. Dat maakt het spel zoveel makkelijker. Er zijn genoeg sites te vinden waar het spel wordt uitgelegd.

Neem hier eens een kijkje.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_88776867
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:45 schreef Chowi het volgende:

[..]

Is echt wel de moeite waard om te leren. Dat maakt het spel zoveel makkelijker.
ik vind m nu al te makkelijk dus denk dat ik t skip :P
pi_88776889
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:50 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik vind m nu al te makkelijk dus denk dat ik t skip :P
Op watvoor mode speel je 'm dan?
pi_88777010
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef Chowi het volgende:

[..]

Op watvoor mode speel je 'm dan?
normal :@
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:57:41 #208
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_88777167
Ik heb me nog neit eens verdiept in Caravan.
En ben te lui om te gaan gokken en steeds te saven.
Toch maar eens gaan doen dan.
pi_88777296
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

normal :@
Dan moet je niets zeggen. Kijk eens of je 't op hardcore nog steeds zo makkelijk vindt.
Gaat je in elk geval vast stukken meer stimpaks kosten.
pi_88777886
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef Chowi het volgende:

[..]

Dan moet je niets zeggen. Kijk eens of je 't op hardcore nog steeds zo makkelijk vindt.
Enige verschil in Hardcore is dat Stimpaks niet meer instant healen, dat je moet eten/drinken/slapen, en wanneer je crippled bent Doctor's Bags moet gebruiken of naar een dokter moet.

Ik gebruik in Hardcore juist minder Stimpaks. Enige waar ik die eigenlijk voor gebruikte in Normal is voor crippled limbs.
Doe eens niet.
pi_88777962
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef Chowi het volgende:

[..]

hardcore lijkt me echt te irritant, maar ik ga m wel op hard zetten denk ik.
pi_88778696
Ik wil 'em nu eigenlijk zo snel mogelijk uitspelen op hardcore mode, want het begint me een beetje te vervelen. Ik wil gewoon een beetje heen en weer fasttravelen en al m'n tot nu toe gevonden locaties een beetje uitpluizen zonder dat ik om de zoveel tijd moet slapen / eten / drinken. En uiteraard belachelijk veel ammo meenemen zonder dat ik heel de tijd overencumbered ben.

En ik gok dat het NCR pad het nu niet gaat worden, want het wegblijven van Crocker is blijkbaar een rare bug. Fijn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:52:02 #213
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88779457
Ik snap niet dat ze geen patch uitbrengen voor die 1000-en quest bugs.

Ik moet gewoon de fallout wiki doorlezen alvorens ik een quest begin omdat ik bang ben dat ik hem verneuk omdat Obsidian niet normaal de game kan testen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:59:17 #214
97079 Jeff89
Conquer All
pi_88779731
Jij speelt op de Xbox toch?
Ik draai namelijk de 1.02 patch op de PC, en van quest bugs heb ik eigenlijk geen last... Soms krijg je niet de juiste dialogue, maar dat is eigenlijk altijd op te lossen door de quickloaden of ff het gebied in en uit te reizen.

Er zitten wel iets meer bugs in als in FO3, maar vooral op het gebied van clipping foutjes, en companions die blijven hangen achter stenen.. FO3 had zeer regelmatig CTD's en die heb ik bij NV alleen nog maar gehad na heel intensief alt-tabben..
pi_88780359
Heb eigenlijk nog geen bugs gehad, wel echt teveel crashes zonder duidelijke oorzaak.
Echt geweldig getest is de game helaas niet.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:33:14 #216
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88781030
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:59 schreef Jeff89 het volgende:
Jij speelt op de Xbox toch?
Ik draai namelijk de 1.02 patch op de PC, en van quest bugs heb ik eigenlijk geen last... Soms krijg je niet de juiste dialogue, maar dat is eigenlijk altijd op te lossen door de quickloaden of ff het gebied in en uit te reizen.

Er zitten wel iets meer bugs in als in FO3, maar vooral op het gebied van clipping foutjes, en companions die blijven hangen achter stenen.. FO3 had zeer regelmatig CTD's en die heb ik bij NV alleen nog maar gehad na heel intensief alt-tabben..
Klopt ja, xbox360. Ik hoop dat ze binnenkort nog een nieuwe patch uitbrengen.

Zoals vandaag ook, van die bugs die nergens op slaan. Ga ik naar Helios One fast travelen en loop ik door Helios One weer naar buiten bij de 'achteringang'. Staan daar ineens 4 honden van die Old Lady Gibson voor me die mij allemaal aanvallen :')

Heb ze uiteraard de koppen ervanaf geslagen, maar ik kan nu niet meer de quest van ED-E halen omdat Gibson hostile is geworden (die tevens nergens te vinden is) :') :')

Dit is al de tweede playthrough dat dat gebeurt :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:38:35 #217
97079 Jeff89
Conquer All
pi_88781253
Gibson heeft er inderdaad een handje van om buggend weg te rennen, met dr honden op sleeptouw.. Die bug zit er bij mij ook nog steeds in, alleen worden die honden niet hostile..
Maar de dialogue trigger die zij geeft is volgens mij 'Helios One'.. Kan je niet een andere character vinden die dat ook zegt?
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:46:59 #218
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88781625
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef Jeff89 het volgende:
Gibson heeft er inderdaad een handje van om buggend weg te rennen, met dr honden op sleeptouw.. Die bug zit er bij mij ook nog steeds in, alleen worden die honden niet hostile..
Maar de dialogue trigger die zij geeft is volgens mij 'Helios One'.. Kan je niet een andere character vinden die dat ook zegt?
Nein volgens mij niet. Ik zit er eerlijk gezegd ook niet zo mee hoor, maar het is maar een klein voorbeeldje.

Grootste quest domper vond ik de Brotherhood of Steel quest, waar ik niet mee verder kon omdat ik de zittende elder wilde wegkicken. Maar op de één of andere manier ging hij daar nooit meer weg en kon ik ook niet meer de dialoog met hem aan :')

Of wat dacht je van de BoS quest waarmee je tech moet verzamelen? Op een gegeven moment moet je farming tech verzamelen die ik bijv. al voor de NCR heb verzameld. Waardoor je NIET meer voor BoS het kan halen, maar je kan die quest ook niet overslaan ofzo :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:09:26 #219
97079 Jeff89
Conquer All
pi_88782507
BoS ben ik nog niet tegengekomen Maar ik hoop dat hetgene wat je noemt er al uitgepatcht is op de PC, want ik vind de BoS wel tof.. Lekker arrogant :P
pi_88784710
hm ben maar begonnen met het hele kamp van die ceasar uit te moorden, weet alleen niet of dat wel zo'n goed idee was. als ik dat fort binnen kom word ik gelijk van alle kanten aangevallen en ben ik vrijwel meteen dood :P
pi_88787066
Installing 8-)
pi_88787173
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:56 schreef jimjim1983 het volgende:
hm ben maar begonnen met het hele kamp van die ceasar uit te moorden, weet alleen niet of dat wel zo'n goed idee was. als ik dat fort binnen kom word ik gelijk van alle kanten aangevallen en ben ik vrijwel meteen dood :P
Als je op uitnodiging van Caesar komt wordt alles wat je daarvoor hebt gedaan tegen de Legion je vergeven.
pi_88788492
http://www.newvegasnexus.com/

Ook wel een zeer aan te raden site, met een wijde variatie aan mods. Kan mss in de OP gezet worden. Er is ook een zeer uitgebreide Fallout 3 en TES IV sectie aanwezig. :)
pi_88789136
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:57 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Als je op uitnodiging van Caesar komt wordt alles wat je daarvoor hebt gedaan tegen de Legion je vergeven.
ik zit nog achter benny aan :P waar kan ik caesar vinden dan?
pi_88789293
damnit heb nu alle achievements op 3 na (waaronder 30x cavern spelen:/ ) kan ik de komende weken maar minimaal spelen ivm school :(
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:56:37 #226
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88789398
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik zit nog achter benny aan :P waar kan ik caesar vinden dan?
Ga eerst maar achter Benny aan, daarna kan je pas bij Caesar komen.

--edit--

Verkeerd gelezen.

Caesar zit helemaal aan de top van het fort. Dus daar kom je niet levend uit als je nu al niet de Legion aan kan.
pi_88789751
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef RickoKun het volgende:

[..]

--edit--

Verkeerd gelezen.

Caesar zit helemaal aan de top van het fort. Dus daar kom je niet levend uit als je nu al niet de Legion aan kan.
Met de juiste armor, wapens, drugs en companions die dienen als afleiding ben ik gewoon het fort ingelopen en Ceasar's kop er af geknald. Toen een half uur dat fort rondgerend terwijl ik al zijn guards probeerde te ontwijken :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_88790216
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef RickoKun het volgende:

[..]

--edit--

Verkeerd gelezen.

Je hebt inderdaad wel wat firepower nodig maar het is te doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen daarna rolde ik per ongeluk de main quest in, van daaruit maar verder gegaan.

Overigens ben ik het eens met al het geklaag over de bugs. Ik vind het onacceptabel dat ik op een degelijke gamebak met een game (waar ik nb. 65,- voor heb betaald) continu crashes krijg (dank u steam!) en in game maar moet loaden om de zoveelste bug te ontwijken.. Laatste keer dat ik blind een collectors edition koop van Obsidion :N
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:34:51 #229
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_88791209
Hoe zit het nu met Vault 34? Moet je nu perse science 100 hebben om daar goed doorheen te komen? Er is daar zoveel spul te halen, wil daar verder komen. Maar lukt nu niet door alleen dichte deuren.

Zie ook http://fallout.wikia.com/wiki/Vault_34 Ik snap dit stukje niet:
quote:
■Continue on towards the door to the Armory. Just before that door, on your left, is the Utility room. Access the computer there and activate the pumps (Science skill 100). This will drain the water from the 1st flooded staircase, and a zone door will appear just before that staircase. This is the door that, technically, just teleports you to another part of "Vault 34-1st Floor", but you do have to zone, and the door on the other side says "1st Floor". Anyway, Security Station A is now here.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:51:09 #230
97079 Jeff89
Conquer All
pi_88792136
Lijkt me niet.. Volgens mij kan je het wachtwoord van die terminals vinden in de Overseers Room.. Ik heb de armory iig geloot, en mijn science is ZEKER geen 100 :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:18:23 #231
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_88796471
Nou, ik mis iedere keer toch wat keys. Weet niet waar ik die dingen kan vinden. Krijg niet alle deuren open.
pi_88798599
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:54 schreef sk888er het volgende:
damnit heb nu alle achievements op 3 na (waaronder 30x cavern spelen:/ ) kan ik de komende weken maar minimaal spelen ivm school :(
Bijna alle achievements? :o

Hoeveel uren heb je eraan besteed? en hoeveel playthroughs?

Ben benieuwd, ben namelijk ook van plan om alle trophies te halen :+
Ja.
pi_88799758
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef SnuggLe het volgende:
Hoe zit het nu met Vault 34? Moet je nu perse science 100 hebben om daar goed doorheen te komen? Er is daar zoveel spul te halen, wil daar verder komen. Maar lukt nu niet door alleen dichte deuren.

Zie ook http://fallout.wikia.com/wiki/Vault_34 Ik snap dit stukje niet:
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het mij goed herinner.
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:44:25 #234
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_88801801
Waar ik wel een beetje van baal, is dat ik nu bezig ben met mijn 4e playthrough maar het een beetje saai vind worden. Elke keer dezelfde quests wordt ik een beetje zat, zeker omdat ik vorige keer heel uitgebreid ben gaan exploren -O- Mja even een weekje of 2 laten liggen dan weer verder , werkt altijd :@
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:04:19 #235
97079 Jeff89
Conquer All
pi_88803137
Waarom doe je dan elke keer dezelfde quests? :P
Of heb je ze echt allemaal al gehad?
pi_88803206
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef Xu het volgende:

[..]

Bijna alle achievements? :o

Hoeveel uren heb je eraan besteed? en hoeveel playthroughs?

Ben benieuwd, ben namelijk ook van plan om alle trophies te halen :+
1 complete playthrough van 80 uur (dus alle sidequests etc)
1,5 snelle playthrough afgelopen weekend (was echt rushwerk, waar ik dus zo snel mogelijk naar het einde heb gewerkt) en ja heb het hele weekend door gespeeld aangezien ik wist dat ik de komende weken geen tijd meer heb om te spelen :P
pi_88806316
quote:
Heb je al gepatcht? Dat scheelt sowieso wel, maar ik denk ook dat het spel wel iets zwaarder is dan Fallout 3.. Heb je al geprobeerd met alles op low te spelen?
Ja en ja, heeft allebei niet geholpen. Ik ga maar weer patience spelen :')
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  woensdag 17 november 2010 @ 00:34:00 #238
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88806436
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef 67Impala het volgende:
Waar ik wel een beetje van baal, is dat ik nu bezig ben met mijn 4e playthrough maar het een beetje saai vind worden. Elke keer dezelfde quests wordt ik een beetje zat, zeker omdat ik vorige keer heel uitgebreid ben gaan exploren -O- Mja even een weekje of 2 laten liggen dan weer verder , werkt altijd :@
Sja zo werk ik ook hoor. VOoral de eerste gaat altijd ontzettend veel tijd in zitten.
Maar dat doe ik ook vanwege de achievements :@
pi_88806582
quote:
Ik ben alle groepen bij langs geweest (zonder iemand boos te maken :P), betreffende side-quests gedaan (boomers, BoS etc.) om vervolgens het spel op twee verschillende manieren uit te spelen door een save te laden (de andere twee moet ik nog). Werkt een stuk beter dan het hele spel volledig 4x doorspelen. Hierna ga ik nog wel een hele playthrough op hardcorde doen. :)
pi_88810185
Eerste playthrough: Good guy, normaal, guns, House verhaallijn.
Tweede playthrough: Arrogante good guy, Hard Core, Energy Weapons en Explosives, Yes Man verhaallijn.
Derde playthrough: Zelfde als de 2e, gebruik hier een savegame, alleen dan sla ik het NCR pad in.
Vierde playthrough: Evil bad guy, normaal, melee en unarmed, Ceasars Legion verhaallijn.

Beste manier om alles te zien/doen en alle achievements te halen. Ben alleen nog bezig met de tweede playthrough :')
  woensdag 17 november 2010 @ 12:36:26 #241
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_88815626
Nja ik moet nog alleen 30x Caravan spelen en een paar mainstory quests en dan heb ik 100% maar dat kan nog wel even wachten :) Eerst even wat anders spelen en daarna gaat het toch wel weer kriebelen, dat heb ik bij meer games :@
pi_88825835
Jij moet dan echt veel gespeeld hebben :o . Of heb je je save games gebruikt voor de verschillende verhaallijnen?
  woensdag 17 november 2010 @ 17:33:50 #243
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_88827245
Mr fantastic in helios _O-
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_88831930
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mr fantastic in helios _O-
Boos

maakt hij mij!
Ja.
  woensdag 17 november 2010 @ 19:36:36 #245
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_88832603
Ik snap nog steeds geen drol van Caravan. Ja, je moet zsm tussen de 21 en 26 krijgen.
Ik pick mijn kaarten in het begin at random. Kan dat beter?
En wat doen de boer, koning en vrouw? De regels op internet zijn niet HEEL helder.
  woensdag 17 november 2010 @ 20:16:07 #246
97079 Jeff89
Conquer All
pi_88834665
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef SnuggLe het volgende:
Ik snap nog steeds geen drol van Caravan. Ja, je moet zsm tussen de 21 en 26 krijgen.
Ik pick mijn kaarten in het begin at random. Kan dat beter?
En wat doen de boer, koning en vrouw? De regels op internet zijn niet HEEL helder.
Zorg sowieso dat alle heren en boeren in je deck zitten, en goed veel hoge kaarten. Je moet er minimaal 30 kiezen, en ik zou een zooi lage kaarten uit 't deck gooien. Bijv. een aantal 2en, 3en, 4en en 5en.

Caravans hebben een volgorde, van hoog naar laag of andersom.
Plaatjes zijn belangrijk, omdat je ze ook op de caravan van je tegenstander kan spelen.
De aas telt als 1.

Boer: Verwijdert een kaart (10-1 of aas) samen met alle plaatjes die er aan vast zitten uit het spel. Bijv. een 9+vrouw. Deze kaart verdwijnt van het veld, de waarde van de betreffende caravan gaat omlaag.
Vrouw: Verandert de volgorde van de caravan van laag naar hoog, of andersom.
Heer: Verdubbelt de waarde van je kaart(en) OF die van je tegenstander. Dus 10+heer =20 punten. En 6+heer=12+heer=24. Zo kun je ook je tegenstander laten overbieden.

De joker vind ik zelf minder handig, maar voor de volledigheid:
Als je een joker op een kaart speelt, bijv 8, worden alle 8en van het veld gehaald, zowel de jouwe als die van je tegenstander.
Speel je een joker op een Aas, worden alle kaarten van die suit van het veld gehaald. (bijv, alle klaveren)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeff89 op 17-11-2010 20:22:51 ]
  woensdag 17 november 2010 @ 21:46:22 #247
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_88840100
Thanks! Ik ga het proberen!!!!

Vaulr 34 is btw gelukt!!! Dikke loot! Durf/wil alleen bijna niets verkopen........ Wil alles houden.
pi_88841045
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:46 schreef SnuggLe het volgende:
Thanks! Ik ga het proberen!!!!

Vaulr 34 is btw gelukt!!! Dikke loot! Durf/wil alleen bijna niets verkopen........ Wil alles houden.
Dikke loot?
Binnenkort eens opzoeken dan :P
Ja.
pi_88842951
fuck Caravan spelen, gewoon deathclaws snipen :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_88843797
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Goede loots?
Ja.
pi_88845216
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef Xu het volgende:

[..]

Goede loots?
Eieren zijn 400 waard idd en de handen zijn ook 75 waard wat redelijk hoog is.
pi_88847321
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Altijd als ik in Novac ben ga ik ff Caravan spelen tegen No Bark.. Die zet rustig 940 caps in. EN is makkelijk te verslaan.
pi_88847534
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:08 schreef sk888er het volgende:

[..]

Eieren zijn 400 waard idd en de handen zijn ook 75 waard wat redelijk hoog is.
Alleen die Deathclaw Alpha Male oid krijg ik niet echt dood. Hij mij wel _O-
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 18 november 2010 @ 00:25:46 #254
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88848202
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:01 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Altijd als ik in Novac ben ga ik ff Caravan spelen tegen No Bark.. Die zet rustig 940 caps in. EN is makkelijk te verslaan.
Inderdaad, toen ik die voor het eerst speelde dacht ik ook van "wtf"
pi_88848645
die deathclaws gister ook tegengekomen _O- was bijna op slag dood
  donderdag 18 november 2010 @ 01:06:42 #256
62182 Georges
That's the shit
pi_88849178
quote:
Tja, wt verwacht je na zoveel tijd? Vier keer doorspelen, dat is great value for money, minstens 100 uur lijkt me.
Wel het mooie van Fallout vind ik. :)
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  donderdag 18 november 2010 @ 01:13:02 #257
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88849282
Eerste Fallout: New Vegas DLC onthuld

Niet alsof daar nou veel info in staat, maar goed.
  donderdag 18 november 2010 @ 08:34:38 #258
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_88851911
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:06 schreef Georges het volgende:

[..]

Tja, wt verwacht je na zoveel tijd? Vier keer doorspelen, dat is great value for money, minstens 100 uur lijkt me.
Wel het mooie van Fallout vind ik. :)
1 x doorspelen en alle locaties gezien hebben is ook minstens een uur of 60 of meer denk ik?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 18 november 2010 @ 10:20:11 #259
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_88854181
Ja klopt ook wel, heb ook heel wat uurtjes gespendeerd.. maar daarna boeit het even niet meer zo.. Maar net dat is precies zo als met de vorige Fallout. Als je een paar weken weer begint, sleept het je weer helemaal mee.

En aangezien ik nog wel wat andere spellen heb die ik 100% wil krijgen (Bayonetta, God of War III ) komt dat ook wel weer goed ^O^

Dan na een tijdje de laatste paar %tjes van Fallout New Vegas binnen harken !
  donderdag 18 november 2010 @ 12:53:52 #260
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_88858571
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:16 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Zorg sowieso dat alle heren en boeren in je deck zitten, en goed veel hoge kaarten. Je moet er minimaal 30 kiezen, en ik zou een zooi lage kaarten uit 't deck gooien. Bijv. een aantal 2en, 3en, 4en en 5en.

Caravans hebben een volgorde, van hoog naar laag of andersom.
Plaatjes zijn belangrijk, omdat je ze ook op de caravan van je tegenstander kan spelen.
De aas telt als 1.

Boer: Verwijdert een kaart (10-1 of aas) samen met alle plaatjes die er aan vast zitten uit het spel. Bijv. een 9+vrouw. Deze kaart verdwijnt van het veld, de waarde van de betreffende caravan gaat omlaag.
Vrouw: Verandert de volgorde van de caravan van laag naar hoog, of andersom.
Heer: Verdubbelt de waarde van je kaart(en) OF die van je tegenstander. Dus 10+heer =20 punten. En 6+heer=12+heer=24. Zo kun je ook je tegenstander laten overbieden.

De joker vind ik zelf minder handig, maar voor de volledigheid:
Als je een joker op een kaart speelt, bijv 8, worden alle 8en van het veld gehaald, zowel de jouwe als die van je tegenstander.
Speel je een joker op een Aas, worden alle kaarten van die suit van het veld gehaald. (bijv, alle klaveren)
Nog even 1 vraag: je moet je kaarten vinden in het spel/kopen? Of kan je gewoon goed spelen met de set die je hebt? Dat snapte ik even niet.

Ga vanavond eens proberen om meer geld te krijgen, door eens flink te gaan blackjacken met high stakes.
  donderdag 18 november 2010 @ 12:56:03 #261
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_88858650
Je kan toch maar 200 caps max inzetten op de Blackjack? Althans ik kon niet meer inzetten...
Dus het duurde even voordat je wat wint, maar het gaat wel ^O^
pi_88869005
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Nog even 1 vraag: je moet je kaarten vinden in het spel/kopen? Of kan je gewoon goed spelen met de set die je hebt? Dat snapte ik even niet.

Ga vanavond eens proberen om meer geld te krijgen, door eens flink te gaan blackjacken met high stakes.
Daar ben ik zelf ook niet helemaal achter.. Het spel zegt dat je dubbele kaarten in je deck mag doen, mits het van verschillende decks is.. Dus bijv. een klaverboer van zowel een Gomorrah deck, als een Tops deck.
Maar ik kan eigenlijk alleen uit de 54 kaarten uit het 'Caravan Deck' wat ik van Ringo kreeg (volgens mij van Tops) kiezen =/ Ik heb wel tig andere kaarten in mn inv, maar die kan ik verder niet gebruiken.
  donderdag 18 november 2010 @ 17:22:37 #263
62182 Georges
That's the shit
pi_88869057
Wat is Vault 22 toch waardeloos, erg onoverzichtelijk. :r
Net Still in the dark afgerond, blij dat ik klaar ben met die chain.

O en Riot shotgun voor companion gekocht. Geinig ding. :7
Zelf gebruik ik meestal die Gobi sniper rifle.
  donderdag 18 november 2010 @ 17:24:48 #264
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88869137
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Blackjack is toch altijd alleen maar max. 200?
  donderdag 18 november 2010 @ 17:25:36 #265
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_88869159
Volgens mij ook... al kreeg ik wel in the Tops een sleutel voor de highrollers suit. Maar niet gekeken of je daar iets meer kon inzetten. Ik zat toen al op 7500 caps winnings en je kan max 10k winnen...
pi_88869402
Gay dat die DLC Xbox exclusive is.. Dat ze de PS3 uitsluiten zal me een rotzorg zijn, maar dat de PC word uitgesloten is gewoon puur onrechtvaardig te noemen. Vuillakken.
  donderdag 18 november 2010 @ 17:33:18 #267
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_88869679
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:01 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Kuuut, ik kan niet meer tegen No Bark spelen, want die heb ik af laten knallen in mijn spel. :').
pi_88870516
WAAROM?
Hij is een baas.. Ik heb gewoon de schuldige laten afschieten.
Hij speelt graag Caravan.. "Not because I enjoy it, but because if you look at the cards closely.. They tell you the future.."

quote:
11s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:33 schreef 67Impala het volgende:
haha PC fanboy :@
Het enige ware platform voor games in het algemeen, en Bethesda games in het bijzonder :@
pi_88870603
No-Bark is fucking geniaal inderdaad.

"Them quack doctors can say what they want about all the radscorpion stings that done pierced my skull.
I know what I seen."

"I don't trust a man that doesn't have something strange going on about him, cause that means he's hiding it from you. If a man's wearing his pants on his head or says his words backwards from time to time, you know it's all laid out there for you. But if he's friendly to strangers and keeps his home spick-and-span, more often than not it means he's done something even his own ma couldn't forgive."

"Well, says No-bark, we got a chupacabra with an automatic weapon. And that's when they get real quiet, 'cause now they see the predicament we're in."

_O_
pi_88870642
Volgens mij worden de Fallout titels tegenwoordig voornamelijk gemaakt voor console, en pas daarna gepoort naar PC.

Heb Fallout 3 op de PC gespeelt, New Vegas op de console. Vind het toch op de console net wat relaxter spelen, omdat ik ook gewoon op de bank kan liggen :P
pi_88870697
Zijn er al bazen met een New Vegas Veteran Ranger suit ding?
pi_88870763
Ik ben sowieso een PC-gamer van jongs af aan, maar met games als Fallout is het imo gewoon noodzakelijk, met het oog op de vele mods die sowieso uit gaan komen, en de vele unofficial bugfixes die je sowieso nodig hebt..

Morrowind was ook een goed voorbeeld van wat er allemaal uit een Bethesda game met editor te halen valt. Daar is voor mij sowieso de liefde voor het genre echt begonnen.
pi_88870784
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:01 schreef Silv het volgende:
Zijn er al bazen met een New Vegas Veteran Ranger suit ding?
Ik heb er wel 1, maar ik draag 'm niet.. Weet ook niet meer hoe ik er aan gekomen ben, volgens mij gewoon van een dooie Ranger geloot.
  donderdag 18 november 2010 @ 23:26:53 #275
62182 Georges
That's the shit
pi_88885069
Het einde van New Vegas en wat ik er van vond, spoiler soort van:

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Georges op 18-11-2010 23:40:30 ]
  donderdag 18 november 2010 @ 23:35:35 #276
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_88885489
Wohoooo, goede avond!
Caravan ging heerlijk voor het eerst (*ik snap het*) en heb heel de Black Mountain gespeeld. Dikke loot op die Night Skins. Flink wat geld, dus heb nu AntiMaterial-gun ook. En een Heavy Incinterator, extra Miniguns etc. Ook de Riot Shotgun is erg erg fijn. Nu alleen geen caps meer.

Overigens wel een bug; kom niet uit de Storage Building. Beetje raar....

Verder kom ik bij Wilde Card - Side Bets niet binnen bij The Brotherhood of Steel @ Hidden Valley. Hoe doe ik dat? Is dat een bug ofzo??!?!?
  donderdag 18 november 2010 @ 23:38:38 #277
62182 Georges
That's the shit
pi_88885588
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:35 schreef SnuggLe het volgende:
Wohoooo, goede avond!
Caravan ging heerlijk voor het eerst (*ik snap het*) en heb heel de Black Mountain gespeeld. Dikke loot op die Night Skins. Flink wat geld, dus heb nu AntiMaterial-gun ook. En een Heavy Incinterator, extra Miniguns etc. Ook de Riot Shotgun is erg erg fijn. Nu alleen geen caps meer.

Overigens wel een bug; kom niet uit de Storage Building. Beetje raar....

Verder kom ik bij Wilde Card - Side Bets niet binnen bij The Brotherhood of Steel @ Hidden Valley. Hoe doe ik dat? Is dat een bug ofzo??!?!?
Er zijn 2 ingangen, zorg dat je de juiste pakt. Een van de ingangen heeft een intercom zonder respons. Die moet je niet hebben, zal denk ik daar aan liggen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:23:09 #278
28033 Pek
je moet wat
pi_88887222
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:26 schreef Georges het volgende:
Het einde van New Vegas en wat ik er van vond, spoiler soort van:

SPOILER
Er zijn meerdere endings, dat ze bij jou niet zo happy zijn, is toch echt je eigen schuld :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_88887513
Wat is die BoS bugged zeg, niet normaal. Daar gaat mijn power armor training....
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  vrijdag 19 november 2010 @ 02:47:13 #280
28033 Pek
je moet wat
pi_88889803
Ik speel nu een echte Gunslinger: ouderwetsche revolvers, niks anders en alle perks die daarbij horen; Cowboy, finesse etc. Heb net de Ranger Sequoia weten te bemachtigen van chief Hanlon en wat een beest is dat zeg _O-

Alleen jammer dat die 45-70 ammo zo verdomde schaars is, en wat ik vind/koop is voornamelijk hollow points ;( Aan de andere kant heb je ook niet veel nodig, met al die 1 shot criticals. BOOOOM head shot! :9
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:36:40 #281
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_88892167
Probeer dat eens met een Deathclaw ^O^
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:10:57 #282
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_88893073
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:38 schreef Georges het volgende:

[..]

Er zijn 2 ingangen, zorg dat je de juiste pakt. Een van de ingangen heeft een intercom zonder respons. Die moet je niet hebben, zal denk ik daar aan liggen.
gewoon weer proberen na een tijdje. Dan wordt je onvriendelijk binnen gelaten.

Of je zorgt dat je Veronica als companion heb :P
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_88893511
Wie weet waar stikpacks met veel tegelijk te kopen zijn? Ze gaan wat hard op het moment :X
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:27:15 #284
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_88893555
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
Wie weet waar stikpacks met veel tegelijk te kopen zijn? Ze gaan wat hard op het moment :X
in freeside in dat fort of bij crimson caravan?
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:07:10 #285
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_88896641
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ga je survival is opkrikken en eten voor je leven }:|

wat een kut throphy is dat :@
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:19:53 #286
28033 Pek
je moet wat
pi_88897035
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:36 schreef 67Impala het volgende:
Probeer dat eens met een Deathclaw ^O^
Niet met hollow points :{
pi_88897858
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:07 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Ga je survival is opkrikken en eten voor je leven }:|

wat een kut throphy is dat :@
Uh, ik moet meer zorgen dat ik minder geraakt wordt tijdens gevechten. Daar zit het probleem :')
pi_88897895
Snap er niks meer van, ik moet die platinum chip hebben, maar de Legion is gelijk hostile als ik in de tent van Caesar kom. Heb geen wapens dus ben gelijk dood. Hoe los ik dit op?
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:47:59 #289
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_88897978
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:45 schreef Apfelsaft het volgende:
Snap er niks meer van, ik moet die platinum chip hebben, maar de Legion is gelijk hostile als ik in de tent van Caesar kom. Heb geen wapens dus ben gelijk dood. Hoe los ik dit op?
wachten tot je de mark of caesar krijgt. Meestal als je bezig bent op The Strip, dan komt er zo'n mannetje naar je toe die uitlegd dat je van alle daden verlost bent :)
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:50:08 #290
69994 seto
-|||--------|||-
pi_88898067
Als Benny dood is en je loopt uit het casino komt er iemand naar je toe.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:53:57 #291
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_88898194
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:50 schreef seto het volgende:
Als Benny dood is en je loopt uit het casino komt er iemand naar je toe.
Hij hoeft niet per se dood te zijn ;)
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:54:31 #292
69994 seto
-|||--------|||-
pi_88898213
Oh, dat deed ik wel altijd :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_88898239
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:47 schreef wise het volgende:

[..]

wachten tot je de mark of caesar krijgt. Meestal als je bezig bent op The Strip, dan komt er zo'n mannetje naar je toe die uitlegt dat je van alle daden verlost bent :)
Die heb ik al
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:55:45 #294
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_88898256
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:54 schreef seto het volgende:
Oh, dat deed ik wel altijd :P
Bij mij vlucht hij altijd

SPOILER
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:56:53 #295
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_88898301
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:55 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Die heb ik al
http://fallout.wikia.com/wiki/Mark_of_Caesar

■Caesar's Legion may still be hostile towards the player, even when carrying the Mark of Caesar. This occurs when the PC travels with a companion that is hostile towards the Legion (I.E. Craig Boone).
■They will also be hostile if you are wearing another faction's clothing while wearing the Mark of Caesar (I.E. NCR).

geen NCR kleding aan? _O- :')
VIVA LA ASSANGE¡
pi_88898553
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:56 schreef wise het volgende:

[..]

http://fallout.wikia.com/wiki/Mark_of_Caesar

■Caesar's Legion may still be hostile towards the player, even when carrying the Mark of Caesar. This occurs when the PC travels with a companion that is hostile towards the Legion (I.E. Craig Boone).
■They will also be hostile if you are wearing another faction's clothing while wearing the Mark of Caesar (I.E. NCR).

geen NCR kleding aan? _O- :')
Hm, m'n companions zijn Arcade Gannon en Rex... Heb zelfs Legion clothing aan.
pi_88898629
Ik zie wel dat ik de quest Render Unto Caesar heb gefailed, omdat ik teveel Legion heb afgeslacht. Zou dit het kunnen zijn? Er moet toch een manier zijn om die chip te krijgen, anders kan ik het spel niet eens uitspelen...
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:12:13 #298
62182 Georges
That's the shit
pi_88898846
Ondanks wat ik eerder zei is het toch verleidelijk om snel weer een nieuwe build te proberen en andere verhaallijn. :P

Ga deze keer Benny helpen denk ik. Ben er alleen nog niet achter of NCR dan hostile wordt.
Zit te denken aan 9 end en 9 int, rest laag. Kan later implants halen kwam ik net achter in die clinic.
pi_88898906
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:05 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik zie wel dat ik de quest Render Unto Caesar heb gefailed, omdat ik teveel Legion heb afgeslacht. Zou dit het kunnen zijn? Er moet toch een manier zijn om die chip te krijgen, anders kan ik het spel niet eens uitspelen...
Ceasar afmaken werkte bij mij prima :)
pi_88898955
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ceasar afmaken werkte bij mij prima :)
Hoe doe ik dat als m'n wapens zijn afgenomen bij de ingang? :')
pi_88899024
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:14 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Hoe doe ik dat als m'n wapens zijn afgenomen bij de ingang? :')
Uh :? Ik kwam het fort binnen, samen met Boone. Dus viel het legion aan en werd het een slachtpartij :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')