Dan is het idd prima nieuwsquote:Op woensdag 10 november 2010 12:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het sindsdien niet meer gehad, dus ik vind het wel best zo. Als de scan gewoon helemaal goed is, dan is er ook weinig van te zeggen.
Redden we dat?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
woei, 900, we zijn er bijna
op naar de 1000 voor de jaarwisseling!
Was dat vorig jaar ook niet zoiets met 500?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
1000e openen op 31-12-2010 om 23:59:59
Jij bent de wiki, niet ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar ook niet zoiets met 500?
Heej, editterquote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[SC] 506 - Failend LOGend het jaar uit
Ik was ook laat weg volgens mij toenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god, er was ook echt een heuse 'party' in de SC die avond
Oh er zijn vast prima redenen te bedenken om 's avonds lekker achter je PC te gaan zitten. Maar ik weet 't niet, ik vind het toch altijd enigszins sneu overkomenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was ook laat weg volgens mij toen
En ik heb nog geen idee wat ik dit jaar ga doen, misschien gewoon slapen
Ach, als je er niks mee hebt... (maar dan moet je het eigenlijk ook niet in een topic roepenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh er zijn vast prima redenen te bedenken om 's avonds lekker achter je PC te gaan zitten. Maar ik weet 't niet, ik vind het toch altijd enigszins sneu overkomenVan die mensen die dan binnen de minuut 'HAPPY NEWYEAR!!' roepen of topics openen. Dan denk ik echt "Is er geen familie of vrienden waar je een toast mee doet of de avond mee viert"
meh, even met de laptop op schoot een postje aanklikken dat al klaarstond is iets anders dan de hele avond autistje spelenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh er zijn vast prima redenen te bedenken om 's avonds lekker achter je PC te gaan zitten. Maar ik weet 't niet, ik vind het toch altijd enigszins sneu overkomenVan die mensen die dan binnen de minuut 'HAPPY NEWYEAR!!' roepen of topics openen. Dan denk ik echt "Is er geen familie of vrienden waar je een toast mee doet of de avond mee viert"
Das ook wel zo natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, als je er niks mee hebt... (maar dan moet je het eigenlijk ook niet in een topic roepen) Ik kijk wel wat ik dit jaar doe, misschien bij een vriendin maar die hebben vooral "stelletjes-vrienden" dus dan sta je om 0.00 zo sneu alleen
Want je zat niet de hele avond in dat topic natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, even met de laptop op schoot een postje aanklikken dat al klaarstond is iets anders dan de hele avond autistje spelen
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 10 november 2010 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Heppie Noejeeeeeer alvast![]()
Want daar heb ik nieuwjaarsnacht geen tijd voor
valt wel mee toch, ik geloof vier posts ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want je zat niet de hele avond in dat topic natuurlijk![]()
Nou ja goed, het maakt ook niet uit verder
Nou dat dusquote:Op woensdag 10 november 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook wel zo natuurlijkBij ons thuis werd het vroeger ook nooit echt groots gevierd, maar toch altijd wel ooms en tantes over de vloer of naar hun toe. En dan ga je toch niet achter de PC zitten
Maar tegenwoordig is een postje ook weer zo geplaatst vanaf mobiel ofzo natuurlijk.
Maar zelf ben ik eigenlijk altijd wel naar een feestje toe ofzo
En idd als je met allemaal stelletjes bent en jij alleen dan is dat ook weer zo confronterend misschienDus wat ik al zei; er zijn vast genoeg redenen om gewoon lekker thuis te blijven en als je alleen bent pak je dan al snel de laptop erbij natuurlijk
Gewoon ff 20 minuten in foetushouding gaan liggen huilen om 00:00, dan post je ook pas wat om 00:20 en lijkt het net alsof je heel druk was met handjes schuddenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou dat dusAls je dan toch alleen bent, waarom dan geen FOK! (hoewel ik dat nu niet meer durf door jou
)
Met veel tiepvauten enzo, dan denken we ook nog dat je het straalbezopen gezellig hebtquote:Op woensdag 10 november 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon ff 20 minuten in foetushouding aan liggen huilen om 00:00, dan post je ook pas wat om 00:20 en lijkt het net alsof je heel druk was met handjes schudden
Daar heb je goed over nagedacht, ervaring mee?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon ff 20 minuten in foetushouding aan liggen huilen om 00:00, dan post je ook pas wat om 00:20 en lijkt het net alsof je heel druk was met handjes schudden
Computer says noquote:Op woensdag 10 november 2010 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
valt wel mee toch, ik geloof vier posts ofzo
M'n vaste zaterdagavond routine, gewoon heel de avond huilen dat niemand met me op stap wil en dan om 02u hier extra veeel spelfaouten makenn zodat het likt alsof ik bwn weze stapponquote:Op woensdag 10 november 2010 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar heb je goed over nagedacht, ervaring mee?
En die avond met greys en ml?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n vaste zaterdagavond routine, gewoon heel de avond huilen dat niemand met me op stap wil en dan om 02u hier extra veeel spelfaouten makenn zodat het likt alsof ik bwn weze stappon
Nee dat was echt, maar toen was ik zo door het dolle dat ik eindelijk eens buiten kwam dat ik gewoon mezelf meteen klem zoop.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En die avond met greys en ml?ook nep?
Natuurlijk niet, niemand heeft haar ooit gezien toch? En geen foto'squote:Op woensdag 10 november 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je uberhaupt wel een vriendin Ll?
Bestaat DVJ eiks wel?
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat was echt, maar toen was ik zo door het dolle dat ik eindelijk eens buiten kwam dat ik gewoon mezelf meteen klem zoop.
Niet liegen, je hebt ooit een gala-foto gepostquote:Natuurlijk niet, niemand heeft haar ooit gezien toch? En geen foto's
Ohja, dat was gewoon zo'n lamme studente daar, die wilde wel met me op de foto voor een biertjequote:Op woensdag 10 november 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet liegen, je hebt ooit een gala-foto gepost
Ja ja, en toen ze ooit meepostte even in V&A toen had je snel een kloon gemaakt?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja, dat was gewoon zo'n lamme studente daar, die wilde wel met me op de foto voor een biertje
Het maakt niet uit zeg je, maar enkele posts er boven vel je wel weer even een oordeel dat het sneu isquote:Op woensdag 10 november 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want je zat niet de hele avond in dat topic natuurlijk![]()
Nou ja goed, het maakt ook niet uit verder
Ik zeg dat ik dat vind ja, das verder geen oordeel hoor, maar gewoon mijn mening. En ik zei ook nog eens dat er ongetwijfeld genoeg redenen zijn om gewoon lekker thuis te blijven. Dus trek die lange tenen eens in.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het maakt niet uit zeg je, maar enkele posts er boven vel je wel weer even een oordeel dat het sneu isAnyway, dat moet jij weten. Ik heb ook flink zitten posten met Oud en Nieuw geloof ik. Simpelweg omdat ik er verder geen reet aan deed/vierde en lekker thuis bleef bij de beestjes met het vuurwerk. Daar is weinig sneu aan hoor, verder
Ik heb héérlijk heel de avond autistje gespeeld die avondquote:Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, even met de laptop op schoot een postje aanklikken dat al klaarstond is iets anders dan de hele avond autistje spelen
Ja dat kan natuurlijk ook gewoon nietquote:Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Slim Ll![]()
Al zeiden Tombo en ik afgelopen zaterdag nog tegen elkaar dat we het best raar vonden dat jij een knappe en buitengewoon slimme vriendin hebt weten te strikken.
Maar nu komt de aap uit de mouw
Daar ga je weerquote:Op woensdag 10 november 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik dat vind ja, das verder geen oordeel hoor, maar gewoon mijn mening. En ik zei ook nog eens dat er ongetwijfeld genoeg redenen zijn om gewoon lekker thuis te blijven. Dus trek die lange tenen eens in.
ik zie ook net dat ik iets meer gepost heb dan dat ik me herinnerdequote:Op woensdag 10 november 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb héérlijk heel de avond autistje gespeeld die avond
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Slim Ll![]()
Al zeiden Tombo en ik afgelopen zaterdag nog tegen elkaar dat we het best raar vonden dat jij een knappe en buitengewoon slimme vriendin hebt weten te strikken.
Maar nu komt de aap uit de mouw
mijn reden dat jaar was omdat al mijn vrienden me eerder dat jaar in de steek hadden gelatenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik dat vind ja, das verder geen oordeel hoor, maar gewoon mijn mening. En ik zei ook nog eens dat er ongetwijfeld genoeg redenen zijn om gewoon lekker thuis te blijven. Dus trek die lange tenen eens in.
Nou niet Jantje Onschuld gaan spelen he?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?Heb IK dat gezegd?
Het ging in de auto alleen maar over rode dingen toch?
Rode dingen icm Ll?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou niet Jantje Onschuld gaan spelen he?![]()
Rode dingen i.c.m. Ll ging het om
Zie je, das toch sneuquote:Op woensdag 10 november 2010 13:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn reden dat jaar was omdat al mijn vrienden me eerder dat jaar in de steek hadden gelaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn reden was dat ik het gewoon zo wildequote:Op woensdag 10 november 2010 13:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn reden dat jaar was omdat al mijn vrienden me eerder dat jaar in de steek hadden gelaten
autist!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn reden was dat ik het gewoon zo wilde
Thuis, beestjes niet alleen laten met vuurwerk (ook al zijn ze er niet echt bang voor).
En verder een beestje apathisch voor de buis hangen en tot diep in de nacht concerten kijken
normaal ging ik dan met een zooitje mensen bij een van hun thuis zitten en een feestje bouwenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Thuis, beestjes niet alleen laten met vuurwerk (ook al zijn ze er niet echt bang voor).
En verder een beestje apathisch voor de buis hangen en tot diep in de nacht concerten kijken
Ik ben wel eens naar die O&N party-dingen geweest waar je dan ruim van te voren al kaarten voor moest kopen.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
normaal ging ik dan met een zooitje mensen bij een van hun thuis zitten en een feestje bouwen
van die grootschalige nieuwjaarsfeestjes zijn sowieso niet mijn ding
Wij gaan meestal naar www.bibelot.netquote:Op woensdag 10 november 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
normaal ging ik dan met een zooitje mensen bij een van hun thuis zitten en een feestje bouwen
van die grootschalige nieuwjaarsfeestjes zijn sowieso niet mijn ding
Ja vreselijk dat soort feestenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar die O&N party-dingen geweest waar je dan ruim van te voren al kaarten voor moest kopen.
Helemaal opgedoft en afgestoft er heen met vriendinnen en dan bleek dat ze er zóveel mensen in hadden gepropt dat je er 70 minuten over deed om heen en weer naar het toilet te komen
Da's niet mijn ding. En ook vaak zat mij iemand thuis gevierd, hondje mee. Maar ik had er afgelopen keer gewoon echt geen zin in, ook niet in mensen over de vloer, dat had ik met Kerst al.
Het was echt een heerlijke O&N zo
Okee, allemaal naar bibelot dit jaar!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij gaan meestal naar www.bibelot.net
En ook eens naar Speakers in Delft geweest, James Bond thema-feestje
Jij losbolquote:Op woensdag 10 november 2010 13:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik bleef vorig jaar thuis omdat ik zo zwak was dat ik niet van de bank af kon komen zonder hulp.
Dit jaar is alles anders, dus ik ga lekker appelbeignets eten en 50x van de bank opstaan![]()
Gewoon omdat het kan weetje.
En tenminste ook gewoon betaalbaar, kaartjes tientje in de voorverkoop. Hou ook niet van die massale feesten waar kaarten 40 euro zijn ofzo. En dan blijkt er idd geen flikker aan te zijn (of het zit propjevol), en dan ga je ook niet zo snel ff een deur verder, want dan kan je wéér 40 euro lappen.quote:Champagne op, oliebollen achter de kiezen, goede voornemens gemaakt en vuurwerk de lucht in? Tijd om naar Bibelot te gaan! Net zoals voorgaande jaren begint Bibelot het nieuwe jaar goed met een spetterend feest! DJ Flanger & Friends zorgen ervoor dat het onmogelijk wordt om het nieuwe jaar stilstaand te beginnen, en laten je dansen op de beste combinatie van pop-,rock- en dance hits! Vertel het je vrienden en familie en neem ze allemaal mee, want 2011 begint pas echt in Bibelot!
Ja ik zag nog de gelukswensen van Hara-luv in dat topic aan jouquote:Op woensdag 10 november 2010 13:17 schreef Greys het volgende:
En ik ben altijd een snotteraar met O&N de laatste jaren, emo ding
Dus dat hoeft van mij ook niet zo met allemaal mensen er bij.
Da's goed heequote:Op woensdag 10 november 2010 13:18 schreef Greys het volgende:
Muis!Ik hou je er aan!
Ing, gezellig! Ons vol gieten en vol vreten, flink roken en een beetje John Mayer kijken die meestal van 03.00 tot 05.00 uur ofzo wordt uitgezonden![]()
Oh ik ga vanavond even teruglezen.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zag nog de gelukswensen van Hara-luv in dat topic aan jouDat was lief
Juist wel hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
speakers in delft ben ik nog niet binnen geweest, leek me niet mijn ding
Hij wil een snoepje! Of een kwast!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:18 schreef senesta het volgende:
Wij hebben meestal vrienden bij ons. Thuis is handiger met de kids en met de beesten
Volgens mij wil Hummer iets van me.... Hij zit me de hele tijd afwachtend en belangstellend aan te kijken.
Nee maar zij was wel lief, ze wenste je 'op bepaalde gebieden' meer geluk in 2010 ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ga vanavond even teruglezen.
Was ik weer emo ja?![]()
![]()
Nu snel weer werken
Wat zieligquote:Op woensdag 10 november 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb naderhand nog gehoord waarom toen iedereen me in de steek heeft gelaten
twee mutsen stoorden zich er aan dat ik mijn school verpest had en geen opleiding meer had...
en die konden dus niet meer met me omgaan vonden ze, en wegens teveel gedoe en meeloperij werd ik meteen maar nergens meer uitgenodigd
Echte vrienden dusquote:Op woensdag 10 november 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb naderhand nog gehoord waarom toen iedereen me in de steek heeft gelaten
twee mutsen stoorden zich er aan dat ik mijn school verpest had en geen opleiding meer had...
en die konden dus niet meer met me omgaan vonden ze, en wegens teveel gedoe en meeloperij werd ik meteen maar nergens meer uitgenodigd
ik zat alleen met m'n vader, en das niet echt een feestelijk persoonquote:Op woensdag 10 november 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Juist wel hoor
Maar goed, zoals ik al zei (voor er misverstanden komen); niks mis met het THUIS vieren, maar ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet als je dan met meer dan jezelf bent dat je de halve avond met een laptop op schoot zitMaar goed, tis voor iedereen weer anders hoeveel waarde je aan zo'n avond hecht.
Mjah dan is het wel slim, anders wordt het juist zo'n avond die nooit eindigt en zit je maar te wachten tot het 00:00 isquote:Op woensdag 10 november 2010 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zat alleen met m'n vader, en das niet echt een feestelijk persoon
Dodge is de kwastendief, zulke dingen doet Hummer nietquote:Op woensdag 10 november 2010 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wil een snoepje! Of een kwast!
Tot later!
Nou inderdaad, en ook echt om zo'n flutreden. Beter kwijt dan rijk, maar op zo'n moment is het wel kut lijkt me als je idd soort van 'verplicht' thuis moet zitten zo'n avond.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat vind ik dus echt sneu he Zwab![]()
Fijn dat je van dat volk af bent, maar op het moment zelf is het wel zwaar kut lijkt me.
ja, dat was een vrij eenzaam jaarquote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Fijn dat je van dat volk af bent, maar op het moment zelf is het wel zwaar kut lijkt me.
Nou, dit iddquote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh dat is mijn ideale oud & nieuw , wie komt dr bij mij vieren dit jaarquote:Op woensdag 10 november 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
uhuh, en zonder vleesetende plantjes was ik hier nooit terecht gekomenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef oh-oh het volgende:
En Zwab, wij hebben je ook meteen geadopteerd he
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en zonder vleesetende plantjes was ik hier nooit terecht gekomen
Zijn ze niet bang dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vertik het eigenlijk gewoon om voor die 2 beesten thuis te gaan zitten de hele avond
Narnia is wel 6 of 7 boeken toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh net bij de kringloop, the Chronicles of Narnia, alledrie de delen in 1 mooi boek, en een Nicci French ook in t Engels, voor een euro samen
Dat weet ie natuurlijk niet, hij is er nooitquote:
Oh geen ideequote:Op woensdag 10 november 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Narnia is wel 6 of 7 boeken toch?
Oh ja idd, boeiequote:Op woensdag 10 november 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ie natuurlijk niet, hij is er nooit
Nee die Magician's Nephew maar dies maar 5 pagina'squote:Op woensdag 10 november 2010 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
The lion the witch and the wardrobe is de eerste toch volgens mij?
Ik heb hem hier compleet, 7 delenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh geen idee![]()
crap, dan hoop ik dat ik de eerste drie heb![]()
Ik heb the Magicians Nephew, The Lion, The Witch and the Wardrobe en The Horse and His Boy
Oh nee wacht ik keek verkeerd, dies van pagina 5 tot 223quote:Op woensdag 10 november 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die Magician's Nephew maar dies maar 5 pagina's
Is het wat of zal ik me de moeite sparen?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem hier compleet, 7 delen
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ie natuurlijk niet, hij is er nooit
Spuit 11quote:
Ik vond het wel leuk, in 1 keer uitgelezenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het wat of zal ik me de moeite sparen?
Nou ja t zijn eigenlijk kinderboeken maar achquote:Op woensdag 10 november 2010 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb er twee of drie boeken van gelezen, van Narnia
maar das wel echt al jaaaaaaren geleden
Die man was gewoon bevriend met Tolkienquote:Op woensdag 10 november 2010 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb er twee of drie boeken van gelezen, van Narnia
maar das wel echt al jaaaaaaren geleden
quote:
Je hebt hem persoonlijk gebracht?quote:
Ja nou wil ik die kutboon ook hebben zo hoorquote:
BAAAAABEquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
BAAAAABE![]()
Hoe issie?
Ik plaste bijna in mn broek van blijdschap toen ik je zag![]()
![]()
Mag ik achterop?
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
zal ik je maar een pakje tena's opsturen volgende keer ?![]()
Hier gaat het zn gangetje, mn wannabe naakthond krijgt weer haar, Faasje is dolblij met de jongens die nu al weken rotjes afsteken om de hond van de buren te ziekendie hebben een werkhond, of nouja een stuk of 3 geloof ik, en die wonen in de tuin met kennel enzo, en die blaffen uiteraard als ze wat horen, dus dolle pret voor die gastjes
en Pim tsja das een grote Sjon
![]()
contract zomaar verlengd dus we kunnen weer een jaartje aanmodderen![]()
En hoest met jou ? en de liefste kleine hondjes van de wereld ? oh en hoest met Sjon ?![]()
Whehe, over Sjon heb ik net een updateje gegeven laatste pagina's vorig topic geloof ik, let's not go there againquote:Op woensdag 10 november 2010 14:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
zal ik je maar een pakje tena's opsturen volgende keer ?![]()
Hier gaat het zn gangetje, mn wannabe naakthond krijgt weer haar, Faasje is dolblij met de jongens die nu al weken rotjes afsteken om de hond van de buren te ziekendie hebben een werkhond, of nouja een stuk of 3 geloof ik, en die wonen in de tuin met kennel enzo, en die blaffen uiteraard als ze wat horen, dus dolle pret voor die gastjes
en Pim tsja das een grote Sjon
![]()
contract zomaar verlengd dus we kunnen weer een jaartje aanmodderen![]()
En hoest met jou ? en de liefste kleine hondjes van de wereld ? oh en hoest met Sjon ?![]()
Naaaaaah Non is echt niet mn boekenstuurster, wij sturen elkaar constant presentjes, niet anoniemquote:Op woensdag 10 november 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh-Oh, denk jij wat ik denk?
Oh god ik moest hardop lachenquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 10 november 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, over Sjon heb ik net een updateje gegeven laatste pagina's vorig topic geloof ik, let's not go there again![]()
![]()
En met de rest gaat het prima![]()
En ik hou van je![]()
En yaaaaaaaay voor je contract![]()
Ik had laatst je kaarsjes op tafel staan, maar ik vond het zonde om ze aan te maken, dus ze liggen nu weer in de kast![]()
Hoe erg is dat dan?
Kunnen die buren die honden niet es ff per ongeluk loslaten?
Ik heb mn broertje een keer moeten vloeren toen ik es bij mn tante was en daar iemand vuurwerk onze tuin in knalde en mn honden helemaal freakten, want die wilde er achter aan, en dat leek me geen strak plan
oeh ik snapte em al nietquote:Op woensdag 10 november 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naaaaaah Non is echt niet mn boekenstuurster, wij sturen elkaar constant presentjes, niet anoniem
Ik kreeg van de week een boek, zonder afzenderquote:Op woensdag 10 november 2010 14:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oeh ik snapte em al niet![]()
Maar nee ik heb je idd geen anonime pakjes gestuurd
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week een boek, zonder afzender
Nou!quote:
Vannacht Draculettetje al!quote:
Wie?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vannacht Draculettetje al!
Nu nog Alter-Ego
Alter-Ego, de enige FOK!ker waar Zwabber ooit mee gemeet heeftquote:
Kan ik me niet echt herinneren...quote:Op woensdag 10 november 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alter-Ego, de enige FOK!ker waar Zwabber ooit mee gemeet heeft
Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kan ik me niet echt herinneren...
Is dat diegene waar ie ineens 's nachts zat door te halen eens?
Maar die heeft hier niet lang gepost toch?quote:
Ik kan me echt amper wat herinnerenquote:
zwab, a-e en ik waren de irc-crewquote:Op woensdag 10 november 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan me echt amper wat herinneren![]()
BB is dr ook nooit meer he?
Wel toch? Ze was er voor mij iig, en heeft nog met zwab SeSa gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar die heeft hier niet lang gepost toch?
Alleen toen heel ff met alle nieuwe mensen meegekomen volgens mij, en snel weer doorgestroomd.
Zwab, wanneer kom je nu naar mij?
Wats irc?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zwab, a-e en ik waren de irc-crew
Oh echt geen idee, ik doe nooit mee met zulke zakenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel toch? Ze was er voor mij iig, en heeft nog met zwab SeSa gedaan
Ja, iddquote:Op woensdag 10 november 2010 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
En Enfermera, en BigBird, en MrSubtle
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel toch? Ze was er voor mij iig, en heeft nog met zwab SeSa gedaan
Oooooooh dat.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat weet ik nog welWas alle downtime van FOK! over, ga je ineens nog voor de lol eens naar die IRC, blijkt dat het private porno palace geworden van Zwabje en z'n chicks
Toen FOK! er zo vaak uitlag zaten we toch met z'n allen in die IRC-box?quote:
Takaiki kwam hier echt amper hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, iddEn Takaiki
En Fiets komt ook nooit meer langs
Nee maar daar kwam ik nooit, dat vond ik niksquote:Op woensdag 10 november 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen FOK! er zo vaak uitlag zaten we toch met z'n allen in die IRC-box?
Of was dat weer in een van de periodes dat jij F&F de rug had toegekeerd
denk het... Bamba is ook alweer even niet gezien? :quote:Op woensdag 10 november 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Takaiki kwam hier echt amper hoor.
Morretje post denk ik alleen nog maar in OUD?
Ik zag het laatst jaquote:Op woensdag 10 november 2010 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
enfermera post tegenwoordig in de ksc![]()
geen idee wrom ze hier weg is though
Die was dr laatst weer es heel ff, heel kort.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
denk het... Bamba is ook alweer even niet gezien? :
Fiets kwam meisjes hosselenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Morretje iddEn takaiki kwam er sowieso al zelden, en Fiets kwam ook alleen ff postopkrikken hier en dan weer weg
Ja idd! En gothic-blackiequote:
Geen idee, want ik las dat nooitquote:
Ja watskeburt met Qwea, ze is er echt superweinig de laatste tijd, en haar huizentopics worden ook niet meer bijgehoudenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Zelfs Qwea die me telkens zat te stalken dat ik terug moest komen is dr nooit meer
Nou nee, dat zijn niet degenen die mij hier telkens wegjagen hoor.quote:
Huizenstress, ik hoop niet dat ze dat blijft hebben tot aprilquote:Op woensdag 10 november 2010 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja watskeburt met Qwea, ze is er echt superweinig de laatste tijd, en haar huizentopics worden ook niet meer bijgehouden
Snel !quote:Op woensdag 10 november 2010 14:59 schreef Nonneke het volgende:
ff buitenbeestjes voeren voor het weer gaatregenen
Ja oh-oh?quote:
Greysquote:Op woensdag 10 november 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, dat zijn niet degenen die mij hier telkens wegjagen hoor.
Das Greys
Dat dacht ik ook netquote:Op woensdag 10 november 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ynske zien we ook minder trouwens?
Maar jou zien we irl ookquote:
Skrikkuluk.quote:
Heb ik je weggejaagd?quote:
Ja maar die heeft een zere enkel die kennie typen niequote:Op woensdag 10 november 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ynske zien we ook minder trouwens?
Nee das Q toch, die een zere enkel heb en nie niks kan doen niequote:Op woensdag 10 november 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die heeft een zere enkel die kennie typen nie
Dat. Had ik me ergens moeten aanmelden? Want het is bijna 11 november (en dat was dé datum dacht ik?) maar meer dan losse medelingen heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaai Non!
Feli met je contract![]()
Q houdt tegenwoordig een zeer gedetailleerd verslag van haar leven bij op de WWW van Hyves![]()
Wat leuk, al die "oude" namen![]()
Ik had vorig jaar Nieslief met SeSa en MM had mij.
Gaat SeSa nog door trouwens?
Vanmorgen zeker 10 minuten American Cream in laten trekken deed de trucquote:
OOK!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das Q toch, die een zere enkel heb en nie niks kan doen nie
Goeiequote:
Hihi.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vanmorgen zeker 10 minuten American Cream in laten trekken deed de truc
Nou, ze probeert het , maar je blijft gewoon komenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greysdie jaagt toch niemand weg
Cat22quote:Op woensdag 10 november 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GoeieIk ga er van uit dat jij dan definitief meedoet?
Ik ga de voorlopige mensen even pmmen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Officiele animo-check SecretSanta
JJH
Muis006
Ingetje79
Ml-etje
Tombolafan
Pagan
Strega
Maes
Cat22
Bamba
Dizzy-Miss-Lizzy
Ferrari_rood
DeZwabber
Ynske
planning: half november lootjes trekken.
de vetgedrukte mensen doen zeker mee, laat even weten wat je wilt!
Lijstje
Nou, nee, maar het zou wel kunnen nuquote:Op woensdag 10 november 2010 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga je straks lekker door de regen naar huis lopen zeker? Omdat het kán!
Ik wel heurquote:Op woensdag 10 november 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ze probeert het , maar je blijft gewoon komen
Leuk, ik zet je op het lijstje voor SeSa erbijquote:
Watquote:Op woensdag 10 november 2010 15:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk, ik zet je op het lijstje voor SeSa erbij
Kun je niet lezen?quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je niet lezen?
Als je toch niet weg te jagen bent kun je makkelijk op het lijstje erbij
Nee, want ik wil Sjons magnetenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GoeieIk ga er van uit dat jij dan definitief meedoet?
Ik ga de voorlopige mensen even pmmen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Officiele animo-check SecretSanta
JJH
Muis006
Ingetje79
Ml-etje
Tombolafan
Pagan
Strega
Maes
Cat22
Bamba
Dizzy-Miss-Lizzy
Ferrari_rood
DeZwabber
Ynske
planning: half november lootjes trekken.
de vetgedrukte mensen doen zeker mee, laat even weten wat je wilt!
Lijstje
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:18 schreef senesta het volgende:
Ik dacht:.....Wat hoor ik nou?
En ik ging dus kijken, wat ik aantrof? Nou dit:
[ afbeelding ]
In mijn ooghoek zag ik iets achter het gordijn bewegen, wat dat was? Nou dit:
Wat? Wat is er?
[ afbeelding ]
Oh, oh dat.....
[ afbeelding ]
Nee, geen idee hoe dat daar komt![]()
[ afbeelding ]
Uhm....quote:Op woensdag 10 november 2010 15:18 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Wat? Wat is er?
[ afbeelding ]
Oh, oh dat.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De willen die wonen in Afrikaquote:
CAT22quote:
Kijk, wat een nette kat, het plumeautje staat er al bij!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:18 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Wat? Wat is er?
[ afbeelding ]
Oh, oh dat.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ksssst, ik was nog bezigquote:Op woensdag 10 november 2010 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
CAT22![]()
De wiki is niet meer wat het geweest is.
De plant had water gehadquote:Op woensdag 10 november 2010 15:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm....
![]()
![]()
![]()
Wat is dat voor een plasje op die eerste foto?
Je krijgt zelfs een 48uurs ban als je AdBlockPlus gebruikt.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die kwam hier voor z'n ban idd ook zelden meer
Je had toentertijd met de eerste officiële check anders niet geantwoord dacht ik, en Pagan heeft net zelf ge-edit dus dat kan je Tombo niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
CAT22![]()
De wiki is niet meer wat het geweest is.
niet als je het gebruikt volgens mij, maar als je er over verteldquote:Op woensdag 10 november 2010 15:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs een 48uurs ban als je AdBlockPlus gebruikt.![]()
Hoe weten ze dat eigenlijk, is hier een nerd (of iemand anders)die het uit kan leggen?
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je had toentertijd met de eerste officiële check anders niet geantwoord dacht ik, en Pagan heeft net zelf ge-edit dus dat kan je Tombo niet kwalijk nemen
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet als je het gebruikt volgens mij, maar als je er over verteld
Wat zeg je nou???? Sjon ik samen naar Afrika??? Leuk!quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:18 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Wat? Wat is er?
[ afbeelding ]
Oh, oh dat.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whaha be my guest haal m op en gaquote:Op woensdag 10 november 2010 15:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat zeg je nou???? Sjon ik samen naar Afrika??? Leuk!
nee inderdaad, laat de boel ook gewoon aan staanquote:Op woensdag 10 november 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
Niet heel raar hé, je zit hier voor nop en er is iemand die hier fulltime aan werkt, en het draait op een klein vermogen aan servers en troep
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:25 schreef Nonneke het volgende:
oja ik wist alweer waarom ik hier niet meer kwam, daarvan vielen mn konijnen spontaan dood van neer![]()
![]()
![]()
ik ga maar weeren een gat graven voor mn konijnenmeisje
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:25 schreef Nonneke het volgende:
oja ik wist alweer waarom ik hier niet meer kwam, daarvan vielen mn konijnen spontaan dood van neer![]()
![]()
![]()
![]()
Gecondoleerdquote:Op woensdag 10 november 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noes!
Mijn vrouwtjeskonijn is gister ook doodgegaan
Oh nee Non, alweer? Welke?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:25 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik vrees het welquote:Op woensdag 10 november 2010 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
hoooo even, toch niet het vriendinnetje van steph, of haal ik nou dingen door elkaar?
Hmmm, toch eens TOR gebruiken, kloontje aanmaken en gaan pielen.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Maar volgens mij kunnen ze het zelfs in de nieuwe layout op een of andere manier checken, wellicht omdat de icoontjes (quoten/editen) op dezelfde manier weergegeven worden als advertenties?
Lief van d'r. Heyt is ook altijd erg verdrietig.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Mn moeder belde net helemaal om te vragen hoe het met het andere konijn is nu
Maar waarom verbaast je het? Ik snap dat niet zo... Het is toch niet heel gek dat ze het niet toestaan? Dan kan de toko rap sluiten denk ik. En als je die advertenties vervelend vind heb je voor 1,70 per maand gewoon een abo waar je geen last meer van die dingen hebt, niet hoeft te vrezen voor een ban en nog wat andere voordeeltjesquote:Op woensdag 10 november 2010 15:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hmmm, toch eens TOR gebruiken, kloontje aanmaken en gaan pielen.(Garpje...)
Ik zat op te zoeken waarom JJH een ban had, en daar stonden een aantal users bij die een ban hadden wegens ABP, dat verbaasde me een beetje.
Het verbaast me niet dat ze het doen, maar hoe ze het achterhalen. Ik heb geen oordeel gegeven over het beleid hier, hoor. Gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waarom verbaast je het? Ik snap dat niet zo... Het is toch niet heel gek dat ze het niet toestaan? Dan kan de toko rap sluiten denk ik. En als je die advertenties vervelend vind heb je voor 1,70 per maand gewoon een abo waar je geen last meer van die dingen hebt, niet hoeft te vrezen voor een ban en nog wat andere voordeeltjes
Tis denk ik iets wat Zwab zegt, dat ze gewoon zien dat bepaalde delen van de site niet opgevraagd worden, en nu ook quote en edit icoontjes geblocked worden door ABP is dat helemaal makkelijk te checken denk ikquote:Op woensdag 10 november 2010 15:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het verbaast me niet dat ze het doen, maar hoe ze het achterhalen. Ik heb geen oordeel gegeven over het beleid hier, hoor. Gewoon nieuwsgierig.
Oh, dus we moeten niet meer roepen dat we niet meer kunnen quoten?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis denk ik iets wat Zwab zegt, dat ze gewoon zien dat bepaalde delen van de site niet opgevraagd worden, en nu ook quote en edit icoontjes geblocked worden door ABP is dat helemaal makkelijk te checken denk ik
screenshot stuurt naar Dannyquote:Op woensdag 10 november 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten niet meer roepen dat we niet meer kunnen quoten?
in het bug meld topic iedere keer ookquote:Op woensdag 10 november 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten niet meer roepen dat we niet meer kunnen quoten?
Ik heb het gevoel dat jij graag wil dat wij vragen "Goh, oh-oh... waarom dat? Vertel eens wat er gebeurt is"quote:Op woensdag 10 november 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Zooplus is qua service toch echt best een achterlijk bedrijf ook he
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
screenshot stuurt naar Danny
Heey Maes, je bent nog niet vet!quote:
omdat de leveringskosten te hoog zijn?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:59 schreef oh-oh het volgende:
hartelijk dank voor uw e-mail. Volgens de informatie in ons systeem had u in uw order helaas niet de code LUK-2 in het couponveld toegevoegd (of was het niet gelukt de code toe te voegen), waardoor het gratis artikel niet is toegevoegd aan uw bestelling. Helaas kunnen wij niet nagaan om welke reden het niet lukte om de coupon LUK-2 in te wisselen. Onze excuses voor het ongemak.Helaas is het op dit moment niet meer mogelijk om uw order nog aan te passen.Om logistieke redenen kunnen wij het artikel niet nazenden. Wij vragen uw begrip dat het nasturen van dit artikel voor Zooplus niet mogelijk is aangezien de leveringskosten hiervan te hoog zijn. Met vriendelijke groet, uw service-team van zooplus
Das hun antwoord dus.
Nou het probleem was dus dat ik die code WEL ingevuld heb maar dat de order hem niet gepakt had, idd niet gelukt dus, daarom stuurde ik meteen die mail![]()
En dat was vrijdagmiddag!
Ik heb wel meteen betaald met mn stomme kop, waardoor de order dus gisteren verzonden is en ze vandaag dan mn mail afhandelen.
DAT GING DUS NIET ZOOPLUSLULquote:Op woensdag 10 november 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar oh-oh, je moet wel die code toevoegen hé
Echt he.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat de leveringskosten te hoog zijn?![]()
beetje bedrijf zegt foutje bedankt, en stuurt het na
oh-oh gebruikt kortingscouponblockplus.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar oh-oh, je moet wel die code toevoegen hé
Buitengewoon slechte service dus. Hun fout, dus excuses en nazenden.zou je zeggenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja wacht, maandag mailden ze me dit:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Graag ontvangen wij de door u bedoelde tegoedboncode zodat wij dit probleem kunnen nagaan.
Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
uw
service-team van zooplus
Dus ze waren er wel mee bezig, knakkers![]()
En ik had wel genoemd in mijn klacht om welke actie het ging, dus die code hadden ze zelf ook wel ff kunnen achterhalen, maar goed die heb ik maandag dus meteen teruggemaild, en dan komen ze vandaag met het lulverhaal dat ze er nu te laat achter zijn omdat ze order verstuurd is
Dreig er nooooooit meer iets te kopen, of dreig met Youp!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn ze gewoon totaal niet klantvriendelijk?
Och Nonquote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef Nonneke het volgende:
Mjah Charlie dus![]()
de 4e dame dit jaar die spontaan dood neervalt (allemaal jong), dus ik ga dr goed verpakken, koel bewaren en morgenochtend gaat ook zij naar de DA voor autopsie.
Arme stumper Steph, hij werd helemaal boos op me dat ik dr mee nam
Raar hoor. Kan me voorstellen dat haar maatje nu helemaal ontdaan is.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef Nonneke het volgende:
Mjah Charlie dus![]()
de 4e dame dit jaar die spontaan dood neervalt (allemaal jong), dus ik ga dr goed verpakken, koel bewaren en morgenochtend gaat ook zij naar de DA voor autopsie.
ja daar denken we nu wel aan ja, is toch raar.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Och Non![]()
Zou Steph iets onder de leden kunnen hebben waar ie zelf niet zo onder lijdt of zo?
Het is idd wel heel bizar.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja daar denken we nu wel aan ja, is toch raar.
Oh, echt ergquote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef Nonneke het volgende:
Mjah Charlie dus![]()
Sterkte Nonneke.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef Nonneke het volgende:
Mjah Charlie dus![]()
Wat zij zegtquote:
Je moet wel een pasfoto doen die past hequote:Op woensdag 10 november 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Beste student,
Je staat ingeschreven voor een opleiding aan Hogeschool Rotterdam. Uit onze administratie is gebleken dat wij nog geen pasfoto van jou hebben ontvangen. Zonder deze foto kunnen wij geen collegekaart 2010/2011 voor je aanmaken.
We verzoeken je vriendelijk deze pasfoto uiterlijk vrijdag 19 november 2010 digitaal aan te leveren via www.lalalalalalala.nl. Je kunt de pasfoto ook inleveren bij de balie van het Studenten Service Center gevestigd te Museumpark, 2e etage hoogbouw.
Na ontvangst hiervan zullen wij de collegekaart binnen 2 weken naar je sturen.
Lever tijdig je pasfoto aan/ in, hierdoor voorkom je eventuele ongemakken die kunnen ontstaan tijdens het afleggen van je tentamens.
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Hogeschool Rotterdam,
Studenten Service Center.
Faal
ik leverde em eerst met een goeie resolutie in, toen was hij te klein, nu leverde ik de maximale grootte in, doen ze alsof ze niets gekregen hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet wel een pasfoto doen die past he
net de coen en sander tune maar dan met timur en ramon er inquote:Op woensdag 10 november 2010 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Zwabberrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, vind jij het ook zo fijn dat Timur en Ramon dr deze week zijn ipv Coen en Sander?
Hahaha ja vooral Timur timur show en dan helemaal op t end zo heel droog, en Ramon de stagiarquote:Op woensdag 10 november 2010 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
net de coen en sander tune maar dan met timur en ramon er in
Haha sorry, dat vind ik toch wel zulke kutboeken, en de films nog ergerquote:
Maar Narnia vind je wel leuk dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha sorry, dat vind ik toch wel zulke kutboeken, en de films nog erger![]()
Die eerste film die ging ik es kijken en ik was op t ergste voorbereid, maar na een uur wist ik zeker dat ik al minstens 4 uur zat te kijken naar paarden en bergen en hobbits en tovenaars met knotsen en was ik dr klaar mee
Geen idee, we zullen wel zien, voor dat geld pak ik t wel ff meequote:Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar Narnia vind je wel leuk dan?
Ik kan de LOTR boeken dromen
Ok, ik durf het bijna niet toe te geven maar het nr is zo fout dat ik m bijna leuk vindquote:Op woensdag 10 november 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
oehwoehoehoehoehoehoeheoheoeoee barbra streisand
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar Narnia vind je wel leuk dan?
Ik kan de LOTR boeken dromen
Boeken zijn sowieso prachtig, films zijn niet te vergelijken met de boekenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:41 schreef Barbaaf het volgende:
Arme knijntjesSterkte voor de knijnenmama's en knijnenvriendjes
(Valt het op dat ik aan het teruglezen ben?).
[..]
Kijk, met jou kan ik pratenPrachtige boeken en films toch?
Verkapte "mag ik mee doen" postquote:Op woensdag 10 november 2010 16:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Doen jullie een secretsanta? Tof.
ja weet je waar dat nummer vandaan komt? uit de 70's schlager scene...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, ik durf het bijna niet toe te geven maar het nr is zo fout dat ik m bijna leuk vind![]()
Tis bijna kwwwwwwwwwwwwwart voor vijf!
Neeeeeee zo ellendig als die films zijn zijn de boeken vast niet, dat kan echt nietquote:Op woensdag 10 november 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boeken zijn sowieso prachtig, films zijn niet te vergelijken met de boeken
Haha ja, tof he!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja weet je waar dat nummer vandaan komt? uit de 70's schlager scene...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |