Ga eerst maar achter Benny aan, daarna kan je pas bij Caesar komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zit nog achter benny aanwaar kan ik caesar vinden dan?
Met de juiste armor, wapens, drugs en companions die dienen als afleiding ben ik gewoon het fort ingelopen en Ceasar's kop er af geknald. Toen een half uur dat fort rondgerend terwijl ik al zijn guards probeerde te ontwijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ga eerst maar achter Benny aan, daarna kan je pas bij Caesar komen.
--edit--
Verkeerd gelezen.
Caesar zit helemaal aan de top van het fort. Dus daar kom je niet levend uit als je nu al niet de Legion aan kan.
Je hebt inderdaad wel wat firepower nodig maar het is te doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ga eerst maar achter Benny aan, daarna kan je pas bij Caesar komen.
--edit--
Verkeerd gelezen.
Caesar zit helemaal aan de top van het fort. Dus daar kom je niet levend uit als je nu al niet de Legion aan kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meteen daarna rolde ik per ongeluk de main quest in, van daaruit maar verder gegaan.
Overigens ben ik het eens met al het geklaag over de bugs. Ik vind het onacceptabel dat ik op een degelijke gamebak met een game (waar ik nb. 65,- voor heb betaald) continu crashes krijg (dank u steam!) en in game maar moet loaden om de zoveelste bug te ontwijken.. Laatste keer dat ik blind een collectors edition koop van Obsidion
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:■Continue on towards the door to the Armory. Just before that door, on your left, is the Utility room. Access the computer there and activate the pumps (Science skill 100). This will drain the water from the 1st flooded staircase, and a zone door will appear just before that staircase. This is the door that, technically, just teleports you to another part of "Vault 34-1st Floor", but you do have to zone, and the door on the other side says "1st Floor". Anyway, Security Station A is now here.
Bijna alle achievements?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:54 schreef sk888er het volgende:
damnit heb nu alle achievements op 3 na (waaronder 30x cavern spelen:/ ) kan ik de komende weken maar minimaal spelen ivm school
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef SnuggLe het volgende:
Hoe zit het nu met Vault 34? Moet je nu perse science 100 hebben om daar goed doorheen te komen? Er is daar zoveel spul te halen, wil daar verder komen. Maar lukt nu niet door alleen dichte deuren.
Zie ook http://fallout.wikia.com/wiki/Vault_34 Ik snap dit stukje niet:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik het mij goed herinner.No resentment ever evened out a weaker hand
1 complete playthrough van 80 uur (dus alle sidequests etc)quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef Xu het volgende:
[..]
Bijna alle achievements?![]()
Hoeveel uren heb je eraan besteed? en hoeveel playthroughs?
Ben benieuwd, ben namelijk ook van plan om alle trophies te halen
Ja en ja, heeft allebei niet geholpen. Ik ga maar weer patience spelenquote:Heb je al gepatcht? Dat scheelt sowieso wel, maar ik denk ook dat het spel wel iets zwaarder is dan Fallout 3.. Heb je al geprobeerd met alles op low te spelen?
Sja zo werk ik ook hoor. VOoral de eerste gaat altijd ontzettend veel tijd in zitten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef 67Impala het volgende:
Waar ik wel een beetje van baal, is dat ik nu bezig ben met mijn 4e playthrough maar het een beetje saai vind worden. Elke keer dezelfde quests wordt ik een beetje zat, zeker omdat ik vorige keer heel uitgebreid ben gaan explorenMja even een weekje of 2 laten liggen dan weer verder , werkt altijd
Ik ben alle groepen bij langs geweest (zonder iemand boos te makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef 67Impala het volgende:
Waar ik wel een beetje van baal, is dat ik nu bezig ben met mijn 4e playthrough maar het een beetje saai vind worden. Elke keer dezelfde quests wordt ik een beetje zat, zeker omdat ik vorige keer heel uitgebreid ben gaan explorenMja even een weekje of 2 laten liggen dan weer verder , werkt altijd
Zorg sowieso dat alle heren en boeren in je deck zitten, en goed veel hoge kaarten. Je moet er minimaal 30 kiezen, en ik zou een zooi lage kaarten uit 't deck gooien. Bijv. een aantal 2en, 3en, 4en en 5en.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef SnuggLe het volgende:
Ik snap nog steeds geen drol van Caravan. Ja, je moet zsm tussen de 21 en 26 krijgen.
Ik pick mijn kaarten in het begin at random. Kan dat beter?
En wat doen de boer, koning en vrouw? De regels op internet zijn niet HEEL helder.
Dikke loot?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:46 schreef SnuggLe het volgende:
Thanks! Ik ga het proberen!!!!
Vaulr 34 is btw gelukt!!! Dikke loot! Durf/wil alleen bijna niets verkopen........ Wil alles houden.
Goede loots?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Ame_thyst het volgende:
fuck Caravan spelen, gewoon deathclaws snipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |